درمان دائمی پف بالای چشم

خیلی از موقع ها وقتی که از خواب بیدار می شویم با پف بالای چشم در آینه مواجه می شویم. که برای درمان دائمی پف بالای چشم باید از این روش‌های پزشکی و همچنین روش‌های خانگی استفاده کرد. و کمک کرد تا پف چشم ها از بین برود.

چه دلایلی باعث ایجاد پف بالای چشم میشود:

از جمله دلایلی که باعث ایجاد پف بالای چشم می شود. می تواند جمع شدن آب در زیر پوست یا استفاده از رژیم های نادرست غذایی و پرنمک و همچنین مشکلات ارثی و ژنتیکی و هورمونی می تواند از دلایل ایجاد پف شود که برای درمان دائمی پف بالای چشم باید از روش‌های پزشکی بهره گرفت

درمان دائمی پف بالای چشم:

برای درمان دائمی پف بالای‌چشم میتوانید از روش‌های بلفاروپلاستی و پلاسما جت استفاده کنید که با استفاده از روش بلفاروپلاستی می توانید برای درمان دائمی اطراف چشم کمک گرفت که در این روش با استفاده از برداشتن چربی های اضافه و همچنین پوست اضافه از اطراف چشم می‌توان به رفع پف چشم و همچنین زیبایی و جوان تر شدن چشم ها نیز کمک شایانی کرد.

استفاده از روش بلفاروپلاستی برای چه کسانی مناسب میباشد :

با استفاده از روش بلفاروپلاستی می‌توان به درمان دائمی پف بالای چشم کمک شایانی کرد که همه افرادی که افتادگی پلک دارند و یا پف بالای چشم و زیر چشم دارند می‌توانند از این روش استفاده کنند.

مزیت های استفاده از روش بلفاروپلاستی:

درمان دایمی پف بالای چشم با استفاده از بلفاروپلاستی می‌تواند به رفع افتادگی پلک که در بعضی از افراد نیز باعث تاری دید هم می شود کمک شایانی کند.

مراقبت های قبل از درمان با بلفاروپلاستی

مراقبتهای درمان دائمی پف بالای‌چشم با روش بلفاروپلاستی می تواند استفاده نکردن از داروهای رقیق کننده خون قبل از استفاده از این روش به مدت یک هفته می باشد و همچنین قبل از انجام این روش سعی کنید استحمام کرده باشید و بهداشت فردی را رعایت کنید.

مراقبت های بعد از انجام روش بلفاروپلاستی:

شما می توانید از روش بلفاروپلاستی به‌عنوان درمان دائمی پف بالای چشم کمک بگیرید که بعد از انجام این روش سعی کنید از کمپرس یخ برای رفع کبودی استفاده کنید همچنین سعی کنید تا سه روز از حمام کردن خودداری کنید و بعد از یک هفته می توانید برای کشیدن بخیه های مربوط به بلفاروپلاستی به پزشک خود مراجعه نمایید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش بلفاروپلاستی بستگی دارد به انتخاب کلینیک و همچنین حق الزحمه پزشک معالج که می خواهی برای این روش انتخاب کنید و هزینه ها تاثیر می گذارد شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط با کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید.

نتیجه:

به عنوان درمان دائمی پف بالای چشم می توان از روش بلفاروپلاستی بهره برد که در این روش با برداشتن چربی و پوست اضافی اطراف چشم باعث رفع پف بالای چشم نیز می‌توان شد که همچنین در افرادی که باعث افتادگی پلک و تاری دید میشود نیز می‌توان با این روش کمک شایانی به درمان مشکلات کرد.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از این لینک استفاده کنید:
https://clinicarad.com/i6e5
اگر قصه انجام روش بلفاروپلاستی را به عنوان درمان دائمی پف بالای چشم دارید می توانید این خدمات را در کلینیک بین المللی یار و تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده دکتری با تجربه و سوابق کاری بالا انجام دهید.
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا با مشاوران حین کلینیک مشورت نموده و همچنین جهت رزرو نوبت اقدام فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/1t9d

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

3 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

7 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش