جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که هم خانم‌ها و هم آقایان را آزار میدهد. و دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن سن می تواند عمده‌ترین مشکل ریزش مو در افراد باشد. که امروزه برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن راهکارهای درمانی زیادی وجود دارد.

درمان جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن

چرا باید از ریزش مو جلوگیری کنیم:

ریزش موی پدیده شایعی است. که می‌تواند از نوزادی تا سالمندی برای هر فردی اتفاق بیفتد. اهمیت جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن می‌توان از دوجانب مورد بررسی قرار داد. یکی جنبه زیبایی است. که به خاطر اینکه مو یک نماد زیبایی و جوانی شناخته می‌شود. مثلاً اگر ریزش مو زیاد اتفاق بیفتد. باعث می شود تا زیبایی افراد کمتر شود. همچنین می تواند جنبه های روحی روانی برای افراد داشته باشد
که به خاطر ریزش مو بیش از اندازه در حضور در موقعیت های شغلی تحصیلی و تفریحی خود اجتناب می‌کند که این موضوع باعث افسردگی و پایین آمدن اعتماد به نفس در افراد می‌شود. مثلاً یک کودک هنگامی که دچار ریزش مو شود ممکن است تا زمانی که این مشکل برطرف نشود از رفتن به مدرسه اجتناب کند.
به دنبال جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن می‌توان از راه‌های درمانی نظیره مزوتراپی که پزشک متخصص شما برای شما در نظر می گیرد بهره برد.

مزوتراپی مو چیست و چه سنی می‌تواند این روش را انجام دهند:

یکی از موثر ترین راه برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن انجام روش مزوتراپی میباشد که به طور خلاصه می توان گفت که پزشک متخصص با استفاده از مواد معدنی، ویتامین ها، و برخی از آنتی اکسیدان‌ها ،محلولی را آماده تزریق می‌کند و آن را با استفاده از سوزن های ریزی به نزدیکه فولیکول های مو تزریق می کند .که بخاطر اینکه نزدیک فولیکول مو این مواد تزریق می شود باعث جلوگیری از ریزش مو میشود.و به خاطره سوزن های ریزی که در این روش استفاده می‌شود درد خیلی کمی دارد ومناسب به همه سنین می باشد.

تعداد جلساتی که برای مزوتراپی مو در نظر گرفته میشود چقدر است:

تعداد جلساتی که برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن در روش مزوتراپی تعین می‌شود حدود ۱۰ جلسه است که هر جلسه ۳۰ دقیقه طول می‌کشد و فاصله میانه جلسه ها با هم حداکثر ۷ روز می باشد. که فاصله جلسات باز هم با در نظر گرفتن سن بیمار، میزان ریزش مو، و ساختار رشته‌های مو، تعیین می‌شود و برای اینکه از روش مزوتراپی بهره بیشتری ببرید و پس از اتمام جلسات با توجه به نظره پزشک معالج می توانید هر ماه یک بار این روش را انجام دهید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به نوع تزریق و جلسه های در نظر گرفته شده برای بیمار و همچنین حق الزحمه پزشک معالج و کلینیکی که برای انجام این روش ها انتخاب می کنید متفاوت می باشد.
شما می توانید جهت مشاوره با بهترین مشاوران حرف های کلینیک بین المللی آراد با شماره هایی که برای شما در نظر گرفته شده تماس حاصل بفرمایید و از هزینه های مربوط به انجام این روش نیز اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

درمان جلوگیری از ریزش‌مو و پرپشت شدن آن بسته به عواملی همچون ژنتیک و کمبود ویتامین ها در بدن می باشد که با رفع این مشکلات می توانید از راه های درمانی پزشکی نیز برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن بهره‌مند شوید.
یکی از این راه ها استفاده از روش مزوتراپی می‌باشد.
شما اگر قصد انجام روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن آن را دارید می توانید با کلینیک بین المللی آرا که تحت درمان جناب دکتر علیزاده میباشد از تمام این خدمات بهره مند شوید. و از نتایج فوق‌العاده بعد از انجام روش مزوتراپی برای خود بهره مند شوید.
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد بتوانید برای رزرونوبت تماس حاصل بفرمایید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/i0cg

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش