درمان افتادگی و شلی پوست صورت

یکی از نشانه هایی که با افزایش سن بر روی پوست ما ایجاد می شود. و با گذشت زمان پوست حالت ارتجاعی بودن خود را از دست می دهد. و باعث شل شدن پوست میشود. و این یک امر طبیعی است که می‌توان برای درمان افتادگی و شلی پوست صورت با رعایت نکات درمانی و همچنین استفاده از ماسکهای خانگی و درمان های پزشکی از افتادگی و شلی پوست صورت خودتان را از بین ببرید.

علت هایی که باعث شلی پوست صورت میشود:

از علت هایی که باعث شلی پوست صورت میشود. می‌توان افزایش سن حجم چربی هایی که به صورت یکنواخت در زیر پوست جمع می‌شوند. و قرار گرفتن بیش از اندازه در زیر نور خورشید و کاهش سریع وزن و بارداری می تواند از علت هایی باشد. که باعث شلی پوست صورت میشود که میتوان با استفاده از درمان های پزشکی به درمان این مشکلات پرداخت.

چه درمان هایی میشود برای رفع شلی پوست استفاده کرد:

برای درمان شلی پوست صورت می توان از راه های درمانی پزشکی نظیره هایفوتراپی لیزردرمانی میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن استفاده کرد که استفاده از هایفوتراپی برای درمان شلی پوست صورت کاربرد فراوانی دارد که در این روش با استفاده از امواج فراصوت که با شدت بالا ست میتواند برای سفت کردن و لیفتینگ پوست از آنها استفاده کرد که بدون درد می باشد در غیر تهاجمی هستند و جایگزین مناسبی برای لیفت صورت میباشند از این روش با استفاده از امواجی که مثل امواج سونوگرافی می باشد استفاده می شود منتها فقط در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه های خاصی از پوست تابیده می‌شود که جهت تحریک و تولید کلاژن می شود.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است :

استفاده از هایفوتراپی برای سنین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شلی پوست صورت خود ناراحت می باشند می توان استفاده کرد و با این روند می توانند شلی پوست صورت را به تأخیر بیندازند همچنین افرادی که پوست شان دچار آسیب های سوختگی که در معرض نور خورشید قرار گرفته اند می توانند از این روش استفاده کرد و همچنین افراد مسن تر ای که از کلیه پوست صورت خود ناراحت هستند می توانند از این روش استفاده کنند.

هایفوتراپی چه مزیت هایی دارد:

از هایفو تراپی برای شلی پوست صورت استفاده می‌کند همچنین برای کاهش چین و چروک و سفت کردن افتادگی نیز استفاده می‌شود به بهبود وضعیت خط چانه و صاف شدن پوست صورت نیز کمک شایانی می‌کند و برای تمام رنگ ها ی پوست نیز انجام این روش مناسب می باشند تعداد جلساتی که برای این روش در نظر گرفته می‌شود کوتاه می باشد و حداقل ۳۰ دقیقه طول می کشد.

مراقبت های قبل از انجام هایفو تراپی:

قبل از انجام هایفو تراپی برای رفع شلی‌پوست صورت نیازی به مراقبت خاصی ندارید فقط اگر آرایشی بر روی صورت تان وجود دارد مثل کرم ضدآفتاب و یا محصولاتی که برای مراقبت از پوست از آنها استفاده کردید را از روی پوست صورت خودتان پاک کنید.

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی:

بعد از انجام هایفو تراپی از نوشیدنی های کافئین دار و الکلی خودداری کنید پوست صورت خودتان را نخوانید و آب بیشتری بنوشید و همچنین استفاده از حمام آب گرم و جکوزی نیز بعد از انجام این روش توصیه نمی شود بعد از هایفو و سعی کنی از کمپرس یخ بر روی محل های درمان خودداری کنید .

هزینه :

هزینه های مربوطه انجام هایفو تراپی برای رفع شلی پوست صورت بسته به تعداد جلسات می‌باشد که برای شما در نظر گرفته شده از شما می توانید برای طلاق گرفتن از اینها با کلینیک بین المللی آرا تماس بگیرید.

نتیجه:

برای رفع شلی پوست صورت می‌توانیم از بجای پزشکی نظیر های هایفوتراپی استفاده کنیم که باعث رفع شلی پوست در شما می شود شما می توانید تمام خدمات مربوطه انجام هایفو تراپی را در کلینیک بین المللی آنها را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرف های این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/w1qq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش