زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

خلاصی از چین و چروک های گردن

خلاصی از چین و چروک های گردن

داشتن پوستی شاداب و جوان خواسته هر فردی است. اما با افزایش سن پوست دچار افتادگی و شل شدگی می‌شود. و این افتادگی علاوه بر صورت در گردن نیز قابل مشاهده است اما می توان با یافتن راهی مناسب و خوب از چین و چروک های گردن رها شد.

علائم و دلایل رفع چین و چروکهای گردن:

راه های زیادی برای خلاصی از چین و چروکهای گردن وجود دارد. از جمله استفاده از روغن ها و ماسک های خانگی.با افزایش سن میزان تولید کلاژن پوست کاهش پیدا می‌کند. و باعث چین و چروک های گردن و صورت می شود. که شما می توانید با استفاده از روش های درمانی جدید این مشکلات را برطرف کنید و باعث افزایش زیبایی ظاهر خود شوید.

انواع درمان برای رفع چین و چروک های گردن:

شما حتی اگر پوسته صورت زیبا و بدون چین و چروک داشته باشید چین و چروک های گردن شما باعث به هم خوردن تعادل زیبایی شما می شود می توانید با استفاده از درمان های خانگی مانند استفاده از روغن های مفید و ماسک های مختلف این چین و چروک ها را تا حد متوسطی کنترل کنید اما به طور قطعی پاسخ دهی ندارد شما می توانید با انجام بوتاکس به درمان قطعی این چین و چروک ها بپردازید با تزریق بوتاکس غضلات مسدود می‌شوند و قادر به انقباض نیستند و این امر باعث کاهش و از بین رفتن چین و چروک‌ و خطوط گردن میشود که مدت زمان انجام تزریق حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه زمان می برد.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام بوتاکس هستند :

تزریق بوتاکس برای خلاصی از چین و چروکهای گردن برای افرادی که دارای وزن معمولی یا کم ، فاقد چربی بیش از حد داشتن پوست شل، خطوط نواری روی گردن هستند قابل استفاده است و می‌توانند با این روش این مشکلات را برطرف کرده و زیبایی ظاهر خود را چند برابر کنند.

بوتاکس چه مزایا و کاربردی دارد:

انجام بوتاکس یکی از بهترین درمان ها برای خلاصی از چین و چروک های گردن است که از مزایای آن می‌توان به مدت انجام تزریق که بسیار کوتاه است اشاره کرد و شما پس از انجام درمان که نیازی به عمل های سنگین و بیهوشی کامل ندارد و بدون درد و خونریزی انجام می شود می توانید نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید و با هزینه مناسب و جوابدهی بالا این درمان را انجام دهید.

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس:

قبل از انجام بوتاکس برای رفع چین و چروک های گردن پوست خود را تمیز کنید، از مصرف داروهای منعقد کننده خون مانند ایبوپروفن و آسپرین پرهیز کنید، آب فراوان بنوشید تا بدن شما دچار کمبود آب نشود و از یک هفته قبل از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید.

مراقبت های پس از انجام بوتاکس:

از ماساژ دادن گردن یا فشار وارد کردن به آن پس از انجام درمان خودداری کنید، از آرایش کردن و ورزش کردن تا ۲۴ ساعت دوری کنید، از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از بوتاکس برای رفع چین و چروک های گردن به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان بوتاکس برای رفع چین و چروکهای گردن برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به حجم چین و چروک و مواد آماده تزریق مشخص می‌شود و شما می‌توانید با انجام مشاوره در مراکز زیبایی از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

با افزایش سن علاوه بر صورت گردن نیز دچار چین و چروک می شود که باعث به هم خوردن تعادل زیبایی در صورت و ظاهر می‌شود اما شما می‌توانید با درمانهای جدید این مشکلات را برطرف کنید مانند انجام بوتاکس برای رفع چین و چروک های گردن که کاملا ایمن بوده و در مدت کمی می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
شما میتوانید با مراجعه و تماس با کلینیک بین المللی آراد از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کنید و اطلاعات کافی را از درمان بوتاکس برای خلاصی از چین و چروک های گردن به دست آورید همچنین می توانید این درمان را در کلینیک تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با استفاده از تخفیفات ویژه کلینیک درمان های زیبایی را با هزینه مناسب انجام دهید و از نتیجه فوق العاده کار شگفت زده شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/wfm0

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.