جهت شادابی پوست چه کاری انجام دهیم

پوست صورت یکی از اعضای مهم بدن می‌باشد که در صدد تیرگی و وجود آکنه باعث می‌شود. تا افراد از پوست صورت خود ناراضی باشند. و به دنبال رفع این مشکلات جهت شادابی پوست از روش های متفاوتی استفاده می کنند

جهت شادابی پوست چه کاری انجام دهیم

چه علت هایی باعث پیری و چروک های و کدری و روی پوست صورت میشود:

علت های زیادی باعث پیری و چروک روی از جمله افزایش سن مشکلات ژنتیکی و هورمونی و همچنین تغییرات آب و هوایی و قرار گرفتن در آب سرد و گرم و همچنین زیر نور خورشید می تواند از علت‌های پیری و ایجاد چین و چروک و کدری بر روی پوست باشد که جهت شادابی پوست می توان هم از درمان های خانگی و هم از درمان‌های پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی می توان جهت شادابی پوست به کار برد:

جهت شادابی پوست می توان از درمان های خانگی نظیر استفاده از ماسک هایی که به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید و همچنین روشهای پزشکی نظیره میکرودرم ابریژن و درم ابریژن و یا کربوکسی تراپی مزوتراپی کربن تراپی و لیزر تراپی استفاده کرد که باعث استفاده از درم ابریژن میتوانید به مشکلات پوستی خود خاتمه دهید و جهت شادابی پوست کمک شایانی به پوست خود کنیم درم ابریژن یک روش جوانسازی پوست است که در آن از یک دستگاهی استفاده می‌شود که به سرعت می چرخد و لایه های بیرونی پوست را می ساید و باعث می شود تا پوست های مرده از روی پوست برداشته شود و باعث جوانتر شدن و نرم تر شدن پوست شود.

درم ابریژن را چه کسانی می توانند انجام دهند:

درمان با استفاده از درم ابریژن برای تمام افرادی که از مشکلات پوستی ناراضی هستند و به دنبال یک درمان هستند مناسب می باشد. اما برای همه نمی توان از این روش استفاده کرد زیرا که باید قبل از انجام این روش پزشک معالج شما را معاینه کند که شما هیچ گونه مشکلات پوستی و یا جسمی و یا بیماری خاصی نداشته باشیم تا بتواند با استفاده از این روش جهت شادابی پوست شما به شما کمک کند.

استفاده از درم ابریژن چه مزیت هایی دارد

با استفاده از درم ابریژن هم می‌توانید آسیب‌های ناشی از نور خورشید را از روی پوست خود برداری و همچنین ناهمواری های پوست را از بین ببرید و چین و چروکی که در پیرامون اطراف دهان هست را نیز می‌توان با استفاده از این روش از بین برد و جهت شادابی پوست کمک شایانی به پوست صورت کنید.

مراقبت های قبل از انجام درم ابریژن:

قبل از انجام درم ویژه سعی کنید که از کشیدن دخانیات و قلیان به مدت دو هفته خودداری کنید و همچنین استفاده از کرم رتینوئید که به پزشک معالج به شما تجویز کرده است را از چند هفته قبل از درمان استفاده کنید و نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید که مشکلات آفتاب سوختگی در پوست شما ایجاد شود. تا بتوانید از درم ابریژن به عنوان یک روش جهت شادابی پوست صورت بهره بگیرید

مراقبت های بعد از انجام درم ابریژن:

بعد از انجام درم ابریژن جهت شادابی پوست سعی کنید تا چندین هفته طی چند ماه از قرار گرفتن در زیر نور خورشید اجتناب کنید و در طول بهبودی بعد از درم ابریژن سعی کنید از شنا کردن در استخر هایی که با آب کلر دار تصویه شده است به مدت چندین هفته خودداری کنید و اگر پوست شما در حین درمان دچار قرمزی و تورم و خارش شدید شد حتماً به پزشک معالج را در جریان قرار دهید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش درمان ابریشم بستگی دارد به انتخاب کلینیکی که شما برای انجام این روش در نظر می‌گیریم همچنین حق الزحمه پزشک معالج بر هزینه‌های این روش می‌تواند تاثیرگذار باشد.

نتیجه:

شما می توانید جهت شادابی پوست صورت از روشهایی نظیره درم ابریژن استفاده کنید که با استفاده از این روش می توانید به شادابی و با طراوت ماندن پوست صورت خود کمک شایانی بکنید شما اگر قصد انجام روش درمان ابریژن راداری می‌توانید برای شادابی پوست صورت خود از خدمات کلینیک بین المللی و را تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده برخوردار شوید همچنین شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت جهت شادابی پوست میتوانید به مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه‌ای این کلینیک که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود نیز با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/hvp7

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/tluc

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش