جلوگیری از ریزش موها

به دنبال علتی و برای اینکه چرا موهای افراد می ریزد می توان راه های درمانی زیادی را برای جلوگیری از ریزش موها استفاده کرد. که بهترین راه برای جلوگیری از ریزش موها می تواند استفاده از روش‌های پزشکی و همچنین استفاده از روشهای خانگی باشند.

چه عواملی باعث ریزش موها میشود:

عوامل بی‌شماری نظیره افزایش سن عوامل ژنتیکی و همچنین هورمون ها می تواند باعث ریزش مو در افراد با رده سنی های مختلف شود.

چه درمانهای می‌توان برای جلوگیری از ریزش موها به کار برد:

در علم پزشکی برای جلوگیری از ریزش موها می توانید از درمان‌هایی نظیر مزوتراپی استفاده از پی آر پی و لیزر تراپی برای جلوگیری ریزش موها استفاده کرد که روش مزوتراپی می‌تواند با استفاده از این روش پزشک متخصص با استفاده از خون شما پی آر پی هم به وجو در علم پزشکی برای جلوگیری از ریزش موها می توانید از درمان‌هایی نظیر مزوتراپی استفاده از پی آر پی و لیزر تراپی برای جلوگیری ریزش موها استفاده کرد که روش مزوتراپی می‌تواند با استفاده از این روش پزشک متخصص با استفاده از خون شما پی آر پی به دست آمده را جهت جلوگیری از ریزش موها به نزدیکی فولیکول های مو تزریق می کند که باعث جلوگیری از ریزش موها میشود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشد.

همه افرادی که از ریزش مو رنج می برند و می خواهند راه درمانی برای جلوگیری از ریزش موها داشته باشند می‌توانند کاندیدای مناسبی برای انجام روش prp باشند هچنین افرادی که از بیماری‌های ارثی نظیره اندروید ایا بیماری ریزش موی سکه ای را جبران می توانند از این روش استفاده کنند.

از مزیت های استفاده از بی آر پی:

از مزیت های استفاده از پی آر پی می توان این را مدنظر قرار داد. که به دلیل اینکه از خانه خود شخص برای این روش استفاده می‌شود. هیچ گونه حساسیت و یا آلرژی نسبت به مواد پی آر پی در فرد وجود ندارد.

مراقبت های قبل از انجام prp:

قبل از انجام هر روش بیار بی برای جلوگیری از ریزش موها باید مراقبت هایی از قبیل اینکه قبل از انجام این روش از استعمال دخانیات از یک هفته قبل پرهیز کنیم و همچنین از خوردن داروهای رقیق کننده خون و همچنین آسپرین و وارفارین قبل از انجام این روش پرهیز کنید قبل از انجام این روش حتماً از شب قبل حمام کرده باشید

مراقبت های بعد از انجام روش prp:

بعد از اینکه شما روش پی آر پی را برای جلوگیری از ریزش مو های خود انجام داد. باید مراقبت‌های بعد از آنکه شامله موارد زیر می باشد. را نیز باید رعایت کنید بعد از انجام هر روش prp سعی کنید. از ورزش های خیلی سقف که باعث تعریق بیش از اندازه بدن می‌شود. جلوگیری کنید همچنین سعی کنید از شستن سر خودتان و بعد از انجام این روش تا ۸ ساعت خودداری کنید. و از خوردن داروهای بدون تجویز پزشک خودداری کرد. و فقط داروهایی که پزشک متخصص برای شما تجویز کرده است را میل نمایید

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش پی آر پی بسته به تعداد جلساتی است که پزشک متخصص برای شما در نظر می گیرد شما میتوانید برای اطلاعات کامل از هزینه‌ها با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از کارشناسان حین کلینیک نسبت به هزینه های مربوط به انجام روش پی آر پی برای جلوگیری از ریزش مو اقدام نمایید.

نتیجه:

برای جلوگیری از ریزش مو می توانید روش های پزشکی نظیره پی آر پی را استفاده کنیم که یکی از مزیت های استفاده از این روش ها این است که هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای شما به دنبال ندارد و باعث جلوگیری از ریزش موها در شما می شود شما می توانید تمامی خدمات مربوط به انجام روش پی آر پی را در کلینیک بین المللی ها را تحت درمان جناب
دکتر علیزاده انجام دهیم و از خدمات فوق العاده این روش بر روی موهای خود که باعث جلوگیری از آنها می‌شود نیز برخوردار شوید دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر مشاوره شدن توسط مشاوران حین کلینیک به صورت هستند نسبت به رزرو نوبت نیز اقدام فرماید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/xjy7

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش