جراح بلفاروپلاستی اصفهان

امروزه یکی از متداول‌ترین عمل‌های جراحی  زیبایی بلفاروپلاستی است . که به‌عنوان عمل جراحی پلک نیز شناخته شده .

این عمل زیبایی در اصفهان نیز طرفداران خاص خود را دارد و در بسیاری از کلینیک های زیبایی انجام میشود.در کلینیک بین المللی آراد جراحی توسط اقای دکتر محمد علیزاده انجام میشود.

کاربرد این عمل جراحی به غیر از زیبایی بازیابی سلامت فرد است.که به این نوع از عمل بلفاروپلاستی کاربردی میگویند   هر چند در زیبایی هم تاثیر گذار است .در اکثر موارد، زمانی کشیدن پوست به سمت بالا انجام میشود که افتادگی پلک به میزانی باشد که منجر به ایجاد مشکل برای بینایی فرد و یا سایر مسائل مربوط به آن شده باشد.

یکی از این  مشکلات ، مربوط به استفاده از عینک یا لنزهای چشمی است که به‌واسطه افتادگی و شل شدن پلک بالا یا پایین ایجاد می‌شود.که جهت بهبود این وضعیت از جراحی بلفاروپلاستی استفاده میشود از دیگر مشکلات میتوان پتوز را نام برد.

پتوز یک اصطلاح پزشکی است که برای افتادگی پلک بالا استفاده می‌شود. این مشکلی است که امکان مشاهده آن در یک چشم یا هر دو چشم بیمار وجود دارد. گاهی این عارضه از زمان تولد وجود داشته که به آن در پتوز مادرزادی گفته می‌شود.

هنگامی که لبه پلک چشم بسیار پایین بیاید و بخشی از مردمک چشم را بپوشاند، می‌تواند دید فرد را کم کند. در اینصورت افراد با انجام جراحی افتادگی پلک در بینایی خود بهبود زیادی را بدست می اورند .و در حقیقت انجام این عمل می‌تواند کمک زیادی به رفع مشکل بینایی آن‌ها نماید و هر روز افراد زیادی  تحت عملهای زیبایی چشم قرار میگیرند وبا استفاده از جراحی زیبایی پلک چشم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا میکنند .

مراحل انجام کار توسط جراح بلفاروپلاستی اصفهان

معمولاً جراحی  در مطب یا کلینیک به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری نیست . زمان انجام جراحی متغییر است و بستگی  به بالا یا پایین بودن پلک  یا هر دو ،بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

جراحی با بی حسی موضعی انجام می شود اما بسته به وضعیت بیمار ممکن است به طور کامل بیهوشی انجام  شود. در جراحی پلک بالا ابتدا برشی موازی چین های طبیعی پلک ایجاد می شود. از طریق این برش پزشک یک بخش هلالی شکل از پوست و عضلات زیر پوستی و تقریباً تمام چربی اضافه را بر تخلیه میکند. در صورتی که افتادگی پلک نیز وجود داشته باشد در همین مرحله با استفاده از بخیه های قابل جذب ترمیم مینماید. و در اخر محل برش با بخیه های ظریف بسته می شود

در جراحی پلک پایین  نیز، برش در پایین مژه ها ایجاد میشود. چربی اضافه برداشته می شود و درصورتی که پوست اضافه نیز وجود داشته باشد یک برش هلالی نازک از پوست هم برداشته می شود و محل برش با بخیه های ظریف دوخته می شود.

کاربردها یا مزایا

نتایج اثر این عمل زیبایی ماندگار خواهد بود

دوره نقاهت کوتاه مدت  دارد

روش درمانی سریع است

مدت زمان کوتاه جراحی

نیازی به بستری نداردو به صورت سرپایی انجام میشود

بهترین کاندیدا

افرادی که دارای پوست شل و اضافی در پلک های بالایی و پایینی خود هستند.

افرادی که یکی یا هر دوی پلک های پایینی و بالایی آن ها پف دارد.

وجود کیسه های چربی در زیر چشم.

کسانی که به دنبال روشی برای جوانسازی چشم می باشند.

کسانی که از نظر بینایی مشکل خاصی ندارند.

معایب یا عوارض

جوش های سفید کوچک در محل بخیه ها

دوبینی یا تاری دید گذرا بعد از دوره نقاهت برطرف خواهد شد .

تورم پلک

عدم تقارن محل برش در دو طرف در صورتی که پزشک متخصص و ماهر انجام دهد عوارض کمتری  خواهد داشت.

هزینه

هزینه جراحی پلک بلفاروپلاستی توسط جراح بلفاروپلاستی اصفهان با توجه به محل و ناحیه ای که جراحی در آن صورت میپذیرد، ابزارهای استفاده شده در جراحی و میزان فعالیت‌های موردنیاز برای اصلاح و ترمیم پلک شما متغیر و متفاوت می‌باشد.

شما می‌توانید برای دریافت هزینه ها و تخفیفات ویژه و فوق العاده کلینیک بین المللی و تخصصی آراد با مشاوران حرفه ای و با تجربه این کلینیک تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام مشاوره پوست، مو و زیبایی کاملاً رایگان است.

 

بهترین جراح بلفاروپلاستی اصفهان – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

 

مراقبت قبل از عمل

انجام آزمایشات بینایی‌سنجی

تمیز کردن پوست

کاهش مصرف نمک

مراقبت بعد از عمل

استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک

استفاده از قطره های چشمی

مصرف پماد های آنتی بیوتیک

به میزان کافی اب و مایعات مصرف کنید.

تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از استحمام خودداری شود

معمولاً پس از جراحی چشم ها شدیداً به آفتاب، باد شدید و گرد و غبار حساس هستند. در این مدت بهتر است از یک عینک آفتابی بزرگ و یک کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده نمایید.

اثرات یا نتایج

نتایج این عمل زیبایی میتوان گفت که به  بهبود میدان دید جانبی کمک میکند . همچنین افزایش اعتماد به نفس، باقی ماندن نتیجه عمل برای سالهای متمادی و گاهی تا پایان عمراشاره کرد .

ترمیم زخم یک فرایند تدریجی می باشد . محل برش معمولاً تا ۶ ماه ته رنگ صورتی دارد و پس از این مدت کم کم به صورت یک خط ظریف سفید درمی آید و تقریباً محو میگردد

دوره نقاهت

عمل زیبایی چشم با بلفاروپلاستی حدود 4 روز استراحت نیاز است  و شما باید از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری نمایید و مراقبت های توصیه شده را به درستی رعایت کنید.

جلسه

بلفاروپلاستی نوعی عمل  جهت زیبایی چشم میباشد.  که در یک جلسه درمانی صورت میپذیرد . تمام مشکلات مربوط به پلک را به طور کامل برطرف مینماید.و نیاز به تکرار مجدد نخواهد بود.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد عمل زیبایی چشم توسط پزشک عالی و حرفه ای جناب دکتر علیزاده صورت می گیرد. و مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در این کلینیک تخصصی انجام می شود.

در این کلینیک همچنین خدمات مربوط به جوانسازی پوست ارائه می شود که جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله بهترین روش جوانسازی پوست در اصفهان را مطالعه کنید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/8qvp

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/_WlZVOMRpFM

 

 

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش