جراحی پوست صورت جهت جوانسازی

جراحی پوست صورت جهت جوانسازی روش ها و راه های مختلفی را دارد.جوانسازی صورت به دلایل مختلفی انجام میشود.مهم ترین دلیل ان پیری پوست است.پیری پوست عوارضی همچو افتادگی بافت قسمت میانی صورت، به وجود امدن خطوطی عمیق که از کنار و زیر لب تا فک پایین ادامه دار هستند.از بین رفتن بافت چربی صورت، رسوب چربی در زیر چانه و از همه مهم تر شل شدگی و افتادگی پوست دارد.

جراحی پوست صورت جهت جوانسازی

دلایل جوانسازی

عواملی افزایش سن،استرس،هیجانات و جاذبه باعث افتادگی و شل شدگی پوست میشود.زمانی که این تغییرات اتفاق میوفتد،بافت نرم پوست تحت تاثیر قرار میگیرد.با تاثیر قرار گرفتن بافت پوست،چاله هایی در شقیقه ها ،زیرلب ها و اطراف چانه ها به وجود می اید.

راه ها و روش های درمانی برای جوانسازی

جوانسازی صورت روش ها و راه های مختلفی را دارد.عبارتند از:تزریق ژل،تزریق چربی، هایفو،میکرودرم،لیزردرمانی، مزوتراپی، روش جراحی صورت یا همان لیفت صورت.

لیفت صورت یا جراحی پوست صورت جهت جوانسازی

لیفت صورت چیست؟

لیفت به نوعی عمل جراحی گفته میشود.از این عمل جراحی برای زیباسازی و جوانسازی پوست استفاده میشود.در این عمل پوست صورت را میکشند که باعث میشود فرد زیباتر و جوانتر به نظر برسد.

کاندید های مناسب برای لیفت صورت

که این عمل محدودیت سنی ندارد ولی بیشتر برای افرادی که افتادگی پوست دارند و سن انها بالا است و یا جوان هستند ولی دچار پیری پوست شده اند تجویز میشود.

مزیت ها و کاربرد های لیفت صورت یا جراحی پوست صورت جهت جوانسازی

مهم ترین مزیتی که این روش دارد ماندگاری بالای ان است. دارای ماندگاری دائمی است. به شرطی که فرد بعد از انجام دادن عمل جراحی اصول مراقبتی را به درستی رعایت کند.از پوست خود نیز به نحو عالی مراقبت کند.معمولا این عمل تا 10سال ماندگاری دارد.

مراقبت های قبل ازانجام

قبل اانجام لیفت ازمصرف کردن داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.یک جلسه را به عنوان مشاوره با پزشک داشته باشید.از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات نیز خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام

بعد از انجام لیفت، درصورت داشتن درد پزشک برای شما مسکن و داروهایی را ممکن است تجویز کند .از دست زدن به بخیه ها و محل های جراحی خودداری کنید.تا سه روز و زمانی که بهبودی کامل را بدست نیاوردید در خانه استراحت کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی این عمل بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.در کلینیک بین المللی اراد علاوه بر مشاوره ی رایگان  طرح های تخفیفی ویژه ای نیز به افراد ارائه میشود.

نتیجه

جراحی پوست صورت جهت جوانسازی همان لیفت صورت است.لیفت صورت ماندگاری زیادی داردو باعث جوانتر شدن و از بین رفتن چین و چروک های پوست میشود.در اینروش برش هایی را در کنارهای رویش مو میزنند و پوست فرد را بالا میکشند.هزینه ی انجام این عمل بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.

معرفی

کلینیک بین المللی اراد با سالها تجربه در زمینه ی کارهای زیبایی مراجعین زیادی را دارد که همه ی انها تمامی کارهای زیبایی خود را زیر نظر دکتر علیزاده پزشک کلینیک انجام دادند و از نتیجه ی حاصله رضایت کامل را داشتند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/rzge

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/dkxn

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش