جراحی پلک تضمینی

امروزه افراد به دنبال بهترین روش ها و راه حل ها برای برداشتن معایب چشم خود هستند.

از جمله ی این معایب می توان به جراحی پلک اشاره کرد، اما نکته ی قابل توجه این است که قبل از انجام هر کاری بهتر است در رابطه با پزشکی که می خواهد این کار را برای افراد انجام دهد تحقیقات لازم انجام شود.

تحقیقاتی از قبیل تجربه و رزومه ی کاری دکتر.

توصیه می شود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با مواردی که باعث می شود بهترین دکتر جراحی پلک تضمینی را به منظور درمان انتخاب نمایید، بیشتر آشنا سازیم.

کلینیک زیبایی پوست ومو آراد سعی دارند در ایام عید نوروز بهترین ها را برای شما عزیزان رقم بزنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

پیدا کردن بهترین دکتر متخصص جراحی پلک تضمینی:

زمانی که از بهترین جراح پلک یا پزشک معروف عمل پلک چشم صحبت می‌شود، از دو جنبه می‌توان این موضوع را بررسی  کرد.

از یک سمت معیارهای تخصصی و پارامترهای پزشکی وجود دارد که متخصصان جراحی پلاستیک و انجمن‌های تخصصی با کمک آن، جراحان را مورد ارزیابی قرار داده و رده‌بندی می‌کنند.

از سمت دیگر نکاتی هستند که بیماران و افراد عادی نیز با توجه به آن‌ها، می‌توانند بهترین جراح پلک را مشخص و تعیین نمایند.

در ابتدا بهتر است به این نکته  اشاره شود که وقتی صحبت از بهترین جراح پلک می‌کنیم، لزوما به این معنی نیست که اینجا رده‌بندی انجام دهیم و نفر اول آن را مشخص نماییم.

هدف اصلی و اساسی این مطلب، این است که چگونه بفهمیم چه پزشکی می‌تواند جز بهترین جراحان پلک در تهران باشد.

ممکن است هیچ گاه کسی نتواند به درستی و به شکل دقیق بهترین جراح پلک تهران را مشخص نماید؛ اما در این مقاله فاکتورهایی به منظور تشخیص دادن یک جراح پلک خوب و قابل اعتماد بیان شده است.

تمامی فاکتورها از نظر علمی، تخصصی و عملکردی یک جراح پلک را می‌توان در ۳ گروه کلی قرار داد. برای پیدا کردن بهترین جراح پلک نیاز است تمامی این موارد را مورد بررسی قرار داد:

  • تحصیلات و البته میزان تخصص جراح پلک
  • میزان تجربه و مهارت پزشک
  • اخلاق و محل طبابت پزشک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-جراحی پلک

چرا باید بهترین متخصص جراحی پلک تضمینی را برای جراحی انتخاب کنیم؟

چشم، به عنوان یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان شناخته شده است.

با چشم‌ها، قدرت بینایی که به عنوان یکی از حواس مهم بدن انسان است، به طور کامل ارضا می‌شود.

چنانچه کوچکترین آسیبی به چشم‌ها وارد شود، جبران آن، به سختی امکان‌پذیر است.

پس توصیه می شود، برای انجام دادن جراحی‌های گوناگون، مخصوصاً در زمینه زیبایی، پزشک مطمئن و قابل اعتماد و با مهارتی را انتخاب کنید.

چنانچه بهترین پزشک فوق تخصص به منظور جراحی پلک را در تهران پیدا کنید، می‌توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطرعمل افتادگی پلک را انجام دهید.

بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی، ضمن درنظرگرفتن استانداردهای جراحی زیبایی، سلامتی و بینایی چشم شما را در اولویت قرار خواهد داد.

بدین ترتیب، تمام چین و چروک های پلک بالا یا پایین، به طور کامل برداشته‌ می‌شود و در عین‌حال، هیچ گونه آسیبی از نظر بینایی به چشم شما وارد نخواهد شد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی، یافتن جراح بلفاروپلاستی مورد اطمینان جهت انجام جراحی پلک می باشد.

چشم‌ها، به عنوان حساس‌ترین قسمت بینایی و زیبایی صورت هستند. ایجاد هرگونه تغییر در چشم‌ها، در زیبایی صورت بسیار تاثیرگذار است.

تغییر صحیح، زیبایی را افزایش می‌دهد و تغییر اشتباه، باعث کاهش زیبایی نیز می گردد.

چشم‌ها، تاثیرگذارترین عضو مورد توجه در زیباسازی چهره هر فرد هستند.

انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی، برای بدست آوردن نتیجه مطلوب از جراحی، بسیار دارای اهمیت است.

چنانچه هر شخص بتواند بهترین پزشک جراحی پلک را برای انجام این جراحی پیدا کند، سلامتی و زیبایی در نتیجه نهایی بلفاروپلاستی، قطعی خواهد بود؛ زیرا پزشک معتمد، ضمن دارا بودن تخصص کافی و مهارت در جراحی، دانش و علم آن‌ را نیز دارد.

چشم‌ها بسیار حساس هستند و ایجاد هر گونه جراحی و تغییر در آن‌ها، نیازمند دقت و وسواس هر چه بیشتر است.

با توجه به تحقیقات انجام شده، انتخاب نمودن یک جراح پلک که دارای تجربه و مهارت جراحی زیبایی و ترمیمی باشد بسیار دارای اهمیت بوده و مهم تلقی می شود. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق جراحی ها بدون هیچ گونه عارضه ای همچون: خونریزی یا جای زخم انجام می پذیرد، برخی اوقات پیش بینی واکنش یک بیمار خاص به یک عمل کاملا دشوار است.

در نتیجه، انتخاب بهترین جراح پلک که بتواند از به وجود آمدن هرگونه عارضه ای در دوران بهبودی پیشگیری کند، بسیار مهم خواهد بود.

درواقع نمی‌توان جراحی‌های مربوط به زیبایی چشم و پلک را به هر پزشکی سپرد. اگر پزشک جراح در زمینه جراحی زیبایی پلک و صورت، تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد امکان دارد از دو جنبه آسیب‌های جبران‌ناپذیری به شخص برساند.

همچنین امکان دارد بینایی چشم را کاملا به خطر بیندازد و البته با انجام یک جراحی غیر استاندارد، زیبایی چشم‌ها را برای همیشه از بین ببرد.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی چیست؟

پیش از هر چیز بهتر است حساسیت موضوع جراحی پلک را به طور کامل شرح دهیم.

جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های جراحی اصلی در جوانسازی اطراف چشم شناخته شده است.

هدف از انجام این عمل، اصلاح نمودن فرم و همچنین شکل پلک چشم می‌باشد تا بدین منظور ظاهر چشم‌ها درشت‌تر و زیباتر نمایان شود.

معمولا انجام بلفاروپلاستی به دو روش جراحی پلک بالا و جراحی پلک پایین تقسیم بندی می گردد.

در انجام بلفاروپلاستی پلک بالا، معمولا حالت خسته و خواب‌آلود چشم‌ها به طور کامل از بین خواهد رفت و در نتیجه فرد، چهره‌ای شاداب‌تر و جوان‌تر پیدا خواهد کرد.

همچنین با اصلاح افتادگی پلک، دید فرد نیز بازتر می‌گردد.

از این جهت امروزه تزریق چربی پشت پلک طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

انجام جراحی پلک پایین هم در جوان‌سازی چهره بسیار تاثیر گذار بوده است. همزمان با بالا رفتن سن، معمولا پوست زیر چشم شل و افتاده می‌شود.

همچنین تجمع لایه‌های چربی، یک برآمدگی و پف در زیر چشم به وجود خواهد آورد. می‌توان با ایجاد یک برش دقیقا زیر خط مژه پلک پایین، پوست اضافی پلک را برش داد و چین و چروک زیر چشم را به طور کامل از بین برد.

همچنین می‌توان با ایجاد یک برش در پشت پلک پایین، چربی های اضافی تجمع یافته را به طور کامل برداشت و پف زیر چشم را نیز برطرف نمود.

در انجام جراحی پلک، چند موضوع بسیار اهمیت دارد که فرق یک جراح متخصص و یک پزشک بدون مهارت را به طور کامل مشخص خواهد کرد:

در ابتدا باید گفت که روش و همچنین محل برش پلک بسیار مهم است.

جراح متخصص و با مهارت، محل برش را به دقت انتخاب خواهد کرد تا بدین ترتیب هیچ گونه آسیبی به چشم وارد نشود.

همچنین این برش‌ها را با لیزر و به‌صورت خیلی ظریف انجام ‌می‌دهد. ایجاد این برش‌ها باید به گونه ای باشد که بعد از بهبود، جای عمل به هیچ عنوان دیده نشود؛ به عنوان مثال جای برش در پلک بالا، در چین پلک قرار بگیرد تا بدین منظور دیده نشود.

از طرف دیگر، شکل بخیه‌ها در جراحی پلک بسیار اهمیت دارد و مهم است و باید با ظرافت بسیار زیادی انجام شود. معمولا پزشکی که در زمینه جراحی پلک متخصص است، آن‌چنان بخیه‌های ظریف و هنرمندانه‌ای می‌زند که هم خیلی سریع بهبود پیدا کند و هم جای بخیه‌ها بعد از دوره ی بهبودی باقی نماند.

در نظر گرفتن این نکته می تواند در زیبایی چشم ها بسیار مهم و تاثیر گذار باشد.

نکته سوم نیز به رعایت کردن کامل و دقیق تمام استانداردهای جراحی برمی‌گردد.

بسیاری از آسیب‌هایی که به پلک و چشم وارد می‌شود، به علت رعایت نکردن این استانداردها و اصول جراحی پلک نیز بوده است. به عنوان مثال امکان دارد فردی اصرار داشته باشد که پزشک باید پلک بالا را بیشتر کوتاه کند تا چشم‌ها درشت‌تر شود.

یک پزشک غیر متخصص یا بی‌تجربه با انجام این کار، به راحتی آسیب بسیار جدی به آن فرد خواهد رساند.

همزمان با کوتاه شدن بیش از اندازه پلک دیگر کامل بسته نمی‌شود،در نتیجه چشم دچار خشکی می‌گردد و به مرور زمان بینایی فرد دچار مشکل خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-جراحی پلک

تحصیلات و تخصص جراح پلک چه مزیتی می‌تواند داشته باشد؟

در ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام جراحی پلک، نیاز به تخصص و دانش پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک دارید.

بهترین گزینه برای جراحی پلک، مراجعه کردن به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد.

چنین جراحی، ۷ سال دوره پزشکی عمومی خود را گذرانده و بعد از آن ۴ سال دوره تخصصی جراحی عمومی را پشت سر گذاشته است.

در ادامه ۵ سال دیگر هم دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را به طور کامل سپری کرده است تا دانش و مهارت کافی را برای جراحی‌های زیبایی کسب نماید.

جالب است بدانید بسیاری از افراد برای اینکه هزینه ناچیز و کمتری پرداخت کنند، برای جراحی پلک خود به جراح عمومی و یا حتی پزشک عمومی مراجعه می‌کنند.

یعنی با این کار به راحتی چشمان خود را به دست کسانی می‌سپارند که هیچ گونه دانش و مهارتی در این زمینه نداشته و یا کسب نکرده‌اند. نتیجه هم معمولا می تواند ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیری به زیبایی و بینایی این افراد باشد.

بهترین جراح پلک حتما باید فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را داشته باشد زیرا به دلایل بسیار مختلف از جراح عمومی یا پزشک عمومی برتری دارد:

اول اینکه سال‌ها تحصیلات دانشگاهی و علمی در زمینه جراحی‌های زیبایی را گذرانده است،

سابقه بسیار بیشتری در زمینه جراحی‌های زیبایی دارد و بدون شک تعداد عمل‌های پلک بیشتری را انجام داده است،

همچنین، این پزشک در مراکز درمانی معتبر و بهتری فعالیت می‌کند و روزانه با کیس‌های گوناگونی روبرو بوده است که باعث افزایش مهارت و تجربه او در این زمینه شده است،

همچنین این امکان نیز وجود دارد که پزشک مورد نظر شما، عضو هیات علمی دانشگاه نیز باشد. این نکته نیز می تواند در نشان دادن تخصص و دانش بهترین جراح پلک، بسیار با اهمیت باشد.

تجربه و مهارت یک متخصص جراحی پلک، چگونه مشخص می‌گردد؟

از آنجایی که احتمالا شما متخصص جراحی پلاستیک نیستید، پیدا کردن این نکته که جراح چقدر می تواند در انجام عمل پلک مهارت یا تجربه داشته باشد، کار بسیار دشواری است. پس بنابراین بد نیست به چند نکته و نشانه بیرونی کاملا توجه داشته باشید.

نکات و مواردی که در ادامه این مطلب مطرح می‌شود باید در مورد بهترین جراح پلک، کاملا صدق کند:

عمل‌های جراحی پلک زیادی انجام داده باشد: معمولا یک جراح پلک خوب باید بر طبق تخصص و جایگاه خود، عمل‌های زیادی انجام داده باشد. پیگیری این که این جراح چقدر بیمار جراحی پلک دارد و یا در صفحه اینستاگرام و یا وب‌سایت خود، چه تعداد نمونه‌کار از عمل جراحی پلک گذاشته است، می‌تواند این موضوع را برای شما کاملا روشن کند.

خوب بودن نمونه‌های جراحی:

از تعداد عمل‌ها مهم‌تر، کیفیت انجام آن ها است.

به تصاویر عمل‌ها در فضای مجازی دقت کنید و همچنین سعی کنید با تعدادی از بیماران این پزشک ارتباط بگیرید.

فرم چشم‌ها، شیوه بخیه زدن و مشکلات پس از جراحی را کاملا مورد بررسی قرار دهید.

آیا پزشک بیمار غیر ایرانی هم دارد یا خیر؟

شاید یکی از معیارهای ویژه برای تشخیص بهترین متخصص جراحی پلک در تهران، پیدا کردن پزشکی باشد که بیماران خارجی نیز به او مراجعه می کنند.

در واقع این موضوع روشن خواهد کرد که چنین جراحی آنقدر کار خود را خوب و با مهارت انجام داده است که بیماران دیگر کشورها و راهنماهای آنان، به این جراح اعتماد کرده‌اند و به وی مراجعه نموده اند.

  • انجمن‌های علمی و گواهینامه‌های معتبر: یقینا بهترین جراح پلک باید همیشه و در همه حال مهارت و دانش خود را در زمینه جراحی‌های پلاستیک و زیبایی، به‌روز نگه دارد. شرکت کردن در تمامی همایش‌های علمی و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای پزشکی و درمانی، از مهمترین ویژگی‌های بهترین متخصص جراحی پلک به شمار می رود. همزمان با شرکت کردن در چنین گردهمایی‌های علمی، گواهی‌نامه‌های معتبری نیز به پزشک اهدا می گردد که همین مسئله می‌تواند مهر تاییدی بر تخصص و مهارت آن پزشک نیز باشد‌.
  • توانایی انجام دادن دیگر جراحی‌های صورت: برای انجام یک جراحی پلک خوب، باید نتیجه نهایی جراحی و فرم چشم‌ها با دیگر اجزای صورت کاملا هماهنگی داشته باشد. بهترین پزشک متخصص جراحی پلک باید در زمینه جراحی های دیگر قسمت های صورت نیز مهارت و توانمندی داشته باشد. جراح شما باید در صورت نیاز با انجام دیگر جراحی‌های پلاستیک، به جوانسازی و زیباتر شدن چهره شما کمک به سزایی کند. در غیر این صورت امکان دارد نیاز شود به دو جراح کوناگون مراجعه کنید که در نتیجه انجام این کار شاید ایجاد ناهماهنگی در چهره شما باشد.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ملاک‌های انتخاب بهترین جراح بلفاروپلاستی، بدون شک مدرک تحصیلی او خواهد بود.

معمولاً، پزشکان فوق تخصص زیبایی و جراحی پلاستیک، از صلاحیت بالاتری برای انجام جراحی برخوردار هستند.

معمولا پزشکان، برای سپری کردن دوره تخصص، سالیان زیادی را به علم آموزی گذرانده‌اند و ضمن کسب نمودن تجربه، توسط پزشکان و اساتید بسیار بزرگی آموزش های فراوان دیده‌اند.

پس به شما توصیه می شود، برای انتخاب بهترین متخصص جراحی پلک تضمینی در اصفهان، حتما مدرک تحصیلی و محل تحصیل وی را درنظر بگیرید و پزشکان باتجربه و با مهارت کافی را برای این‌کار حساس، انتخاب نمایید تا برای شما پشیمانی به بار نیاید.

اخلاق پزشک و محل طبابت جراح چه اهمیتی می تواند داشته باشد؟

در مرحله اول باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین جراح پلک، قبل از اینکه پزشک شما باشد، باید مشاور و راهنمای خوبی نیز برای شما باشد.

در بسیاری از موارد پلک افراد نیاز به جراحی خاصی ندارد یا ممکن است انجام یک روش جراحی برای فرد مناسب نباشد.

گاهی اوقات برخی از افراد تصور ذهنی که از چهره و زیبایی خود دارند کاملا غیر واقعی می باشد.

امکان دارد این افراد بعد از انجام جراحی نیز از چهره خود راضی نباشند.

در این شرایط معمولا یک جراح خوب، سعی دارد با توضیحات کامل و دقیق و البته مناسب در مورد جراحی پلک، عوارض آن و همچنین تغییراتی که پس از آن در چهره شما رخ می‌دهد، شما را کاملا آگاه سازد.

ممکن است در برخی مواقع انجام دادن یک روش جراحی، مثل لیفت ابرو، در کنار بالابردن ابرو، افتادگی خفیف پلک را نیز به طور کامل برطرف نماید.

معمولا در چنین مواردی، یک پزشک متعهد برای شما توضیحات لازم را در این زمینه ارائه خواهد داد تا شما بتوانید بهترین جراحی را انتخاب نمایید.

از سمت دیگر محل طبابت و کلینیک بهترین جراح پلک بسیار مهم و دارای اهمیت است.

شاید نیازی به هیچگونه توضیح نباشد که وجود یک مطب کوچک در یکی از محله‌های مسکونی و همچنین غیر اداری با یک کلینیک مدرن و تخصصی در یک منطقه معتبر از بابت حضور پزشکان مختلف، جایگاه بسیار متفاوتی با یکدیگر خواهند داشت.

در کنار همه ی این ها، تخصصی بودن کلینیک زیبایی و داشتن یک تیم درمانی خوب می تواند در انتخاب پزشک جراح، بسیار مناسب باشد. محیط کلینیک، از نشانه‌هایی است که شما را برای رسیدن به بهترین جراح پلک، کاملا راهنمایی می‌کند.

این نکته بسیار مهم است که دستیاران جراح، اطلاعات پزشکی و برخورد مناسبی با افراد متقاضی داشته باشند.

در بسیاری از موارد، چه قبل از انجام جراحی و چه بعد از آن، دستیار پزشک باید نکات و مراقبت‌های خاصی را برای شما به طور کامل توضیح دهد و برای راهنمایی، همیشه در کنار شما باشد،پس بدون شک یک جراح خوب، یک تیم درمانی مناسب نیز در کنار خود خواهد داشت.

معمولا وضعیت مطب، به عنوان یکی از گزینه‌های فرعی به شمار می رود که می‌توان با استناد به آن، کمی در انتخاب پزشک، تجدیدنظر نمود. معمولاً، نظم حاکم شده بر محیط مطب، در زمان‌ مراجعه و وقت‌دهی، نشان از وضعیت کلی مدیریت پزشک بر کادر پشتیبانی خواهد بود.

همچنین میزان ارزش و اهمیتی که پزشک برای مراجعه‌کنندگان خود قائل می‌شود را می‌توان از وضعیت مطب آن پزشک کاملا متوجه شد.

اصولا کادر مشغول در مطب، جز واحد پشتیبانی خدمات پزشکی نیز هستند که نقش بسیار پر رنگی را در رضایت یا عدم رضایت بیمار ایفا خواهند کرد.

یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین پارامترهایی که بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی را برای شما مشخص می‌کند، به‌روز بودن اطلاعات علمی او در زمینه جراحی است. معمولاً به‌روزترین اطلاعات پزشکی، در انواع سمینارها و همایش‌های پزشکی مطرح می‌شوند و میزان پی‌گیر بودن پزشک و حضور در چنین رویدادهایی، نشان از به‌روز بودن اطلاعات پزشک نیز دارد.

از مهم‌ترین دستاوردهای این رویدادها می توان به اطلاع از آخرین تکنیک‌های جراحی و به حداقل رساندن آسیب جراحات عمل، اشاره کرد.

رعایت استاندار های ایمنی و سلامتی توسط پزشک را می توان به عنوان یکی از خصوصیات مهم بهترین متخصص جراحی پلک، دانست. معمولاً پزشکانی که از لحاظ علمی، در درجه مطلوبی قرار دارند، به‌هیچ‌وجه، بر روی سلامتی بیمار، هیچ گونه ریسکی نمی‌کنند.

مخصوصاً در انجام جراحی‌های زیبایی، که این حساسیت بسیار بیشتر می باشد. معمولا بهترین جراح بلفاروپلاستی، استانداردهای ایمنی را در انجام انواع جراحی‌ها به طور کامل و دقیق رعایت می‌کند و سلامتی مراجعه‌کننده، مهم‌ترین اصل در جراحی توسط وی می باشد.

چطور می‌توان بهترین متخصص جراحی پلک را پیدا کرد؟

همانطور که گفته شد حساسیت و دقت در انجام جراحی پلک، یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب جراح بلفاروپلاستی است. در این جراحی، پزشک با تخصص و مهارت خود، بخش اضافی و دارای چین و چروک پلک را جدا خواهد کرد و با بخیه های بسیار ظریفی به‌ هم متصل می‌کند.

ظرافت جراحی، نکته اصلی است. چنانچه جراح، دستانی قدرتمند و ظریف‌کاری نداشته‌ باشد، احتمال نامطلوب بودن نتیجه عمل بسیار زیاد خواهد بود.

به شما توصیه می شود از دوستان و آشنایان خود در مورد بهترین متخصص جراحی پلک بپرسید و سوال کنید.

اطرافیان شما می توانند بهترین منبع برای معرفی پزشک باشند؛ مثل کسانی‌ که قبلاً جراحی پلک را، توسط یکی از همین جراحان انجام داده‌اند.

سعی کنید از اطرافیانی که قبلاً جراحی بلفاروپلاستی انجام داده‌اند، در رابطه با پزشکان خوب در این حوزه سؤالات بسیاری کنید.

با سوال از دوستان خود، می‌توانید لیست پرباری از بهترین پزشک جراحی پلک را یادداشت کنید و بعد از آن ‌به بررسی تک به تک این پزشکان بپردازید.

کلام آخر

در مطالب سعی ما بر این بود تا شما عزیزان را با چگونگی یافتن بهترین و با تجربه ترین پزشک جراح در زمینه روش جراحی بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک بیشتر آشنا سازیم.

امیدواریم مطالب بیان شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

با این حال چنانچه شما عزیزان قصد انجام جراحی پلک در ایام عید نوروز را نیز دارید توصیه ما به شما کلینیک زیبایی آراد واقع در اصفهان می باشد.

این کلینیک بهترین جراحان و متخصصان در زمینه های زیبایی را دارا است و شما میتوانید با مراجعه به کلینیک آراد و مشاوره با پزشکان این کلینیک بهترین تصمیم را با اطمینان خاطر جهت انجام درمان بگیرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/LXYhG

نماشا:https://www.namasha.com/v/IdjvT9Qf

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش