به دنباله داشتن ظاهری زیبا و جوان بدون ایجاد پف بر بالای چشم و زیر چشم‌ها و از بین بردن افتادگی پلک می توان از جراحی پف چشم ها بهره برد.

علت ایجاد پف در زیر و اطراف چشم ها:

علت هایی که باعث پف در چشم ها می شود. می تواند پیامد مشکلات و بیماری هایی در بدن باشد. و همچنین مشکلات آلرژی و حساسیت و جمع شدن آب در زیر پوست و همچنین کم خوابی و گریه های طولانی مدت باعث ایجاد پست فوق در زیر و اطراف چشم باشد. که برای درمان می توان از جراحی پف چشم ها کمک میکند.

برای درمان پف چشم ها چه کارهایی باید انجام داد:

برای درمان پف چشم می توان از روش جراحی پف چشمها توسط روش بلفاروپلاستی بهره بود. که در این روش با برداشتن چین و چروک اضافه و همچنین چربی های اضافه اطراف چشم باعث می‌شوند تا صورت جوانتر و جذاب تر برای افراد به دنبال داشته باشد.

متقاضیان به درمان با بلفاروپلاستی چه کسانی میباشند:

برای جراحی پف چشمها توسط بهار و پلاستی افرادی که از افتادگی پلک ناراضی هستند می توانند این روش را برای انجام افتادگی پلک و همچنین اگر مشکل دید دارند انجام دهند.

مزایای جراحی پف چشم ها:

از مزیت های جراحی پف چشم ها می توانند با استفاده از این روش به درمان پف زیر چشم و شلی و افتادگی پوست کمک شایانی کنید و همچنین باعث بی تا صورت جوان تر و زیبا و چشم های درشت تر برای شما به همراه داشته باشد و خستگی چشم دیگر در شما وجود ندارد.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از جراحی حتماً باید توسط یک پزشک متخصص معاینه چشمی دقیقه انجام گیرد تا قدرت بینایی شما بررسی گردد و حرکات چشم و اعصاب شما نیز در این معاینه کنترل شود. و بعد جراحی پف چشم ها یا همان بلفاروپلاستی برای شما انجام گیرد

مراقبت های بعد از انجام روش بلفاروپلاستی:

بعد از انجام روش بلفاروپلاستی به عنوان جراحی پف چشم ها بعد از ۴۸ ساعت می توانید از کمپرس یخ برای درد و تورم های به وجود آمده استفاده کنید و سعی کنید تا برای خوابیده‌اند سر خود را کمی بالاتر از بدنتان قرار دهید و در هفته‌های اول ممکن است اشک و یا حساسیت به نور در شما وجود داشته باشد که اینها طبیعت هستند و به مرور زمان از بین میرود.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بلفاروپلاستی بستگی دارد به حق الزحمه پزشک مصرف داروها برای بیهوشی و عوامل متعدد دیگر می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای جراحی پف چشم ها می توان از روش بلفاروپلاستی بهره برد که با استفاده از این روش می توانید به درمان پف چشم و افتادگی پلک ها و چین و چروک اطراف چشم کمک شایانی کنید شما می توانید برای جراحی پف چشم ها توسط یک پزشک معالج و با تجربه این کار را انجام بدهید
که پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش جناب دکتر محمد علیزاده می باشد که با توجه به سوابق کاری بالا و تجربه بالایی که در جامعه روش دارند می توانند برای شما نتایج فوق العاده ای را بعد از انجام این روش به همراه داشته باشد.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9pu5

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش