زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

جراحی پف چشم ها

جراحی پف چشم ها

به دنباله داشتن ظاهری زیبا و جوان بدون ایجاد پف بر بالای چشم و زیر چشم‌ها و از بین بردن افتادگی پلک می توان از جراحی پف چشم ها بهره برد.

علت ایجاد پف در زیر و اطراف چشم ها:

علت هایی که باعث پف در چشم ها می شود. می تواند پیامد مشکلات و بیماری هایی در بدن باشد. و همچنین مشکلات آلرژی و حساسیت و جمع شدن آب در زیر پوست و همچنین کم خوابی و گریه های طولانی مدت باعث ایجاد پست فوق در زیر و اطراف چشم باشد. که برای درمان می توان از جراحی پف چشم ها کمک میکند.

برای درمان پف چشم ها چه کارهایی باید انجام داد:

برای درمان پف چشم می توان از روش جراحی پف چشمها توسط روش بلفاروپلاستی بهره بود. که در این روش با برداشتن چین و چروک اضافه و همچنین چربی های اضافه اطراف چشم باعث می‌شوند تا صورت جوانتر و جذاب تر برای افراد به دنبال داشته باشد.

متقاضیان به درمان با بلفاروپلاستی چه کسانی میباشند:

برای جراحی پف چشمها توسط بهار و پلاستی افرادی که از افتادگی پلک ناراضی هستند می توانند این روش را برای انجام افتادگی پلک و همچنین اگر مشکل دید دارند انجام دهند.

مزایای جراحی پف چشم ها:

از مزیت های جراحی پف چشم ها می توانند با استفاده از این روش به درمان پف زیر چشم و شلی و افتادگی پوست کمک شایانی کنید و همچنین باعث بی تا صورت جوان تر و زیبا و چشم های درشت تر برای شما به همراه داشته باشد و خستگی چشم دیگر در شما وجود ندارد.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از جراحی حتماً باید توسط یک پزشک متخصص معاینه چشمی دقیقه انجام گیرد تا قدرت بینایی شما بررسی گردد و حرکات چشم و اعصاب شما نیز در این معاینه کنترل شود. و بعد جراحی پف چشم ها یا همان بلفاروپلاستی برای شما انجام گیرد

مراقبت های بعد از انجام روش بلفاروپلاستی:

بعد از انجام روش بلفاروپلاستی به عنوان جراحی پف چشم ها بعد از ۴۸ ساعت می توانید از کمپرس یخ برای درد و تورم های به وجود آمده استفاده کنید و سعی کنید تا برای خوابیده‌اند سر خود را کمی بالاتر از بدنتان قرار دهید و در هفته‌های اول ممکن است اشک و یا حساسیت به نور در شما وجود داشته باشد که اینها طبیعت هستند و به مرور زمان از بین میرود.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بلفاروپلاستی بستگی دارد به حق الزحمه پزشک مصرف داروها برای بیهوشی و عوامل متعدد دیگر می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای جراحی پف چشم ها می توان از روش بلفاروپلاستی بهره برد که با استفاده از این روش می توانید به درمان پف چشم و افتادگی پلک ها و چین و چروک اطراف چشم کمک شایانی کنید شما می توانید برای جراحی پف چشم ها توسط یک پزشک معالج و با تجربه این کار را انجام بدهید
که پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش جناب دکتر محمد علیزاده می باشد که با توجه به سوابق کاری بالا و تجربه بالایی که در جامعه روش دارند می توانند برای شما نتایج فوق العاده ای را بعد از انجام این روش به همراه داشته باشد.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/9pu5

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.