جراحی پف زیر چشم در تهران

با افزایش سن مایعات بیشتری اطراف چشم و در زیر چشم تجمع می یابند. و باعث پف زیر چشم می‌شوند که باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند برای فرد می‌شود. و فرد باید به دنبال انجام روش های جراحی پف زیر چشم باشد. تا بتواند این مشکل را برای همیشه برطرف کند.

علائم و دلایل انجام جراحی پف زیر چشم:

یکی از دلایل انجام جراحی‌پف زیر چشم رهایی از شر این مشکل است که علاوه بر رفع پف چشم ها، چین و چروک و افتادگی پلک ها را نیز برطرف می کند و به طور دائمی ماندگاری دارد و نیاز به ترمیم دوباره نخواهد داشت.

انواع درمان و جراحی پف زیر چشم:

استفاده از ماسکهای خانگی و گیاهان دارویی می‌تواند پف زیر چشم ها را تا حد معمولی کنترل کند اما اگر به دنبال راه دائمی برای رفع این مشکلات و چین و چروک های اطراف چشم خود هستید می توانید از جراحی‌پف زیر چشم به روش بلفاروپلاستی استفاده کنید در این روش با ایجاد برش بر روی خطوط طبیعی پوست اضافه های پوستی از سطح صورت حذف می شوند و باعث رفع چین و چروک صورت و افتادگی پلک ها نیز می‌شود این روش ماندگاری بسیار طولانی دارد و فرد تا پایان عمر نیازی به انجام دوباره آن نخواهد داشت.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام روش بلفاروپلاستی هستند:

روش بلفاروپلاستی یکی از روشهای جراحی پف زیر چشم است که همه افرادی که می‌خواهند در کوتاهترین زمان و به طور دائمی مشکلات چشم و پلک خود را از بین ببرند می‌توانند از این درمان پس از گذشته سن ۳۰ سالگی استفاده کنند.

بلفاروپلاستی چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای جراحی پف زیر چشم به روش بلفاروپلاستی می‌توان به ماندگاری بالای آن و عدم نیاز به عمل جراحی سنگین و بیهوشی کامل اشاره کرد که شما می توانید پس از گذراندن دوره نقاهت کوتاه ۷ روز به نتیجه دلخواه خود برسید.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

برای اینکه بتوانیم بهترین جراحی پف زیر چشم را انجام دهید از یک هفته قبل از مصرف مشروبات الکلی و به مصرف دخانیات را کنار بگذارید و از داروهای انعقاد کننده خون مصرف نکنید همچنین قبل از انجام درمان اگر از داروی خاصی مصرف می‌کنید یا بیماری مزمنی دارید با پزشک در میان بگذارید.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی:

پس از انجام درمان بلفاروپلاستی برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری را از جراحی پف زیر چشم به این روش به دست آورید داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید همچنین از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید و اگر می خواهید به فضای باز بروید از عینک دودی و ضدآفتاب استفاده کنید.

هزینه:

هزینه انجام جراحی پف زیر چشم به روش بلفاروپلاستی برای هر فرد متفاوت است و شما می توانید برای اطلاع از هزینه درمان و به دست آوردن اطلاعات کافی از این درمان به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید یا با آنها در تماس باشید.

نتیجه:

به دلیل افزایش سن یا عوامل ژنتیکی یا رژیم غذایی نامناسب چشم ها دچار مشکلاتی از قبیل پف چشم می‌شود که شما می‌توانید با انجام جراحی‌پف زیر چشم به روش بلفاروپلاستی این مشکل را برای همیشه و تا پایان عمر از بین ببرید و بدون گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت به نتیجه دلخواه خود برسید.
اگر به دنبال یک کلینیک معتبر برای انجام درمان بلفاروپلاستی برای جراحی پف زیر چشم هستید ما به شما کلینیک بین المللی آراد را پیشنهاد می کنیم شما می توانید این درمان را در کلینیک و تحت نظر کادر پزشکی متخصص انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین از مشاوره های رایگان و تخفیفات ویژه و روزانه نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/0vi8

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش