به دنبال رفع سیاهی و پف چشم می توان از روش های خانگی و همچنین روش‌های پزشکی بهره برده. و کمک شایانی به سیاهی و واقع چشم که با استفاده از جراحی سیاهی و پف چشم می‌توان مشکلات کبودی و پف چشم را از بین برد.

چه دلایلی باعث سیاهی و پف چشم می شوند:

عوامل زیادی باعث سیاهی و پف چشم می‌شود. که می‌تواند وجوده بیماری‌هایی در بدن و همچنین کمبود خواب و استرس و مشکلات تیروئیدی و همچنین خواب ناکافی و جمع شدن آب اضافه در زیر پوست باعث ایجاد پف چشم و سیاهی می شود که با استفاده از جراحی‌سیاهی و پف چشم می‌توان به رفع این مشکلات کمک شایانی کرد.

چه درمان هایی برای سیاهی و پف چشم استفاده میشود:

برای جراحی‌سیاهی و پف چشم میتوان از روش‌های جراحی نظیره بلفاروپلاستی پلاسما جت و اپی کانتال بهره برد. که با استفاده از روش بلفاروپلاستی می‌توان باعث رفع پوست اضافه و چربی اضافه زیر چشم شد که با استفاده از جراحی و سیاهی پف چشم نیز از بین می‌رود و ظاهری زیباتر و جوان تر برای افراد به دنبال دارد و باعث تقارن بین پلکا میشود و همچنین قسمت پف کرده زیر چشم و سیاهیه آن را نیز از بین می برد.

کاندیدای مناسب برآید جراحی سیاهی و پف چشم به وسیله به کارو پلاستی:

تمام افرادی که میخواهند برای جراحی سیاهی و پف چشم به وسیله بلفاروپلاستی مشکلات به وجود آمده را از بین ببرند می توانند از این روش استفاده کنند ولی قبل از انجام این روش حتماً باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایند و افرادی که از داروهای نظیره آسپرین و وارفارین استفاده می‌کنند و همچنین کسانی که بیماری های قلبی دارند استفاده از این روش توصیه نمی شود.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی

قبل از جراحی سیاهی و پف چشم باید از مصرف تنباکو و دخانیات خودداری کنید و داروهایی که پزشک معالج برای شما تجویز کرده است را حتماً مصرف نمایید استفاده از مواد الکلی را نیز قبل از انجام این روش ترک کنید زیرا باعث می‌شود تا زخم ها دورتر می‌شود در قرمزی پوست از بین نرود.

مراقبت های بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی به عنوان جراحی سیاهی و پف چشم:

بعد از جراحی سیاهی و پف چشم باید از کرم آرنیکا استفاده کنید. که می تواند بر رفع کبودی های به وجود آمده و ترمیم زخم های شما کمک شایانی بکند ممکن است. بعد از انجام این روش کبودی ها و ورم هایی بر روی پوست سر شما ایجاد شده باشد. که جای هیچ گونه نگرانی ندارد و شما می توانید با استفاده از کمپرس یخ برای رفع کبودی ها و زخم های حاصله کمک شایانی کنید. و سعی کن این محل بخیه ها را به کمک مواد ضدعفونی کننده روزی دوبار تمیز نگه دارید.

هزینه:

هزینه های مربوط به جراحی سیاهی و پف چشم به وسیله بلفاروپلاستی بستگی دارد به انتخاب پزشک و هم‌چنین تخصص جراح تجهیزات وسایلی که برای استفاده از این روش مورد استفاده قرار می گیرد همه اینها می‌تواند بر هزینه‌های انجام این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای جراحی سیاهی و پف چشم می توانید با استفاده از روش‌های پزشکی نظیره بلفاروپلاستی به رفع سیاهی و پف چشم های خودتان کمک شایانی بکنید
شما میتوانید تمام روش‌های مربوط به انجام بلفارو پلاستی را در کلینیک بین‌المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده و تجربه بالای این دکتر برای چشم های خودتان و زیبایی صورتتان بهره‌مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/5oau

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش