جراحی زیبایی پف زیر چشم در اصفهان

جراحی زیبایی پف زیر چشم زمانی صورت میگیرد که فرد به مشکلاتی مثل پف چشم ها و همچنین چسبندگی پوست به پلک دچار شود.جراحی زیبایی پف زیر چشم باعث میشود که فرد ظاهری جوانتر و زیباتر را داشته باشد.
دربعضی از اوقات مشکل پف چشم ها به دلیل پیری و افزایش سن است.جراحی زیبایی پف چش ها هم بر روی پلک بالایی و هم پلک پایینی صورت میگیرد.

جراحی زیبایی پف زیر چشم در اصفهان

دلایل ایجاد پف زیر چشم

پف زیر چشم به دلایل متفاوتی ایجاد میشود.شایع ترین دلایل ان افزایش سن است.علاوه بر این وراثت و کم ابی بدن نیز تاثیر بسزایی را در پف زیر چشم دارند.

انواع روش های جراحی برای از بین بردن پف زیر چشم

روش های جراحی که برای از بین بردن پف زیر چشم استفاده میشود بلفاروپلاستی و روش جراحی ملتحمه است.در بلفاروپلاستی که بیشتر برای افرادی استفاده میشود که سن انها بالاتر است،به این صورت است که برش کوچکی ایجاد شده و بافت چربی اضافی برداشته میشود.

روش جراحی ملتحمه:

از این روش برای افراد جوان استفاده میشود.زیرا افراد جوان پوستشان هنوز خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده است.این روش جراحی به این صورت است که بدون اینکه پوست فرد دستکاری شود،از طریق برشی  در پشت پلک تحتانی کیسه های چربی را برمیدارند.مزیتی که این روش  دارد این است که برش را بر روی پوست ایجاد نمیکند.

جراحی زیبایی  پف زیر چشم با استفاده از بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یکی از روشهای جراحی برای از بین رفتن پف زیر چشم است.این روش دائمی است و با استفاده از این روش چربیی که باعث ایجاد  پف چشم را خارج میکنند.

چه افرادی میتوانند از روش های جراحی زیبایی برای درمان پف زیر چشم استفاده کنند؟

برای درمان پف چشم افرادی میتوانند از روش های جراحی استفاده کنند که سن انها به نسبت بالا باشد.یعنی پف زیر چشم انها زیاد باشد،فرد سابقه ی بیماری خاصی که برای او در حین جراحی مشکل ایجاد کند را نداشته باشد.البته کسانی که خواهان روش های جراحی هستند باید ابتدا با پزشک مشورت کنند و پزشک تشخیص میدهد که میتواند از این روش استفاده کند یا خیر.

کاربرد و مزیت های استفاده از جراحی زیبایی برای پف چشم

مزیت های استفاده از این روش به این صورت است که دائمی میباشد و نیازی به مراجعه د رهر جلسه را ندارید.علاوه بر این با از بین بردن پف زیر چشم باعث جوانتر شدن صورت و بازگشت اعتماد به نفس شما میشود.

مراقبت های قبل ازانجام جراحی زیبایی پف زیر چشم با بلفاروپلاستی

مراقبت های که قبل از انجام دادن عمل های جراحی باید انجام دهید این است که ابتدا باید به یک متخصص و پزشک برای اینکار مراجعه کنید.پزشک ممکن است برای شما ازمایشاتی را در نظر بگیرد که شما باید انهارا انجام دهید.بعد از این مراحل پزشک نوبت انجام عمل را به شما میگوید.قبل از عمل نباید از داروهایی التهابی استفاده کنید.همچنین اگر دارای بیماری زمینه ای هستید باید با پزشک درمیان بگذارید.

مراقبت های بعد از انجام جراحی زیبایی پف زیر چشم

بعد از انجام عمل جراحی ،تورم و یا قرمزی را دارید.باید از کمپرس اب سرد استفاده کنید.به این گونه که انهارا بر ناحیه ی متورم شده قرار میدهید.همچنین از دستور العمل های پزشکتان پیروی کنید تا زودتر بهبودی لازم را کسب کنید.ناحیه ی بخیه شده را لمس نکنید.ریزش اشک امری طبیعی است ولی اگر بعد از چند روز علادم شما اوج گرفتند به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

هزینه ی انجام این عمل چقدر است؟

هزینه ی این عمل بستگی به عوامل مختلفی دارد .علاوه بر این هزینه ها سالانه متغییر هستند.در این باره باید با پزشک مشورت کنید.در کلینک بین المللی اراد دیگر نگران هزینه ها نباشید.زیرا این کلینیک طرح های تخفیفی ویژه ای را به شما ارئه میکند تا بتوانیدبا هزینه ی کمتر کیفیت بهتر را تجربه کنید.

نتیجه

جراحی زیبایی پف زیر چشم باعث میشود که ورم و پفی که درزیر چشمانتان ایجاد شده است از بین برود.با از بین رفتن این پف شما احساس جوانی و شادابی را در صورت خود میکنید.برای انجام این عمل باید به نزد یک پزشک متخصص و باتجربه بروید.هزینه ی انجام دادن جراحی با توجه به پزشک و مقدار پف چشم شما متفاوت است.
همانگونه که گفته شد برای انجام دادن این روش باید نزد پزشک متخصص  بروید.کلینیک اراد با سالها تجربه زیر نظر دکتر محمد علیزاده افراد زیادی را در استان اصفهان و تهران درمان کرده است.تمامی افراد از نتیجه ی عمل خود رضایت کافی را داشته اند.علاوه بر این مشاوره ی زیبایی در کلینک به صورت رایگان است.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/oqdg
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/qex5
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش