جراحی زیبایی عمل بینی گوشتی

داشتن بینی گوشتی باعث می شود تا افرادی که بینی گوشتی دارند. بیشتر حساسیت نسبت به انتخاب پزشک داشته باشد. با توجه به روش هایی که برای زیبایی بینی پزشک متخصص انجام می دهد. روش ها متفاوت می باشد.

قبل از انجام هر روشی برای زیبایی بینی گوشتی با پزشک متخصص تطمن مشورت کنید:

قبل از انجام عمل زیبایی و اینکه چه حالتی را برای صورت خود در نظر می گیرید. باید مسلماً با یک جراح و یا پزشک متخصص در این رابطه مشورت کنیم. که پزشک متخصص با استفاده از همه فاکتورها یک عمل بینی دارا برای شما انتخاب می کند. اینکه آیا بینی شما گوشتی می باشد. یا استخوانی و همچنین قرار داشتن در وضعیت سالم بیمار پزشک متخصص می تواند یک روش را برای بینی گوشتی شما در نظر بگیرد. که اگر بینی شما گوشتی بود باید میزان گوشتی بودن آن مشخص شود. و وضعیت غضروفها و ضخامت پوست شما و خیلی از مسائل دیگر توسط پزشک متخصص بررسی می شود. که اینها همه می توانند در عمل شما موثر باشد.

میزان موفقیت جراحی بینی گوشتی می تواند باشد:

قبل از انجام جراحی باید دهد مشاوره شدن یک پزشک متخصص قرار بگیرید تا سال هایی که شما از ایشان دارید و همچنین نیازهایی که بعد از انجام عمل دارید را با ایشان در میان بگذاریم شاید این سوال ها جواب سوال هایی که شما دارید متفاوت باشد ولی نباید ناامید از این باشید که عمل جراحی بینی گوشتی شما فایده ای ندارد و همچنین نباید در مورد بعد از جراحی نیزه رویایی فکر کنید
چون عمل بینی های استخوانی نسبت به بینی های گوشتی شانس بیشتری برای زیبایی صورت دارند ولی این بدان معنی نیست که بینی گوشتی شما قابل عمل نیست و یا نمی توان آن را به صورت زیباتری در تحریریه تان تغییر دهید همه چیز قابل پیش بینی نیست فقط شما باید قبل از انجام به دنباله بهترین پزشک برای انجام این روش باشید تا هر آنچه که لازم است از ایشان در مورد بینی خودتان پرس و جو کنید.

در راه چه مواردی را برای بهترین جراحی برای بینی شما در نظر می گیرد.

یک جراح بینی برای زیبایی بینی گوشتی شما اینکه چه راهی را انتخاب می‌کند باید وضعیت بینی شما را مدنظر قرار دهد و این که ممکن است در حین عمل جراحی بینی شما نیاز به تقویت غضروف داشته باشد یا نه و یا اینکه با برداشته چربی‌ها اضافه باعث می‌شود تا حالت بهتری به بینی شما داده شود با اینکه ممکن است تغییر چندانی به آن ندهد و یا این که نیاز باشد قبل از انجام روشهای جراحی و یا بعد از آن مراقبت‌های خاصی را برای شما در نظر بگیرد
می‌تواند در تصمیم‌گیری در راه برای شما موثر باشد امروزه تکنیک جراحی زیادی وجود دارد به بهترین شکل و فرم بینی را برای شما داشته باشد شما باید این را هم مد نظر قرار دهید که پزشک هر تغییری روی صورت شما انجام می دهد برای خوش فرم بودن و بهتر بودن حالت بینی انجام می دهد و پزشک مصلحت شما را در انجام این کار در نظر می‌گیرد.

مراقبت های قبل از انجام روش عمل برای بینی گوشتی :

• از دو هفته قبل از انجام این روش از مصرف قرص‌های نظیره آسپرین و فارابی آری از دو هفته قبل از انجام این روش از مصرف قرص‌های نظیره آسپرین و وارفارین و رقیق کننده های خون اجتناب کنید.
• از مصرف دخانیات که حاوی نیکوتین میباشد و باعث تنگ شدن رگ ها می شود خودداری کنید.
• شبه قبل از انجام عمل دوش بگیرید و برای تمیز شدن صورت خودتان میتوانید از لوسیون های صورت استفاده کنید.
• از خوردن و آشامیدن ۸ ساعت قبل از انجام عمل خودداری کنید
• آزمایشاتی که قبل از انجام این روش توسط پزشک متخصص از شما درخواست شده است را در روز عمل همراه داشته باشید.

مراقبت هایی که باید بعد از انجام جراحی بینی گوشتی آنها را رعایت کنید:

بعد از انجام عمل بر روی بینی گوشتی سعی کنید توصیه و مراقبت های بعد از انجام این روش را رعایت کنید.
1. سعی کنیم از خم کردن سر و صورت خود بیش از اندازه به طرف پایین خودداری کنید.
2. از غذاهای نرم برای جویدن استفاده کنید و سعی کن غذاهای سخت و خشک را برای خوردن استفاده نکنید.
3. تا سه هفته بعد از انجام این روش از فین کردن بینی خود اجتناب نمایید.
4. به هنگام خوابیدن سعی کنید که سرتان بالاتر از بدنتان قرار بگیرد.
5. به هنگامه سرفه کردن سعی کنید که از طریق دهان تان سرفه کنید و از بینی‌تان زیاد استفاده نکنه همچنین از س** کردن با دهان باز باشد و خندیدن بیش از اندازه نیز توضیح نمی شود.
6. به مدت یک ماه از ورزش‌هایی نظیر شنا خودداری کنید.
7. سعی کنی از عینک بر روی بینی خود استفاده نکنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام عمل جراحی بینی گوشتی بسته به انتخاب کلینیک و همچنین پزشک متخصصی که می‌خواهد این روشها را انجام دهد متغیر می باشد شما می توانید برای ائتلاف گرفتنت هزینه های مربوط به انجام عمل بینی گوشتی با کلینیک بین المللی آراد هزینه‌های مربوط به انجام های روش اطلاع کامل را به دست آورید شما می توانید علاوه بر اطلاع گرفتن از هزینه‌ها از مشاوره شدن توسط بهترین مشاوران حرف های این کلینیک به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود نیز بهره مند شوید.

نتیجه:

جراحی و زیبایی عمل بینی گوشتی باید از قبل توسط یک پزشک متخصص که به شما مشاوره قبل از عمل داده است انجام گیرد و شما بتوانید تمام سوالات مربوط به انجام این روش و انتظارات خود نسبت به فرم دلخواه بینی خودتان را از پزشک متخصص پرس و جو کنید پس شما در انتخاب پزشک متخصص اولین گام را برای زیباسازی بینی خود انتخاب کرده اید.
پیشنهاد ما برای شما برای انجام عمل بینی گوشتی توسط یک دکتر ماهر و با تجربه و سوابق کاری بالا می باشد که شما می توانید این خدمات را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده و کادر درمانی شان انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده بعد از انجام عمل بر روی بینی خود نیز برخوردار شوید شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/dssz

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش