جراحی بینی مردانه

مردان نیز مانند زنان به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند. یکی از معیارهای زیبایی صورت بینی است. که به وجود آمدن هر نوع مشکلی برای آن چشمگیر و قابل مشاهده است. جراحی بینی مردانه نیز برای برطرف کردن مشکلات بینی برای آقایان قابل استفاده است.

علائم و دلایل معمول جراحی بینی مردانه:

بینی مردان تقریباً ۱۰ درصد بزرگتر از بینی بانوان است ولی گاهی ممکن است این بزرگی در حدی باشد که فرد را دچار ناراحتی و از بین رفتن اعتماد به نفس کند پس باید راه درمانی برای آن پیدا کردند که جراحی رینوپلاستی یکی از روشهای جراحی بینی مردانه است.

انواع درمان بینی:

رینوپلاستی یکی از انواع جراحی بینی مردانه است که در این درمان هدف زیباسازی بینی برای حفظ حالت طبیعی بینی است که باعث تغییر شکل و بهبود بینی می‌شود و نیازی به انجام عمل های جراحی سنگین ندارد یکی دیگر از روش‌های درمان بینی لیفت با نخ است که برای فرم دادن و زیبا شدن بینی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است برای انجام لیفت بینی از نخ های مخصوص استفاده می شود و به وسیله سوزن وارد پوست شده و قرار گرفتن در جای مخصوص باعث کشیده شدن پوست می‌شوند و روشی برای از بین بردن انحرافات جزئی و بالابردن بینی است.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ بینی هستند:

لیفت نخ بینی برای انجام جراحی بینی مردانه برای افرادی که به علت افزایش سن دچار افتادگی پوست شده و نوک بینی آنها به سمت پایین کشیده شده و افرادی که به طور ارثی دچار افتادگی بینی هستند و یا انحراف کمی دارند و دوست دارند که بینی آنها به سمت بالا باشد روش مناسبی است.

لیفت بینی با نخ چه کاربردی دارد:

لیفت بینی با نخ برای جراحی بینی مردانه بدون نیاز به عمل جراحی و بیهوشی است و نیازی به بستری و انجام مراقبت های پس از درمان ندارد بدون درد و خونریزی است و یکی از بهترین روش ها برای فرم دهی بینی است که می‌توانید در کلینیک های معتبر زیبایی انجام دهید و این نقشه ها قابل جذب بوده و پس از گذشت دوره ماندگاری جذب پوست می شوند و برای فرد مشکل ساز نیست.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام جراحی بینی مردانه به روش لیفت نخ باید از مصرف هرگونه دارو به طور خودسرانه پرهیز کنید و پوست خود را تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید دوش بگیرید و صورت خود را تمیز کنید همچنین نمک خود را در رژیم غذایی کمتر کنید چون باعث ایجاد تورم می شود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام جراحی بینی مردانه به روش لیفت با نخ باید به نکات و توصیه هایی که توسط پزشک به شما ارائه می‌شود توجه کنید و از انجام ورزش های سنگین و فعالیت هایی که باعث تعریق بدن می شود پرهیز کنید و برای کم کردن کبودی و تورم از کمپرس سرد استفاده کنید با رعایت این نکات می توانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام جراحی بینی مردانه با روش لیفت نخ به نوع برند نخ استفاده شده و همچنین تعداد نخ ها و مدت زمان انجام درمان بستگی دارد و شما می توانید با انجام معاینه در کلینیک های معتبر زیبایی از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

مردان نیز مانند زنان به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند و چون به طور تقریبی بینی مردانه حدود ۱۰ درصد از بینی خانم ها بزرگتر است به دنبال راهی برای جراحی بینی مردانه می روند که یکی از این راهکارها لیفت نخ است که نخ ها به وسیله سوزن های مخصوص وارد پوست می‌شوند با جذب پوست را کشیده و باعث فرم دادن به بینی می‌شود و این درمان کاملا ایمن بوده و عوارضی برای فرد در پی نخواهد داشت و نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نیز ندارد.
شما می‌توانید درمان لیفت نخ را برای جراحی بینی مردان در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید این کلینیک مشاوره رایگان را برای مراجعه‌کنندگان به وجود آورده تا قبل از انجام درمان اطلاعات کافی را از درمانهای زیبایی به دست آورند همچنین می توانید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با استفاده از تخفیفات ویژه و روزانه کلینیک درمان های زیبایی را با هزینه مناسب انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/jor3

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش