امروزه افراد زیادی برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب به جراحی بزرگ کردن چشم روی می آورند. که با استفاده از این روش می‌توان به بزرگ کردن چشم و همچنین زیباتر نشان دادن آن کمک شایانی کرد.

دلیل انجام جراحی بزرگ کردن چشم:

برای جراحی بزرگ‌کردن چشم از جراحی اپی کانتال چشم استفاده می‌شود. که برای درشت کردن چشم از این روش استفاده می‌شود. با استفاده از این روش می توان کمک کرد به کسانی که می‌خواهند. چشمهای خود را درشت نشان دهند. و همچنین باعث شوند تا پلکها حالت افتاده خود را از دست داده‌اند دوباره بازسازی شود و با برداشتن چین و چروک اضافه و بر روی پلکها باعث درشت نشان داده شدن چشم ها می شود.

چه درمان هایی میتوان برای جراحی بزرگ کردن چشم استفاده کرد:

برای جراحی بزرگ‌کردن چشم می توان از روش اپی کانتر استفاده کرد که با استفاده از این روش گوشه داخلی چشم و پلک بالا برش می خورد و زاویه داخلی چشم بازتر می‌شود و همچنین پوسته بلکه بالا کوتاهتر می شود و چربی های اضافه بالای چشم برداشته می شود تا چشم به حالت نرمال و طبیعی به خود بگیرد و همچنین درشت تر به نظر برسند.

چه کسانی می‌توانند از جراحی بزرگ کردن چشم استفاده کنند:

قبل از انجام جراحی بزرگ کردن چشم به وسیله اپی کانتال سر کنید اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پزشک معالج را در جریان قرار دهید ولی اگر بیماری های قلبی و یا بیماریهای دیگر داری کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستیم به طور کل تمام افرادی که از نظر سلامتی جسمی سالم هستند می توانند از این روش طبق نظر پزشک متخصص استفاده کنند.

مزیت های استفاده از اپی کانتال برای بزرگ کردن چشم:

با استفاده از جراحی بزرگ‌کردن چشم توسط پیکان سال باعث می‌شوند تا پوست و چربی های اضافه بالای پلک برداشته شده و همچنین باعث جلوگیری از افتادگی پلک میشود و چین خوردگی پلک با چشم حالت نرمال به دست می‌آورد که می‌تواند از مزیت های استفاده از روشهای اپی کانتال برای جراحی درشت کردن چشم ها باشد.

مراقبت های قبل از انجام جراحی بزرگ کردن چشم:

قبل از انجام جراحی بزرگ کردن چشم حتماً از تخصص پزشک مورد نظر برای انجام این کار آگاهی کامل را داشته باشید و همه سوالات در مورد بزرگ کرده‌اند و عوارض و مشکلات بعد از آن را می توانید از پزشک معالج خود پرس و جو کنید و طبق نظر پزشک خودتان از مصرف داروهای بدون تجویز قبل از انجام این روش اجتناب کنید و حتماً قبل از انجام این روش استحمام کرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام روش جراحی بزرگ‌کردن چشم:

بعد از انجام جراحی بزرگ کردن چشم توسط اپی کانتال ممکن است در سوزش و ورم و کبودی و همچنین تاری دید در شما وجود داشته باشد که اینها طبیعی از زن و جای هیچگونه نگرانی ندارد و به مرور از بین خواهد رفت شما می توانید برای رفع این کمبودها و مشکلات درد از مسکن هایی که پزشک متخصص برای شما تجویز کرده و همچنین کمپرس سرد استفاده کنیم ولی سعی کنید در روزهای اول از این استفاده نکنیم و سه روز بعد از انجام روش جراحی از کمپرس یخ استفاده کنیم و پس حداکثر ۵ روز می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر گیرید.

هزینه:

هزینه های مربوط به اپی کانتال برای جراحی بزرگ‌کردن چشم بسته به حق الزحمه پزشک معالج و همچنین داروهایی که مصرف می شود و تکنسین های بیهوشی همه اینها می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

جراحی بزرگ کردن چشم با استفاده از روش جراحی اپی کانتال یک روش نوین و پرطرفدار می باشد که باعث درشت تر کردن چشم و همچنین از بین رفتن چربی ها و افتادگی پلک اضافه بر روی چشم‌ها می‌شود که با این روش باعث زیباتر شدن چهره شما نیز می شود.
شما اگر قصد انجام جراحی بزرگ کردن چشم را دارید می توانید این کار را به دست یک دکتر با تجربه و سوابق کاری بالا که پیشنهاد ما به شما جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد میباشد بدهید و نتایج فوق‌العاده انجام این روش برای بزرگ کردن چشم های خودتان نیز بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شده‌اند توسط کارشناسانه کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ynna

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش