جوانسازی

جدید ترین ماسک های صورت

جدید ترین ماسک های صورت

اکثر خانم ها استفاده از ماسک صورت برای آن ها به عنوان روتین مراقبت از پوست محسوب می شود که به طور عادت های روزانه یا هفتگی انجام می شود. با مصرف این ماسک ها پوست خود در مقابل انواع آسیب ها و مشکلات پوستی مانند چربی و خشکی پوست محافظت می کند. نوع ماسک بر اساس شرایط و نوع پوست استفاده می شود و با هیدراته کردن پوست میزان چربی آن تنظیم می شود . با این روش انواع آلودگی های پوستی کاملاً از بین می رود و شما پوستی صاف و شاداب خواهید داشت .

اکثر افرادی شناخت و اطلاعاتی کافی نسبت به نوع پوست خود ندارند و نباید از هر ماسکی برای پوست خود استفاده کنند. پس ما در این نوشتار چند نوع ماسک مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این مورد حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

ترکیبات ماسک صورت چیست؟

یکی از اصلی ترین مسائلی که در هنگام انتخاب و خرید محصولات آرایشی و بهداشتی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد این است که کدام محصولات آرایشی و بهداشتی با نوع پوست شما سازگار تر است ؟ زیرا هر یک از این محصولات ترکیبات منحصر به فردی دارند و با هدف نوع آسیب های پوستی ساخته شده‌ اند.

اگر شما نیز تصمیم دارید که پوست خود را هیدراته کنید و از بروز علائم پیری بر چهره و پوست خود پیشگیری کنید باید از ماسک هایی که از روغن های گیاهی تهیه شده است مثل دانه کدو حلوایی استفاده کنید. زیرا این دانه ها دارای آنتی اکسیدان می باشند و با مبارزه کردن با رادیکال‌ های آزاد، از پوست در برابر انواع آسیب های پوستی محافظت می کنند. این ماسک ها از ایجاد انواع آسیب های پوستی مانند جوش، آکنه، ترک های پوستی، چین و چروک ها و خطوط سطحی پوست جلوگیری می کند و در حفظ شادابی پوست بسیار موثر می‌ باشد.

اگر پوست شما خشک است و می خواهید از ماسکی مناسب برای تقویت و تغذیه پوست خود استفاده کنید باید به ترکیبات تشکیل دهنده و موجود در ماسک دقت کنید و از ماسکی استفاده کنید که پوست شما را هیدراته کند. ماسک های دارای گلیسیرین سبب شدن رطوبت و تغذیه پوست خواهد شد. ماسک خاک رس یکی از بهترین ماسک های است که برای پوست های خشک پیشنهاد می شود و نتایج بی نظیر پس آن حاصل خواهید کرد.

انواع ماسک صورت چیست؟

در حال حاضر در بازار ها و داروخانه ها ماسک های مختلفی برای هر نوع پوست ها به فروش می رسد که باید بر حسب شرایط و نوع پوست هر فرد مورد مصرف قرار گیرد. زمانی که شما قصد دارید ماسک مناسبی برای پوست خود بخرید باید به مشکلات و آسیب های پوست خود توجه کنید. اگر از بیماری‌ ها پوستی مانند درماتیت یا اگزما رنج می برید و یا جوش ها و آکنه های پوست تان آزار دهنده هستند باید به این موضوع توجه کنید و با پزشک مربوطه و یا کارشناسان زیبایی مشورت کنید.

در طی این نوشتار چند نوع ماسک صورت مناسب را به شما معرفی می‌کنیم تا بر حسب نوع پوست خود ماسکی مناسب را انتخاب کنید.

• ماسک خاک رس

استفاده از ماسک خاک رس از سالیان دور تا کنون به عنوان بهترین ماسک های زیبایی محسوب می شود . در چند سال گذشته از این ماسک نیز به جای ماسک های ورقه ای استفاده می کردند و از خاک رس نیز برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌ کردند. اگر گشتی در کتاب های تاریخ داشته باشید متوجه می شوید که همسران پادشاهان بزرگ و قدرت مند از ماسک خاک رس برای داشتن پوستی جوان و شاداب استفاده می کردند . در آن دوران خاک رس مورد نیازشان را از کناره رود نیل و صحرای عرب تهیه می‌ کردند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

• ماسک اسیدی

ماسک اسیدی در جهت لایه برداری و پاکسازی پوست استفاده می شود. که توسط آن لایه های سلول های مرده، آلودگی های محیطی و لایه های شاخی از سطح پوست پاکسازی می‌ شود. زمانی که از این ماسک استفاده می کنید پس از شستشو تاثیرات بی نظیر آن را به وضوح خواهید کرد و متوجه شفافیت و شادابی پوست خود خواهید بود.

افرادی که پوست خشک و حساسی دارند بهتر است این ماسک را به جای اسکراب ها استفاده کنند تست ماسک را قبل از استفاده انجام دهید تا از بروز حساسیت و آلرژی جلوگیری کنید . پس از اطمینان کامل از عدم ایجاد حساسیت می توانید چند دقیقه ماسک را بر روی پوست محل مورد نظر بمالید و در نهایت پوست را با آب ولرم بشویید.

• ماسک ورقه ای

اگر می خواهید ماسکی قوی و فوری داشته باشد که برای آبرسانی پوست مناسب باشد همچنین می خواهید در مدت زمان کوتاهی تاثیرات زیادی را به وضوح ببینید ماسک ورقه ای گزینه بسیار مناسب می باشد. کسانی که پوست شان خشک است و روش های مراقبتی کره‌ ای را دوست دارید این ماسک بسیار مناسب می باشد.

این ماسک ها مانند ورقه های نازک تهیه شده است می توانید به راحتی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. با مصرف این ماسک می تواند رطوبت پوست را حفظ کند و برای پوست های خشک گزینه بسیار مناسبی می باشد.

این ماسک ها از پنبه و نارگیل و فیبر ساخته می شود و استفاده از آن ها بسیار آسان است. بر سطح این ماسک ها سوراخ هایی برای بینی، لب ها و چشم ها ایجاد شده است که با کمک ماسک ورقه ای پوست، لایه برداری می شود و در نهایت پوستی روشن و درخشنده برای شما به ارمغان می آورد و سبب افزایش آبرسانی پوست خواهد شد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت
  • ماسک های لایه بردار

با بسته شدن روزنه های باز پوست و راه های تنفسی آن با انواع مشکلاتی پوستی مانند جوش های سر سیاه و سر سفید مواجه خواهید بود. با مصرف ماسک های لایه بردار می‌ توانید برای پاک سازی پوست اقدام کنید و با پاکسازی منافذ تنفسی پوست به زیبایی و شادابی پوست خود دست خواهید یافت . با مصرف این نوع ماسک بر سطح پوست به مدت چند دقیقه باید صبر کنید تا ماسک خشک شود. در زمان جدا کردن ماسک از سطح پوست شاهد حذف آلودگی ها، چربی ها و جوش های سر سیاه نیز خواهید بود. منافذ باز موجود در پوست پاک سازی می شود.

با پاکسازی لایه های سطحی پوست سلول های مرده، لایه های شاخی و آلودگی ها موجود در سطح پوست پاک سازی می‌ شوند و درخشندگی و شادابی پوست را به شما هدیه خواهد داد. . برای کسب نتایج مطلوب، این ماسک را به صورت منظم استفاده کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

• ماسک شب

ماسک شب نیز نوع دیگر ماسک است که با توجه به نام آن باید قبل از خوابیدن این ماسک را استفاده کنید. این نوع ماسک برای انواع پوست ها استفاده می شود و برخی افراد هنگام خواب از این محصولات که مراقبتی خاصی استفاده نمی کنند مناسب است و چگونگی استفاده آن آسان تر از محصولاتی دیگر مانند مرطوب کننده ها می باشد. به کم کم شاهد تاثیرات بی نظیر آن بر پوست خود خواهید بود. اگر ماسک ها در هنگام شب استفاده شود مدت زمان کافی برای جذب در پوست خواهد داشت و در زمان بیدار شدن شاهد تاثیرات آن بر پوست خواهید بود. یکی از خصوصیات خاص این ماسک بافت سبک آن ها می باشد که بالش و ملافه ها را نیز کثیف نمی کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

• ماسک عسل

با مصرف ماسک عسل امکان دارد مقداری نواحی اطراف شما کثیف شود اما تاثیرات بی نظیری بر پوست خواهد داشت. اگر تصمیم دارید این ماسک را با راهکار های بهتر و موثر تری استفاده کنید قبل از رفتن به حمام این ماسک را تهیه و مصرف کنید و یا در حین حمام کردن ماسک را بر سطح پوست محل نظر بمالید و فرصت دهید تا در هنگام حمام کردن که وقت خود را برای شست و شو و اصلاح کردن بدن صرف می کنید ماسک پوست شما را تحت تاثیر قرار دهد .‌ ماسک عسل برای کسانی که پوست شان خشک و حساس و نازک است توصیه می شود. این ماسک به دلیل خاصیت آنتی باکتریال همه آلودگی ها و باکتری های سطح پوست را از بین می‌ رود و بهترین روش مناسب و موثر برای پیشگیری از جوش ها و آکنه های پوستی می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

• ماسک چشم

از ماسک چشم برای جلوگیری از ایجاد لایه های سیاه رنگ در اطراف و پف چشم مصرف می شود. این ماسک را می توانید به طور روزانه استفاده کنید. اکثر افراد برای پوشاندن تیرگی های اطراف چشم خود از کانسیلر یا لوازم آرایشی متفاوت استفاده می کنند و این محصولات سبب آسیب بیشتری به پوست اطراف چشم خواهد شد پس سعی کنید ماسک چشم را جایگزین آن کنید و از بروز تیرگی ها در اطراف چشم خلاص شوید. این ماسک به صورت ورقه های نازک ساخته شده است و به آسانی می توانید بر پوست پیرامون چشم قرار دهید. استفاده از این ماسک ۱۰ دقیقه طول می کشد که علاوه بر از بین بردن تیرگی های پوست پیرامون چشم می تواند در جهت از بین بردن و کند کردن انواع علائم ناشی از افزایش سن مانند خطوط ریز و چین و چروک ها کارساز باشد.

 

بهترین زمان برای استفاده از ماسک صورت چه زمانی است؟

برای این که تاثیرات بی نظیر انواع ماسک ها بر سطح پوست صورت خود را مشاهده کنید سعی کنید به صورت مرتب این عمل را انجام دهید معمولاً مصرف انواع ماسک ها هفته ای سه بار پیشنهاد می شود و اگر می خواهید برنامه مراقبتی از پوست خود را عوض کنید و می خواهید ماسک های جدید را جایگزین کنید نوع ماسک را بر اساس برنامه روزانه خود مشخص کنید.

مراحل استفاده از ماسک صورت

اگر قبل از اقدام به خرید و استفاده از ماسک ها به کلینیک های زیبایی و تخصصی مراجعه کنید می توانید با نوع پوست خود بیشتر آشنا شوید . هر ماسک باید به شکل درست و بر حسب نوع پوست خریداری شود تا بتوانید به نتایج مد نظر خود دست یابید .‌پس از اطمینان کامل از نوع پوست و آشنا شدن و شناخت برند های معتبر ماسک، می توانید با خیال آسوده از این ماسک ها استفاده کنید. در زمان استفاده از ماسک صورت پوست خود را به خوبی تمیز و پاکسازی کنید و در زمان استفاده از ماسک در محیطی مرطوب با دمای مناسب قرار گیرید. یکی از بهترین مکان‌ هایی که برای استفاده از ماسک پیشنهاد می شود حمام است. با این روش منافذ تنفسی پوست باز می شود و پاکسازی پوست راحت تر انجام می شود.

با مصرف ماسک ها لایه بردار، تاثیرات بر غشای سطحی پوست انجام می شود و شاهد از بین رفتن سلول های مرده، لایه های شاخی و آلودگی‌ های محیطی خواهید بود. پس باید قدرت جذب ماسک را افزایش دهید . در زمان استفاده از ماسک باید لایه ضخیمی از ماسک بر سطح پوست قرار گیرد و بر حسب نوع ماسک و هدف خود زمان آن را مشخص کنید تا بتوانید به بهترین نتایج ممکن خود دست یابید. مصرف برخی از ماسک های پوست برای اطراف پوست اطراف چشم توصیه نمی شود زیرا پوست اطراف چشم حساس ترین بخش بدن است و سبب تحریک ، قرمزی و تورم آن ها خواهد شد و پس باید از ماسک های مناسب و مفید برای دور چشم استفاده کرد.

استفاده از ماسک صورت چه مزایایی به همراه دارد؟

• جوان سازی پوست
• تغذیه و تقویت پوست
• باز کردن و پاکسازی راه های تنفسی و منافذ پوست
• تنظیم کردن سطح چربی پوست
• رفع تیرگی و کوچک شدن منافذ باز پوست
• بر طرف کردن خطوط سطح پوست
• آبرسانی و هیدراته کردن پوست
• کاهش سرعت روند پیری و جلوگیری از بروز ایجاد انواع علائم ناشی از افزایش سن
• از بین بردن چین و چروک ها
• مراقبت از پوست در مقابل آلودگی های محیطی و نور خورشید

استفاده از روش مراقبتی بسیار سریع و ساده است و به عنوان بهترین برنامه مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد . استفاده از ماسک های پوستی هزینه زیادی ندارد و نسبت به روش‌ های دیگر درمانی به وقت و هزینه کمتری را نیاز خواهد داشت با استفاده از ماسک ها به طور مرتب می توانید پوستی شاداب و زیبا داشته باشید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصان با تجربه، شما را در انتخاب بهترین ماسک های صورت یاری خواهند کرد تا بتوانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.

استفاده از ماسک صورت برای چه کسانی مناسب است؟

انواع ماسک های صورت را می توان بدون در نظر گرفتن جنسیت و سن افراد استفاده کرد و برای همه افرادی که به دنبال روش موثر و مراقبتی از پوست خود هستند پیشنهاد می شود.

با استفاده از ماسک ها می توانید از بروز انواع مشکلات و آسیب های پوستی در امان باشید و از پوست خود مراقبت کنید.

همه ماسک ها از مواد طبیعی و مغذی درست شده است و به تدریج تاثیرات فوق‌ العاده ای بر پوست خواهد داشت. کسانی که پوستی چرب دارند باید ماسک هایی را خریداری کنند که آلودگی های سطح پوست آن ها را بر طرف کند و منافذ باز پوستشان را پاک سازی کند. وقتی به تدریج چربی ها در منافذ پوست جمع می شوند و مشکلاتی مانند آکنه و جوش های پوستی را ایجاد خواهد کرد.

این ماسک ها با پاک سازی لایه های سطحی پوست از بروز جوش های سر سیاه و سر سفید نیز جلوگیری می کند، علاوه بر آن برای از بین بردن انواع لکه های پوستی که به دلیل نور خورشید ، دوران بارداری و…. ایجاد شده موثر می باشد.

برای انتخاب ماسک مناسب برای پوست های چرب ماسکی را خریداری کنید که حاوی گوگرد می باشد تا سطح چربی پوست شما را کنترل کند.

قبل از خرید هر ماسک باید شناخت و آگاهی کافی از نوع پوست خود داشته باشید و ماسکی را بخرید که با پوست شما سازگار تر داشته باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید. متخصصین مجرب و دلسوز ما بهترین ماسک ها را با برند های معتبر به شما پیشنهاد خواهند کرد.

برای پوست های خشک و حساس ماسک ها یی که با مواد طبیعی تهیه شده است استفاده کنید تا از تحریک پوست و واکنش های آلرژی جلوگیری کند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین بهترین ماسک های طبیعی را با نتایج بی نظیری را برای شما پیشنهاد می کنند. البته در این کلینیک می‌ توانید از بهترین روش های زیبایی و جوان سازی پوست بهره‌مند شوید. متخصصین ما روش های زیبایی و درمانی را بر حسب میزان آسیب های پوستی به شما پیشنهاد می کند که شامل:
• تزریق چربی
• تزریق بوتاکس
• تزریق ژل
• مزوتراپی
• کربوکسی تراپی
• مزونیدلینگ
• هیدرودرم آبریژن
• هایفو تراپی
• پیلینگ
• آر اف فرکشنال
• میکرو درم آبریژن
• لایه برداری پوست
• لیفت با نخ و ….
می باشد. متخصصین در این کلینیک با انواع این فرایند های زیبایی آگاهی و آشنایی کافی دارند و روش های زیبایی با بهترین و استاندارد ترین دستگاه ها و تجهیزات انجام می شود تا شما بهترین نتایج زیبایی پوست را حاصل کنید.

استفاده از ماسک صورت چه عوارضی به همراه دارد؟

همه افراد فکر می‌ کنند که استفاده از ماسک های صورت عوارض خاصی به دنبال ندارد و می توانند از انواع ماسک ها برای زیبایی و شادابی پوست خود استفاده کنید. برخی افراد نیز برای صرفه جویی در هزینه و وقت خود به جای مراجعه به متخصص زیبایی استفاده از ماسک های صورت را ترجیح می‌ دهند و البته اگر ماسک ها بدون شناخت و اطلاعات کافی مورد مصرف قرار گیرد ممکن است با آلرژی ، خارش، سوزش، قرمزی و التهاب پوست همراه باشد. پس حتما قبل از مصرف هر ماسک نوع پوست خود بشناسید و حتی الامکان از متخصصان زیبایی در این زمینه کمک بگیرید.

برای مصرف ماسک باید زمانی مناسب برای آن ها در نظر گرفته شود. در صورت اهمیت ندادن به این مسئله ممکن است نتایج نا مطلوبی برای شما به همراه داشته باشد و باعث آسیب پذیری پوست شما شود. حتما قبل از مصرف هر نوع ماسک آن را تست کنید تا از ایجاد عوارضی مانند خشک شدن ، قرمزی، التهاب، سوزش، خارش پوست جلوگیری کنید.

قیمت استفاده از انواع ماسک صورت چقدر است؟

افرادی که تصمیم دارند برای داشتن پوست زیبا از ماسک های مناسب استفاده کنند تصور می ‌کنند که هر چه ماسک قیمت بیش تری داشته باشد از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است. در صورتی که هر نوع ماسک، برای آسیب های پوستی و نوع پوست خاصی تولید شده است. در نتیجه هر نوع ماسک قیمت متفاوتی دارد . شما باید قبل از این که ماسکی را خریداری کنید باید با متخصصین زیبایی مشورت کنید تا نوع پوست خود را بهتر بشناسید و بر حسب نوع پوست ماسک مناسب را خریداری کنید. قیمت هر نوع ماسک به ترکیبات تشکیل دهنده آن بستگی دارد. هنگام خرید ماسک حتما به مارک ماسک توجه کنید و در این زمینه بهتر است با متخصصین زیبایی مشورت کنید زیرا استفاده از ماسک صورت جزء روش های مراقبتی و همیشگی پوست می باشد. با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید همزمان با مصرف محصولات مراقبتی و آرایشی پوست از روش های موثر جوان سازی پوست بهره مند شوید. در این کلینیک زیبایی متخصصان بر حسب شرایط پوستی شما و انواع آسیب های پوستی بهترین روش زیبایی را را ارائه خواهند داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

مراقبت های قبل از استفاده از ماسک صورت

  • قبل از مصرف هر نوع ماسک ابتدا با پزشک خود گفت و گو کنید تا بر حسب نوع پوست شما ماسک سازگار و مناسب برای شما معرفی شود.
  • قبل از خرید ماسک به ترکیبات تشکیل دهنده آن دقت کنید تا دچار آسیب و حساسیت پوستی نشوید.
  • قبل از مصرف ماسک باید پوست صورت خود را به خوبی شستشو دهید تا لایه سطحی پوست و منافذ آن پاکسازی شود تا تاثیرات ماسک را افزایش دهید.
  • قبل از مصرف ماسک پوست خود را بهتر است بخور دهید تا آلودگی ها و چربی ها یی که در منافذ پوست گیر کرده پاکسازی شود. اگر دستگاه بخور ندارید با کمک یک پارچه داغ شده پوست خود را برای مصرف ماسک آماده کنید.
  • از ماندن زیاد ماسک بر روی پوست بپرهیزید چون ممکن است پوست شما تحریک کند و دچار آسیب و حساسیت پوستی شوید.
  • برخی از ماسک ها را باید در زمان مشخص شده مصرف کنید مانند ماسک شب

مراقبت های پس از استفاده از ماسک صورت

  • انواع ماسک ها باید در زمان مشخص و به طور مرتب و مکرر مورد استفاده قرار گیرد و تا زمان تعین شده آن را در روی پوست نگه دارید. تا دچار آسیب پوستی نشوید.
  • در حین شستشوی پوست دقت کنید و پس از آن از آبرسان و مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید.
  • با مصرف کرم های مرطوب کننده رطوبت پوست خود را حفظ خواهید کرد و از بروز نشانه های پیری پوست جلوگیری خواهید کرد.
  • با استفاده آبرسان ها پس از مصرف ماسک باز سازی و ترمیم پوست صورت می گیرد تا از زبری و خشکی پوست پیشگیری شود.
  • اگر پس از استفاده ماسک با حساسیت پوستی شدید مواجه شدید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • ماسک ها یی را خریداری کنید که با پوست شما سازگاری کامل دارد و از استفاده خودسرانه آن ها بدون اگاهی خودداری کنید.
  • متخصصین با تجربه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع ماسک های موثر و مناسب را به شما معرفی می کنند و بهترین راهکار های مراقبتی را برای شما ارائه خواهند داد.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – ماسک های صورت

اثرات و نتایج

با استفاده ماسک صورت می توانید به شکل مطلوبی از پوست خود در برابر انواع آسیب های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید و انواع آلودگی های محیطی محافظت کنید و تاثیرات بی نظیر آن را بر پوست خود مشاهده کنید. برای حاصل کردن نتایج مد نظر و پوستی زیبا بهتر است از تجربیات و دانش متخصصان زیبایی بهره مند شوید. متخصصان با آگاهی کامل بهترین ماسک ها و محصولات زیبایی پوست را بر حسب نوع پوست شما تجویز خواهند کرد. اگر شما پوست خشک و زبری دارید باید از ماسک های که ترکیبات طبیعی دارد استفاده کنید.

این نوع ماسک از بروز تحریکات پوستی و ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری خواهد کرد و بالعکس اگر پوست شما چرب است ماسک های گوگرد دار تاثیرات بی نظیری بر پوست شما خواهد داشت . با مصرف منظم و مرتب این ماسک ها شاهد متعادل شدن چربی پوست و کنترل غدد سبوم خواهید شد و همچنین روند پیری پوست به تعویق می افتد. در هنگام خرید ماسک ها باید به ترکیبات آن دقت کنید. اگر همزمان با مصرف ماسک های مناسب از روش های زیبایی و کلینیکی بهره‌مند شوید می توانید تولید کلاژن پوست را افزایش دهید و نتایج بی نظیری حاصل خواهید کرد.

یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید این است که ماسک ها با هدف درمان استفاده نمی شود در از بین بردن آسیب های پوستی تاثیر گذار نیست و فقط می تواند در جهت پیشگیری و مراقبت از پوست کمک کننده باشد. در صورت مشاهده هر گونه آسیب پوستی باید به کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه کنید تا بهترین راهکار های درمانی و زیبایی برای شما ارائه شود.

دوره نقاهت پس از استفاده از ماسک صورت چقدر است؟

استفاده از انواع ماسک ها به عنوان روش های خانگی و روتین های مراقبتی معرفی می‌ شود که بدون محدودیت سنی و جنسی و مراقبت خاصی انجام می شود. در نتیجه شما می‌ توانید بدون استراحت به کار های روزمره خود را ادامه دهید. شما با استفاده درست از انواع ماسک ها، پوستی یک دست و شاداب خواهید داشت. برای حفظ زیبایی و سلامتی پوست خود بهتر است هر ۶ ماه یک بار ، با متخصصین زیبایی مشورت کنید تا شرایط پوستی شما مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم از روش ها موثر کلینیکی برای جوانسازی و شادابی پوست خود بهره‌مند شوید. با انجام راهکار های کلینیکی اثرات ماسک و روش های مراقبتی پوست را افزایش خواهید داد .

با قراردادن سبزیجات و میوه‌ های تازه در برنامه غذایی خود، ورزش منظم و عدم مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و همچنین محافظت از پوست در مقابل نور خورشید می‌ توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید و زیبایی چهره خود را چندین برابر افزایش دهید.

دفعات مصرف ماسک صورت چقدر است؟

هر ماسکی که انتخاب می کنید باید به اندازه معین و با دفعات مناسب مصرف شود و نیاز نیست زمان خاصی را برای آن مشخص کرد . نحوه مصرف هر ماسک را بر اساس روتین مراقبتی و درج شده بر روی ماسک تعیین می کنند. با مصرف مرتب ماسک ها می توانید تاثیرات بی نظیر آن بر پوست را مشاهده کنید.

متخصصین و کارشناسان زیبایی استفاده از ماسک ها را هفته ای سه بار پیشنهاد می کنند و در برخی شرایط به عنوان روتین های مراقبتی پوست، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است هر فرد زمان مصرف ماسک صورت خود را بر حسب برنامه روزانه خود تعیین کند . مثلاً ماسک شب قبل از خواب استفاده می شود و برخی دیگر از ماسک ها در هنگامی استفاده می شود که تصمیم ندارید از منزل خارج شوید تا تاثیرات ماسک را افزایش دهید و نتایج بهتری حاصل کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4-rf-%d9%81%d8%b1%da%a9%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%db%b1%db%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%da%af%d8%b1-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%da%a9%d9%85%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d9%88%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%af%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%86%d8%b4%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری

هم اکنون می توان در بازار انواع ماسک های صورت را به راحتی تهیه کرد که در مارک های ایرانی و خارجی ساخته می شوند. همه افراد باید در هنگام خرید ماسک با یک متخصص زیبایی پوست و مو مشورت کنند زیرا متخصصین بر حسب نوع پوست هر فرد ماسک و مناسب را پیشنهاد می‌ کنند و با ترکیبات هر ماسک آشنایی کامل دارند. در حین استفاده از ماسک باید میزان آسیب ها و مشکلات پوستی را مورد توجه قرار دهید افرادی که به بیماری پوستی مانند اگزما و درماتیت مبتلا هستند باید حتماً قبل از خرید و مصرف ماسک با پزشک مشورت کنند.

فرمول و ترکیبات هر ماسک بر اساس نوع هر پوست تهیه شده است و معمولا بانوان جوان طرفداران این روش زیبایی و مراقبتی هستند. با مصرف ماسک مناسب هر نوع پوست و به طور منظم می توان از بروز انواع آسیب های پوستی جلوگیری کرد. برای بدست آوردن اطلاعات و آگاهی بیشتر در مورد انواع ماسک ها با متخصصین مجرب و حرفه ای ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/84rx
لینک آپارات: https://aparat.com/v/HMhUx


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/LGIU4gE9
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1490647278524284931?s=20&t=V50MXZfblwyzsy6_F_5dTw
لینک یوتیوب: https://youtu.be/q-eNTEPmZkg
تلگرام: https://telegram.org
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش