جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت

از عواملی که نمی‌توانیم جلوی آن را بگیرید افزایش سن است. که باعث می‌شود تا حجم عضلات بدن کم شود و انعطاف‌پذیری سابق را نداشته باشد. و پوست دچار افتادگی و چین و چروک هایی شود. که جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت می‌تواند با استفاده از روش‌های پزشکی درمان شود

جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت

چه عواملی باعث چین و چروک و پیری در پوست:

از عواملی که باعث چین و چروک و پیری در پوست می شود می‌تواند بالا رفتن سن قرار گرفتن در زیر نور خورشید و مشکلات ژنتیکی و هورمونی نیز می تواند از عواملی باشد که باعث چین و چروک بر روی پوست صورت میشود که میتوان از راه های پزشکی به عنوان جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت کمک گرفت

از چه درمان هایی می توان به عنوان جدیدترین روش جوانسازی پوست از آن استفاده کرد:

از روش‌های درمانی نظیر هایفوتراپی کربوکسی تراپی تزریق بوتاکس تزریق ژل تزریق چربی می توان به عنوان جدیدترین روش جوان سازی پوست صورت بهره گرفته با استفاده از هایفوتراپی به عنوان یک جوانساز پوست استفاده میشود استفاده کرد در این روش از امواج فراصوت بدون هیچگونه برش و یا زخمی به صورت مستقیم بر سطح پوست قرار می‌گیرد و لایه‌های زیرین پوست اثر می گذارد و باعث تحریک کلاژن سازی پوست می شود که از این روش به عنوان جدیدترین روش جوان سازی پوست در علم پزشکی استفاده می شود.

چه کسانی میتوانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند:

هایفوتراپی افرادی که از چین و چروک و افتادگی پلک و گونه ها و مشکلات عدم فرم مناسب در ناحیه فک ناراضی هستند می توانند از این روش استفاده کنند ولی خانم های باردار و افراد زیر ۳۰ سال و کسانی که دیابت دارند می توانند از این روش استفاده کنند.

استفاده از روش هایفو تراپی چه مزایایی دارد:

هایفوتراپی به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست می تواند باعث شود تا مشکلات پوستی شما رفع شود بعد دوره نقاهت و جلسات کمی دارد و همچنین نیاز به عمل های جراحی ندارد و ایمنی بالایی در این روش وجود دارد و بدون درد و نتایج هایفوتراپی دائمی می باشد.

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی:

قبل از انجام هایفو تراپی به عنوان جدیدترین روش جوانسازی پوست از مصرف داروهای فشار خون و همچنین داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شود اجتناب کنید و از مصرف الکل و دخانیات نیز تا یک هفته قبل از انجام این روش خودداری کرده باشید و قبل از انجام این روش از یک ماه قبل هیچ گونه بوتاکس و یا تزریق ژل انجام نداده باشید.

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی:

شما می‌توانید از هایفوتراپی به عنوان جدیدترین روش جوانسازی پوست استفاده کنید که بعد از انجام این روش تا ۲۴ ساعت از محصولات آرایشی بر روی پوست صورت خود استفاده نکنید تا یک هفته بعد از انجام هایفوتراپی سعی کنید از ورزش های سخت و کارهای سنگین خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام هایفوتراپی بستگی دارد به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای شما به عنوان جدیدترین روش جوانسازی پوست در نظر می‌گیرد.

نتیجه:

جدیدترین روش جوانسازی پوست صورت می تواند استفاده از روشهایی نظیر هایفوتراپی باشد که در علم پزشکی یک روش شناخته شده میباشد شما اگر قصد انجام هر روش هایفو تراپی برای جوانسازی پوست صورت خود را دارید می توانید تمام این خدمات را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این روش برای جوانسازی پوست صورت خود نیز بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن با کارشناسانه کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/mdde

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/j4ht

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش