جدیدترین درمان ریزش مردان

همانگونه که خانم ها از ریزش مو های خود ناراحت و افسرده می شوند. آقایان نیز از ریزش مو های خود احساس ناامیدی و نارضایتی می کنند. می‌توان به دنبال علت هایی که باعث ریزش مو در آقایان میشود. جدیدترین درمان ریزش موی مردان را برای رفع این مشکلات دنبال کرد.

علت به وجود آمدن ریزش مو و پیشگیری و درمان آن :

به دنبال علت هایی نظیر ژنتیک و افزایش سن و علت های دیگری که باعث ریزش مو میشود. روشهای پیشگیری برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. که استفاده از یک شانه برای جلوگیری از ریزش مو توصیه می‌شود. همچنین داشتن یک رژیم متعادل ، استفاده از داروهای ویتامین داری که توسط پزشک متخصص شما برای جلوگیری از ریزش مو تجویز شده است. و بیش از اندازه کشیدن موها و پیچاندن و بافتن آنها می تواند روشهایی باشد برای جلوگیری از ریزش مو .
شاید این ها بتواند پیشگیری از ریزش مو کند. ولی به طور دائم نمی تواند باعث جلوگیری از ریزش شوند. و به دنبال جدیدترین درمان ریزش موی مردان می توان از درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی prp لیزرتراپی و کاشت مو استفاده کرد. که با توجه به نظر پزشک متخصص شما روشی ک مناسب شما می باشد استفاده و انجام می شود.

پی آر پی چیست و چگونه باعث رفع ریزش مو میشود:

یکی از جدیدترین درمان های ریزش موی مردان می‌باشد. که توسط پزشک متخصص در یک کلینیک معتبر انجام می گیرد. در این روش پزشک با استفاده از خونی که از خود شما می‌گیرد.  آن را در دستگاهی به نام سانتریفیوژ قرار میدهد. پلاک های جدا شده آماده تزریق میشود. قبل از تزریق پزشک متخصص شما اگر شما از درد و ناراحتی قبل از تزریق رنج می برید. از پمادهای بی حس کننده برای اینکه درد کمتری را حس کنید استفاده می‌کند. در این روش پزشک متخصص با استفاده از دستگاه مخصوصی به اسم مزوگان تزریق را انجام می دهد. که استفاده از این دستگاه قابلیت این را دارد. که مقدار و عمق تزریق را به دقت تنظیم کند. که باعث می‌شود. تا prp به دست آمده هدر نرود سوزن هایی که در این روش از آنها استفاده می‌شوند. فوق‌العاده ظریف هستند و خیلی درد کمی را دارند.

مزیت‌های استفاده بر prp:

پی آر پی به عنوان جدیدترین درمان ریزش موی مردان به کار گرفته می‌شود. که از مزیت‌های زیادی برخوردار است. که اولین مزیت استفاده از prp می تواند این باشد. که به دلیل اینکه از خون خود شخص برای انجام این روش استفاده می‌شود هیچ گونه عفونت و یا حساسیت را به دنبال ندارد. این درمان تقریباً بدون درد است و ماندگاری طولانی نسبت به انجام روش های دیگر دارد و برای همه افرادی که می خواهند جلوگیری از ریزش مو کنند مناسب می باشد و محدودیت سنی ندارد .
از پی آرپی می‌توان برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها استفاده کرد و همچنین برای افرادی که گزینه مناسبی برای انجام روش کاشت مو نیستند و نمی توان از این روش برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد موها استفاده کرد گزینه مناسبی برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد موها می باشد. همچنین از هزینه کمی نسبت به انجام روش های دیگر برای ریزش مو دارد.

مراقبت های قبل از انجام روش پی آر پی:

• قبل از انجام این روش به عنوان جدیدترین درمان ریزش موی مردان حتماً به پزشک متخصص خود را اگر بیماری زمینه ای دارید و یا مشکلات پوستی داری در جریان بگذارید.
• از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپیرین پرهیز کنیم و اگر شما این داروها را مصرف می کنید حتماً پزشک متخصص خود را در جریان قرار دهید.
• اگر داروهای نظیره داروهای فشارخون و یا قلب استفاده می کنید حتماً پزشکی متخصص را در جریان قرار دهید و باید داروها را حداقل تا درست قبل از انجام این روش استفاده نکنید
مراقبت های بعد از انجام prp:
• بعد از انجام prp محل تزریق را حداکثر تا ۲۴ درصد نباید شستشو دهید.
• از کرمهای ضد آفتاب بعد از انجام روش مزوتراپی به عنوان جدیدترین درمان ریزش موی مردان استفاده کنید و از قرار گرفتن زیر تابش مستقیم آفتاب حداکثر تا دو هفته بعد از انجام مزوتراپی خودداری کنید.
• به مدت دو هفته سعی کنید برای محافظت از عینک آفتابی استفاده کنید.
• از خوردن داروهایی که پزشک متخصص برای شما تجویز نکرده اجتناب کنیم و فقط خوردن داروهایی که پزشک متخصص برای شما تجویز کرده است را میل نمایید.
• خوردن مواد الکل دار و استفاده از دخانیات بعد از انجام این روش به مدت یک هفته ممنوع می باشد.

هزینه:

هزینه های انجام prp بسته به محدوده جغرافیایی مرکز درمان و استفاده از تعداد کیت مصرفی و همچنین مرغوبیت استفاده از پی آر پی با توجه به نوسانات قیمت ارز متفاوت می باشد.
شما میتوانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام روش prp با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام این روش توسط کادر درمانی این کلینیک بهره مند شوید.
همچنین مشاوره شدن در این کلینیک به صورت کامل و رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

نتیجه:

جدیدترین درمان ریزش موی مردان استفاده از روش های پزشکی برای رفع ریزش مو می باشد که یکی از این روش هایی که می توان از آن استفاده کرد روش prp برای جلوگیری و رشد مجدد موها می باشد.
تمام خدمات مربوط به انجام روش prp در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده و پرسنل ایشان و کادر درمانی شان انجام می گیرد شما می توانید برای انجام این خدمات قبل از انتخاب هر روشی برای جلوگیری از ریزش مو های خود با مشاورانه حرفه ای این کلینیک به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود مشورت نمایید و بهترین راه را برای جلوگیری از ریزش مو انتخاب کنید.
دوستان عزیز شماره های زیر جهت رزرو نوبت برای شما در نظر گرفته شده است لطفاً جهت تماس با کلینیک بین المللی آراد با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/n1io

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش