یکی از روش‌های که می‌توان آن را انجام داد و باعث رفع چین و چروک و پرحجم شدن لبها شد. استفاده از تزریق ژل به لب‌ها می باشد که تورم پس از تزریق ژل لب یک امر طبیعی می باشد.

تورم پس از تزریق ژل لب

چه لحظه هایی باعث ایجاد چین و چروک و کوچک بودن لب ها میشود:

از جمله علت‌هایی که باعث به وجود آمدن چین و چروک دور لب می‌شود افزایش سن می باشد و کوچکی لبها را می‌توان مشکلات ارثی دانست که با استفاده از تزریق ژل به لب می‌توانید مشکلات را از بین برد که باید این را مد نظر قرار دهید که تورم پس از تزریق ژل لب یک امر طبیعی است و پس از چند روز از بین میرود.

تزریق ژل لب چیست:

تزریق ژل لب یک روش کارآمد برای بزرگ کردن و رفع چین و چروک اطراف لب می باشد که باید قبل از انجام تزریق یک متخصص را برای انجام این روش در نظر بگیرید تا همه مزایا را برای شما بسنجد و تزریق مناسبی برای فرم دهی لب های شما انتخاب کند که با استفاده از سرنگ های خیلی ریز مواد ژل را برای حالت دهی لب ها و از بین بردن چین و چرو لب به اطراف لب تزریق میکند. که بعد از تزریق ژل لب ممکن است‌تورم پس از تزریق ژل لب برای شما به وجود بیاید که با استفاده از کمپرس آب یخ می توانید به رفع این مشکل بپردازید.

استفاده از ژل لب چه مزیت هایی دارد:

استفاده از تزریق ژل می‌تواند به خوش فرم شدن لبها و رفع چین و چروک لب های شما کمک کند که ممکن است بعد از انجام تزریق دچار تورم‌پس از تزریق ژل لب در لب های خود شوید که می توانید با استفاده از راهنماییهای مورد نظر پزشک معالج به رفع این تورم ها کمک کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل:.

قبل از تزریق ژل حتماً یک پزشک معالج را برای این درمان انتخاب کنید تا مراقبت های بعد از تزریق که می‌تواند شامل تورم پس از تزریق‌ژل لب را به شما یادآوری کند و کارهایی که باید برای رفع این مشکل را انجام دهید را نیز برای شما بازگو کند که شما قبل از انجام روش تزریق ژل می توانید از یک هفته قبل از انجام این روش برای جلوگیری از تورم از کمپرس یخ بر روی لب های خود استفاده کنید و همچنین از خوردن داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود نیز خودداری کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل:

پس از تزریق ژل ممکن است تورم پس از تزریق ژل لب برای شما به وجود آید که می توانید برای رفع این تورم از کمپرس یخ بر روی نواحی استفاده کنید تا کمی تورم های به وجود آمده از بین برود ولی نیاز به زمان دارید تا تورم ها به طور کامل از بین برود همچنین سعی کنید که از ماساژ دادن لب های خود بعد از تزریق نیز خودداری کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام تزریق ژل بستگی دارد به مقدار ژلی که برای فرم دهی لب ها و رفع چین و چروک که اطراف لب برای شما به کار می رود.

نتیجه:

تورم پس از تزریق ژل لب یک امر طبیعی است و نیاز به مدت زمان کوتاهی دارد برای رفع این مشکل سعی کنید در این زمان از دستکاری لب های خود خودداری کنید و از کمپرس یخ برای رفع کبودی استفاده کنید.
تمام خدمات مربوط به تزریق ژل لب را میتوانید در کلینیک بین المللی آرادتحت درمان دکتری با تجربه و با سابقه بالا جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن با کارشناسان کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/7p6q

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/q6rq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش