تمدید بوتاکس چه زمانی است؟

بتاکس از روش‌های درمانی برای رفع چین و چروک و خطوط صورت است که امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را روش درمانی ایمن و آسانی دانست که زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره ماندگاری آن است.

زمان تمدید بوتاکس

دلایل تزریق بوتاکس:

با افزایش سن پوست و چهره چین و چروک خود می شود که فرد به دنبال روش درمانی مناسبی برای رفع این مشکلات پستی می‌رود که تزریق بوتاکس می تواند روش درمانی مناسبی برای جوانسازی و شادابی پوست باشد که زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره آن امکان پذیر است.

روش درمانی تزریق بوتاکس:

بوتاکس نام نوعی سم استکه باعث فلج کردن عضلات صورت می‌شود که این فلز گردن باعث رفع چین و چروک صورت و خطوط می‌شود که این فلج کردن به طور موقت انجام می‌شود و دوره ماندگاری بین چهار تا شش ماه دارد و زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره امکان پذیر است و فرد به راحتی می‌تواند دوباره بوتاکس خود را تمدید کند و می توان آنرا روش درمانی مناسبی برای رفع چین و چروک صورت دانست که عوارض و حساسیتی برای فرد به وجود نمی‌آورد و فرد راحتی و آسانی می‌تواند به جوانسازی و شادابی پوست خود بپردازد.

بوتاکس برای چه افرادی کارایی دارد:

بوتاکس برای افرادی که به دنبال روش ایمن و مناسب برای جوان سازی و شادابی پوست از نگاه دارد که زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره به راحتی امکان پذیر است.

مزایا:

از مزایای بوتاکس رفع خطوط و چین و چروک با کمترین درد و تورم نیاز نداشتن به مراقبتهای خاص طولانی و همچنین زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره امکان پذیر است.

مراقبت های قبل از بوتاکس:

– قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون و همچنین از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از بوتاکس:

– از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و بعد از درمان از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان و شستشوی آن با آب گرم یا بخار آب خودداری کنید.

هزینه:

هزینه تزریق بوتاکس بستگی به میزان تزریق شما و منطقه تحت در مورد متفاوت است و زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره به راحتی امکان پذیر است و می‌توان آن را روش درمانی مناسبی برای جوانسازی پوست دانست.

نتیجه:

با افزایش سن پوست دچار چین و چروک و خطوط می‌شود و یکی از روش های درمانی مناسب و ایمن برای رفع مشکلات بوتاکس است که زمان تمدید بوتاکس بعد از پایان دوره است و فرد می‌تواند بعد از پایان دوره و حداکثر خود به راحتی دوباره به روش درمانی روی آورد.
شما می توانید برای انجام درمان بوتاکس یا تمدید بوتاکس به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کرده از مشاورین این کلینیک اطلاعات را در مورد این روش درمانی به صورت رایگان دریافت کنید همچنین درمان را تحت نظر جناب دکتر علیزاده انجام دهید و برای پرداخت هزینه از تخفیفات روزانه بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:  https://clinicarad.com/8xmt

برای اطلاعات بیشتر  درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com/p8vh

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش