تفاوت جوانسازی هایفو با آر اف در چیست؟

با افزایش سن پوست دچار افتادگی و مشکلات پوستی می‌شود که با استفاده از روش های پزشکی نظیر استفاده از هایفو یا آر اف می توان به مشکلات پوستی کمک کرد.

تفاوت هایفو با آر اف چیست؟

چه دلیلی باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود؟

از جمله عواملی که باعث ایجاد چین و چروک و مشکلات پوستی می‌شود می‌توان بالا رفتن سن، مشکلات ژنتیکی، قرار گرفتن در آب و هوای نامساعد، رژیم های نادرست غذایی و مشکلات هورمونی را نام برد که با استفاده از روش های پزشکی نظیر هایفو یا آر اف میتوان به مشکلات پوستی کمک کرد.

تفاوت بین هایفو و آر اف چیست؟

از هر دو روش هایفو یا آر اف برای جوانسازی پوست استفاده می شود. اما از هایفوتراپی برعکس آراف که طی چند جلسه برای جوانسازی پوست انجام م‌گیرد طی یک جلسه انجام می‌گیرد و نتایج آن به طور کامل مشخص می‌شود و ماندگاری طولانی دارد.

چه کسانی می توانند از هایفو یا آر اف برای جوانسازی پوست استفاده کند؟

استفاده از روش هایفو یا آر اف برای جوانسازی پوست برای همه افرادی که به دنبال راهی برای رفع چین و چروک پوست خود هستند و از روش های پزشکی و جراحی می هراسند می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

استفاده از هایفو یا آر اف چه مزایایی دارد؟

استفاده از هایفو یا آر اف طی چند جلسه باعث جوانسازی پوست بدون ایجاد هیچگونه برش و یا زخمی انجام گیرد و باعث رفع چین و چروک و مشکلات پوستی در افراد می شود.

مراقبت های قبل از هایفو یا آر اف:

قبل از انجام هایفو یا آر اف باید مراقبت هایی چون نخوردن داروهای رقیق کننده خون و قرار نگرفتن در معرض نور خورشید که باعث ایجاد آفتاب سوختگی می شود را رعایت کنید. همچنین از مصرف دخانیات و مواد الکلی به مدت یک هفته قبل از انجام این روش خودداری کنید.

مراقبت های بعد از هایفو یا آر اف:

بعد از انجام هایفو یا آر اف سعی کنید که از کمپرس یخ برای خنک نگه داشتن پوست خود استفاده کنید و از قرار گرفتن در معرض اشعه های زیان آور خورشید خودداری کنید و در بیرون از خانه برای نگهداری از پوست خود باید از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام هایفو یا آر اف بستگی دارد. به تعداد جلساتی که پزشک معالج برای جوانسازی پوست شما در نظر می گیرد.

نتیجه:

استفاده از هایفو یا آر اف از روشهای جوانسازی برای پوست می باشد که با استفاده از این دو روش می توانید به جوانسازی پوست صورت خود که طی افزایش سن و یا مشکلات دیگر باعث ایجاد چین و چروک و روی پوست شما شده است کمک شایانی کنید.
شما اگر قصد انجام هایفو یا آر اف را دارید می توانید تمامی این خدمات را در کلینیک بین المللی اراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک و همچنین تجربه های جناب دکتر علیزاده نیز برخوردار شوید.
شماره های زیر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته شده است تا به راحتی بتوانید جهت رزرونوبت و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران این کلینیک تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pwkz

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/dgmn

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش