تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس بهتر است ؟

تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس بهتر است ؟

تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس بهتر است ؟  شاید این سوالی باشد   که ذهن شما را درگیر کند ،تزیق چربی یا تزریق ژل ویا بوتاکس  در واقع کدام بهتر است .و  تفاوت این فرایند های  زیبایی در چیست ؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

در پیوند چربی از سلولهای چربی بدن خود فرد، به جای یک ژل مصنوعی استفاده می شود، این مواد نسبت به فیلرها نتیجه و ماندگاری بالاتری دارند .از آنجایی که چربی از خود بدن گرفته می شود. بعد از تزریق به اصطلاح در آن محل جوش می خورد و هیچ گونه حرکتی ندارد.و همچنین چربی نسب به ژل پروتز طبیعی تر است، و همین باعث شده که قسمت های تزریق شده طبیعی تر به نظر برسند.

به خصوص اگر تزریق در صورت انجام شود، چهره طبیعی تر وزیباتر میشود. لازم به ذکر است که در تزریق چربی احتمال عفونت و حساسیت بسیار کمتر است .چون از جسم خارجی استفاده نمیشود و چربی از بافت خود فرد است. اما  بوتاکس برخلاف چربی و ژل خاصیت پرکنندگی ندارد و چین و چروک ها را از طریق فلج کردن عضلات از بین می برد. اگر برای تزریق بوتاکس مارک معتبری استفاده شود.

عوارض مهم و خطرناکی ندارد، با این حال به ندرت عوارض گذرا دیده می شود، برای مثال ممکن است عدم تقارن ابروها یا افتادگی پلک ها به صورت گذرا ایجاد شود، اما اگر از بوتاکس های چینی و غیر معتبر استفاده نشود و پزشک مهارت کافی داشته باشد .احتمال این عوارض بسیار کم می شود. بوتاکس های چینی ممکن است دارای ناخالصی باشند و باعث حساسیت شوند.

مراحل انجام کار

پزشک چربی‌های بدن را مورد بررسی قرار می دهد . سپس برای تخلیه چربی نواحی را انتخاب می‌کند که ،بافت‌های آن سفت تر و عضله ای تر باشد تا ،میزان ماندگاری تزریق چربی افزایش یابد پس از انتخاب، ناحیه محل مورد نظر ضدعفونی و بی حس میشود و چربی ها  را خارج میکنند در مراحل بعدي چربی های تخلیه شده در دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می شود.و در مرحله آخر، چربیها به نواحی مورد نظر صورت تزریق خواهد شد.

کاربردها یا مزایا

حجم دادن به لب ها و حجم دادن به گونه ها

از بین بردن چین و چروک صورت رفع جای جوش و اکنه

رفع مشکلات چانه و فرم دهی آن

رفع خط خنده و اخم

پر کردن فرورفتگی های شقیقه در اثر پیری و یا لاغری

زاویه دار کردن فک تحتانی

بهترین کاندیدا

میتوان گفت ،بهترین کاندیدا تزریق چربی کسانی هستند که ،به ظاهر زیبایی خود اهمیت میدهند .وهمچنین عمل زیبایی مناسب کسانی است که، لایه بیرونی پوست صورتشان بر اثر افزایش سن تحلیل رفته و گونه ها حالت افتاده به خود گرفته اند. با تزریق حالت های افتاده صورت دوباره به حالت اولیه خود باز میگردند.

معایب یا عوارض تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس

عفونت بعد از تزریق قرمزی و تورم پیش رونده و بالا رفتن دما در ناحیه تزریق از معایب و عوارض در هر سه عمل زیبایی است .اگر عفونت به موقع تشخیص داده شود ،می توان با تجویز آنتی بیوتیک مناسب به میزان زیادی از پیشرفت و عوارض بعدی آن جلوگیری کرد.

هزینه تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس

درهر یک از  روش های تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس هزینه بر حسب میزان مواد تزریق شده، برند مواد (ژل)، دستگاه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد ،همچنین  تعرفه کلینیک  و دستمزد پزشک حساب میشود

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید مي‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان میباشد .

نتایج تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

مراقبت قبل از عمل

قبل از انجام هر عمل زیبایی باید در انتخاب پزشک و مرکز پزشکی دقت داشته باشید تا، بتوانید به نتایج مطلوب خود برسید .

در مورد نحوه انجام تزریق و  دوام اثر  در هر سه روش با پزشک خود مشورت کنید .

قبل از عمل استحمام کنید و از لوازم ارایشی استفاده نکنید .

سیگار و مشروبات الکلی چند روز قبل از عمل مصرف نکنید.

ازمصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید .

مراقبت بعد از عمل

جهت جلوگیری از لخته شدن خون پس از تزریق چربی باید راه بروید.

بعد از تزریق ژل فرد ناحیه تزریق شده را ماساژ دهد تا ژل بهتر پخش شود و فرم بهتری بگیرد، بنابراین نگرانی درمورد جابه جایی ژل های امروزی وجود ندارد. اما درمورد بوتاکس بهتر است در روزهای اول محل تزریق فشار داده نشود.

در مورد تزریق چربی خیلی مهم است که روی آن ناحیه فشار وارد نشود، چون سلول ها باید پیوند زده شوند و اگر فشار زیادی به آنها وارد شود خونرسانی شان مختل می شود،

در صورت تجویز انتی بیوتیک توسط پزشک به موقع مصرف شود

اثرات یا نتایج تزریق ژل یا چربی و یا بوتکس

چربی ها نسبت به سایر فیلرها( ژل ) انعطاف پذیرتر می باشند و می توانند به طور ایمن در هر جایی از صورت تزریق شوند. آنها حتی می توانند به عنوان جایگزینی مناسب برای مواد قابل تزریق همچون بوتاکس باشند تا ظاهر خطوط و چروک ها در اطراف پیشانی و چشمان شما را بهبود بخشند.

چربی، منبعی غنی از سلولهای بنیادی می باشد که ،می تواند به جوانه زدن پوست زیرین در ناحیه ی درمان در طول روند انتقال، کمک کند.اما اثر نوع عمل زیبایی در هر فرد متفاوت است که ،بهتر است با پزشک معالج راجب به تاثیرات و نوع عمل و ماندگاری ان مشورت کنید.

دوره نقاهت

پس از تزریق یک روز باید  استراحت داشته باشید.  ولی بسته به نوع عمل زیبایی ممکن است متفاوت باشد، مثلا بوتاکس دوره نقاهت ندارد ولی بعد از تزریق چربی تورم و کبودی  به وجود می اید که ممکن است مانع خارج شدن شما از منزل شود.درمورد دوران نقاهت در هر روش میتوانید با مشاورین کلینیک بین المللی اراد تماس بگیرید لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره زیبایی در این کلینیک رایگان است .

جلسه

تعداد جلسات به نوع تزریق بستگی دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد کلیه خدمات مربوط به تزریق ژل انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله انچه شما در خصوص تزریق ژل نمیدانید  را مطالعه کنید.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/bxye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/HJpzitETiPw

 

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

10 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش