تزریق ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل یکی از آسان ترین و پر طرفدار ترین روش هایی است که ،جهت حجم دادن  گونه استفاده میشود . با گذشت زمان بافت ها حجم خود را از دست می دهند و ظاهری افتاده و گود شده در پوست ایجاد میکنند. چین و چروک ها و کاهش حجم بافت، به دلایل مختلفی  در پوست ایجاد می شوند. افزایش سن، قرار گیری در معرض نور آفتاب، تغذیه نامناسب و سیگار کشیدن می توانند به پوست آسیب برسانند.

روشهای زیادی جهت گونه گذاری وجود دارد. از جمله تزریق چربی ، فیلر ،تزریق ژل و ..  تزریق ژل به گونه یکی از موثرترین  و پر طرفدارترین روش ها برای از بین بردن افتادگی گونه ها و از بین بردن چین و چروک و پیری پوست می باشد. که البته باید در انتخاب پزشک و ژلی که برای تزریق گونه ها استفاده می شود. دقت بسیار کرد تا بتوان میزان عوارض آن را کاهش داد. بهتر است از ژل های استفاده شود. که دارای مواد طبیعی باشد و از نظر ایمنی مناسب و قابل تایید باشند. ژل هیالورونیک اسید بهترین ژل برای تزریق به گونه ها می باشد. چون دارای مواد طبیعی و سازگار با بدن ما است و در صورت نارضایتی می توان آن را به راحتی تخلیه کرد.

در مقاله ” تزریق ژل گونه در اصفهان ” ما روش تزریق ژل به گونه را بررسی کرده ایم.

مراحل تزریق ژل گونه

نکته بسیار مهم در تزریق ژل ، که باید خیلی به ان توجه کرد، این است که، قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل، انتخاب پزشکی متخصص و با تجربه که با آناتومی صورت و بدن به خوبی آشنا باشد.. در تزریق ژل کسب ظاهری طبیعی و متناسب با سایر نواحی بدن و یا صورت شما اهمیت  زیادی دارد.

چرا که امروزه ظاهری پف کرده یا عروسکی جایگاهی در زمینه مد و زیبایی ندارد. همچنین انتخاب کلینیک و یا مطبی که تاییدیه های لازم برای تزریق ژل را دارد و از ژل های با کیفیت و معتبر، با تاریخ انقضای معتبر استفاده می کند بسیار حائذ اهمیت است .در صورتی که از ژل های ارزان قیمت و بی کیفیت برای شما استفاده شود، عوارض و مشکلات زیادی را ایجاد کند و علاوه بر ضرر مالی ممکن است بر زیبایی و سلامت شما نیز تاثیر بگذارد. بهترین پزشک برای تزریق ژل فردی است که آموزش های لازم در این زمینه را دیده باشد .و یا جراح پلاستیک،  متخصص پوست باشد برخی از ارایشگاه ها عمل تزریق را انجام میدهند که غیراصولی است و برخی اوقات باعث خسارات جبران ناپذیرمیشود .

تزریق ژل از حساسیت کاری بالایی برخوردار است. زیرا هر گونه خطا و بی‌دقتی می‌تواند زیبایی شما را به خطر بیاندازد. پس حتما در انتخاب پزشک کاربلد حساسیت بالایی به خرج دهید .تا گونه‌هایی خوش فرم و متقارنی را به دست آورید. بعد از اینکه تزریق تمام شد پزشک توسط تکنیک‌های خاصی گونه شما را ماساژ می‌دهد تا فرم نهایی کار حاصل شود.

کاربردها یا مزایا

دوران ریکاوری کوتاه مدت دارد

ماندگاری طولانی مدت

رسیدن به ظاهر دلخواه

هزینه کمتر به نسبت بقیه روشها

عدم استفاده از مواد شیمیایی

جوان سازی پوست

بهترین کاندیدای تزریق ژل گونه

کسانی که از ظاهر گونه های خود راضی نیستند

افرادی که دارای عضله ضعیفی در صورت هستند که باعث افتادگی در عضله های صورت شده.

ژل گونه برای افرادی که نسبت به ساختار صورتشان دارای گونه های کوچک و کم حجمی هستند،مناسب است.

کسانی که اندازه گونه هایشان با هم فرق دارد. یا به طور کلی یکی از گونه‌های آنها نسبت به گونه دیگر کوچکتر است .

افرادی که بر اثر بیماری ها یا تصادفات در صورت خود دچارناهنجاری  شده اند. میتوانند با تزریق ژل به گونه ،زیبایی از دست رفته  خود را بازگردانند.

معایب یا عوارض

تورم و کبودی  از شایع ترین عوارض تزریق ژل گونه  میباشد .که پس از  یک هفته برطرف خواهد شد. گلوله شدن ژل عارضه دیگر است . که اگر تزریق با تکنیک درست و ژل استاندارد انجام شود  به هیچ وجه اتفاق نمی‌افتد. وهمچنین افتادگی گونه که کاملاً به مهارت پزشک و تکنیک تزریق وابسته است بنابراین تزریق توسط پزشک مجرب و با تکنیک درست این عارضه را نخواهد داشت.در کلینیک بین المللی آراد توسط اقای دکتر محمد علیزاده انجام میشود.

جهت اطلاعات بیشتر ادامه مقاله ” تزریق ژل گونه در اصفهان ” را از دست ندهید.

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل گونه در افراد مختلف متفات میباشد .زیرا  هزینه تزریق بسته به میزان ژل استفاده شده و همچنین حجم گونه ها و افتادگی گونه ها   متفاوت است نکته دیگر هزینه ژل از نظر برند، چون قیمت هر برندی با برند های دیگر متفاوت است .در ضمن هزینه ها در هر کلینیک و مرکز درمانی متفاوت است. اگر می خواهید از تخفیفات و هزینه های روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید که مشاوره و کلیه خدمات در این کلینیک بین المللی کاملاً رایگان انجام میشود.

 

نتایج تزریق ژل گونه در اصفهان – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

 

مراقبت قبل از عمل

قبل از عمل مراجعه به کلینیک و مرکز درمانی مجهز جهت تزریق.

سپس انتخاب پزشک ماهر و مجرب جهت تزریق

صحبت و مشاره راجب به  انتظارات از نتیجه تزریق ژل به گونه.

قبل از تزریق از  مصرف داروهای ضد انعقاد خون و رقیق کننده مانند آسپرین …خودداری نمایید

دو روز قبل از تزریق ژل قرص ایبوپروفن و الکل مصرف نکنید.

در صورتی که در ناحیه مورد نظر تبخال و یا عفونت فعال دارید حتما قبل از تزریق آن را درمان کنید.

در روز تزریق ژل در محل درمان از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

مراقبت بعد از تزریق ژل گونه

برای کاهش ورم در نواحی تزریق می توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.

برای مدت سه روز پس از تزریق بر روی محل تزریق نخوابید.

نواحی تزریق ژل را برای مدت 3 هفته به هیچ عنوان ماساژ ندهید.

برای کاهش ورم بهتر است سر خود را پایین نگه ندارید.

برای چند روز از مصرف نمک خودداری کنید تا احتمال ایجاد ورم در نواحی تزریق به حاقل برسد.

اثرات یا نتایج

بعضی از افراد به علت ساختار کوچکی که صورتشان دارد، دارای گونه های کوچکی هستند. یا بعضی بر اثر کهولت سن دچار افتادگی عضله در گونه های خود هستند . در نتیجه باعث چین و چروک در نواحی مختلف صورت از جمله گونه ها شده. تزریق ژل برای کسانی که به هر دلیل دیگردچار اين مشکل هستند کمک قابل توجهی مینماید . و به جوانسازی  و جذابیت  چهره آنها کمک شایانی میکند.

همچنین نتیجه تزریق ژل گونه در اصفهان و سایر شهرها در کلینیک های معتبر، صورت را چاق تر و پرترنشان میدهد و باعث صاف شدن چین و چروک های صورت می شود. همانند بقیه عملهای زیبایی  در این عمل نیز تبحر و حرفه ای بودن دکتر برای رسیدن به نتیجه دلخواه و طبیعی تزریق گونه ها بسیار تاثیرگذار میباشد. پس قبل از هر کاری برای انتخاب مناسب ترین پزشک تحقیقات لازم  را انجام دهید. کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تزریق، ژل به گونه و قسمت‌های دیگر صورت و بدن توسط پزشک ماهر و حاذق جناب آقای دکتر علیزاده انجام میشود.

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل گونه

بعد از تزریق ژل میتوانید به کارهای روزمره تان بپردازید .به طور کلی در این عمل زیبایی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد . اما پزشک شما ممکن است شما را از انجام بعضی فعالیت ها همانند ورزش منع کند.

تعداد جلسات تزریق ژل گونه

معمولا تزریق ژل گونه، در یک جلسه قابل انجام است. با مراجعه به پزشک و مشورت برای تزریق ژل، نکات و توضیحات لازم توسط پزشک به شما ارائه میشود. در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تمام خدمات مربوط به تزریق ژل گونه توسط بهترین دکتر ،جناب دکتر محمد علیزاده صورت می‌گیرد.

در  مقاله ” تزریق ژل گونه در اصفهان ” ما مهم ترین نکات در مورد تزریق ژل به گونه را بررسی کردیم.

همچنین در این کلینیک خدمات مربوط به مراقبت از پوست خشک توسط پزشک متخصص کلینیک امکانپذیر می باشد که جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این درمان به مقاله مراقبت از پوست خشک مراجعه بفرمایید.

جهت اطلاع گرفتن از خدمات مربوط به کلینیک بین المللی و تخصصی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/kdvk

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

 

لینک آپارات :  http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/UPv805b9qRg

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش