تزریق چربی

تزریق ژل و یا چربی برای اصلاح قوز بینی

تزریق ژل و یا چربی برای اصلاح قوز بینی

در چندین سال گذشته تنها راه از بین بردن مشکلات ظاهری  و اصلاح قوز بینی  با عمل های جراحی سخت  و پر هزینه امکان پذیر بود اما امروزه برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی  با استفاده از فیلر های پوستی سر و صدای زیادی به پا کرده است و محبوبیت زیادی بین زیبا جویان و متخصصان زیبایی پیدا کرده است.

متاسفانه برخی افراد به طور ژنتیکی با مشکل قوز بینی مواجه هستند و تنها راه حذف این مشکل را عمل جراحی زیبایی ( رینوپلاستی) می دانستند اما امروزه به لطف علم و تکنولوژی و آشنایی با فیلر هایی مانند ژل یا چربی بدون نیاز به تیغ جراحی می توان به شکل موثر و باور نکردنی بینی ای زیبا و خوش فرم حاصل کرد.

این تکنیک های پیشرفته و مدرن به دلیل تهاجم کم  و هزینه مناسب جایگاه خاصی پیدا کرده است .  در طی این روش متخصصین با استفاده از فیلر ها،  بر آمدگی ایجاد شده بر ناحیه بینی را از بین می برند و در مدت زمان کوتاهی سطح بینی صاف و یکدست خواهد شد.

بنابراین استفاده از فیلر ها برای درمان قوز بینی و رفع مشکلات ظاهری  بینی جایگزین مناسبی به جای عمل جراحی می باشد .

اگر می خواهید در مورد این دو فرایند زیبایی اطلاعات بیشتری حاصل  کنید  در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید تا توضیحات مفصلی در مورد هر کدام از تکنیک های زیبایی در اختیار شما قرار دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

اصلاح قوز بینی با تزریق ژل

اگر شما با مشکل قوز بینی مواجه هستید  و فکر می کنید که دو راه بیشتر ندارید  این که باید با این عیب در چهره خود کنار بیایید یا این که بخواهید عمل جراحی انجام دهید . خبر خوشی که در این زمینه می‌ توان داد این است که با روش های کم تهاجم و غیر جراحی مانند تزریق ژل های مصنوعی  می توان قوز  بینی و یا مشکلات و ایرادات دیگر آن را در زمانی کوتاه برطرف کرد.

ژل های تزریقی ترکیبی از مواد زیستی و شیمیایی هستند که مورد تایید سازمان غذا و دارو ی آمریکا قرار گرفته است و  در چند سال اخیر برای حجم دهی و از بین بردن عیب های ظاهری بخش های مختلف صورت و بدن نیز  مورد استفاده قرار می گیرد.  این متد زیبایی امروزه جزء پر طرفدار ترین روش ها در ایران می باشد.

در این روش با تزریق ژل ها می توان همراه با قوز بینی همه فرورفتگی ها و برآمدگی های سطح بینی را مورد درمان قرار داد تا فرم ظاهری بینی صاف و بدون ایراد شود.  معمولاً متخصصین زیبایی از ژل ها  برای از بین بردن برآمدگی های سطح بینی استفاده می کنند زیرا هیچ خطری برای متقاضیان به همراه ندارد و مراحل آن بدون نیاز به برش،  بخیه و جراحی سپری خواهد شد .

در این روش متخصصین از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می کنند . هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن انسان تولید می شود و به مرور زمان تولید آن کاهش می یابد و مشکلاتی از قبیل نازکی پوست را به همراه خواهد داشت.  همچنین با کاهش حالت ارتجاعی پوست ، شاهد  چین و چروک‌ ها و خطوط بر سطح پوست می باشید و پوست به مرور زمان افتاده و شل خواهد شد .

متخصصین برای از بین بردن قوز بینی از دوز معینی برای تزریق استفاده می کنند  که به میزان فرو رفتگی ها و اندازه قوز بینی بستگی دارد . ژل های حاوی هیالورونیک اسید ماندگاری همیشگی نخواهند داشت و به مرور زمان و پس از ۹ تا ۱۸ ماه اثرات آن از بین می رود . در صورت رضایت از نتایج تزریق ژل می توانید برای تمدید مجدد این تکنیک زیبایی اقدام کنید.

مراحل اصلاح قوز بینی با تزریق ژل :

برای استفاده از تزریق ژل در جهت اصلاح بینی های قوس دار ابتدا باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  چون این تکنیک زیبایی مستلزم مهارت و تجربه بالا خواهد بود .

همچنین باید مطمئن شوید که در این مرکز از ژل  های معروف با برند های جهانی استفاده می شود پس از انتخاب کلینیک معتبر  شما در جلسه مشاورن حضور پیدا خواهید کرد

متخصصین در مرحله اول نقاط فرو رفته و برآمده سطح بینی را مورد بررسی قرار می دهند  سپس با استفاده از بی حسی موضعی،  درد در محل تزریق را کنترل می کند . در این روش متخصصین از پماد ها یا محلول تزریقی لیدوکائین استفاده خواهند کرد .

همچنین با ضد عفونی کردن محل تزریق از بروز عفونت و نفوذ میکروب به پوست پیشگیری خواهند کرد.  متخصصین با استفاده از سرنگ های ظریفی ، تزریق ژل را در نقاط مشخص شده ای انجام می دهند .  تزریق ژل باید با زاویه ای مناسب و با نهایت دقت و آرامش انجام شود و یک خط صاف و بدون برآمدگی یا فرورفتگی ایجاد شود.  میزان تزریق ژل برای کسب نتایج مطلوب به میزان نا

 هموار ی های سطح بینی بستگی دارد .  تزریق ژل به بینی در حدود ۳۰ دقیقه زمان نیاز خواهد داشت  و پس از پایان  جلسه تزریق  متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- قوز بینی

اصلاح قوز بینی با تزریق ژل چه عوارضی به همراه دارد ؟

مهمترین موضوع در مورد پیشگیری از عوارض ناشی از تزریق ژل برای رفع مشکلات ظاهری بینی مراجعه به مراکز معتبر و انتخاب پزشک ماهر و با تجربه خواهد بود.  همچنین  در این مراکز باید ژل های مرغوب با تاریخ مصرف دار استفاده کنند.  این دو موضوع می تواند تا ۹۸ درصد از عوارض احتمالی و خطرناک تزریق جلوگیری کند.

 برخی افراد به دلیل پرداخت هزینه پایین به مراکز غیر معتبر مراجعه می‌ کنند و عوارض نا خوشایند  و جبران نا پذیری را تجربه خواهند کرد که شامل

  • ایجاد برجستگی ها در زیر پوست بینی و اطراف آن

 در برخی مواقع این برجستگی ها ممکن است  دائمی و ادامه دار شود.

  • تغییر رنگ پوست از حالت طبیعی  که ممکن است چندین ماه طول بکشد که با روش های درمان رفع شود
  • در برخی مراکز به دلیل استفاده از پرکننده های نا مناسب سلول های پوستی نیز از بین می رود .
  • برجای ماندن اسکار به دلیل فلج شدن اعصاب نیز گزارش شده است.

  بیشترین عوارض به دلیل استفاده از  ژل های مصنوعی و غیر استاندارد می باشد.  پس  کسانی که می خواهند برای از بین بردن قوز بینی خود تزریق ژل را انجام دهند باید در این زمینه تحقیق کنند و در قدم اول به مراکز معتبر و متخصصین با تجربه مراجعه کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با استفاده از مارک ها و برند های جهانی و با کیفیت انجام می‌ شود و متخصصین ما  در این زمینه تجربه و مهارت کافی را کسب کرده اند.

اثرات و نتایج

اصلاح قوز بینی با تزریق ژل روش ای بی درد سر و غیره تهاجمی است  که می توان با سه نوع ژل موقتی،  نیمه موقتی و دائمی انجام داد. ژل های دائمی به دلیل عوارض نا خوشایند و طولانی مدت گزینه مناسبی نخواهد بود و متخصصین گرایشی نسبت به انجام آن نخواهند داشت.

ژل های نیمه موقتی نیز به دلیل دوام سه تا چهار ماهه گزینه مناسبی نمی باشد و طرفداران چندانی ندارد.  بهترین نوع ژل های مصنوعی ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد که به دلیل ترکیبات  سازگار و زیستی آن در بدن انسان به راحتی جذب می شود. تاثیرات آن در حدود ۹ تا ۱۸ ماه می باشد.  عواملی از قبیل

  • نحوه مراقبت از ناحیه تزریق
  • برند و مارک ژل
  • میزان سازگاری بدن با ژل های تزریق شده
  • مهارت پزشک

در  ماندگاری آن تاثیر گذار خواهد بود.  پس از پایان دوره ماندگاری در صورت کسب نتایج رضایت بخش می توانید برای تمدید مجدد تزریق ژل اقدام کنید.

پس از تزریق ژل بلافاصله می توانید شاهد تاثیرات اولیه تزریق ژل به بینی خود باشید  و نتایج قطعی پس از ۷ تا ۱۰ روز قابل مشاهده خواهد بود.  در این فاصله زمانی ژل های تزریق شده با بافت بینی یکی شده و نتایجی طبیعی و زیبا حاصل خواهد کرد.

  این تکنیک زیبایی علاوه بر رفع قوز بینی برای ایجاد تقارن در بینی،  شفافیت پوست بینی و جمع شدن پره های باز بینی انجام می شود و نتایج عالی و رضایت بخش به دنبال دارد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  تزریق ژل برای اجزا مختلف به صورت و بدن با تکنیک های مدرن و پیشرفته انجام می شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند بهترین نتایج را حاصل کنند.

بهترین کاندیدای اصلاح قوز بینی با تزریق ژل چه کسانی هستند ؟

همان طور که می دانید تزریق ژل جزء روش‌ های غیر تهاجمی و غیر جراحی است  که مراحل آن ساده تر از عمل جراحی و روش های دیگر خواهد بود.

اما با وجود همه این سادگی ها محدودیت هایی نیز در این روش وجود دارد.  کسانی که قصد دارند روش  تزریق ژل به بینی را انجام دهد باید از نظر سلامتی و جسمانی در شرایط مساعدی قرار داشته باشند و نسبت به ژل های تزریقی دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک نشوند.

 خانم های باردار و شیرده کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل نخواهند بود و تا پایان این دوران باید صبر کنند.

 تزریق ژل برای مشکلات اساسی بینی مانند شکستگی ها ، انحراف و … قابل انجام نخواهد بود و متخصصین در این شرایط توصیه می کنند که عمل جراحی انجام شود تا زیبا جویان عزیز بتوانند به اهداف خود در این زمینه دست یابند.

پس از مراجعه شما به کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین قبل از ارائه خدمات،  شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهند.  شما نیز باید در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید تا بهترین تکنیک زیبایی برای شما انتخاب شود.

اصلاح قوز بینی با تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش  قابل اعتماد و موثر برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی و ترمیم آن می باشد و معمولاً برای کسانی پیشنهاد می‌ دهند که نمی خواهند برای زیبا سازی بینی خود عمل جراحی انجام دهند.  پایه این روش بر استخراج تراکمی چربی ها و انتقال آن به بخش های مختلف بینی  می باشد.

در این روش چربی ها از یکی از اندام های بدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته  لیپوماتیک یا لیپوساکشن تهیه می شود.  مراحل انجام تزریق چربی مستلزم دقت و مهارت بالای پزشک می باشد.  اگر این فرآیند  زیبایی توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام شود فرم بینی به شکل مناسبی تغییر خواهد کرد .

بدون این که برش و بخیه ای بر سطح بینی ایجاد شود. توجه  داشته باشید در این روش به دلیل استفاده از چربی های بدن خود شخص احتمال بروز عفونت و واکنش های آلرژیک به ندرت اتفاق می افتد و زیبا جویان عزیز نتایجی ماندگار و طبیعی حاصل می کنند.  چربی های تزریق شده در ناحیه درمان،  جا به جا نخواهند شد  پس  شما نگران نا متقارن شدن بینی و مشکلات دیگر  نخواهید شد.

مراحل تزریق چربی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود و مانند عمل جراحی نیاز به بی هوشی نخواهد داشت.  در ادامه مطلب شما را با مراحل این تکنیک زیبایی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مراحل اصلاح قوز بینی با تزریق چربی

مراحل تزریق چربی به بینی در مراکز معتبر توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.  برای انجام این فرایند ابتدا متخصصین شرایط جسمانی شما را می سنجند و محلی مناسب را برای تخلیه چربی انتخاب می کنند.

سپس  با استفاده از دستگاه های مخصوص استخراج چربی انجام می شود.  چربی ها پس از استخراج توسط  دستگاه سانتریفیوژ برای تزریق آماده می شوند.  این دستگاه ترکیبات دیگری  که همراه با چربی ها استخراج شده را جدا می کند.  سپس چربی‌ های آماده شده پس از بی حسی به ناحیه بینی  در بخش های مناسب به آرامی تزریق خواهد شد.

  در حین تزریق متقاضیان هیچ احساس دردی نخواهند داشت  و به دلیل عدم  نیاز به بی هوشی در این تکنیک متقاضیان می‌ توانند کلینیک را ترک کنند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری کنند.  معمولاً چربی ها از بخش های مختلف بدن مانند ران،  پهلو و شکم استخراج می شود.

کاندیدای مناسب اصلاح قوز بینی با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

کاندیدای مناسب تزریق چربی کسانی هستند  از نظر جسمی و سلامتی شرایط مساعدی دارند و می‌ توانند انتظارات واقع بینانه ای نسبت به نتایج تزریق چربی داشته باشند.  این تکنیک زیبایی همراه با اصلاح فرم بینی به ترمیم و باز سازی پوست صورت و ایجاد تقارن در بینی  می پردازد.

تزریق  چربی برای کسانی که که از شکل و فرم بینی خود رضایت ندارند و یا با مشکلاتی در استخوان بینی،  قوز بینی و نوک بینی  مواجه شده اند کارساز خواهد بود چون با ایمنی بالا با هزینه مناسب و عوارض بسیار کم می توانند در زمان کوتاهی فرم بینی خود را اصلاح کنند.

تزریق چربی برای کسانی انجام می‌ شود که بدنشان توانایی تخلیه چربی را داشته باشد.  این عمل برای افراد بسیار لاغر امکان‌ پذیر نخواهد بود در این شرایط متخصصین تزریق   فیلر های مصنوعی را پیشنهاد می کنند. در  کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی به بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل گونه ها،  لب ها،  پیشانی ، شقیقه ها، زیر چشم و چانه توسط متخصصین ماهر و کار بلد انجام می شود.

  دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و با برند های جهانی می باشد.  زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را حاصل کنند.

اصلاح قوز بینی با تزریق چربی با چه عوارضی همراه است ؟

عوارض نا خوشایند  زمانی اتفاق می‌ افتد که زیبا جویان تزریق چربی را  در مکان های نا معتبر توسط افراد آموزش ندیده انجام دهند.  بافت بینی بسیار حساس است  بنابراین مراحل تزریق باید توسط پزشکی با تجربه انجام شود که دوره های مراقبتی و زیبایی را به خوبی پشت سر گذاشته باشد.

اگر این تکنیک زیبایی بدون مهارت کافی انجام شود نتایج غیر طبیعی و نا خوشایند را حاصل خواهد کرد. از عوارض نا خوشایند تزریق چربی به موارد ی از قبیل

  • رسوب چربی ها در بافت پوست
  • نا متقارن شدن دو طرف بینی
  • نا هموار شدن بینی
  • از بین رفتن حالت کلی و فرم بینی
  • از بین رفتن ظرافت و زیبایی بینی
  • ایجاد عفونت خطر مرگ سلول های چربی
  • تورم و کبودی گسترده
  • درد شدید

 مواجه خواهند شد.  پس مهم ترین قدم قبل از تزریق چربی تحقیق در مورد مهارت پزشک و  کلینیک می باشد.  پس از تزریق چربی توسط افراد با تجربه ، ممکن است با عوارض خفیفی مانند تورم،  کبودی،  سوزش و کمی التهاب مواجه شوید که در طی زمان کوتاهی رفع خواهد شد و نتایج عالی و طبیعی را به همراه خواهد داشت.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی توسط متخصصین حرفه ای و کار بلد انجام می شود.  تاکنون در این کلینیک گزارشی مبنی عوارض خطرناک ارائه  نشده است هدف متخصصین و کادر درمان در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان  و ارائه بهترین خدمات زیبایی می باشد.

اثرات و نتایج

تزریق چربی می تواند نتایجی ماندگار و همیشگی به همراه داشته باشد اما دیگر خطرات و عوارض نا خوشایند پس از جراحی را تجربه نخواهید کرد و به صورت کاملا طبیعی می توانید به اصلاح فرم بینی خود بپردازید.  مدت ماندگاری تزریق چربی در همه افراد متفاوت است که به عواملی مختلفی از قبیل

  • گستردگی مشکلات ظاهری بینی
  • نحوه مراقبت
  • محل برداشت چربی ها
  • مهارت پزشک
  • سوخت و ساز بدن

بستگی دارد.  در برخی مواقع نیز متخصصین برای تثبیت و پایداری نتایج جلسات بیشتری را برای تزریق چربی در نظر می گیرند.  البته تخلیه چربی در طی یک جلسه انجام می شود.  چربی های استخراج شده تا شش ماه قابل نگهداری خواهند بود و در طی جلسات مورد نیاز استفاده می شود.  نتایج حاصل از تزریق چربی پس از سه تا چهار  هفته قابل مشاهده می باشد.

زیرا پس از تزریق تا مدتی شما با تورم و کبودی مواجه خواهید شد و با از بین رفتن عوارض ایجاد شده اثرات درمان به تدریج قابل مشاهده خواهد بود.  با تزریق چربی می توان نا همواری ها ، قوز بینی و مشکلات ظاهری نوک بینی را برطرف کرد و نتایج عالی و طبیعی را حاصل کرد.

مزایا و کاربرد های تزریق ژل و چربی به بینی

تزریق ژل و چربی دو راه کار غیر تهاجمی است.  البته میزان تهاجم در تزریق ژل بسیار کمتر خواهد بود زیرا در این تکنیک زیبایی نیازی به فرایند تخلیه چربی نمی باشد.

 در این دو روش نیاز به بی هوشی،  برش و بخیه نمی باشد.

 زیبا جویان عزیز می‌ توانند پس از پایان مراحل تزریق کلینیک را ترک کنند.

 پس از تزریق ژل متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند اما پس  از تزریق چربی  به دوره نقاهت سه تا چهار روزه نیاز خواهید داشت.

 تزریق چربی و ژل معمولاً در طی یک جلسه انجام می شود نتایج حاصل از تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ماندگار تر است و نتایجی طبیعی به همراه دارد.  زیرا برای اصلاح فرم بینی از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود.

 هزینه تزریق ژل و چربی نسبت به عمل های جراحی سخت با صرفه تر خواهد بود.  در این روش هزینه ای برای  اتاق عمل،  مراقبت‌های ویژه و بستری شدن پرداخت نخواهید کرد.

کاربرد ها

  • تغییر مدل بینی به شکل دلخواه
  • ایجاد تقارن در دو طرف بینی
  • رفع مشکلات تنفسی
  • رفع مشکلات بینی های سر بالایی
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • رفع مشکلات ظاهری بینی

 پس از عمل جراحی

  • اصلاح قوز بینی
  • رفع نا همواری ها و فرورفتگی های بینی
  • جمع شدن پره های باز بینی
  • شادابی و لطافت پوست

مراقبت های قبل از تزریق چربی و ژل به بینی

پس از حضور شما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پزشک مشخص می کند که برای اصلاح قوز بینی شما  کدام گزینه مناسب تر می باشد.  سپس نسبت به روش انتخابی نکات لازم قبل و بعد از تزریق برای شما ارائه می شود.  نکاتی که در این بخش از مطلب بیان می‌ کنیم جنبه عمومی دارد.

دو هفته قبل از تزریق مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات  الکلی را کنار بگذارید.  زیرا با اختلال در سیستم گردش خون باعث افزایش میزان عوارض و طولانی شدن دوره نقاهت خواهد شد.

 مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون از قبیل آسپیرین،  پرو فن،  مکمل ها و ویتامین ها را متوقف کنید زیرا مراحل تزریق را برای پزشک سخت می‌ کند و احتمال بروز خونریزی را افزایش خواهد داد.

 اگر به بیماری  مبتلا هستید و یا داروی خاصی مصرف می  کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

 اگر نسبت به ترکیبات و مواد بی حسی دارو ها حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید.

 هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید و از محصولات مراقبتی پوست  نیز استفاده نکنید.

 چند روز قبل از تزریق ژل یا چربی با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید تا  تاثیرات درمان را افزایش دهید.

مراقبت های پس از تزریق ژل و چربی به بینی

پس از تزریق چربی یا ژل از دست کاری کردن،  ماساژ دادن و فشار دادن بینی خودداری کنید.

 هنگام خوابیدن و استراحت زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید.

 برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد کمک بگیرید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

  از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن، شنا کردن و جا به جایی اشیاء سنگین تا بهبودی کامل خودداری کنید.

 برای شست و شوی صورت از آب ولرم و شوینده های مناسب استفاده کنید.

 تا بهبودی کامل آرایش کردن از  خودداری کنید.  زیرا باعث التهاب و قرمزی و ایجاد حساسیت در  پوست خواهد شد.

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا از ایجاد هر گونه فشار به بینی در هنگام تعویض لباس جلوگیری کنید .

پس از تزریق ژل و چربی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی و گرد و غبار خودداری کنید.

 با نوشیدن مایعات زیاد،  تاثیرات درمان را افزایش دهید.

 در صورت شدت یافتن عوارض به مرور زمان حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

هزینه اصلاح قوز بینی با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

تزریق ژل و چربی دو روش کاملاً سر پایی  برای اصلاح فرم بینی می باشد . در این روش نیاز به بی هوشی،  برش و بخیه نمی باشد و مراحل تزریق کوتاه مدت خواهد بود.

شما در این روش ها هزینه ای برای اتاق جراحی،  بستری شدن در بیمارستان و مراقبت های ویژه پرداخت نخواهید کرد.  در این دو روش عوامل مختلفی از قبیل

  • برند و مارک ژل
  • میزان تخلیه چربی
  • میزان مشکلات و آسیب دیدگی بینی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

دوره نقاهت پس از اصلاح قوز بینی با تزریق ژل و  چربی چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی اشاره کرد مراحل تزریق ژل و چربی به صورت سر پایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود.  بنابراین زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله پس از پایان جلسه درمان کلینیک را ترک کنند.  میزان تهاجم در تزریق ژل نسبت به تزریق چربی کمتر است .

بنابراین زیبا جویان عزیز می‌ تواند بلافاصله کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند. اما پس از تزریق چربی به  دلیل فرایند لیپوساکشن تا چند روز تورم و کبودی با افراد همراه است پس ممکن است این دو عارضه تا دو هفته ادامه دار باشد.

بنابراین متخصصین  سه تا چهار روز استراحت در منزل را توصیه می کنند.  همچنین قبل از تزریق چربی پیشنهاد می کنند که برنامه های خود را به گونه‌ ای تنظیم کنید که تا چند روزی در منزل استراحت کنید و نیاز به خارج شدن از خانه نداشته باشید. در دوره بهبودی اعمال مراقبت ها اهمیت ویژه ای دارد سعی کنید با تغذیه مناسب،  نوشیدن مایعات کافی،  دوری از استعمال دخانیات روند بهبودی را افزایش دهید.

تزریق ژل و چربی علاوه بر اصلاح قوز بینی باعث شادابی و شفافیت پوست این ناحیه خواهد شد و نتایج مطلوب به طبیعی به همراه خواهد داشت.

تعداد جلسات اصلاح قوز بینی با تزریق ژل و چربی چقدر است ؟

این دو تکنیک زیبایی معمولاً در طی یک جلسه انجام می شود  که مدت زمان کاملاً متفاوت خواهند داشت. تزریق ژل در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که تغییرات زمانی  به میزان تزریق ژل ،  مشکلات و معایب بینی بستگی دارد.

 تزریق چربی در حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد و بیشترین مدت زمان آن صفحه استخراج و آماده سازی چربی ها خواهد شد.  البته در برخی مواقع متخصصین برای نتایج پایدار و ثابت پس از تزریق چربی جلسات بیشتری را برای متقاضیان در نظر می‌ گیرند و معمولاً در طی دو تا سه جلسه تزریق چربی مجدد انجام خواهد شد .

فاصله بین این جلسات ۳ تا ۶ ماهه خواهد بود البته در این جلسات زمان کمتری صرف خواهید کرد زیرا چربی های تخلیه شده در جلسه اول تا شش ماه قابل نگه داری خواهند بود و در جلسات بعدی تزریق مورد استفاده قرار می گیرد.  همچنین شما در این جلسات هزینه کمتری نسبت به جلسه اول پرداخت می کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-3/

نتیجه گیری :

بینی یکی از اجزاء خاص  صورت است و به دلیل این که در مرکز صورت قرار گرفته نقش مهمی در تناسب اجزای چهره خواهد داشت.  فرم و مدل بینی بر زیبایی چشم ها،  لب ها و گونه ها تاثیر گذار خواهد بود.  یکی از مشکلات ظاهری بینی ایجاد قوز و نا هموار ی ها بر سطح بینی می باشد که در گذشته تنها راه از بین بردن آن ها عمل جراحی (رینوپلاستی) بود.

خوشبختانه امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی می توان با روش های ساده تر مشکلات ظاهری بینی را برطرف کرد.  تزریق ژل و چربی دو روش بسیار موثر برای ترمیم و بازسازی مدل بینی می باشد.  در این روش با استفاده  از فیلر های طبیعی یا مصنوعی  نا هموار  های سطح بینی از بین می رود  و حالتی صاف و هموار به بینی می بخشد .

با انتخاب این تکنیک های زیبایی دیگر نیاز نیست که عوارض بیهوشی  و پر درد سر  پس از جراحی را تجربه کنید. بلکه در مدت زمان کوتاهی می‌ توانید  زیبایی بینی خود را حاصل کنید.  البته مشکلات اساسی بینی،  از قبیل شکستگی،  قوز های بزرگ  و انحراف شدید با این تکنیک ها بر طرف نمی‌ شوند.  در این شرایط متخصصین عمل جراحی  را بهترین گزینه می دانند.

  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان زیبا سازی بینی با روش های جراحی و غیره جراحی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید تا بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد این تکنیک های زیبایی حاصل کنید تا انتخابی درست و مطلوب داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/qc1y

لینک آپارات:https://aparat.com/v/zGK8E

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/7Y4I4dRl

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش