جوانسازی

تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب

لب یکی از اعضای مهم در صورت است که بر اثر افزایش سن حجم خود را کم کم از دست می‌دهد. و باعث می‌شود چین جروک هایی اطراف لب ایجاد شود. که بر زیبایی صورت بسیار تاثیر می گذارد که با استفاده از تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب می‌توان بهره برد.

تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب چگونه انجام میگیرد:

نحوه تزریق ژل بدون خطر و در کمترین زمان انجام میگیرد. که باید قبل از انجام این روش یک پزشک متخصص را برای انجام این روش در نظر بگیرید تا ساختمان لب و اجزای صورت شما را دقیق و کامل بشناسد. و تکنیک انجام تزریق را در محل مناسب و مقدار مناسب تزریق کند. مقدار ژل تزریقی بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج دلخواه است. موادی که برای تزریق استفاده می‌شود. از ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید است. که به علت جذب آب زیاد افزایش حجم را نیز برای لبهای شما فراهم می آورد. و باعث رفع چین و چروک ها و فرورفتگی های اطراف لب می شوند. برای انجام تزریق برای بعد سازی لب ابتدا لب ها را با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می کند. از بی حس کردن موضع اطمینان حاصل را فراهم می کند. سپس به وسیله سرنگ های بسیار ظریف با زاویه های در سطح مقدار مواد را به لایه های پوستی و یازیرپوستی تزریق می کنند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام تزریق برای برجسته سازی لب هستند:

برای برجسته سازی لب تمام افرادی که به دنبال هر روش درمانی برای برجسته سازی لب هستند می توانند این روش را انجام بدهند. زیرا هیچ گونه آلرژی و حساسیت ای برای افراد به دنبال ندارد. ولی هر کسی که قصد انجام تزریق ژل لب را دارد حتماً باید تحت معاینه پزشک قرار بگیرد. تا تاریخچه پزشکی و یا بیماری‌های و مشکلات جسمی اش مورد بررسی قرار بگیرد. و همچنین ساختار چهره و طراحی برای تغییرات مورد بررسی قرار گیرد.

مزایای تزریق ژل لب برای برجسته سازی:

برای برجسته سازی لب مزایای نیز وجود دارد. که می‌توان به کبودی کمتر و ورم ها بعد از تزریق ژل های هیالورونیک اسید اشاره کرد. هچنین ماندگاری قابل قبول و نتایج طولانی مدت از انجام این روش را می توان اشاره کرد. و آسانی این روش برای رفع چین و چروک های به وجود آمده و رفع برآمدگی ها اطراف لب اشاره کرد. و اینکه این روش هیچ گونه آلرژی و یا واکنشی در افراد به وجود نمی آورد.

مراقبت های قبل از انجام تزریق ژل لب:

• قبل از انجام تزریق برای برجسته سازی لب باید از انتخاب پزشک معالج برای انجام این روش اطمینان حاصل کنید. و همچنین قبل از انجام تزریق باید معاینه شوید تا اگر اختلال عملکردی برای لب های شما وجود دارد. مورد توجه قرار گیرد.
• باید قبل از انجام این روش تقارن بین لب ها باید مورد بررسی قرار گیرد. زیرا که تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لبها صحیح نیست .
• طبق نظر پزشک معالج تان از هیچ گونه دارویی قبل از انجام تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب استفاده نکنید. و از جمله داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود باید از یک هفته قبل از انجام این روش خودداری کنید.
• سعی کنیند برای جلوگیری از لختگی خون و تیرگی در لبهای خود از چند روز قبل از انجام تزریق از کمپرس یخ بر روی لب های خود استفاده کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب:

بعد از انجام تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب خونرسانی در لب ها زیاد است. احتمال خون‌مردگی وجود دارد که برای جلوگیری از این حادثه سعی کنید از کمپرس یخ استفاده کنید.
همچنین به خاطر اینکه برای جلوگیری از درد از مسکن های قوی استفاده می کند لب های شما تا ۴۵ دقیقه ممکن است بی حس کامل شود و هیچ چیز را احساس نکنید که در هنگام خوردن غذا دچار گازگرفتگی شوید که توصیه ایی که به شما می شود در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کنید تا بی حسی لب های تان از بین برود.
یکی دیگه از توصیه هایی که بعد از انجام تزریق ژل لب برای برجسته سازی لب به شما می شود این است که سعی کنید دو هفته اول پس از تزریق ژل از پرواز خودداری کنید .

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام تزریق ژل برای برجسته سازی لب می تواند بستگی داشته باشد. به انتخاب پزشک معالج برای انجام این روش و همچنین انتخاب کلینیک و مقدار تعیین شده ژل و نوع ژل برای برجسته سازی لب می تواند نقش بسزایی داشته باشد. شما می توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته. و با کمک مشاوران این کلینیک که به صورت حرفه ای برای شما در نظر گرفته شده اند. مشورت نمایید این مشاوران به صورت کاملاً رایگان برای شما در نظر گرفته شده است. تا به راحتی بتوانید به سوالات مربوط به انجام تزریق ژله لب پاسخگو باشند. و سوالات شما را رفع کنند.

نتیجه:

انجام تزریق ژل برای برجسته سازی لب یک روش جدید و کارآمد برای فرم دهی به لبها و برجسته سازی آن ها و رفع چین و چروک اطراف لب می باشد که قبل از انجام این روش حتماً یک پزشک معالج و یک کلینیک معتبر را برای انجام این روش در نظر بگیرید تا از عفونت‌های احتمالی بعد از تزریق و مشکلات نامتقارن بودن لب ها جلوگیری کنید.
پیشنهاد ما به شما برای برجسته سازی لب کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده می باشد. که این دکتر با تجربه و سوابق کاری بالا باتوجه به تجربه بالایی که دارد. می‌تواند بهترین تزریق ژل برای لبهای شما و فرم صورتتان را به وجود آورد. و نتایج فوق‌العاده برای فرم دهی صورت شما نیز به دنبال خواهد داشت.
شما می‌توانید برای رزرو نوبت به همچنین مشاوره شدن با کارشناسانه کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/3k9d
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/wtu3
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش