تزریق ژل با متد روسی :

یکی از ویژگی های چهره های روسی زیبایی های منحصر به فرد  آن هاست  که زبان زده همه مردم در سر تا سر جهان می باشد .نقطه مورد توجه در چهره آن ها لب های زیبا و برجسته است که زیبایی و جذابیت چهره آن ها را چندین برابر می کند . جالب است که بدانید ایجاد خطوط بر روی لب در چهره آن ها به وضوح دیده می شود که جذابیت چهره را افزایش می دهد .تزریق ژل با متد روسی بر اساس تمرکز بر روی همین خطوط زیبا می باشد .

امروزه می توان از روش های خاصی در جهت افزایش حجم لب ها و تغییر ساختار آن ها استفاده کرد تا لب ها به طور کاملاً طبیعی زیبا تر به نظر برسند. در این متد خبری از تورم غیر عادی بر لب ها نمی باشد و هدف از انجام این عمل افزایش حجم لب ها و بهبود یافتن ظاهر آن ها خواهد بود. متخصصین در این روش به جای افزایش غیر عادی حالت لب ها شکل ظاهری آن را بهبود می بخشند. اگر شما قصد دارید که اطلاعات دقیقی در مورد این روش زیبایی و خاص حاصل کنید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق ژل با متد روسی چگونه است ؟

در این نوع تزریق به طور قطعی شاهد افزایش حجم لب ها خواهید بود اما فرم لب ها حالتی طبیعی و زیبا خواهد داشت که مطمئناً شما عاشق این مدل لب خواهید شد . اگر لب بالایی شما کوچک است و می‌ خواهید به طور طبیعی کمی حجم لب های خود را افزایش دهید باید با متخصصین با تجربه و حرفه ای صحبت کنید تا بر اساس اصول و قواعد این عمل تزریق ژل را برای شما انجام دهد پس،  حضور شما در جلسات مشاوره بسیار مهم خواهد بود.

بنابراین اگر قصد دارید که با تزریق ژل فرم لب های خود را تغییر دهید بهتر است در مورد این فرایند زیبایی کمی تحقیق کنید و با انواع تزریق و مدل های لب ها آشنا شوید.  تزریق ژل با متد روسی یکی از مدل های جذاب و فوق العاده است و قطعاً باید قبل از انجام این عمل باید با پزشک مشورت های لازم را انجام دهید. متخصصین بر اساس اجزاء مختلف صورت و فرم آن بهترین مدل لب را به شما پیشنهاد خواهند داد.

اگر شما برای انجام این عمل ، کلینیک های تخصصی و معتبر را انتخاب کنید و مراحل تزریق توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای سپری شود شما پس از مشاهده چهره خود در آینه ذوق زده خواهید شد. احساس رضایت پس از تزریق مهمترین موضوع مورد توجه می باشد. کلینیک زیبایی آراد اصفهان مجموعه کامل ، قوی و پرطرفدار است که همه کادر درمانی تلاش می‌کنند تا لبخند رضایت را بر لب های شما ایجاد کنند و با انتخاب بهترین روش،  حجم لب های شما افزایش یابد و به نتایج عالی دست یابید. متخصصین در کلینیک ما به صورت دوره‌ ای حجم لب های شما را افزایش می دهند تا یکباره حجم لب های شما زیاد نشود.

مراحل تزریق ژل با متد روسی :

خطوط لب بالا و پایین لب برخی افراد مشخص نیست و باعث می شود که همراه با افزایش سن و پشت سر گذاشتن روند پیری, حجم لبه های آن ها کاهش یابد و زیبایی لب های خود را از دست بدهند . پس از چشم آمدن این عیب باید به فکر راهی مناسب برای بازگرداندن زیبایی به لب ها باشید لازم به ذکر است که برخی افراد اصلاً چنین خطوطی را ندارند و به کلینیک ها مراجعه می کنند تا پزشک در جهت بهبود ظاهری لب های آن ها راه کار مناسبی را ارائه دهند. تزریق ژل لب روسی یکی از راهکار هایی است که به زیبا جویان عزیز پیشنهاد می شود.

متخصصین برای تغییر فرم لب ها ژل های حاوی هیالورونیک اسید را در زیر بافت لب تزریق می کنند. پس از تزریق ژل فوراً شاهد افزایش حجم لب ها و بهبود یافتن ظاهر آن خواهید شد. کسانی که اصلاً خط لب ندارند مراحل تزریق برای آن ها کمی دشوارتر است و ممکن است به جلسات بیشتری برای تزریق نیاز داشته باشند تا به نتایج مد نظر خود برسند. متخصصین برای ایجاد خط لب و بهبود شکل ظاهری لب ها از روش های مختلفی استفاده می کنند .

اما قبل از آغاز روند درمان توضیحات کاملی برای آن ها ارائه می شود . به هر حال یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین روش هایی که در جهت افزایش حجم و خط لب مورد استفاده قرار می گیرد تزریق ژل در خطوط حاشیه لب می باشد تا ظاهر لب ها متناسب شود و نتایج مطلوبی به دنبال دارد.  پس از مشخص کردن خط لب مطمئنا زیبا جویان از فرم لب های خود احساس رضایت می کنند.‌ پزشک از مقدار معینی ژل برای افزایش حجم لب ها استفاده می کنند. متخصصین برای حجم دهی به لب ها باید به طور همزمان به حجم لب بالا و پایین دقت کنند در غیر این صورت باعث عدم تقارن و نتایج غیر طبیعی خواهد شد.

گودی که در بالای لب قرار دارد یکی از نقاط دیگری است که متخصصین برای بهبود یافتن فرم ظاهری لب ها به آن توجه می کنند و پس از تزریق ژل هیالورونیک اسید به این ناحیه فرم لب ها بهبود می یابد و بر جستگی طبیعی پیدا خواهد کرد . تزریق ژل در گودی بالای لب سبب برجسته شدن و لیفت لب ها خواهد شد و خطوط لب را طبیعی نشان می دهد.

مزایای تزریق ژل با متد روسی :

مطمئنم شما هم به دنبال راهی مناسب برای زیبا شدن چهره هستید که نتایجی طبیعی به دنبال داشته باشد.  اما باید برای داشتن چهره ای استاندارد انتظارات خود را از تزریق ژل لب بدانید. آیا می خواهید فرم لب های شما طبیعی و خاص باشد؟؟ آیا می خواهید حجم لب های خود را بیشتر از حالت طبیعی کنید ؟؟ اگر شما چنین انتظاراتی دارید قطعاً تزریق ژل روسی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود که پس از انجام آن مطمئناً پشیمان نمی شوید.

در این مدل لب حجم و ظاهر لب ها تغییر خواهد کرد و زیبایی خیره کننده ای به لب ها هدیه می دهد. همانطور که می دانید لب های اردکی و یا شتری حجم زیادی دارد و اگر با اجزای دیگر صورت شما همخوانی نداشته باشد این عارضه می تواند اعتماد به نفس شما را کاهش دهد و سرخورده شوید . اما در روش زیبایی تزریق ژل با متد روسی به طور کاملاً نا محسوس چهره شما جذاب تر می شود. مدل روسی بیشتر بر فرم لب ها تاثیر گذار است پس در این روش کیفیت فدای کمیت نخواهد شد. اگر شما برای اولین بار قصد دارید تزریق ژل به لب را انجام دهید مدل روسی یکی از انتخابات بسیار مناسب می باشد.

همه مراحل تزریق ژل به لب ها به صورت سر پایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می شود.  نتایج اولیه پس از تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج قطعی پس از دو هفته مشاهده می شود .‌برای تزریق ژل به لب نیاز به هیچ برش و بخیه ای نمی باشد و ژل های حاوی هیالورونیک اسید با استفاده از سرنگ های ظریفی به زیر پوست منتقل می شود. ژل هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد با بدن انسان سازگاری دارند و پس از مدت زمان کوتاهی با بافت بدن یکی شده و نتایجی طبیعی به دنبال دارد.

مدل تزریق ژل به لب بر اساس ساختار و اجزای صورت انتخاب می شود بنابراین شما پس از تزریق ژل احساس دلزدگی و نارضایتی نخواهید داشت.  هزینه تزریق ژل مناسب می باشد .اگر تزریق ژل توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود شما شاهد عوارض خاص و احتمالی نخواهید بود.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل

کاربرد ها :

  • مشخص شدن خط لب بالا و پایین
  • حجم دهی به لب ها
  • رفع افتادگی گوشه لب ها
  • تغییر مدل لب به شکل دلخواه و متناسب با اجزای صورت
  • درمان لبخند لثه ای
  • ایجاد تقارن در لب بالا و پایین

مراقبت های قبل از تزریق ژل با متد روسی :

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان ابتدا بر حسب اهداف و سلیقه شما و سوابق پزشکی بهترین مدل لب را برای شما تعیین می‌ کنند و سوالات مربوطه را می پرسند پاسخ این سوالات بسیار مهم است و متخصصین متوجه می شوند که حتماً پس از انجام این عمل شما شاهد عارضه خاصی نخواهید بود. متخصصین مشاوره های لازم را در جهت بررسی سلامت کامل بدن شما و دست یافتن به چهره ای خاص و متفاوت انجام می دهند. بنابراین باید شما برای انجام این عمل کلینیک های معتبر و تخصصی را انتخاب کنید.

اگر نسبت به ژل های تزریقی و دارو های بی حسی ، حساسیت دارید به پزشک خود اطلاع دهید .

اگر مستعد تبخال هستید چند روز قبل از آغاز جلسه تزریق مصرف قرص های آسیکلوویر را آغاز کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن لب ها خودداری کنید .

اگر بر سطح لب  با تبخال یا جراحت باز مواجه هستید قبل از تزریق مورد درمان قرار دهید.

قبل از جلسه تزریق مایعات زیاد بنوشید تا تاثیرات تزریق را افزایش دهید.

در مورد فرم انتخابی لب های خود دقت کامل داشته باشید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید .متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس فرم و ساختار اجزاء مختلف صورت متد مناسب را برای لب ها تعیین خواهند کرد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل با متد روسی :

مسلماً پس از تزریق ژل  به لب ، شدت خونرسانی در لب ها افزایش خواهد یافت پس بهتر است که قبل از مراجعه به کلینیک از کمپرس سرد استفاده کنید.

متخصصین توصیه می کنند ۱ هفته قبل و بعد از تزریق ژل از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی،  انواع ویتامین ها و دارو های گیاهی خودداری کنید.

تا بی حسی لب های شما برطرف نشده از خوردن غذا و آشامیدن مایعات بپرهیزید زیرا در این شرایط لب های شما هیچ حسی ندارند و احتمال دارد در هنگام غذا خوردن لب های خود را گاز بگیرید و دچار آسیب شود .

تا دو روز پس از تزریق ژل از انجام انواع فعالیت های ورزشی خودداری کنید .

جذابیت چهره و افزایش اعتماد به نفسبازسازی گوش لب ها

در معرض نور خورشید قرار نگیرید و فراموش نکنید که مصرف نوشیدنی های الکلی میزان التهاب و تورم لب های شما را افزایش خواهد داد .

تا ۲۴ ساعت از آرایش کردن لب ها خودداری کنید زیرا باعث خشک شدن و بروز حساسیت می شود .

شما پس از ۲ تا ۳ هفته می توانید شاهد نتایج قطعی تزریق ژل به لب های خود باشید و به طور قطع می توانید از نتایج آن لذت ببرید زیرا در این فاصله زمانی فرم لب های شما طبیعی می شود و رضایت شما را حاصل خواهد کرد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در مورد مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به لب ها،  توضیحات کاملی ارائه می دهند و مسلماً راه هایی که میزان ماندگاری را افزایش می دهند به شما معرفی خواهند کرد.

برند مورد استفاده در تزریق ژل با متد روسی

فراموش نکنید که مارک های ژل در کیفیت کار تاثیر به سزایی دارد و نباید این موضوع را دست کم بگیرید.  پس در جلسه مشاوره در مورد این موضوع با پزشک گفت و گو کنید و از او بخواهید تا بهترین برند را برای شما مورد استفاده قرار دهد پس سر زیبایی خود ریسک نکنید .البته شما با مراجعه به  کلینیک معتبر نباید نگران این مسئله باشید زیرا در این مکان ها به هیچ وجه از برند های بی‌ کیفیت و نا مرغوب استفاده نمی شود.

پس بهتر است که برای تزریق ژل به لب سری به کلینیک زیبایی آراد اصفهان بزنید و چشمان خود را ببندید تا بتوانید از خدمات بی نظیر و عالی این کلینیک بهره مند شوید. قطعاً برند ها و مارک های معتبر در دستان پزشکان با تجربه و حرفه ای نتایج معجزه آسا یی به دنبال دارد .شما از نتایج این عمل شگفت ‌زده خواهید شد .در کلینیک زیبایی آراد اصفهان برند های معتبری از قبیل ژوویدرم ، الانسه و … در دسترس متخصصین زیبایی قرار دارد.

مدت ماندگاری ژل های نامبرده شده برای همه افراد متفاوت است  و مدل لب تاثیری در میزان ماندگاری آن ها نخواهد داشت . البته توجه داشته باشید که تزریق ژل با مدل روسی زمان بیشتری نیاز دارد .مدت ماندگاری این عمل ۶ ماه تا یک سال خواهد بود. برند های معتبر و خوب مسلماً قیمت بالاتری دارد اما این قضیه نسبت به نتایج و سلامتی شما ارزش کمتری خواهد داشت.

عوارض تزریق ژل با متد روسی چیست ؟

فیلر هایی که برای حجم دهی و فرم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرند حاوی هیالورونیک اسید است و با استفاده از سرنگ های ظریفی به حاشیه لب ها تزریق می شود. همه ما می دانیم  سطح لب پوشیده از عروق خونی است که ممکن است در حین تزریق شما با خونریزی مواجه شوید و باعث سوزش و التهاب در لب ها شود.

با انتخاب پزشکی ماهر و کلینیک معتبر شاهد عوارض خاصی نخواهید بود و عوارض جانبی آن پس از چند روز برطرف می شود. اگر شما برای تزریق ژل به مکان های غیر تخصصی مراجعه کنید ممکن است با عوارض نا خوشایند ی مواجه شوید و در صورت عدم رضایت از نتایج عمل و بروز عوارضی که در زیر بیان می‌ کنیم مجبور ید با کمک آنزیم هیالورونید ژل تزریق شده را استخراج کنید .عواملی از قبیل  :

  • تزریق بیش از حد ژل ها
  • حرکت یا مهاجرت ژل در بخش‌ های دیگر لب
  • ایجاد توده و نا هموار ی در لب ها
  • نا متقارن شدن لب ها
  • ورم و کبودی گسترده
  • واکنش های حساسیت زا
  • عفونت

می باشد که در این شرایط متخصصین برای بازگرداندن لب ها به حالت قبل ژل تزریق شده را استخراج می کنند. زمانی که پس از تزریق ژل با  عارض عفونت مواجه شوید در نزدیکی ناحیه تزریق شاهد واکنش های ایمنی،  تورم و توده های سفت و دردناک خواهید بود.

اگر شما برای بار اول تزریق ژل لب را می خواهید انجام دهید ممکن است نگران درد هنگام تزریق باشید. لازم به ذکر است که بگوییم این فرآیند  زیبایی درد خاصی ندارد و شما با خیال آسوده می توانید زیبایی لب های خود را حاصل کنید. در جهت تزریق ژل به لب ها از بی حسی موضعی استفاده می شود در نتیجه شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد و حتی اخمی بر پیشانی شما نمی آید.  در تزریق ژل لب از سرنگ های ظریفی استفاده می شود و نقاط تزریق بسیار کم است بنابراین شما شاهد عوارضی نخواهید بود و تجربه خوبی خواهید داشت.

بنابراین بهتر است که وقتی تصمیم می گیرید از یک روش زیبایی استفاده کنید از وسواس های فکری و نگرانی های بیهوده دوری کنید. رسیدگی به ظاهر و زیبایی چهره ، اعتماد به نفس هر فردی را افزایش می دهد و با روحیه خوب بهتر می توان همه مراحل زندگی را با موفقیت پشت سر گذاشت.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصص  بهترین خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو برای زیبا جویان عزیز ارائه می دهند و هدف متخصصین جلب رضایت  زیبا جویان و کیفیت خدمات خواهد بود.

هزینه تزریق ژل با متد روسی چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل برای همه متقاضیان کاملا متفاوت است در هر کلینیک و مرکز تخصصی هزینه ها بر حسب تعرفه و موقعیت جغرافیایی کلینیک  و میزان مهارت و تخصص پزشک تعیین می شود . عوامل دیگری مانند میزان تزریق ژل،  برند و مارک ژل،  مدل لب و دارو هایی که در حین تزریق مورد استفاده قرار می گیرد محاسبه می شود. بنابراین نمی توان هزینه قطعی برای این فرایند زیبایی اعلام کرد. پس اگر شما می خواهید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ها و تخفیفات کلینیک زیبایی آراد اصفهان حاصل کنید با مشاوران ما در تماس باشید و یا با گرفتن وقت حضوری و گفت و گو با پزشک اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ها دریافت کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-ژل

بهترین کاندیدای تزریق ژل با متد روسی چه کسانی هستند ؟

بهترین متقاضیان تزریق ژل لب با مدل روسی کسانی هستند که قبلاً از روش های و مدل های دیگر استفاده نکرده اند. اما اگر شما قبلا  تزریق ژل  به لب را انجام داده اید قبل از تزریق مجدد باید ژل قبلی تخلیه شود .

کسانی که نسبت به ژل های تزریقی و ترکیبات دارویی حساسیت ندارند .

کسانی که به طور ژنتیکی لب های باریک و قیطانی دارند.

کسانی که از فرم لب های خود رضایت ندارند.

کسانی که با افزایش سن حالت لب های آن ها تغییر کرده است  و خط لب آن ها محو شده است.

کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند و قصد دارند با تغییر مدل لب ها زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند نمی توانند تزریق ژل به لب را انجام دهند.

افرادی که دائماً تبخال می زنند باید با پزشک در مورد این موضوع گفت و گو کنند تا پزشک توضیحات کاملی را برای آن ها ارائه دهد.

متخصصین با تجربه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بر اساس اجزاء مختلف صورت و فرم لب ها ، مدل تزریق ژل به لب را تعیین خواهند کرد. همچنین قبل از تزریق شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا از عوارض احتمالی پس از تزریق ژل جلوگیری کنند.

اثرات و نتایج :

همه ما می دانیم که با افزایش سن فرم لب ها به تدریج تغییر می کند و حتی ممکن است لب ها ظاهری افتاده پیدا کنند. با تزریق ژل می توان فرم لب ها را به شکل مطلوبی تغییر داد. در برخی مواقع دیده شدن لثه ها در هنگام خندیدن کلافه کننده است و با تزریق ژل و حجم دادن به لب ها این مشکل را می توان برطرف کرد. تزریق ژل یکی از شاهکار های موثر در پوشاندن لثه ها خواهد بود . با تغییر گودی بالای لب می توان برجستگی لب ها را طبیعی تر جلوه داد و تا ۱۲ ماه از زیبایی منحصر به فرد آن لذت برد.

پس از پایان دوره ماندگاری می توان مجدداً تزریق ژل را انجام داد. پس از تزریق ژل شما سریع می توانید نتایج اولیه آن را مشاهده کنید و نتایج قطعی پس از دو هفته به وضوح قابل مشاهده است. در صورت عدم رضایت از نتایج عمل و بروز عوارض نا خوشایند می توانید با کمک  آنزیم های مخصوص هیالورونید ژل تزریق شده را استخراج کنید.

برای تزریق ژل به لب ها از ژل های حاوی هیالورونیک اسید استفاده می شود. این ژل ها مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و یکی ترکیبات اصلی آن  مولکول های هیالورونیک اسید است که با بدن انسان سازگاری کامل دارند .ژل های حاوی هیالورونیک اسید ماندگاری موقتی دارد و به مرور زمان در بدن جذب می شود.

این ژل در مدت زمان کوتاهی سبب بهبود ظاهری لب ها خواهد شد. هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن تولید می شود و با افزایش سن میزان تولید آن کاهش می یابد. پس از تزریق ژل حاوی هیالورونیک اسید با جذب آب به سمت خود حجم لب ها را افزایش خواهد داد به دلیل افزایش آب رسانی از خشکی لب ها نیز جلوگیری می کند.

دوره نقاهت پس از تزریق ژل لب با متد روسی چقدر است ؟

تزریق ژل به لب ها جزء روش های سر پایی است که مراحل انجام آن با بی حسی موضعی طی خواهد شد. بنابراین متخصصین دوره استراحت و نقاهتی را برای متقاضیان در نظر نمی گیرند ممکن است پس از تزریق ژل به لب به مدت ۴ تا ۷ روز شاهد کبودی بر لب های خود باشند .تورم نیز در حدود سه روز طول می کشد با اعمال مراقبت های توصیه شده شما می توانید سرعت بهبودی را افزایش دهید. با تزریق ژل به لب ها شکل ظاهری و ساختار طبیعی لب ها به فرم دلخواه تغییر می کند و شما می توانید اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجدداً حاصل کنید.‌

ممکن است دوره بهبودی برای برخی افراد طولانی مدت شود اما جای نگرانی ندارد زیرا این عوارض طبیعی است و به مرور زمان بر طرف خواهد شد. متخصصین توصیه می کنند تا اثرات بی حسی رفع  نشده از خوردن  غذا و آشامیدن  مایعات خودداری کنید و همچنین از گاز گرفتن لب ها بپرهیزید زیرا باعث آسیب دیدگی بافت لب خواهد شد .‌با نوشیدن مایعات زیاد قبل و بعد از تزریق می توانید در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایجی درمان باشید و نتایج این عمل را مطلوب تر خواهد کرد.

تعداد جلسات تزریق ژل با متد روسی چقدر است ؟

تزریق ژل در طی یک جلسه انجام می‌ شود . البته کسانی که به دلیل افزایش سن هیچ خط لبی ندارند ممکن است برای بازیابی خط لب چند جلسه به کلینیک مراجعه کنند. این فرایند زیبایی نیاز به مدت زمان طولانی نخواهد داشت و در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تزریق ژل به لب ها انجام خواهد شد. پس از پایان دوره ماندگاری می توانید مجددا برای تزریق ژل اقدام کنید. اگر می خواهید تزریق ژل لب با مدل روسی را انجام دهید باید ژلی که قبلاً تزریق کرده اید را به طور کامل استخراج کنید تا بتوانید انتظارات و اهدافی که از تزریق ژل دارید را حاصل کنید و دو هفته قبل از تزریق ژل لب روسی،  ژل قبلی باید استخراج شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

نتیجه گیری :

داشتن لب های حجیم ، برجسته و طبیعی نقش مهمی در جذابیت چهره و اعتماد به نفس هر فردی ایفا می کند که مدل لب روسی یکی از گزینه های مناسب برای دست یافتن به لب هایی زیبا و جذاب خواهد بود. در این روش هدف متورم کردن و حالت غیر طبیعی لب ها نمی باشد بلکه در این روش خطوط لب باز سازی شده و ناحیه ۷  لب برجسته و زیبا خواهد شد.

هدف از تزریق ژل با مدل روسی افزایش یافتن حجم لب ها و بهبود یافتن ظاهر آن می باشد. متخصصین در این روش به جای افزایش غیر طبیعی حجم لب ها سعی بر بهبود شکل ظاهری لب ها خواهند داشت بنابراین یکی از پرطرفدار ترین مدل های لب مدل روسی خواهد بود . متخصصین در حین تزریق ژل به فرم لب بالا و پایین دقت زیادی می کنند تا با ایجاد تقارن بین دو هر دو لب زیبایی و جذابیت چهره را افزایش دهند و لبخند رضایت را بر لب زیبا جویان عزیز بنشانند .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. اگر شما می خواهید با انواع مدل های تزریق ژل لب آشنا شوید می توانید با کارشناسان ما گفت و گو کنید تا در انتخاب مدل لب مورد نظرتان به شما کمک کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/8k9r

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش