تزریق چربی

امروزه تزریق چربی بین افراد بسیار رایج شده است. یکی از دلایل تمایل به تزریق چربی پر کردن صورت می باشد. عوامل مختلفی منجر به لاغر شدن صورت می­ شود و بسیاری از افراد تمایل به لاغر کردن صورت خود دارند. تزریق چربی با توجه به اینکه از طریق انتقال چربی از بدن خود فرد انجام می شود، راه بسیار خوبی برای از بین بردن چین و چروک، افزایش حجم و پر کردن نواحی است که چربی کمتری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به انجام تزریق چربی نشان می دهند.

نکات بسیار مهمی در مورد این درمان وجود دارد که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. اگر شما نیز به دنبال روشی برای زیباتر شدن خود و رفع چین و چروک های صورت هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی نوعی درمان زیبایی برای پر کردن صورت و یا از بین بردن چین و چروک صورت است. در این روش، چربی از بدن خود فرد و از قسمت هایی مانند ران، پهلو و یا سینه برداشته می شود. چربی برداشته شده به نقاط مطلوب که قصد پر کردن و زیبا تر شدن آن ناحیه را داریم تزریق می شود.

مراحل انجام کار

این درمان از سه مرحله تشکیل می گردد. گام اول لیپوساکشن ملایم برخی از چربی ها اضافه است. در مرحله دوم سلول های چربی جداسازی و پاک سازی می شوند.

در نهایت در مرحله ی سوم تزریق سلول های چربی به مناطق هدف انجام می شود. یکی از مزایای این درمان نیز برداشتن چربی از بدن خود فرد است. برداشتن چربی از بدن خود فرد باعث می شود که بدن واکنش آلرژیک نسبت به چربی اضافه شده از خود نشان ندهد. در نتیجه تزریق چربی عوارض سایر روش ها که منجر به عفونت در بدن می شوند را ندارد.

افراد کاندید تزریق چربی

به طور کلی کاندیدای تزریق چربی بزرگ سالانی هستند که قصد از بین بردن چین و چروک، خطوط خنده و یا حتی از بین بردن افسردگی از ظاهر خود را دارند. همچنین افرادی که به دنبال راهی برای پر کردن حجم لپ های خود هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند. این روش برای افراد در سنین جوانی در شرایط خاصی انجام می شود. تشخیص موارد تزریق چربی در نوجوانان و جوانان بر عهده ی پزشک متخصص پوست و مو است.

انتقال چربی همچنین در بیماران مبتلا به لیپوآتروفی، که از دست دادن چربی در چهره است نیز انجام می شود.تزریق چربی منجر به پر کردن مناطق خالی شده و چهره را جوان تر می کند.

افرادی که از هیچکدام از موارد بالا را ندارند و قصد انجام این درمان را دارند باید با پزشک خود مشورت کنند، که آیا این درمان کمکی به آنها می کند یا خیر.

تزریق چربی و عوارض آن

خطرات این روش کم است. در برخی موارد، درد و تورم به وجود می­آید که سریع برطرف می شود و با قرص هایی که پزشک به شما تجویز می کند درد ناشی از درمان نیز قابل کنترل است. یکی از مهم ترین معایب این روش این است که چربی تزریق شده به صورت و یا لب شما ممکن است کاملا جذب نشود. این اتفاق برای فرد قابل پیش­بینی نیست. مهارت پزشک در فرآیند درمان بسیار مورد اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

عوارض بسیار نادر این درمان، ممکن است شامل واکنش آلرژیک و ایجاد تغییر رنگ در پوست به علت رگ های خونی در محل درمان، خونریزی پس از تزریق باشد.

هزینه تزریق چربی

در این روش هزینه ها با توجه به  میزان تخلیه و تزریق چربي ،دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک محاسبه می شود.
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید .مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.هزینه ی این درمان نسبت به سایر روش های زیبایی بسیار پایین تر است.

قبل از تزریق چربی ، چه اقداماتی باید انجام شود؟

– حداقل شش هفته قبل از جراحی سیگار کشیدن را برای ترمیم بهتر و جلوگیری از به جا ماندن جای زخم کنار بگذارید.

– از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) و ویتامین هایی که ممکن است خونریزی را بیشتر کنند خودداری کنید.

–هماهنگ کنید که بعد از عمل کسی همراه شما باشد وشما را به خانه برساند و حداقل برای ۲۴ ساعت کنار شما بماند.

مزایای تزریق چربی – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

چه مراقبت هایی بعد از تزریق چربی نیاز می باشد؟

تورم و کبودی بعد از عمل در هفته ی اول مشخص است، و شما می توانید تا مدتی در خانه استراحت کنید.

– در هفته ی دوم کبودی از بین می رود، اما ممکن است همچنان متورم باشد.

– در اکثر افراد بین ۷ تا ۱۰ روز بهبودی بسیار خوبی بدست می آید، اما ممکن است همچنان شما برای ورود به جامعه آماده نباشید.

– در هفته ی سوم شما بیشتر شبیه خودتان خواهید شد. یک آرایش ملایم باعث می شود نشانه های ورم و کبودی از بین برود.

– همچنان که تورم کاهش یافت، شما می توانید تغییرات را متوجه شوید، اما از بین رفتن کامل ورم ممکن است چند هفته طول بکشد.

نتایج تزریق چربی

همان طور که بیان کردیم، ماندگاری این عمل زیبایی بسته به افراد مختلف متفاوت است. معمولاً بین 2 الی 12 ماه چربی تزریق شده در محل مورد نظر باقی می ماند. اما فراموش نکنید که ماده ای که برای جوانسازی هر قسمت از بدنتان تزریق شده است، چربی بدن خودتان است.بنابراین بسته به میزان سوخت وساز بدن شما، میزان ماندگاری تزریق چربی متفاوت است. خصوصاً اگر بعد از تزریق، ورزش های سنگین نیز انجام دهید.

دوره نقاهت

با توجه به تزریقی که انجام شده است، روند بهبود نیز متفاوت است. با توجه به اینکه بسیاری از تزریق های گفته شده به صورت سرپایی و بدون بی حسی عمومی انجام می شوند، فرد می تواند به محض انجام این کار به خانه بازگردد و فعالیت های روزمره اش را انجام دهد. البته این مسئله باز هم به نظر تخصصی پزشک شما بستگی دارد.

مزایای تزریق چربی

تزریق چربی چند مزیت اصلی دارد. علاوه بر اصلاح موارد به وجود آمده به علت افزایش سن، ماده ی استفاده شده به عنوان پرکننده طبیعی است. مواد استفاده شده از حیوان و یا مواد مصنوعی دیگر نیست،علاوه براین چربی برداشته شده می تواند برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.

چربی می تواند بسیاری از نقص­ های صورت از جمله زخم و افسردگی در پوست را درمان کند. از مهم ترین نتایج درمان با این روش نسبت به سایر روش های زیبایی از ماندگاری بیشتری وهمچنین این روش  ایمن است. هیچ گونه واکنش آلرژیک به علت تزریق وجود ندارد. زیرا چربی از بدن خود شما برداشته شده و به ناحیه دیگر در بدنتان افزوده شده است.

تعداد جلسات تزریق چربی

تزریق چربی در یک جلسه  1 تا 2  ساعته انجام می شود و البته تعداد جلسات دیگر بستگی به سوخت و ساز بدن و میزان جذب چربی بستگی دارد.
مالعه مقاله تزریق چربی به لب نیز برای اطلاعات بیشتر توصیه می  شود.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روشهای زیبایی و درمانی پوست و مو توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب اقای دکتر علیزاده صورت می‌گیرد
همچنین در این کلینیک تخصصی تزریق ژل امکان پذیر است که توضیحات آن در مقاله تزریق ژل قابل مشاهده میباشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/xrd5
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد تزریق چربی به بینی چگونه است? در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/NPe_g80flTc

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش