تزریق چربی به گونه

با ابداع انواع روش های جوان سازی و حجیم کردن بخش های مختلف صورت تحولی عظیم در حوزه زیبایی و مد در سر تا سر دنیا ایجاد شده است. در بین این روش ها ی متفاوت و پرطرفدار،  تزریق چربی به گونه یکی از روش های کم عارضه و تاثیر گذار خواهد بود که در کنار برجسته سازی گونه ها،  چین و چروک های ایجاد شده بر سطح پوست را نیز بر طرف می کند.

در این روش با توجه به این که سلول های چربی مورد نیاز از بدن خود شخص تهیه می شود عوارض بسیار کمی به همراه دارد و قطعاً نتایجی ماندگار تر از ژل های تزریقی خواهد داشت.‌

نکته مهم که در مورد تزریق چربی در گونه باید مورد توجه قرار گیرد انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی می باشد و همچنین مهارت پزشک و ناحیه استخراج چربی ها اهمیت ویژه‌ ای خواهد داشت . با در نظر گرفتن موضوعات بیان شده شما می توانید برای زیبایی گونه ها و چهره خود اقدام کنید.‌

در برخی مواقع متقاضیان در  مورد انتخاب تزریق چربی و ژل به گونه دچار تردید می‌ شود اما یکی از سوالات مهمی که در ذهن آن ها وجود دارد مدت ماندگاری تزریق چربی خواهد بود . به همین دلیل ما این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات مراقبت و زیبایی پوست در مجموعه کامل توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود تا شما عزیزان بتوانید با کمترین عوارض بهترین خدمات را دریافت کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی به گونه چیست ؟

تزریق چربی در گونه ها یکی از روش های غیر جراحی با تهاجم بسیار کم می باشد که با هدف افزایش حجم گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد . در این تکنیک زیبایی شاهد هیچ برشی در این ناحیه نخواهید بود و تزریق چربی بدون خونریزی و درد به صورت انجام می شود.

  این فرایند زیبایی برای افرادی خاصی در محدوده سنی انجام نمی شود بلکه،  همه افرادی که به دلایل مختلفی با افتادگی پوست و چین و چروک در ناحیه گونه مواجه شده اند روش ایده آل خواهد بود .‌

در این روش متخصصین با شیوه مدرن و تکنیک های تخصصی نتایجی عالی را برای شما حاصل خواهند کرد و باعث زاویه سازی و شادابی چهره در مدت زمان کوتاهی می شود.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چربی به گونه

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به گونه :

  • برجسته سازی گونه ها

مطمئناً همه افراد نقش برجستگی گونه ها را در میزان زیبایی صورت،  ایجاد تقارن ، لبخند و شکل چشم ها می دانند بنابراین می توان با تغییرات بسیار کمی در شکل و حجم گونه ها با تزریق چربی تغییرات قابل توجهی در چهره ایجاد کرد. به طور کلی با این عمل می توان مشکلات زیادی در چهره را برطرف کرد.

  • برطرف کردن ایرادات در ناحیه گونه

با انتقال سلول های چربی به گونه می توان کاستی‌ ها  و عیب ها و ایرادات چهره را در مدت زمان کوتاهی برطرف کرد.

  • کانتورینگ صورت

با تزریق چربی به این ناحیه فرم و حالت چهره به شکل مطلوبی تغییر می کند و قطعا زیبایی چهره چند برابر خواهد شد.

  • قرینه سازی

با تزریق چربی در گونه می توان تقارن بین دو گونه را حاصل کرد همچنین این فرایند بین اجزاء صورت تعادل خاصی برقرار می کند.

  • جوان سازی پوست

تزریق چربی یکی از ورزش های پرطرفدار برای جوان سازی و برطرف کردن علائم پیری از چهره از قبیل چین و چروک‌ ها و خطوط خواهد بود.  بنابراین ظاهری شاداب و جوان را برای چهره به ارمغان می آورد.

 زمانی که با افزایش سن گونه ها به سمت پایین کشیده می شوند فرورفتگی زیر چشم ها،  خطوط کناره چشم و اطراف دهان خود نمایی می کنند با تزریق چربی می توان این مشکلات را در کوتاه‌ ترین زمان به شکل مطلوبی برطرف کرد.

  • اصلاح فرم صورت

یکی از کاربرد های بی نظیر تزریق چربی تغییر و اصلاح فرم چهره به شکل دلخواه می باشد.  معمولاً این فرآیند برای صورت های کشیده پاسخگوی بهترین خواهد بود زیرا با برجسته سازی گونه ها فرم صورت از حالت مستطیلی به شکل های مطلوب تغییر می کند.

 در کلینیک زیبایی و تخصصی آراد اصفهان با تزریق دقیق چربی در بخش های مختلف گونه می توان فرم صورت را به شکل ایده آل و مورد نظر زیبا جویان عزیز تبدیل کرد.  قبل از این که بخواهید به کلینیک مراجعه کنید و برای زیبایی و برجسته سازی گونه های خود اقدام کنید باید بدانید که این توانایی فقط در دستان متخصصین با تجربه و ماهر خواهد بود.

  در صورتی که پزشک در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد شما نتایج مطلوبی حاصل نمی کنید و قطعاً تزریق چربی روشی ماندگار برای شما نخواهد بود.

مزایا

تزریق چربی جزء روش های کم تهاجمی و غیر جراحی است که برای انجام آن هیچ ماده مصنوعی به بدن وارد نمی شود و فیلر های مورد نظر به صورت طبیعی از نواحی مناسب بدن استخراج خواهد شد.

 نتایج حاصل از تزریق چربی ماندگار و طبیعی می باشد و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد نتایج بی نظیر آن باشید.

 با برجسته سازی گونه ها می توان مشکلات دیگری از قبیل افتادگی ها و شل شدگی پوست،  چین و چروک‌ ها و خطوط سطح پوست را از بین برد .

با تزریق چربی فرم صورت به شکل دلخواه تغییر می کند چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر پوست می چسبند و امکان جا به جایی آن ها مانند ژل های تزریقی وجود ندارد.

 هزینه این روش نسبت به پروتز های مصنوعی بسیار مناسب تر خواهد بود و قطعاً عوارض خطرناکی را تجربه نخواهید کرد .

پس از تزریق چربی دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری می کنید و شاهد چهره ای شاداب،  جوان و پوستی یکدست خواهید بود.

با استفاده از چربی های بخش های دیگر بدن از عوارضی از قبیل واکنش سیستم ایمنی بدن، حساسیت ها و عفونت و پس زدن چربی ها در امان خواهید بود.

با تزریق چربی به طور حتم عوارض تزریق ژل و عمل جراحی را تجربه نخواهید کرد و حتی می توان این روش را همراه با روش های زیبایی دیگر انجام داد.

بهترین کاندیدای تزریق چربی به گونه چه کسانی هستند؟

پروتز گونه با تزریق چربی یکی از بهترین روش های زیبا سازی چهره و زاویه دار کردن صورت می باشد . تزریق چربی به صورت و گونه ها یکی از راه های پر طرفدار زیبایی است که می تواند فرم چهره را زیبا و متفاوت نمایان کند. متخصصین زیبایی این روش را برای افرادی که در شرایط زیر قرار دارند مناسب می دانند.

  • افرادی که به علت افزایش سن پوست افتاده و شل شده دارند .
  • کسانی که چین و چروک‌ ها و خطوط بر بخش های مختلف صورت شان نمایان شده است.
  • کسانی که با این که سن زیادی ندارند اما به دلیل کاهش وزن و تحلیل رفتن چربی های زیر پوست، با افتادگی و شلی گونه ها مواجه شده اند و صورتشان حالتی پیر و افسرده دارد.
  • کسانی که قصد دارند با بر جسته کردن گونه ها صورت خود را زاویه دار و متفاوت کنند.
  • کسانی که به دنبال نتایج طولانی مدت و طبیعی هستند.

یکی از دلایل مهم شل شدگی و افتادگی پوست افزایش سن است که همراه با کاهش خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین تحلیل رفتن چربی ها در زیر بافت پوست این عارضه رخ می دهد.

در این شرایط روش های مناسبی مانند تزریق ژل و چربی به گونه ها باعث می شود چهره مجدداً جوانی و شادابی خود را حاصل کند . البته،  برای این تکنیک زیبایی چربی ها باید از بدن خود شخص استخراج شود بنابراین کسانی که بدنی بسیار لاغر دارند بدنشان توانایی تخلیه چربی را ندارد باید از انجام این روش صرف نظر کنند و راه کار دیگری مانند تزریق ژل را به کار بگیرند .

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پس از بررسی شرایط بدنی و موقعیت شما بهترین روش را برای برجسته سازی گونه ها به شما پیشنهاد خواهند کرد و شما بدون درد سر می توانید چهره ای زیبا ، زاویه دار و خوش فرم حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چربی به گونه

مراحل تزریق چربی به گونه :

پس از انتخاب کلینیک معتبر و پزشکان با تجربه شما می توانید برای برجستگی و زیبایی گونه ها و چهره خود اقدام کنید.  تزریق چربی در گونه در سه مرحله مهم

  • خارج کردن چربی مورد نیاز
  • آماده سازی چربی ها
  • تزریق چربی انجام می شود که در ادامه شرح مختصری در مورد هر مرحله ارائه خواهیم داد.

۱. خارج کردن چربی مورد نیاز

برای استخراج چربی های کافی متخصصین از تکنیک لیپوماتیک و لیپوساکشن استفاده می کنند البته،  فرآیند لیپوماتیک روشی پیشرفته‌ تر از لیپوساکشن می باشد.  در گذشته با افزایش دمای چربی ها و آب کردن آن ها چربی از زیر پوست استخراج می شد اما در حال حاضر دستگاه های لیپوماتیک با دمای مناسب و بدون از بین رفتن سلول های چربی استخراج آن ها را انجام می‌دهند .

در این تکنیک زیبایی یک لوله باریک و تو خالی به نام کانولا به زیر پوست هدایت می شود تا بتواند پیوند متراکم بین چربی ها را  بشکند  و پس از خرد کردن چربی ها با حرکات ارتعاشی و ضربه های نوک کانولا چربی ها استخراج خواهد شد.  بافت چربی پس از خرد شدن توسط کانولا از زیر پوست خارج می شود .

چربی ها با کمک سوراخ های ریزی که در نوک کانولا وجود دارند استخراج می شوند تا در مخزن مخصوص دستگاه لیپوماتیک ذخیره شود.  متخصصین بهترین محل را برای استخراج چربی انتخاب می کنند. معمولاً نواحی انتخاب شده نسبت به عوامل محیطی مقاوم تر هستند و با کمک ورزش و یا رژیم غذایی کمتر دچار آسیب می‌ شوند بنابراین مدت ماندگاری تزریق چربی افزایش می یابد.

معمولاً برای استخراج چربی اندام هایی مانند شکم ، پهلو ا پشت و ران را انتخاب خواهند کرد.  به طور مثال با استخراج چربی ها از یا شکم و پهلو می توان چربی های اضافه در این ناحیه را استخراج کرد و با یک تیر دو نشان زد و همزمان با زیبایی چهره چربی های اضافه در ناحیه شکم و پهلو نیز حذف می شود.

متخصصین بر اساس شرایط بدنی افراد برای کنترل درد از بی حسی یا بی هوشی استفاده می کنند  . بنابراین کسانی که در گیر بیماری های قلبی و عروقی،  دیابت ، حساسیت‌ ها و اضافه وزن هستند توانایی انجام این تکنیک زیبایی را نخواهند داشت.

۲. آماده سازی چربی ها

چربی هایی که پیوند آن ها شکسته شده و از بدن تخلیه می شوند معمولاً همراه با ترکیبات دیگری از قبیل مقداری آب خون و ترشحات دیگر خواهد بود و باید سریعاً این ترکیبات را از بافت خالص چربی جدا کرد .

این مرحله با کمک دستگاه سانتریفیوژ پشت سر گذاشته می شود . سلول های خالص چربی به دلیل تفاوت در چگالی از آب و خون جدا می شوند و برای تزریق به گونه آماده خواهند شد.

۳. تزریق چربی

در مرحله آخر متخصصین سلول های فیلتر شده را به نواحی مورد نظر گونه تزریق خواهد کرد . میزان تزریق چربی،  محل تزریق،  زاویه تزریق و دیگر تکنیک ها به مهارت و تجربه پزشک  بستگی دارد.

اگر این فرایند زیبایی به درستی انجام شود زیباجویان  با حداقل درد ، کبودی و ورم به نتایجی عالی دست می یابند. معمولا فرایند تزریق چربی در حدود دو تا سه ساعت طول می کشد که بیشترین زمان آن صرف تخلیه و آماده سازی سلول های چربی برای تزریق خواهد شد.

متقاضیان پس از پایان جلسه درمان کلینیک را ترک می کنند و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری خواهند کرد.

عوارض و معایب تزریق چربی به گونه چیست ؟

با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته امروزه تزریق چربی با حداقل عوارض انجام می شود زیرا به جای دستگاه های قدیمی لیپوساکشن از دستگاه لیپوماتیک استفاده می شود و این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که فقط سلول ها و بافت های چربی را مورد هدف قرار می‌ دهد و به بافت های دیگر بدن آسیبی وارد نخواهد کرد.

البته،  به دلیل مرحله تخلیه چربی این روش نیمه تهاجمی محسوب می‌ شود و با عوارض رایجی از قبیل کمی تورم،  کبودی،  درد خفیف،  سوزش و التهاب همراه می باشد که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.  البته،  اگر شما در انتخاب پزشک و کلینیک دقت کافی داشته باشید در غیر این صورت با عوارض نا خوشایند ی مانند

  • جذب سریع سلول های چربی
  • نا متقارن شدن صورت
  • عفونت
  • درد شدید
  • تورم و کبودی گسترده و طولانی مدت

مواجه خواهید شد و نمی توانید نتایجی مطلوب در این زمینه حاصل کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی برای بخش های مختلف بدن و صورت توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود.

همه مراحل تزریق چربی با استفاده از دستگاه های استاندارد و با کیفیت سپری خواهد شد و شما عزیزان با حداقل عوارض می‌ توانید نتایج عالی حاصل کنید . تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک ارائه نشده است و رضایت زیبا جویان عزیز تضمین کیفیت خدمات در این کلینیک خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به گونه چقدر است ؟

اگر شما برای تزریق چربی به کلینیک های متفاوتی سر بزنید قطعاً متوجه تفاوت قیمت ها در هر کلینیک خواهید شد.  زیرا،  این خدمات با دستگاه های متفاوت انجام می‌ شود و میزان مهارت و تخصص پزشکان متفاوت خواهد بود. بنابراین،  هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی بر حسب عوامل مختلفی محاسبه می‌ شود که شامل :

  • ناحیه تزریق
  • میزان تخلیه چربی
  • دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
  • مدت زمان انجام تزریق
  • مهارت و تخصص پزشک
  • دارو هایی که در حین درمان مصرف می شود
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک خواهد بود. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد ارائه می شود شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در این کلینیک زیبایی با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید البته در این کلینیک تخفیفات ویژه ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به گونه :

از مراجعه به مکان های غیر تخصصی و پزشکانی که در این زمینه مهارت کافی ندارند خودداری کنید و حتماً در مورد کلینیک و مهارت پزشک تحقیق کنید. در جلسه مشاوره شرکت کنید و پزشک را در جریان اهداف و نظرات خود قرار دهید .

اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا مجبور ید دارو مصرف کنید حتما پزشک خود را آگاه کنید .

هنگام حضور در جلسه درمان از آرایش کردن صورت و استفاده از محصولات مراقبتی پوست خود داری کنید .‌

دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف دارو ها و غذا های رقیق کننده خون مانند آسپیرین،  پرو فن ، زعفران، دارو های گیاهی،  مکمل ها و انواع ویتامین ها خودداری کنید خطرات و ریسک تزریق را افزایش می دهد.

 دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف دخانیات مانند سیگار و قلیان و انواع مشروبات الکلی خودداری کنید زیرا باعث افزایش شدت عوارض می شود و دوره نقاهت را طولانی می کند.

 چند روز قبل از آغاز جلسه تزریق چربی با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از تزریق چربی به گونه :

پس از انجام این تکنیک زیبایی از دست زدن به ناحیه تزریق و تخلیه چربی خودداری کنید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید.

 تا سه روز از آرایش کردن خودداری کنید .

تا  دو روز از شست و شوی پوست خود داری کنید.

 برای شست و شو از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید .

پس از تزریق چربی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی ، باد و گرد و غبار بپرهیزید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی خودداری کنید.

 از فشار آوردن به صورت خود داری کنید هنگام خوابیدن طاق باز بخوابید  و از خوابیدن بر روی صورت بپرهیزید.

 برای کاهش التهاب و قرمزی پوست از کمپرس سرد استفاده کنید.

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به  گونه‌ های شما فشاری وارد نشود.

تا برطرف شدن  کامل عوارض ناشی از تزریق چربی از رفتن به استخر، سونا ،  و حمام داغ خودداری کنید.

در صورت شدت یافتن عوارضی مانند تورم و کبودی یا درد شدید به پزشک خود اطلاع دهید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چربی به گونه

اثرات و نتایج:

تزریق چربی به گونه یکی از روش های پر طرفدار برای برجستگی و زیبایی گونه ها خواهد بود. در این روش چربی ها از بدن خود شخص تهیه می شود و نتایج عالی و طبیعی به همراه خواهد داشت.

معمولاً بر اساس این که چه مقدار چربی به ناحیه صورت تزریق می شود و چربی ها از کدام نواحی تخلیه می شود و با چه تکنیکی این عمل انجام می شود مدت ماندگاری این فرایند متفاوت خواهد بود .

همچنین عواملی از قبیل نوع سبک زندگی،  ثابت نگه داشتن وزن و  واکنش های بدن نسبت به چربی های تزریق شده ماندگاری این فرایند را تحت تاثیر قرار می دهد و با فراهم کردن شرایط مساعد تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر آن بهره مند خواهید شد . بهترین حسن این فرایند این است که چربی ها از بدن خود شخص تخلیه می شود بنابراین می توان از چربی های تخلیه شده برای بخش‌ های دیگر بدن نیز استفاده کرد.

براساس گزارش حاصل شده به دلیل بافت چربی و سلول های زنده آن به هر قسمت از بدن که تزریق شود سریعاً به بافت های دیگر متصل خواهد شد پس  شریان ها و بافت های بدن چربی های تزریق شده را احاطه خواهند کرد در نتیجه جا به جا شدن چربی ها در زیر پوست امکان پذیر نخواهد بود و فرم زیبایی به گونه ها هدیه می‌دهد .

اگر چربی ها از نواحی مقاوم و ورزیده بدن  تخلیه شود قطعاً مدت ماندگاری آن افزایش می‌ یابد و تا سالیان طولانی ماندگار خواهند شد . در صورتی که ژل ها و فیلر های مصنوعی در مدت زمان محدودی جذب می شوند. چربی های تزریق شده بافتی نرم و نرمال دارند در صورتی که پس از تزریق فیلر ها ، گونه حالت غیر طبیعی و سفت خواهند داشت و نتایجی طبیعی به همراه ندارد.

به دلیل استفاده از سلول های چربی احتمال بروز عفونت و حساسیت به حداقل می رسد و بدون عوارض خطرناک می توانید گونه های زیبا و خوش فرم داشته باشید همچنین به دلیل هزینه بالای ژل های تزریقی،  میزان تزریق بسیار محدود خواهد بود در صورتی که برای تزریق چربی محدودیتی وجود ندارد.

معمولاً پس از تزریق چربی ۳۰ تا ۵۰ درصد چربی ها توسط بدن جذب خواهد شد و یا بخشی از سلول های چربی جزء سلول های مرده هستند . بنابراین پس از دو ماه چربی ها جذب می شوند . در این شرایط متخصصین برای فرم مورد نظر گونه ها چربی بیشتری در این ناحیه تزریق خواهند کرد و به مرور زمان فرمی طبیعی حاصل می شود.

در صورت عدم رضایت متقاضیان پس از ۶ ماه مجدداً تزریق چربی انجام می‌ شود و امکان نگه داری چربی های تخلیه شده تا ۶ ماه وجود دارد تا بتوان مجدداً به گونه تزریق کرد.  نتایج تزریق چربی در گونه پس از  یک تا سه ماه قابل مشاهده خواهد بود و پس از برطرف شدن عوارض ناشی از تزریق چربی ، کم کم شاهد تاثیرات آن بر چهره خود می باشید.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به گونه چقدر است ؟

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم تزریق چربی جزء روش های نیمه تهاجمی است و شما عوارض رایجی مانند کبودی ، تورم،  قرمزی و التهاب را تجربه خواهید کرد. البته،  این عوارض نگران کننده نیست به مرور زمان و یک تا دو هفته به طور کامل برطرف می شود .

در دوره بهبودی باید ناحیه تزریق و تخلیه چربی را تمیز نگه دارید تا از بروز عفونت و مشکلات دیگر جلوگیری کنید . پس از تزریق چربی دو تا سه روز استراحت برای شما توصیه می شود و پس از  این فاصله زمانی می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید و اگر پس از یک هفته به محل کار خود باز گردید. در دوره نقاهت باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید تا بتوانید سریعاً به بهبودی کامل دست یابید.

نوشیدن مایعات زیاد ، مصرف به موقع دارو ها،  تغذیه مناسب و استراحت کافی روند بهبودی را سرعت خواهد بخشید.‌ متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پس از تزریق چربی توضیحات کاملی در مورد دوره بهبودی برای شما ارائه خواهند داد. اگر پس از تزریق چربی با عوارض خطرناک مواجه شدید سریعاً به پزشک اطلاع دهید راه کار های درمانی موثر برای شما ارائه شود.

تعداد جلسات تزریق چربی به گونه چقدر است ؟

تزریق چربی جزء روش هایی است که در طی یک جلسه انجام می شود مگر این که میزان افتادگی و شلی پوست گونه ها بسیار شدید باشد .متخصصین برای برخی افراد به دلیل دست یافتن به نتایج ثابت و پایدار جلسات بیشتری در نظر می‌گیرند که این جلسات در حدود ۳ تا ۶ ماه برگزار می شود .

چربی های تخلیه شده در جلسه درمانی اول تا شش ماه قابلیت نگه داری دارد و می توان در جلسات دیگر این عمل را تکرار کرد.  نتایج حاصل از تزریق چربی طبیعی و ماندگار می باشد و شما به مرور زمان شاهد نتایج بی نظیر آن خواهید بود.

روش های دیگر برجسته سازی گونه ها :

برخی افراد به دلیل لاغری شدید یا شرایط پزشکی توانایی تخلیه چربی را ندارند و یا نمی خواهند از فرایند لیپوماتیک یا لیپوساکشن استفاده کنند. متخصصین برای این افراد تزریق ژل و یا فیلر های دیگر را پیشنهاد می کنند که بر اساس کیفیت مواد استفاده شده و همچنین تکنیک انجام می شود مدت ماندگاری آن ها متفاوت است.

اما قطعاً مدت ماندگاری آن ها از تزریق چربی کمتر است. همچنین احتمال جا به جایی ژل ها در زیر پوست وجود دارد . در صورتی که چربی ها پس از تزریق در جای خود ثابت می مانند با این حال تزریق فیلر ها نتایجی سریع تر و عوارض کمتری نسبت به چربی ها دارد .

بنابراین،  اگر شما به دنبال نتایجی ماندگار تر از تزریق ژل ها هستید گونه گذاری با کاشت پروتز نیز یکی از پیشنهادات دیگر خواهد بود.

با جایگذاری پروتز های سیلیکونی،  برجستگی گونه ها دوام و ماندگاری بالایی خواهد داشت و شکل آن ها ثابت می ماند بر عکس روش های تزریق ژل و چربی گونه ها نا متقارن می شوند .

پس از جای گذاری پروتز های سیلیکونی گونه های متقارن خواهید داشت . مدت ماندگاری این فرآیند بیشتر از ۱۰ سال خواهد بود  البته،  عواملی مانند سبک زندگی،  رعایت توصیه متخصصین و  مدت ماندگاری پروتز گونه را افزایش می دهد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-2/

https://clinicarad.com/%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%88-%da%98%d9%84-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f%d8%9f/

نتیجه گیری:

داشتن گونه های زیبا و بر جسته باعث شادابی و جوانی چهره خواهد شد و زاویه مناسب در چهره ایجاد می کند. همچنین با تزریق چربی به گونه تناسب بین اجزاء صورت متعادل خواهد شد و به مرور زمان و نتایج طبیعی حاصل از آن سبب افزایش اعتماد به نفس افراد می شود.

لازم به ذکر است که بدانید تزریق چربی علاوه بر زیبایی گونه ها می تواند برای تمامی نواحی بدن قابل استفاده باشد و یکی از راه کار های مناسب برای بر طرف کردن آسیب دیدگی ها بخش های مختلف به پوست می باشد که به مرور زمان به ترمیم و احیای این ناحیه می پردازد .

معمولاً به دلیل عوارض کم و نتایج طبیعی و عدم ریسک جراحی این فرآیند جزء انتخاب‌ های اول زیبا جویان و متخصصین خواهد بود. با تزریق چربی چین و چروک ها و خطوط و همه علائم پیری از چهره برطرف می شود و سبب بهبود یافتن خطوط لبخند،  خطوط پیشانی و پنجه کلاغی خواهد شد.

با تزریق چربی به گونه فرورفتگی ها و تیرگی های زیر چشم نیز برطرف می شود و چهره حالتی بشاش و شاداب پیدا خواهد کرد. همچنین می‌ تواند آسیب های پوستی ناشی از جوش ها و آکنه ها را بر طرف کند . به طور کلی تزریق چربی جزء روش های طبیعی و ماندگار است و امروزه جزء محبوب ترین روش های زیبایی و جوان سازی در سر تا سر جهان شناخته می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی برای بخش های مختلف بدن با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته انجام می‌ شود و شما عزیزان می توانید بهترین نتایج ممکن را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/n88c

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش