تزریق چربی

تزریق چربی به پشت دست؛ مراحل، قیمت و عوارض 1

محتوا پنهان
1 تزریق چربی به پشت دست؛ مراحل، قیمت و عوارض
1.1 تزریق چربی به پشت دست

تزریق چربی به پشت دست؛ مراحل، قیمت و عوارض

هر بار که حرف از جوان سازی پوست پیش می آید فکر همه به سمت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست صورت معطوف می شود.  اما یکی از واقعیت هایی که باید مورد توجه قرار دهیم این است که تاثیرات افزایش سن و پیری می تواند پوست دست ها  را نیز تحت تاثیر قرار دهد و فقط زیبایی صورت را از  بین نمی‌ برد بلکه می‌تواند پوست بخش های مختلف بدن را نیز درگیر کند .

پس باید در مورد روش های جوان سازی و مراقبتی پوست بخش های دیگر بدن نیز اطلاعاتی حاصل کرد. یکی از مهم ترین بخش های بدن که تحت تأثیر چنین عواملی قرار می گیرد پوست پشت دست می باشد.  معمولاً همراه با افزایش سن در کنار چین و چروک و خطوط ایجاد شده بر پوست دست شاهد لکه های قهوه ای رنگ در این ناحیه خواهیم بود که نشانه های پیری را بر سطح این ناحیه نمایان تر می کند.

اما به نظر شما راهی برای بازگرداندن شادابی و جوانی پوست دست وجود دارد؟  آیا راهی می تواند چین و چروک و افتادگی این ناحیه را رفع کند ؟ در پاسخ باید گفت که بله،  تزریق چربی به پشت دست یکی از راه حل های موثر و بی درد سر می باشد.

در این روش متخصصین می توانند به راحتی مشکلات و آسیب های پوست دست را از بین ببرند ‌پس  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کامل و جامعی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی به پشت دست

تزریق چربی یکی از بهترین راه حل ها برای جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک های خیلی عمیق و درمان افتادگی و شل شدگی پوست می باشد . این تکنیک زیبایی امروزه طرفداران بیشتری نسبت به ژل ها و فیلر های مصنوعی پیدا کرده است.

زیرا در طی مراحل انجام آن،  هیچ ماده خارجی وارد بدن نمی شود و چربی هایی که به  صورت یا دست ها همچنین بخش‌ های دیگر بدن تزریق می شود از نواحی   دیگر بدن تهیه خواهد شد تا ما بتوانیم پوستی جوان و شاداب همانند روز های  گذشته حاصل کنیم.  به همین دلیل بروز عوارضی مانند حساسیت ها و عفونت بسیار کم است و زیبا جویان می‌ توانند به نتایجی کاملا طبیعی و ماندگار دست یابند.

این چربی ها را معمولاً از بخش های مانند پهلو ها،  ران و  شکم استخراج خواهند کرد.

استخراج چربی ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن لیپوساکشن یا لیپوماتیک انجام می شود.  اما چربی هایی که از بدن استخراج می شوند مستقیماً قابل تزریق نخواهند بود بلکه باید در طی مراحلی برای تزریق آماده شوند که در بخش های بعدی مطلب برای شما شرح خواهیم داد.

 همان طور که می‌ دانید  دست ها یکی از اعضای مهم بدن هستند که ما انواع فعالیت های خود را با کمک آن انجام می دهیم و پوست آن دائماً در برابر عوامل محیطی و شوینده ها دچار آسیب خواهد شد.  بنابراین به مرور زمان زیبایی و شادابی خود را از دست می دهد.  پس زیبایی دست ها نیز یکی از نشانه های جوانی و شادابی ما خواهد بود.

وقتی که به  مشکلاتی  از قبیل چین و چروک‌ ها و خطوط،  لکه های پوستی و رگ های برجسته بر سطح پوست دست مشاهده می‌ شود حس پیری در ما ایجاد می‌ شود و باید با راه حلی مناسب زیبایی را به دست ها باز گرداند.

تزریق چربی یکی از گزینه های مناسب و طبیعی است در این روش متخصصین با استفاده از چربی های بخش‌ های دیگر بدن حجم از دست رفته دست ها را باز می گردانند تا با افزایش کلاژن سازی پوستی محکم و زیبا حاصل شود . همچنین با ترمیم و بازسازی پوست ، لکه ها و رگ های برجسته  درمان می شوند .

مراحل تزریق چربی به پشت دست :

پوست دست نیز مانند بخش‌ های دیگر بدن با افزایش سن،  یا عوامل مختلف دیگری نازک و افتاده می شود و استخوان های باریک آن نمایان خواهد شد . بنابراین تاثیرات نا مطلوبی بر زیبایی این عضو خواهد داشت.

از طرف دیگر با نازک شدن پوست شاهد لکه هایی برای این ناحیه می باشیم و رگ های خونی برجسته و نمایان می شوند  زیرا ، دست های ما دائماً در معرض دید هستند پس تاثیر زیادی در اعتماد به نفس ما خواهد داشت.

به همین دلیل زیبا جویان پس از مشاهده این علائم باید در جهت بهبود یافتن شکل ظاهری دست ها و از بین بردن حالت استخوانی آن ها از روش تزریق چربی استفاده کنند.  مراحل تزریق چربی برای دست و یا بخش های دیگر بدن به یک شکل انجام می شود و تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت.  مراحلی که برای زیبایی دست ها با تزریق چربی پشت سر می گذاریم به شرح زیر خواهد بود.

  • مراجعه به کلینیک معتبر

اولین اقدام برای داشتن دست های زیبا مراجعه به کلینیک های معتبر می باشد.  انتخاب کلینیک یکی از مراحل مهم قبل از تزریق خواهد بود.  مهارت و تخصص پزشک نقش مهمی در نتایج درمان ایفا می کند.  بنابراین باید سعی کنید این مرحله را سر سری نگیرید و حتماً زمان کافی برای انتخاب کلینیک معتبر در نظر بگیرید.

اگر می خواهید بدانید که بهترین کلینیک برای تزریق چربی کجاست باید با ویژگی های مهم یک کلینیک خوب آشنا شوید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت کلینیک زیبایی آراد اطلاعاتی در مورد ویژگی های بهترین مرکز تزریق چربی حاصل کنید.

  • حضور در جلسات مشاوره

این دو مرحله‌ جزء اقدامات اساسی  قبل از تزریق چربی می باشد.  در این جلسه پزشک اطلاعات کاملی در مورد شرایط بدنی شما انتظارات و خواسته های شما  حاصل می‌ کند.  همچنین شما می‌ توانید در مورد کلینیک و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند تحقیق کنید.

با حضور در این جلسه می توانید با خیال راحت  مراحل تزریق چربی طی  کنید و استرس های خود را کاهش دهید . در این جلسه با بررسی سلامتی عمومی شما پزشک از بروز عوارض پس از تزریق پیشگیری خواهد کرد.  همچنین مشخص می‌ کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای این فرایند هستید یا خیر ؟؟  پزشک برای دست یابی به نتایج بهتر آزمایش ها و معاینات لازم را انجام می دهد تا مقدار چربی مورد نیاز را تعیین کند.

همچنین پزشک در مورد مراقبت هایی که باید قبل و بعد از تزریق چربی انجام دهید توضیحات کامل برای شما شرح خواهد داد.

  • استخراج چربی ها

پس از پشت سر گذاشتن اقدامات اولیه قبل از تزریق چربی مراحل این تکنیک زیبایی آغاز می شود . پزشک با کمک و  همفکری شما یکی از نواحی مناسب را برای تخلیه چربی انتخاب می‌ کند و پوست این ناحیه بی حس می شود .

سپس با ایجاد شکاف کوچکی به اندازه ۲ تا ۳ میلی متر کانولای  دستگاه لیپوماتیک یا لیپوساکشن در  بافت چربی قرار می دهند. کانولا  با حرکات چرخشی و  گرمایی که در این ناحیه ایجاد می کند پیوند بین سلول های چربی را می شکند و توسط نیروی مکش دستگاه استخراج می شود.

  • پردازش و فیلتر کردن چربی ها

پس از استخراج چربی از ناحیه مورد نظر باید پردازش یا فیلتر شدن آن ها انجام شود تا بتوان برای تزریق به پوست دست آماده کرد.  در این مرحله متخصصین از دستگاهی به نام سانتریفیوژ کمک می گیرند .

با قرار دادن چربی های استخراج شده در این دستگاه و حرکات چرخشی و گریز از مرکز آن نا خالصی ها جدا می شوند . بر اساس این که تزریق چربی چگونه انجام می شود میزان  سلول های نهایی چربی  متفاوت خواهد بود.

  • تزریق چربی

در مرحله آخر که سلول های چربی برای تزریق آماده شده  در سوزن های بسیار ظریفی قرار می گیرند و در بخش های مختلف پشت دست به  آرامی تزریق خواهند شد.  مرحله تزریق چربی نیز با بی حسی موضعی انجام می‌ شود تا زیبا جویان دردی احساس نکنند .

پس از پایان مراحل تزریق چربی برای این که چربی به طور یکنواخت در زیر پوست دست  پخش شود ممکن است تزریق در چند ناحیه انجام شود و پزشک ماساژ های مناسبی برای جذب بهتر چربی ها انجام دهد و در پایان ممکن است برای کاهش درد و التهاب و تورم از کمپرس سرد استفاده کنند.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-تزریق چربی

کاندیدای مناسب تزریق چربی به پشت دست چه کسانی هستند ؟

معمولاً برای انجام این تکنیک زیبایی  برای دست ها محدودیت خاصی وجود ندارد و کسانی که در رده سنی ۳۰ تا ۶۵ سال قرار دارند می توانند برای باز یافتن جوانی و زیبایی دست های خود از این روش استفاده کنند.  حتی کسانی که در سنین بالا تر نیز قرار دارند با صلاحدید پزشک می توانند برای زیبایی دست های خود این تکنیک زیبایی را انجام دهند.

 پس کسانی کاندیدای مناسب تزریق چربی به دست هستند که دارای ویژگی های زیر باشند

  • افرادی که به شکل و فرم ظاهری دست های خود اهمیت زیادی می‌ دهند و می‌ توانند درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج تزریق چربی داشته باشند .

کسانی که دست های لاغری دارند و فضای خالی بین انگشتان آن ها به وضوح قابل مشاهده است.

 کسانی که رگ های دست آن ها برجسته و متورم شده است و استخوان های آن ها به شکل برآمده به نظر می رسد.

 کسانی که بر ناحیه پشت دست خود با جراحت پوستی از قبیل سوختگی،  بریدگی،  جای زخم یا فرو رفتگی مواجه می باشند.

 کسانی که به دلیل افزایش سن پوستی نازک دارند و یا به دلیل عوامل  محیطی مانند نور خورشید با لکه‌ های قهوه‌ ای رنگ  و رگ های  برجسته پوست دست مواجه هستند.

 کسانی که پوست دستانشان بسیار خشک است و به همین دلیل زیبایی دست های خود را از دست داده‌ اند .

کسانی که بدنشان توانایی تخلیه چربی را داشته باشد.

کسانی که بدن بسیار لاغری دارند و نمی‌ توانند مرحله استخراج چربی را پشت سر بگذارند می توانند برای باز یافتن زیبایی دست های خود از تزریق فیلر های مصنوعی استفاده کنند.   در بخش‌ های بعدی مطلب توضیح مختصری در مورد این تکنیک زیبایی ارائه خواهیم داد.

 متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام تکنیک زیبایی تزریق چربی همه شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار خواهند داد و بر اساس نیاز ها و خواسته های شما همچنین شرایط بدنی تان بهترین راه کار زیبایی و درمانی را ارائه خواهند داد تا شما عزیزان بتوانید نتایج مطلوب و رضایت بخش حاصل کنید.

مزایا و کاربرد های تزریق چربی به پشت دست

با مطالعه بخش های قبلی به این نتیجه رسیدیم که در این تکنیک زیبایی هیچ نیازی به فیلر  های مصنوعی و ماده خارجی نمی باشد و سلول های چربی از بخش‌ های دیگر بدن تهیه می شوند.

بنابراین واکنش های آلرژیک و حساسیت زا به ندرت اتفاق می‌ افتد و همچنین با یکبار تزریق چربی می توان تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر ان بهره مند شد و حتی ممکن است تا چند سال نیازی به ترمیم مجدد نداشته باشید.

 نتایجی که پس از تزریق چربی به دست حاصل می شود کاملاً طبیعی است و دستانی زیبا را به شما هدیه می دهند.   نکته مهم و حائز اهمیت این است که شما می توانید در هنگام تخلیه چربی جوان سازی بخش‌ های دیگر بدن نیز  مانند لب ها،  گونه ها ، چانه  و….را نیز انجام دهید و محدودیتی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

پس از تزریق چربی نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود البته  اگر در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی داشته باشید شاهد هیچ  عوارض احتمالی و خطرناک نمی باشید.

 هزینه تزریق چربی نسبت به نتایج بی نظیر و مزایای آن مقرون به صرفه می باشد و شما هزینه ‌ای برای خرید فیلر های مصنوعی پرداخت نخواهید کرد.  سلول های چربی پس از تزریق به زیر پوست بافت های دیگر متصل می شوند و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست بسیار کم است.

بنابراین نتایجی که از این فرآیند حاصل می شود بسیار طبیعی خواهد بود و در کنار زیبایی دست ها باعث بهبود و کیفیت پوست دست نیز می شود.

کاربرد‌ ها

  • دست یافتن به دست های جوان و شاداب
  • پر کردن فاصله بین انگشتان دست
  • از بین بردن رگ های بر جسته بر سطح دست
  • درمان انواع لک های سطح پوست
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط ایجاد شده در  پشت دست
  • باز یافتن حجم از دست رفته دست ها
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست
  • استحکام و قوام پوست
  • ترمیم و بازسازی پوست
  • محو کردن جای زخم،  سوختگی،  بریدگی و جای بخیه
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رفع لاغری انگشتان دست

عوارض تزریق چربی به پشت دست چیست ؟

تزریق چربی به زیر پوست دست همانند تزریق به بخش‌ های دیگر بدن  با عوارض رایجی همراه است.  البته اگر شما برای این تکنیک زیبایی به کلینیک های معتبر مراجعه کنید و از پزشکان ماهر و با تجربه کمک بگیرید هرگز  شاهد عوارض نا خوشایند و احتمالی نخواهید بود.

 عوارضی که پس از تزریق چربی حاصل می‌ شود بیشتر از یک تا دو هفته ماندگار نخواهد بود و هیچ مشکل جدی به همراه ندارد.  عوارضی از قبیل تورم،  قرمزی ، کبودی و احساس درد از عوارض رایج پس از تزریق چربی به دست ها می باشد.  اما در صورت مراجعه به مراکز غیر درمانی و انجام تزریق چربی توسط افراد کم تجربه با عوارضی مانند

  • عفونت
  • کبودی و تورم گسترده و ماندگار
  • درد شدید
  • جمع شدن چربی
  • نکروز
  • احساس سفتی چربی ها در زیر پوست
  • جذب  شدن  سریع چربی ها و بد  فرم شدن دست ها

 مواجه خواهید شد.

 در صورت مشاهده این علائم توصیه می شود حتماً پزشک را در جریان قرار دهید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق چربی برای بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل پیشانی، گونه ها،  زیر چشم،  دست ها،  بازو ها،  ساق پا و … توسط پزشکان با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود.

همچنین مراحل تزریق چربی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و استاندارد ارائه می‌ شود و زیبا جویان عزیز شاهد عوارض خاصی پس از تزریق چربی نخواهند بود و به نتایج رضایت بخش و ایمن دست خواهند یافت.

هزینه تزریق چربی به پشت دست چقدر است ؟

بر اساس این که برای زیبایی دست های شما چه مقدار چربی مورد نیاز است هزینه تزریق چربی متفاوت می باشد.  همچنین کلینیکی که شما برای این فرایند زیبایی انتخاب می کنید و میزان تخصص و مهارت پزشکتان از عوامل مهم و تاثیر گذار بر هزینه ها خواهد بود.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تکنیک زیبایی تزریق چربی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.  زمانی که پزشک برای مراحل تزریق چربی در نظر می‌ گیرد نیز یکی از عوامل تاثیر گذار می باشد.

 هزینه تزریق چربی در شهر های بزرگ نسبت به شهر های کوچک تر بیشتر است و تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار ندارد پس همه هزینه ها بر عهده متقاضیان خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تعرفه استاندارد و معقول ارائه خواهد شد . پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به پشت دست :

متخصصین برای دستیابی به نتایج مطلوب و ماندگار کردن نتایج توصیه می کنند که مراقبت های قبل و پس از آن را به خوبی انجام دهید.

 مهم ترین مراقبت هایی که قبل از این تکنیک زیبایی باید اعمال شود شامل موارد زیر می باشد.

  • دو هفته قبل از تزریق چربی از مصرف دارو های ضد التهابی،  دارو های رقیق کننده خون ، انواع ویتامین ها،  مکمل ها و دارو های گیاهی خودداری کنید . زیرا مراحل تزریق را برای پزشک دشوار می کند .
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید.
  • یک هفته قبل از تزریق چربی مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید زیرا باعث افزایش عوارض پس از تزریق خواهد شد .
  • آزمایش های تجویز شده را انجام دهید تا پزشک اطلاعات کاملی نسبت به شرایط بدنی شما حاصل کند.
  • چند روز قبل از تزریق چربی با نوشیدن مایعات زیاد بدن خود را هیدراته کنید.
  • وعده  های غذایی خود را چند روز قبل از تزریق چربی به خوبی دریافت کنید تا بدنتان توانایی لازم برای مراحل تزریق چربی داشته باشد.

مراقبت های پس از تزریق چربی به پشت دست

  • از فشار دادن دست های خود بپرهیزد.
  • به مدت یک هفته از دست دادن به اطرافیان خود خودداری کنید.  زیرا ممکن است با فشار نا خواسته دست هایتان دچار آسیب شود.
  • برای کاهش درد و تورم پس از تزریق تا سه روز از کمپرس سرد و سه روز بعد  از کمپرس گرم استفاده کنید‌.
  • تا یک هفته از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی،  محیط های گرم و حمام داغ خودداری کنید.
  • تا رسیدن به نتایج کامل  و  تثبیت آن از فعالیت های آرایشی مانند کاشت ناخن و لمینیت ناخن و…. خودداری کنید.  زیرا اشعه ای که در این دستگاه ها وجود دارد باعث کاهش تاثیرات تزریق چربی خواهد شد.
  • تا یک هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید .
  • از دستکش های تنگ یا لباس هایی که آستین تنگ دارند استفاده نکنید.
  • از بلند کردن اشیای سنگین و  ورزش‌ هایی مانند والیبال یا بسکتبال یا هر ورزشی که مربوط به دست ها می باشد خودداری کنید.
  • تا دو روز از رفتن به حمام بپرهیزید و تا یک هفته برای شست و شوی دست ها از آب ولرم استفاده کنید.
  • برای خشک کردن دست ها از دستمال کاغذی استفاده کنید و از فشار دادن حوله یا پارچه به دست خود بپرهیزید.
  • دارو های تجویز شده را به موقع و به اندازه کافی مصرف کنید .
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و  از مصرف غذا های شور،  تند و حساسیت زا بپرهیزید.

اثرات و نتایج

همه انسان ها از پوست های متفاوتی برخوردار  هستند که این تنوع در جنس پوست می‌ تواند واکنش‌ های متفاوتی نسبت به تزریق چربی نشان دهد.  یکی از نکات مهم در این زمینه این است که چربی ها از بدن خود شخص تهیه  می شوند و احتمال جذب آن ها توسط بافت های زیر پوستی بسیار زیاد می باشد.

به همین دلیل این فرایند زیبایی به عنوان روشی ماندگار و طبیعی محسوب می شود . به هر حال انتخاب پزشک ماهر  در طی مراحل تزریق چربی و  رعایت مراقبت ها و اصول بهداشتی در حین تزریق،  اعمال مراقبت ها از ناحیه درمان و عدم انجام کار های غیر ضروری می تواند نتایج تزریق چربی به پشت دست را افزایش دهد تا حدی که حتی نتایج آن تا مدت ها  طولانی و  ماندگار می باشد.

پس از تزریق چربی شما نمی توانید بلافاصله نتایج قطعی را مشاهده کنید . بنابراین برای دست یافتن به نتایج نهایی ۳ تا ۴ هفته باید صبر کنید.  تا تورم و  کبودی ایجاد شده برطرف شود و کم کم شادابی و زیبایی دست هایتان را حاصل کنید.

 سلول های چربی پس از تزریق به بافت های دیگر متصل می شوند و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد و شما تا سالیان طولانی نیاز به تمدید مجدد این فرایند نخواهید داشت.

همچنین به دلیل سلول های چربی  فرایند کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد و این مسئله باعث بهبود ظاهری دست ها خواهد شد.  بنابراین لکه های پشت دست محو می‌ شوند و رگ های برجسته از بین خواهند رفت.  پس دست ها  حالتی زیبا و خوش فرم خواهد داشت.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی به پشت دست چقدر است ؟

متخصصین پس از پایان مراحل تزریق چربی از کمپرس سرد استفاده می کنند  تا درد و تورم ناحیه تزریق را کاهش دهند.  شما پس از ترک کلینیک در دوره بهبودی شاهد عوارضی مانند  کبودی،  تورم و قرمزی بر ناحیه درمان خواهید بود متخصصین برای افزایش سرعت بهبودی دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند این دارو ها باید به موقع و به اندازه کافی مصرف شود تا از بروز عوارضی مانند عفونت پیشگیری کنید.

معمولاً عوارض بیان شده یک تا دو هفته با شما همراه است اما احساس درد زیادی نخواهید داشت و می توانید پس از یک هفته فعالیت های معمولی خود را انجام دهید.  اما توصیه می شود تا چند هفته از انجام فعالیت های ورزشی مربوط به دست ها خودداری کنید.  همچنین از زیور آلات مانند حلقه استفاده نکنید . شما می توانید با نوشیدن مایعات کافی و میوه ها و سبزیجات تازه سرعت بهبودی را افزایش دهید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-تزریق چربی

تعداد جلسات تزریق چربی به پشت دست چقدر است ؟

معمولاً تزریق چربی در طی یک جلسه انجام می شود.  ممکن است پزشک برای برخی از متقاضیان تزریق چربی را در طی چند جلسه انجام دهد این موضوع به نظر  و تخصص پزشک بستگی دارد.

متخصصین برای برخی افراد تزریق چربی را در طی دو تا سه جلسه با فاصله ۳ تا ۶ ماه انجام می دهند.  این موضوع به شرایط بدن،  سوخت و ساز بدن  افراد و پاسخگویی بدن آن ها به درمان بستگی دارد.  تزریق چربی به دست در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد و بیشترین زمان آن صرف استخراج و فیلتر کردن سلول

 های چربی خواهد شد.  اگر تزریق چربی به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد مدت زمان کمتری نیاز دارد.  زیرا تخلیه چربی در جلسه اول انجام می شود و سلول های چربی را می توان به مدت ۶ ماه نگه داری کرد.

آیا تزریق چربی به انگشتان دست امکان پذیر است ؟

یکی از کاربرد های دیگر تزریق چربی زیبایی و خوش فرم کردن انگشتان دست می باشد.  مراحل تزریق این فرایند باید با دقت و ظرافت بالاتری انجام شود . اگر فردی به دلیل افزایش سن می خواهد دست های خود را زیبا و جوان تر کند می تواند تزریق چربی را در انگشتان و پشت دست های خود به طور همزمان انجام دهد.

همه مراحل تزریق چربی به انگشتان مانند تزریق چربی به پشت دست انجام می شود.  پس اگر شما دارای انگشتانی لاغر و بسیار ظریف هستید می توانید با تزریق چربی زیبایی دست ها و انگشتان خود را تضمین کنید و احساسات منفی را از خود دور کنید و با دستان زیبا اعتماد به نفستان را افزایش دهید . ممکن است پس از تزریق چربی به انگشتان به مدت ۲ تا ۳ هفته پوست این ناحیه قرمز و غیر طبیعی شود که به مرور زمان بهبود می یابد.

آیا تزریق ژل به پشت دست امکان پذیر است ؟

تزریق ژل نیز یکی از راه کار های زیبایی و موثر برای باز گرداندن حجم از دست رفته دست ها،  از بین بردن چین و چروک ها،  محو کردن لکه های پوستی و رگ های برجسته می‌ باشد . بنابراین کاربرد های این تکنیک زیبایی نیز همانند تزریق چربی می باشد.  تفاوت این دو تکنیک در مراحل تزریق و نوع فیلر خواهد بود.

متخصصین برای پر کردن فرو رفتگی های پشت دست از فیلر های دارای هیالورونیک اسید و یا  کلسیم هیدروکسی آپاتیت استفاده می‌ کنند.  مرغوب ترین نوع ژلی که برای این فرآیند پیشنهاد می شود ژل های حاوی هیالورونیک اسید است  زیرا سازگاری بیشتری با پوست و بدن ما دارد و می‌ تواند سبب آب رسانی و تغذیه پوست شود.

میزان انعطاف پذیری کلسیم هیدروکسی آپاتیت نسبت به هیالورونیک اسید کمتر است اما مدت ماندگاری آن بیشتر است و در زمان کوتاهی می تواند کلاژن سازی را در پوست فعال کند.  به هر حال این تکنیک های زیبایی با هر نوع فیلر مصنوعی نمی تواند ماندگاری تزریق چربی را داشته باشد.  این فیلر ها به مرور زمان در پوست می شوند و پس از یک تا دو سال تاثیرات آن از بین می رود و باید برای تمدید مجدد آن اقدام کرد.

آیا رژیم غذایی در نتایج تزریق چربی موثر است ؟

 با داشتن رژیم غذایی اصولی و مناسب و  نوشیدن مایعات کافی می‌ توانید سرعت بهبودی را پس از تزریق افزایش دهید و نقش مهمی در پیشگیری از عوارض پس از تزریق خواهد داشت.

آیا تزریق چربی به پشت دست دردناک است ؟

 همان طور که در بخش های قبلی این مطلب بیان کردیم همه مراحل تزریق چربی با بی حسی موضعی سپری می شود.  بنابراین در حین تخلیه و تزریق چربی شما دردی احساس نمی کنید.  پس از،  از بین رفتن تاثیرات بی حسی  احساس درد خفیفی خواهید داشت که با مصرف مسکن های تجویز شده رفع می شود.

تزریق چربی به دست چقدر طول می کشد ؟

 این تکنیک زیبایی به زمان زیادی نیاز ندارد معمولاً این فرایند در حدود یک تا دو ساعت طول می کشد که البته به میزان تخلیه و تزریق چربی بستگی دارد.  بیشترین زمان در طی مراحل این فرایند زیبایی صرف  تخلیه و فیلتر کردن چربی ها خواهد شد.

آیا می توان همزمان با تزریق چربی به پشت دست برای بخش های دیگر بدن نیز انجام داد ؟

 بله،  می توان زمانی که تخلیه چربی انجام می شود برای پروتز کردن و زیبایی بخش های دیگر صورت و بدن از این تکنیک زیبایی استفاده کرد.

آیا پس از تزریق چربی به دست ها باید از شوینده مخصوصی استفاده کنیم ؟

متخصصین پس از تزریق چربی شوینده های مناسبی را برای شما تجویز می کنند  حتی شما می توانید از شوینده های مخصوص پوست های حساس  استفاده کنید.

آیا پس از تزریق چربی می توانم از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنم ؟

بله ، امکان استفاده از این محصولات وجود دارد.  اما باید با پزشک خود مشورت کنید که تا چه زمان پس از تزریق چربی استفاده از این محصولات مجاز می باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری :

امروزه  تزریق چربی یکی  از موثر ترین تکنیک های زیبایی برای جوان سازی و حجم دهی بخش های مختلف صورت و بدن می باشد.  یکی از اعضای مهم در بدن  که در زیبایی ما نقش مهمی بر عهده دارد دست ها و انگشتان ما می باشد.

تزریق چربی به پشت دست در چند سال اخیر به عنوان یکی از روش های پر طرفدار زیبایی محسوب می‌ شود و محبوبیت  بالایی بین طرفداران خود پیدا کرده است.  زیرا می توان با این تکنیک زیبایی به صورت کاملاً کم تهاجم و بدون عوارض خطرناک زیبایی را به دست ها باز گرداند.

همان طور که می دانید دست ها با افزایش سن و کاهش حجم چربی ها با چین و چروک ها،  افتادگی و شل شدگی پوست  و استخوانی شدن ظاهر آن همراه است.  همچنین عوامل مختلفی مانند نور خورشید   استفاده دائم از مواد شیمیایی و شوینده ها می تواند تغییرات نا خوشایند ی مانند ایجاد لکه های پوستی،  برجسته شدن رگ ها و از دست رفتن زیبایی و بد رنگ پوست دست ها خواهد شد.

استفاده از لوازم آرایشی نمی‌ تواند به خوبی این معایب را بپوشاند و دست ها همیشه در معرض دید خواهند بود.  این شدت پیری در  دست ها و صورت به طور  همزمان اتفاق می افتد و زیبایی و شادابی آن را تحت تاثیر قرار می دهد.  پس با نمایان شدن ظاهر استخوانی دست ها،   رگ های برجسته و لکه های پوستی و  علائم پیری به وضوح نمایان خواهد شد.

بنابراین متخصصین با استفاده از تزریق چربی همه این معایب را از بین می‌ برند.  و در زمان کوتاهی زیبایی و شادابی به دست ها باز می گردد . پس اگر برای باز گرداندن زیبایی به چهره دست ها و صورت خود به دنبال کلینیکی معتبر و  تخصصی هستید ما کلینیک زیبایی آراد اصفهان را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

در این کلینیک پزشکان با تجربه و حرفه ای فعالیت دارند و بهترین خدمات زیبایی را برای شما ارائه خواهند داد.  در این کلینیک از دستگاه های پیشرفته و مجهز استفاده می‌ شود و قطعاً میزان خطا در حین درمان به حداقل می رسد.  شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک از خدمات بی نظیر آن در زمینه زیبایی پوست،  مو و  لاغری بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.ir/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/k34w

لینک آپارات:https://aparat.com/v/scpYj

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/ZChHwora

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش