ترفند از بین بردن چین و چروک گردن

وجود چین و چروک بر روی گردن یکی از اتفاقاتی است. که باعث ناراحتی خانم ها می شود. و راهکار های طبیعی خانگی و همچنین راهکارهای پزشکی زیادی وجود دارد. تا بتوان باعث از بین بردن چین و چروک گردن شد.

علت های ایجاد چروک بر روی گردن چه چیزهایی می باشد:

علت هایی که باعث چروک روی گردن می شود می تواند استعمال دخانیات و آلودگی و آلاینده های طبیعی بالا رفتن سن فشار بر روی گردن وزن زیاد رژیم های غذایی نامتعادل می تواند از جمله علت هایی باشد که باعث به وجود آمدن چین و چروک روی گردن می شود که برای از بین بردن چین و چروک گردن میتوان از راهکارهای پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی می تواند باعث از بین رفتن این چین و چروک شود:

برای از بین بردن چین و چروک گردن میتوان از روشهای درمانی پزشکی نظیره بوتاکس میکرودرم آبریژن لیزر درمانی و تزریق ژل استفاده کرد. که هر کدام از این ها به نوبه خود باعث از بین رفتن چین و چروک روی گردن می شود. که با استفاده از بوتاکس میتوان برای از بین بردن چین و چروک گردن اقدام کرد. در این روش با استفاده از سم بوتولینوم به رفع چین و چروک گردن کمک شایانی می کند. .این سم مانع از انتقال سیگنال های عصبی می شود. و عضلات را فلج می‌کند در نتیجه عضلات دیگر نمی توانند منقبض شوند. و به این ترتیب باعث رفع چین و چروک گردن شده و این چین و چروک صاف می‌شود.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای این روش هستند:

افراد با سن بالا که دارای چین و چروک بر روی گردن هستند می‌توانند کاندیدای مناسب برای انجام بوتاکس باشند. با این حال در ۲۷ سالگی بهترین زمان برای تزریق بوتاکس می باشد چون هر خطی که بر چهره افراد در این سن به وجود می آید را بهتر و راحت تر می توان با بوتاکس از بین برد. و به از بین بردن چین و چروک گردن می توان کمک شایانی کرد

مزیت های استفاده از بوتاکس:

برای از بین بردن چین و چروک گردن میتوان از بوتاکس استفاده کرد که مزیت استفاده از این روش زمان کوتاهی است که این تزریق انجام می گیرد. تغییرات سریع قابل مشاهده می باشد و این روش کم عارضه و کم خطر و کم هزینه و اینکه دوره نقاهت کوتاهی دارد،که می تواند از مزیت های استفاده از این روش باشد.

مراقبت های قبل از انجام بوتاکس:

یکی از مراقبت هایی که قبل از انجام بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک گردن باید به آن توجه کنید انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه در این زمینه می باشد.
برای تزریق بوتاکس روز قبل باید محلی را که می خواهید در آن تزریق انجام دهید را کاملاً تمیز کرده و هیچگونه لوازم آرایشی برروی آن استفاده نکنید و هیچ گونه دارویی بدون تجویز پزشکتان مصرف نکنید اگر آلرژی و یا حساسیت دارید قبل از تزریق پزشک را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق بوتاکس:

بعد از انجام بوتاکس برای رفع چین و چروک گردن، سعی کنید در ساعات اولیه که تزریق را انجام داده اید سر خود را به هیچ عنوان خم نکنید و اگر می خواهید بخوابید سر خود را بالاتر از بدن تان قرار دهید و روی کمر بخوابید و سعی کنید از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید و محل هایی که بوتاکس در آن تزریق شده است را به هیچ عنوان ماساژ ندهید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام بوتاکس بسته به حجم قابل استفاده از موادی دارد که برای تزریق به محل های مورد نظر استفاده می‌شود همچنین پزشک و کلینیک که می‌خواهید این روش‌ها را در آن انجام بدهید بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار می باشد.

نتبجه:

برای از بین بردن چین و چروک گردن میتوان از درمان‌های پزشکی نظیر بوتاکس بهره برد که با استفاده از این روش می توانید به رفع چین و چروک گردن خود کمک شایانی کنید شما اگر قصد انجام روش تزریق بوتاکس برای چین و چروک خود را دارید
میتوانید تمام روشهای مربوط به تزریق بوتاکس را در کلینیک بین المللی و آراد تحت ان جناب دکتر علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید بعد خدمات و تحقیقات فوق‌العاده‌ای که این کلینیک برای مشتریان خود در نظر گرفته است نیز بهره مند شوید.
شما میتوانید جهت رزرو نوبت بعد و همچنین مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/mtlt

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش