بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن

بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن : آیا با تزریق بوتاکس، آشنایی دارید؟ معمولاً تمامی افراد تمایل به داشتن زیبایی دارند و برای رسیدن به این خواسته خود دست به انجام هر کاری می‌زنند. یکی از مواردی که برای زیبایی ظاهری تاثیر گذار است چین و چروک‌های روی پوست هستند که به دلایل مختلفی مانند بالا رفتن سن و نور آفتاب و همچنین حرکات صورت بوجود می‌آیند. شمابرای از بین بردن این مشکل می‌توانید از روش‌های جدیدی که به تازگی بسیار مرسوم شده و افراد زیادی تمایل به انجام آن دارند استفاده کنید. مانند تزریق بوتاکس. در این مقاله می‌ خواهیم از تأثیر درمانی و زیبایی بوتاکس، سخن گفته و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

محتوا پنهان
1 تزریق بوتاکس، برای زیبایی

تزریق بوتاکس، برای زیبایی

اگر تصمیم به تزریق بوتاکس دارید خوب است که بدانید در زمان تزریق بوتاکس، عصب‌های موجود در نقاط تزریق بوتاکس در آن‌ها انجام می‌شود از بین رفته و سبب کاهش حرکات عضلانی می‌شود. و اگر شما چین و چروکی بر روی سطح پوست خود دارید با بوتاکس، تمامی این چین و چروک‌ها از بین خواهند رفت. بعد از تزریق حداکثر 10 روز زمان لازم است تا بتوان نتیجه مطلوب را مشاهده کرد. بوتاکس می‌توانی زیبایی از دست رفته شما را بازگردانده و اعتماد به نفس شما را بالا برده و احساس خوشایندی در شما به وجود بیاورد.

مراحل انجام بوتاکس برای زیبایی:

1- بررسی وضعیت پوست و مشاوره با پزشک
2- تست ماده بوتاکس بر روی پوست و انجام بی حسی
3- تزریق بوتاکس در ناحیه مورد نظر
4 -استفاده از کمپرس سرد در ناحیه تزریق

کاربردهای بوتاکس:

▪️تزریق بوتاکس، برای درمان:

بوتاکس، علاوه بر کاربرد فراوانش برای اعمال زیبایی کاربردهای درمانی نیز دارد و برای درمان برخی از بیماری ها نیز از بوتاکس استفاده می کنند
مانند: سردرد های میگرنی، درمان اسپاسم های ماهیچه های گردن و صورت، لوچی چشم ها، پرش پلک و انقباض و تیک های گردن. که تمامی این موارد امتحان شده و نتیجه مطلوب در درمان این بیماری ها مشاهده شده است . و از سوی سازمان جهانی FDA نیز روشی تایید شده می باشد .

▪️ کاربرد بوتاکس بر زيبايي :

بوتاکس قسمت پیشانی و خط اخم:
از بوتاکس ، برای رفع خطوط روی پیشانی و همچنین خطوطی که در بین دو ابرو به عنوان خط اخم وجود دارد، استفاده میشود .که این خطوط به دلیل افزایش سن و حرکت ماهیچه ها به وجود می آیند. که ارگر سریع درمان نشوند باعث ایجاد شکستگی در پوست شده و درمان را طولانی تر می کنند
ناحیه کنار چشم:
در کنار چشم ها چین و چروک هایی به مرور زمان به وجود می آید. که به خطوط  پنجه کلاغی معروف است. و در هنگام خندیدن بیشتر مشخص می شود. که تزرق بوتاکس کیتواند باعث درمان این چین و چروک ها شده و زیبایی و طراوت را به چهره باز گرداند
لب ها:
لبخند و اخم در طول سالیان باعث ایجاد چین و چرو کهایی در اطراف دهان می شود. که بوتاکس، میتواند باعث رفع  این چین و چروک های ایجاد شده و همینطور رفع خط خنده و ماریونت شود
خط فک:
با تزریق بوتاکس عضله های فک که حالت چهار گوش دارند. را کوچک تر کرده و باعث زیبا تر شدن فک می شود. زیرا بعضی افراد حالت چهارگوش فک را زیبا نمیدانند.

مزایای تزریق بوتاکس برای درمان و زیبایی

تزریق بوتاکس در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه می‌تواند. نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد و شما چهره‌ای شاداب و زیبا خواهید داشت. بهترین روش برای زیبایی صورت و برطرف کردن چین و چروک صورت بوتاکس می‌باشد. که هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

بهترین کاندیدای تزریق بوتاکس چه کسانی هستند:

افرادی که در مقطع سنی ۳۰ تا ۵۰ سال می باشند کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میباشند اما به طور کلی این فرایند برای افراد بالای ۱۸ سال انجام می شود کسانی که باردار هستند و از بیماری‌های عصبی رنج می‌برند نمی توانند از بوتاکس و تاثیرات  زیبایی  آن بهره ببرند.

بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن را بشناسید – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

عوارض تزریق بوتاکس چیست?

اگر تزریق بوتاکس توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود عارضه خاصی ایجاد نمی شود عوارض احتمالی این روش زیبایی مقداری تورم و قرمزی پوست می باشد که پس از چند ساعت برطرف میشود.
اگر تزریق بوتاکس در مکان های غیر درمانی و توسط افرادی که تخصص کافی ندارند انجام شود عوارضی مانند افتادگی پلک، سرگیجه ،حالت تهوع و… به وجود می‌آید که باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس:

▪️ بهتر است برای رزرو نوبت در جهت بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن در ساعات اولیه روز اقدام کنید.
▪️ چند روز قبل از تزریق از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری کنید.
▪️ مصرف آسپرین و داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشوند را قطع کنید.
▪️از اپیلاسیون، وکس کردن و استفاده از کرم ها و پودرهای موبر خودداری کنید.

مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس:

▪️ تا ۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس از خوابیدن و دراز کشیدن خودداری کنید چون باعث جابجایی ماده بوتاکس می‌شود.
▪️ از کمپرس سرد استفاده کنید.
▪️ تا ۴۸ ساعت پس از از ورزش خودداری کنید
▪️ از فشار آوردن به ناحیه تزریق خودداری کنید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد تزریق بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن توسط کادر حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد.

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است:

هزینه تزریق بوتاکس به نوع و ميزان دوز بوتاکس، ناحیه تزریق، مدت زمان تزریق، دستمزد پزشک و تعرفه کلینیک بستگی دارد.

اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

همچنین می توانید با مطالعه مقاله ” قیمت بوتاکس در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد ” اطلاعات بیشتری در رابطه با هزینه های بوتاکس در این کلینیک کسب کنید.

نتایج بوتاکس و  تاثیرات زیبایی آن:

خوب است که بدانید با تزریق بوتاکس، بر روی عضله مورد نظر این ناحیه 2 تا 6 ماه فلج شده و بوتاکس در این زمان تأثیر گذار خواهد بود و بعد از ترشح استیل کولین عضله دوباره شروع به حرکت می‌کند. چون این سم بسیار خطرناک می‌باشد. بنابراین باید میزان مشخصی از بوتاکس، تزریق شود. مقدار بوتاکس را بر اساس واحد اندازه گیری می‌ کنند. میزان مجاز تزریق بین 100 تا 600 واحد می‌تواند باشد و این میزان با توجه به نظر پزشک متخصص تعیین می‌ شود. نتایج تزریق بوتاکس پس از دو هفته قابل مشاهده می باشد.

دوره نقاهت بوتاکس چقدر است:

تزریق بوتاکس روشی سرپایی است که نیاز به هیچگونه برش و بخیه و جراحی نمی باشد بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن نیاز به دوره نقاهت ندارد و افراد می‌توانند پس از ۳ تا ۴ ساعت به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

تعداد جلسات تزریق بوتاکس چقدر است?

تزریق بوتاکس در یک جلسه انجام میشود که معمولاً مدت زمان این جلسه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که شما میتوانید از بوتاکس و تاثیرات زیبایی آن چهار تا شش ماه بهره ببرید و مجدداً این روش زیبایی را تکرار کنید.

نتیجه:

تزریق بوتاکس، میتواند کاربرد های درمانی و زیبایی بسیاری داشته باشد .که از جمله کار برد های درمانی ان درمان خطوط اخم و پیشانی و همینطور خطوط پنجه کلاغی کنار چشم و خطوط ریز اطراف دهان و…. می باشد. همینطور می تواند باعث درمان سر درد های میگرنی و درمان تعریق بیش از حد بدن شود.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انواع روش های زیبایی پوست و مو توسط پزشک ماهر و با تجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:
https://clinicarad.com/6z28
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/


لینک یوتیوپ: https://youtu.be/UiFsu1WNGJ8
لینک تماشا :
لینک فیلمو :

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش