جراحی ها

بهترین چشم گربه ای در اصفهان کجاست؟1

بهترین چشم گربه ای در اصفهان کجاست؟

یکی از دلایل مهم مراجعه زیبا جویان به کلینیک زیبایی آراد اصفهان اعلام نارضایتی از نازیبایی های پوست اطراف چشم هایشان و همچنین نداشتن چشمانی خوش حالت و جذاب می باشد.

خوشبختانه امروزه می توان با عمل های سر پایی و به صورت جراحی زیبایی را به چهره و چشم ها هدیه داد .

در طی مطلب پیش رو ما می خواهیم در مورد یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی چشم به نام عمل چشم گربه ای و یا کانتوپلاستی گفت و گو کنیم.  این جراحی می تواند در کوتاه ترین زمان مشکلاتی از قبیل پف چشم و  افتادگی پلک را برطرف کند همچنین به بازسازی گوشه چشم می پردازد تا چهره از حالت خستگی و کسلی به حالتی جذاب و هوشیار تبدیل شود .

اگر چه امروزه روش های آرایشی مانند استفاده از خط چشم و سایه می تواند در این زمینه به شما کمک کند اما همان طور که می دانید آرایش کردن جزء روش های موقتی است و زمان و  هزینه زیادی به مرور زمان صرف می کند.

اما شما می‌ توانید در طی یک عمل کوتاه و سر پایی حالت چشم های خود را برای همیشه به شکل دلخواه تغییر دهید.

پس در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید با ما همراه باشید تا با انواع متد ها و این تکنیک جراحی بیشتر آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عمل چشم گربه ای (کانتوپلاستی) چیست ؟

قبل از این که بخواهیم توضیحاتی در مورد عمل کانتوپلاستی شرح دهیم  باید گفت که ایجاد یک پوست یا لایه برآمده در قسمت داخلی چشم به نام اپی کانتال شناخته می‌ شود که  باعث ایجاد چشم های شرقی و پف دار شدن چشم ها می شود.

در عمل کانتوپلاستی متخصصین زیبایی می توانند به راحتی و با مهارت زیاد در طی این جراحی، لایه ای که باعث بروز این عارضه شده است را برطرف کنند.

در صورت نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب ممکن است این جراحی با عمل های دیگر مانند بلفاروپلاستی ترکیب شود تا افتادگی پلک ها از بین برود و یا همزمان با لیفت ابرو انجام می شود.

عمل کانتوپلاستی با متد ها و تکنیک های خاص بر اساس نیاز متقاضیان و  حالت چشم ها تعیین می شود که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

انواع روش ها و مراحل انجام عمل چشم گربه ای

  • کانتوپلاستی

عمل زیبایی و جراحی کانتوپلاستی اصولاً با بی حسی پلک ها انجام می شود.

زمانی که برای این جراحی در نظر گرفته می شود در حدود ۲ تا ۴ ساعت می باشد.

البته در بعضی مواقع پزشک بر اساس شرایط افراد از بی هوشی نیز استفاده خواهد کرد.

در طی این جراحی با ایجاد برش کوچکی در عضلات حلقوی چشم ها تاندون کانتال خارجی که در کناره کاسه چشم وجود دارد کمی از استخوان جداسازی می شود؛ تا بتوانند آن را بردارند .

سپس در این مرحله ساختار داخلی پلک پایین به سمت برش تاندون کشیده می شود تا کمی ساختار چشم ها به سمت بالا کشیده شود و به استخوان کاسه چشم برسد.

پس از متصل شدن این دو قسمت پوست های اضافه حذف خواهد شد و برش ایجاد شده با کمک بخیه بسته می شود.

با کمک این جراحی می توان چشم ها را از حالت افتادگی و خستگی به حالتی کشیده و جذاب تبدیل کرد.

نتایج حاصل از این جراحی ماندگار و طولانی مدت است اما نمی‌ توان عواملی مانند افزایش سن و عدم مراقبت از پوست اطراف چشم،  نداشتن رژیم غذایی مناسب و  …. را نادیده گرفت و ممکن است پس از چندین سال مجدداً شما به عمل جراحی ترمیمی نیاز پیدا کنید .

اما در هنگام انجام عمل ترمیمی نیازی به ترمیم پلک پایینی نخواهید داشت.

بنابراین معمولاً متخصصین برای کسانی که تاکنون عمل جراحی چشم گربه ای انجام نداده اند عمل کانتوپلاستی را گزینه مناسبی می‌ دانند.

اگر زیبا جویان دارای مشکلات ساختاری در پلک باشند بهتر است عمل جراحی کانتوپلاستی را انجام دهند.

در واقع متخصصین در این روش ها از متد های مختلفی استفاده می کنند.

  • لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

این نوع  جراحی با هدف رفع افتادگی پلک بالا و کشیده شدن چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر چه در برخی مواقع متخصصین برای رفع افتادگی پلک پایین روش لترال کانتوپلاستی را در نظر خواهند گرفت شما می توانید با مشاهده عکس های مدل های کره ای به نتایج این عمل بیشتر واقف شوید.

زیرا ، در این مدل ها در جهت رفع افتادگی پلک بالا و درشت شدن چشم ها از این عمل استفاده می شود.

همچنین با کشیده کردن پلک ها به سمت بالا و پوست اطراف چشم صاف و یکدست خواهد شد و گوشه خارجی چشم نیز به سمت بالا کشیده می شود و حالتی گربه ای و جذاب به چشم ها هدیه خواهد داد.

  • اپی کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخلی چشم

اگر شما به دنبال چهره ای جذاب و چشمانی کشیده تر هستید می توانید عمل اپی کانتوپلاستی را با کانتوپلاستی خارجی ترکیب کنید و اگر قصد دارید فقط گوشه داخلی چشم هایتان کشیده شود فقط باید عمل اپی کانتوپلاستی را انجام دهید.

این موضوع را باید مورد توجه قرار دهید که مهمترین مسئله در انجام هر کدام از جراحی ها مهارت و تخصص بالای پزشک در این زمینه خواهد بود.

پس اگر شما می خواهید این دو جراحی منحصر به فرد را با یکدیگر ترکیب کنید از تخصص و مهارت پزشکی خود اطمینان کامل حاصل کنید.

  • کانتو پکسی

شاید شما به مراکزی مراجعه کنید که عمل کانتوپلاستی و کانتوپکسی را به یک عنوان به شما معرفی کنند.

در صورتی که نحوه انجام این دو عمل با یکدیگر کاملاً متفاوت است  در عمل کانتوپکسی نیازی به برشی در عضلات حلقوی چشم ها نخواهد بود و هیچ بخشی از تاندون ها برداشته نمی شوند.

بلکه در طی این عمل متخصصین با استفاده از بخیه زدن در عضلات حلقوی و تاندون ها کانتال خارجی چشم را تغییر می دهند و به همدیگر نزدیک خواهند کرد .

با این عمل پوست اضافه پلک پایین حذف می شود تا پلک ها از حالت افتاده و شل خارج شوند.

در این تکنیک زیبایی افتادگی پلک پایین نیز رفع می شود.

  • اکتروپیون یا رفع افتادگی پلک پایین

همزمان با افزایش سن و کم شدن تولید کلاژن ها در بدن پوست اطراف چشم و بخش های دیگر کم کم حالت انعطاف پذیری خود را از دست می ‌دهند و افتاده و شل خواهند شد .

همچنین به دلیل حساسیت و نازک بودن پوست این ناحیه علائم پیری سریع تر مشاهده می شود .

زمانی که شدت افتادگی پلک پایین زیاد نباشد می توان از روش های دیگر عمل چشم گربه ای برای برطرف کردن افتادگی و کشیده کردن چشم ها استفاده کرد.  اما اگر میزان افتادگی چشم های شما در پلک پایین به سمت خارج برگشته باشد گزینه اکتروپیون پیشنهاد بهتری خواهد بود.

مراقبت های قبل از عمل چشم گربه ای

قبل از این که بخواهید تصمیمی جدی برای عمل کانتوپلاستی بگیرید باید در مورد مهارت پزشک و معتبر  بودن کلینیک به‌ خوبی تحقیق کنید.

در کلینیک های زیبایی و تخصصی قبل از ارائه خدمات جلسات مشاوره را در نظر می گیرند.  در این جلسه بیماری های شما و دارو هایی که مصرف می کنید مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین پزشک اطلاعات دقیقی در مورد شرایط جسمانی شما کسب خواهد کرد.  اما در این جلسه می‌ توانید در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید تا نتایجی که به دست می آورید رضایت شما را حاصل کند.

در  جلسه مشاوره عکس هایی در جهت بررسی نتایج گرفته می شود تا شما بتوانید شاهد تغییرات چشم های خود باشید همچنین پزشک مراقبت های که در ادامه مطلب بیان می کنیم به شما گوشزد خواهد کرد.

  • دو هفته قبل از جراحی باید از مصرف دارو ها و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید. زیرا با افزایش گردش خون رسانی، احتمال خونریزی را افزایش خواهد داد .
  • مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین مشروبات الکلی دو هفته قبل از جراحی توصیه نمی شود.
  • شب قبل از جراحی باید دوش بگیرید و به خوبی استراحت کنید .
  • استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد داشته باشید.
  • اگر قرار است جراحی برای شما به صورت بی هوشی انجام شود چند ساعت قبل از عمل از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات خودداری کنید.
  • از آرایش کردن چشم ها بپرهیزید و همچنین از قرار دادن لنز های آرایشی و طبی در چشم ها خودداری کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از یکی از اعضای خانواده خود بخواهید شما را همراهی کند تا هنگام بازگشت به خانه مراقب شما باشد.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-چشم گربه ای

مراقبت های پس از عمل چشم گربه ای

  • پس از ترخیص از کلینیک به خوبی استراحت کنید.
  • پزشک برای پیشگیری از عفونت ،خشک شدن چشم ها و احساس درد دارو های مناسبی را برای شما تجویز خواهند کرد. دارو ها باید به موقع و با دوز معین مصرف شود.
  • زمانی که استراحت می کنید سر خود را کمی بالاتر از بدن قرار دهید تا شدت تورم و کبودی اطراف چشم کاهش یابد.
  • حتی الامکان تا چند روز از نگاه کردن به صفحه موبایل، نمایشگر تلویزیون و مطالعه کردن خودداری کنید .
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی امتناع کنید و سعی کنید از منزل خارج نشوید. در مواقع ضروری حتماً از عینک آفتابی و کلاه استفاده کنید.
  • از قرار دادن لنز های چشمی تا چند هفته پس از جراحی بپرهیزید و عینک را جایگزین آن قرار دهید. حتی در هنگام استفاده از عینک با ملایمت رفتار کنید.
  • از رفتن به حمام تا سه روز خودداری کنید.
  • پس از ۵ تا ۷ روز می توانید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید .
  • از رفتن به سونا، جکوزی، استخر و زیر دوش پر فشار تا بهبودی کامل بپرهیزید.
  • از خم شدن، جابجایی اشیا سنگین  و انجام فعالیت های ورزشی تا یک ماه خودداری کنید.
  • در سه روز اول با استفاده از کمپرس سرد و تورم اطراف چشم های خود را کاهش دهید و در سه روز دوم استفاده از کمپرس گرم برای کاهش کبودی پیشنهاد می شود.

مزایای عمل چشم گربه ای

اگر شما هر کدام از تکنیک های عمل کانتوپلاستی را انتخاب کنید قطعاً نتایج مطلوب رضایت‌ بخشی حاصل خواهید کرد.

با کمک این جراحی چشمانی درشت و زیبا به دست می‌آورید. همچنین این جراحی  را می توان با عمل های زیبایی دیگر چشم و یا لیفت ابرو ترکیب کنید و قطعاً نتایج بهتری حاصل خواهید کرد و چین و چروک های اطراف چشم هایتان نیز رفع می شود.

با عمل کانتوپلاستی افتادگی پلک ها و  پف زیر چشم از بین می رود و چهره شما شاداب تر و جوان تر از گذشته خواهد شد و علائم ناشی از افزایش سن از چهره شما محو می شود.

اگر شما مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید شاهد عارضه خاصی پس از جراحی نخواهید بود و دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد.

نتایج حاصل از این عمل ماندگاری طولانی مدت دارد و حداقل ۱۰ تا ۱۵ سال نتایج آن بر چهره شما ماندگار خواهد بود.

کاربرد ها

  • درشت شدن چشم ها
  • کشیدگی و تغییر حالت چشم ها به شکل دلخواه
  • درمان پف چشم
  • از بین بردن افتادگی پلک در بالا و پایین چشم
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بازسازی گوشه چشم
  • رفع خستگی و خماری چشم ها

بهترین کاندیدای عمل چشم گربه ای چه کسانی هستند ؟

برای تشخیص کاندیدای مناسب عمل های زیبایی چشم باید به مراکز معتبر تخصصی مراجعه کنید تا متخصصین پس از انجام معاینات لازم و شرایط جسمانی شما تایید کنند که شما کاندیدای مناسبی هستید یا خیر ؟؟

مهمترین موضوع در انتخاب کاندیدای مناسب سلامتی بدن متقاضیان خواهد بود . بنابراین کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند و یا دخانیات مصرف می کنند شانس کمتری برای انجام این جراحی خواهند داشت .

کسانی که دارای چشمانی افتاده،  شرقی و خمار هستند کاندیدای مناسبی برای عمل کانتوپلاستی شناخته می شوند.

برخی افراد نیز دوست دارند فرم چشم های خود را تغییر دهند چون با این که استراحت کافی داشته اند چهره آن ها غمگین و خسته به نظر می رسد.

کسانی که چشم های پف دار و پلک های افتاده دارند می‌توانند در کنار برطرف کردن مشکلات پوست اطراف چشم خود مدل چشم های خود را تغییر دهند .

افرادی که به دلیل افزایش سن شاهد تاثیرات نا خوشایند بر چشمان خود هستند می توانند تا حدودی علائم پیری را از چهره خود رفع کنند و مشکلاتی که در ساختار پلک آن ها به وجود آمده رفع کنند.

کسانی که زیر سن ۱۸ سال هستند نمی توانند انواع عمل های زیبایی را انجام دهند معمولاً این جراحی برای افراد بالای ۲۰ سال پیشنهاد خواهد شد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی، کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهند تا از بروز عوارض ناخوشایند جلوگیری کنند.

عوارض عمل چشم گربه ای چیست ؟

همان طور که می دانید عمل کانتوپلاستی با تغییراتی در گوشه داخلی چشم و ایجاد برش هایی در این ناحیه انجام می شود؛  پس طبیعی است که شما شاهد برخی از عوارض رایج در این ناحیه باشید.

شما پس از انجام این جراحی شاهد مقداری تورم و کبودی در این محل خواهید بود که با استراحت کافی و فشار نیاوردن به چشم ها،  همچنین قرار دادن کمپرس سرد و گرم برطرف می شود.

تورم ایجاد شده پس از یک هفته از بین می رود اما کبودی برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. توصیه می شود در صورت شدت یافتن عوارض حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

نکته مهم دیگری که ممکن است پس از جراحی برای زیبا جویان با نگرانی همراه باشد باقی ماندن جای بخیه و زخم ناشی از برش ها خواهد بود در صورتی که این نگرانی بی مورد است زیرا ، برشی که در این ناحیه ایجاد می‌ شود بسیار ظریف است  و متخصصین با ظرافت بالایی این جراحی را انجام می دهند.

بنابراین شما شاهد هیچ جای زخم یا بخیه ای نخواهید بود و به سختی پس از بهبودی محل انجام آن قابل تشخیص می باشد.  در صورتی که زخم های شما برای مدت طولانی از بین نرفت حتماً باید به پزشک اطلاع دهید.

به این نکته توجه کنید که عمل کانتوپلاستی و متد های مختلف آن بسیار حساس و حرفه ای خواهد بود.

بنابراین قبل از انجام این جراحی باید از معتبر بودن کلینیک و میزان مهارت پزشک خود مطمئن شوید.  برخی از عوارض که در انجام این جراحی به ندرت اتفاق می‌ افتد معمولاً در کلینیک های نا معتبر گزارش شده است .

عوارضی مانند:

  • قرمزی شدید چشم
  • خونریزی زیاد
  • تورم و کبودی طولانی مدت و گسترده
  • اختلال در دید
  • عفونت
  • کوتاهی پلک

موارد خاص هستند که در صورت مشاهده آن ها باید حتماً به پزشک اطلاع دهید.

زمانی که این جراحی برای زیبا جویان با بی هوشی انجام شود حالت تهوع تداوم در بی حسی و سر درد کاملاً طبیعی است که پس از ۲ تا ۳ روز پس از،  از بین رفتن اثرات کامل دارو های بی هوشی از بین می رود.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مهارت و تجربه بالا انواع خدمات زیبایی را برای زیبا جویان ارائه می دهند تا بتوانند با خیال راحت زیبایی چهره و چشم های  خود را به دستان پر قدرت آن ها بسپارند.

هزینه عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

عوامل مختلفی هزینه های عمل کانتوپلاستی را تحت تاثیر قرار می دهد.

مهم ترین موضوع در این زمینه این است که برای زیبا جویان کدام متد مورد استفاده قرار گیرد.  بنابراین هزینه جراحی برای آن ها متفاوت خواهد بود.

اگر زیبا جویان بخواهند نتایج بهتری حاصل کنند و این جراحی با عمل های دیگر ترکیب شود قطعاً هزینه های آن ها افزایش می‌ یابد.

عوامل دیگری از قبیل:

  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی
  • تجویز دارو ها، معاینات و آزمایش‌ ها
  • مدت زمان انجام جراحی
  • معاینات قبل و پس از عمل

هزینه ها را تغییر خواهد داد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با هزینه ها و تعرفه های مناسب ارائه می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. ارائه خدمات و مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

اثرات و نتایج :

با توجه به انواع روش هایی که برای عمل چشم گربه ای می توان به کار گرفت و نتایج حاصل از آن متفاوت است هر کدام از این روش ها می تواند افتادگی پلک ها و پف چشم را از بین ببرند و راه کار های مناسبی برای کشیدگی و باز شدن چشم ها خواهد بود.

متخصصین ما در جلسه مشاوره قبل از انجام جراحی به انتظارات و اهداف شما به خوبی گوش می دهند.  عوامل دیگری از قبیل شرایط سنی،  آناتومی چهره،  شرایط جسمانی،  جنس پوست و سبک زندگی در انتخاب جراحی اهمیت زیادی دارد.

متخصصین همچنین به بررسی دلایل اصلی افتادگی پلک ها می پردازند تا بتوانند روشی را انتخاب کنند که با شرایط زیبا جویان سازگاری بالاتری داشته باشند و بتوانند از نتایج ماندگار و تقریباً همیشگی آن ها بهره مند شوند.

شما نمی توانید بلافاصله پس از انجام جراحی شاهد نتایج قطعی باشید زیرا تورم و کبودی حداقل ۳ تا ۴ هفته ادامه دار خواهد بود و به مرور زمان و در طی ۳ تا ۶ ماه نتایج قطعی آن قابل مشاهده می باشد .

عمل زیبایی و جراحی چشم گربه ای باعث:

  • درشت شدن
  • کشیدگی
  • افزایش میدان دید
  • تغییر مدل آن به شکل دلخواه

خواهد شد .

همچنین مشکلاتی مانند افتادگی پلک و پف چشم را در کوتاهترین زمان برطرف می کند.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای متخصصین حرفه ای و با تجربه می باشد و در این زمینه مهارت و تجربه بالایی کسب کرده اند و بدون شک شما می توانید با خیال راحت به این کلینیک مراجعه کنید و با هزینه های مناسب چهره ی خود را ۱۰ تا ۱۵ سال جوان تر کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-چشم گربه ای

دوره نقاهت پس از عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

معمولاً زمانی که برای عمل کانتوپلاستی در نظر گرفته می شود در حدود ۲ تا ۴ هفته خواهد بود تا زیبا جویان بتوانند بهبودی خود را بازیابند.  البته،  با توجه به این که چشم ها یکی از اعضای حساس و مهم محسوب می شوند باید در دوره نقاهت مراقبت های ویژه ای انجام شود تا بتوان سرعت بهبودی را افزایش داد.

در دوره بهبودی توصیه می شود از مالیدن چشم ها،  خسته کردن و  آرایش کردن بپرهیزید .  پس از انجام جراحی مسلماً شما شاهد زخم ظریفی بر سطح پلک خود خواهید بود که جای نگرانی نخواهد داشت بلکه به مرور زمان کم رنگ تر می شود به طوری که به هیچ عنوان قابل تشخیص نمی باشد.

با اعمال مراقبت های توصیه شده از سمت پزشک سرعت بهبودی به حد چشمگیری افزایش می یابد و برش های ایجاد شده سریع التیام خواهد یافت به طوری که تا حد امکان جای اسکاری باقی نمی ماند.

برخی از زیبا جویان پس از انجام جراحی با تاری دید مواجه می شوند که با کمک قطره های چشمی پس از سه روز از بین خواهد رفت.  برای پیشگیری از عفونت،  پماد ها و دارو های آنتی بیوتیک تجویز می شود و احتمال عفونت و خشک شدن چشم ها را کاهش خواهند داد.

شما پس از پایان جراحی بلافاصله از کلینیک مرخص می شوید و باید یک تا دو هفته در منزل استراحت کنید.

البته،  روند بهبودی در همه زیبا جویان متفاوت است و ممکن است بتوان پس از هفت روز و برداشتن بخیه ها به محل کار خود باز گردید.  اما باید از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن خودداری کنید.

یکی از نکات دیگر در دوره بهبودی این است که تا یک ماه در هنگام حمام کردن از مالیدن چشم ها و پاشیدن آب با فشار بالا به چهره خودداری کنید.

اگر پس از جراحی در پوست اطراف چشم خود با اسکار یا جای زخم در این ناحیه مواجه شدید می توانید از پزشک بخواهید تا با تجویز دارو های ترمیم کننده روند بهبودی را افزایش دهد .

اگر چه متخصصین زبردست برش ها را به گونه ای ایجاد می کنند که به وضوح قابل تشخیص نباشند.

تعداد جلسات عمل چشم گربه ای چقدر است ؟

پس از این که شما کلینیکی معتبر و تخصصی را برای انجام جراحی انتخاب کردید باید در جلسه مشاوره شرکت کنید.  این جلسه به اندازه مراحل جراحی قابل اهمیت است چون،  شما می توانید پس از صحبت کردن با پزشک و مشاهده نمونه کار ها درک واقع بینانه ای نسبت به جراحی داشته باشید.

در ضمن  پس از بررسی و معاینات انجام شده زمان مناسبی برای جراحی در نظر گرفته می شود. این جراحی  در طی یک جلسه و به مدت ۲ تا ۴ ساعت انجام خواهد شد.

البته،  اگر بخواهید این جراحی را با عمل های زیبایی دیگر ترکیب کنید قطعاً باید زمان بیشتری را در نظر بگیرید که در جلسه مشاوره پزشک برای شما اعلام خواهند کرد .

یک هفته پس از جراحی کانتوپلاستی باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید همچنین در این جلسه نتایج جراحی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت نیاز به پزشک دارو های مناسبی را برای افزایش سرعت بهبودی  تجویز خواهد کرد.

تفاوت کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی

جراحی کانتوپلاستی می تواند گوشه خارجی چشم ها را اصلاح کند در صورتی که جراحی اپی کانتوپلاستی با هدف افزایش دادن زاویه داخلی چشم ها ، برای رفع پف و افتادگی پلک انجام می شود.

تفاوت عمل کانتوپلاستی و بلفاروپلاستی

اگر چه کانتوپلاستی زیر مجموعه‌ ای از عمل بلفاروپلاستی است اما نباید این دو جراحی را با هم اشتباه بگیرید زیرا،بلفاروپلاستی می تواند برای جوان سازی پلک ها و برطرف کردن چربی ها و پوست اضافه در بالا و پایین پلک به شما کمک کند و  معمولاً علائم ناشی از افزایش سن با این جراحی برطرف خواهد شد .

پس در نهایت  تغییری در اندازه چشم ها مشاهده نخواهید کرد.

اما  کانتوپلاستی به تغییر شکل گوشه چشم می پردازد و می تواند با بالا بردن زاویه کانتال، چشم ها را بزرگتر و کشیده تر کند.

در برخی مواقع متخصصین با ترکیب دو جراحی تغییرات منحصر به فردی در چشم ها ایجاد می کند تا زیبا جویان بتوانند در کوتاهترین زمان نتایج عالی و رضایتمندی حاصل کنند.

انتخاب جراح برای دستیابی به نتایج مطلوب و اهمیت بالایی دارد و قطعا توصیه می شود که شما در این زمینه به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.  زیرا ، هرگونه اشتباه در این زمینه ممکن است اتفاقات نا خوشایند و جبران نا پذیری را به همراه داشته باشد.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای تخصص و سابقه بالایی در این زمینه هستند و هدف آن ها جلب رضایت متقاضیان،  به حداقل رساندن عوارض و نتایج مطلوب و رضایت بخش خواهد بود.

شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با خیال راحت و اطمینان کامل به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه بفرمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه گیری :

عمل زیبایی چشم گربه ای یا کانتوپلاستی یکی از عمل های پرطرفدار به صورت جراحی برای چشم ها می باشد که امروزه در بین جوانان و حتی افراد مسن بسیار محبوب است.

در طی این جراحی معمولاً ساختار پلک پایینی تغییر می کند و با هدف درشت شدن و کشیدگی چشم ها انجام می شود .

این جراحی در کنار افزایش زیبایی و جذابیت چهره می‌ تواند انواع مشکلات پلک ها و افتادگی چشم را مورد درمان قرار دهد.  اگر چه این تکنیک زیبایی چند سالی است که در کشور ما رایج است اما همچنان زیبا جویان نسبت به عوارض آن احساس نگرانی دارند چون ، چشم ها یکی از اعضاء مهم و حساس بدن است که در صورت بروز کوچکترین خطا ممکن است بینایی آن ها دچار خطر شود.

عمل کانتوپلاستی معمولاً در بین مردم به نام  عمل چشم گربه ای معروف است که می تواند تغییر حالت چشم ها را به همراه داشته باشد . با کمک این جراحی چشم ها از حالت خستگی و خماری خارج می شود و حالتی هوشیار و جذاب به خود می‌ گیرد .

متخصصین در طی این جراحی به بازسازی ساختار پلک پایین و گوشه خارجی و داخلی چشم ها می پردازد .

به طور کلی می‌ توان گفت این جراحی نوعی عمل بلفاروپلاستی معرفی کرد بنابراین می تواند پوست اطراف چشم را نیز صاف و زیباتر کند.‌

حتی شما می توانید عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو را همراه با جراحی انجام دهید تا  چهره‌ ای منحصر به فرد و خاص حاصل کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین مجرب و حرفه ای انجام می شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک و حضور در جلسات مشاوره ما با خیال راحت زیبایی چشم های خود را به دست متخصصین زبردست و حرفه ای ما بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

لینک آپارات:https://aparat.com/v/5PQYN

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/VweHRTp7

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش