تزریق چربی

بهترین مرکز تزریق چربی در اصفهان

بهترین مرکز تزریق چربی در اصفهان

یکی از نشانه‌ های بارز پیری تحلیل رفتن حجم صورت و یا بخش‌ های دیگر بدن است که با افزایش سن به تدریج بالشتک های چربی در این نواحی کاهش می یابد و سبب استخوانی شدن و اندامی لاغر،  افزایش چین و چروک ها بر سطح پوست خواهد شد.

تزریق چربی یکی از راهکار های موثر برای جوان سازی و بازگرداندن حجم اندام بدن می باشد که در چند سال اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . در طی این مطلب ما می خواهیم شما را با بهترین مرکز تزریق چربی در اصفهان آشنا کنیم.

طبق نتایج حاصل شده از کسانی که تزریق سلول های چربی را انجام داده اند  در حدود ۹۰ درصد آن ها از نتایج رضایت کامل داشته اند. مدت بهبودی در این روش یک هفته است و عوارض ناشی از این عمل پس از یک تا دو هفته از بین می رود . این فرایند زیبایی روشی کم تهاجم است و با استخراج چربی ها از یکی از اندام های بدن نسبت به تزریق ژل تهاجم بیشتری دارد اما ماندگاری آن نسبت به تزریق ژل بیشتر است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

تزریق چربی چیست ؟

در این روش  جوان سازی از چربی ها به عنوان فیلر مورد نظر استفاده می شود .فیلر ها در انواع مختلفی وجود دارد که پس از ورود به لایه های زیرین پوست باعث جوان سازی و حجم دهی اندام و صورت خواهد شد . ژل ها جزء فیلر های مصنوعی است و چربی ها به عنوان فیلر های طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد .

چربی هایی که در بخش های مختلف بدن تزریق می شود اثرات آن ماندگار تر است و بدن واکنشی نسبت به سلول های چربی تزریق شده نشان نمی دهد.  اگر مراحل تزریق با رعایت اصول مناسب انجام شود عوارض خاصی را به همراه ندارد و نتایج عالی به همراه دارد.

مراحل تزریق چربی چیست ؟

مراحل تزریق چربی در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام می شود پس شما باید قبل از مراجعه به کلینیک در مورد اعتبار کلینیک و مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید

قبل از آغاز مراحل درمان ابتدا متخصصین با همفکری شما ناحیه مناسبی را برای تخلیه چربی انتخاب خواهند کرد و پس از ضد عفونی کردن و بی حسی ناحیه مورد نظر مراحل تزریق آغاز می‌ شود که به شرح زیر می باشد.

  • استخراج چربی ها

پس از انتخاب محل تخلیه چربی متخصصین برای کنترل درد ناحیه مورد نظر را بی حس می کنند و با استفاده از برش کوچکی کانولا ی دستگاه لیپوساکشن را در بافت چربی ها قرار می دهند. کانولا با حرکات چرخشی چربی ها را خورد کرده و توسط مکش دستگاه از محل مورد نظر تخلیه می شود.

  • خالص سازی و انتقال

چربی ها پس از استخراج در دستگاه مدرن با نام سانتریفیوژ قرار می گیرد.  این دستگاه با حرکات چرخشی خود به جدا سازی سلول های چربی پرداخته چربی ها پس از جدا سازی برای تزریق به ناحیه مورد نظر آماده می شوند.

  • جایگذاری

چربی ها پس از آماده شدن توسط سرنگ های ظریفی به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.  تکنیک تزریق برای همه متخصصین متفاوت است و بر اساس تجربه و تخصص پزشک انجام می‌ شود . برخی از متخصصین چربی ها را به صورت لایه های خطی در زیر بافت پوست قرار می دهند و برخی دیگر پس از تزریق برای افزایش تاثیرات ناحیه مورد نظر را  پوست را ماساژ خواهند داد. اما برخی از دیگر در مورد پوست را ماساژ نمی‌ دهند چربی ها به صورت شبکه ای از خطوط در زیر پوست تزریق خواهد شد.

مزایا و کاربرد های تزریق چربی

برای افزایش حجم مورد نظر بر جوان سازی پوست از  چربی های بدن خود شخص استفاده می شود.  بنابراین احتمال بروز واکنش‌ های آلرژی نسبت به مواد مصنوعی و خارجی وجود ندارد .

نتایج حاصل از تزریق ایمن ، طبیعی و ماندگار است.

مراحل انجام این فرآیند زیبایی کم تهاجم است و باعث جوانسازی پوست خواهد شد.  چربی ها با بافت های دیگر بدن متصل شده و در زیر پوست جا به جا نمی شوند.  عوارض ناشی از این فرایند با انتخاب متخصصین با تجربه و حرفه ای و مراجعه به مراکز تخصصی به حداقل می رسد و شما با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت کوتاه مدتی می توانید به نتایج عالی دست یابید.

نتایج حاصل از تزریق در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده است و ماندگاری طولانی به همراه دارد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چربی

کاربرد ها:

جوان سازی پوست صورت و دست

همراه با افزایش سن بخش های مختلف صورت و دست ها حجم خود را از دست می دهند به حالت استخوانی و لاغر به خود می‌ گیرد.  با استفاده از این فرایند زیبایی حجم از دست رفته آن ها مجدداً باز می گردد و شاهد نتایج عالی و زیبا خواهید بود.

  • حجم دهی به باسن

افرادی که از فرم باسن خود رضایت ندارند و به دنبال راهی مناسب و طبیعی برای بازگرداندن زیبایی به این ناحیه از بدن خود هستند می توانند با این فرایند زیبایی باسن خود را خوش فرم ، سفت و لیفت کنند.  این فرآیند به نام لیفت برزیلی نیز شناخته می شود.

  • تزریق در پستان

کسانی که می خواهند حجم سینه های خود را کمی افزایش دهند می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند البته باید سینه ها قوام  مناسبی داشته باشند در غیر این صورت تزریق چربی برای آن ها گزینه مناسبی نخواهد بود.

جوان سازی واژن

اکثر خانم ها به دلیل افزایش سن،  تغییرات هورمونی و زایمان های طبیعی زیبایی اندام تناسلی خود را از دست می دهند و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها در روابط جنسی خواهد شد. با تزریق سلول های چربی به این ناحیه می توان زیبایی و اعتماد به نفس از دست رفته خانم ها را بازگرداند.

بهترین کاندیدای تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

همه کسانی که به دلیل افزایش سن حجم بخش های صورت و بدن خود را از دست داده اند و  به دنبال روشی طبیعی و ماندگار هستند می‌ توانند از نتایج این فرایند زیبایی بهره مند شوند. البته اگر بدن آن ها قابلیت تخلیه چربی را داشته باشد.

کسانی که به دلیل ابتلا له برخی از بیماری ها مانند سرطان سینه بخشی از بافت سینه آن ها تخلیه شده می توانند با این عمل فرم سینه خود را به شکل طبیعی باز گرداند.

به  طور کلی این فرایند برای جوان سازی دست صورت، افتادگی پوست،  حجم دهی به باسن و سینه بسیار مناسب است که در صورتی که بدن متقاضیان از چربی کافی برخوردار باشد می توانند این  عمل زیبایی را انجام دهند.

متخصصین این فرایند را برای کسانی که  وضعیت سلامتی عمومی خوبی قرار دارند. کسانی که درگیر اختلال در سیستم گردش خون نیستند و  کسانی که می توانند درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشند مناسب می دانند.

عوارض تزریق چربی چیست ؟

این فرایند زیبایی جزء روش های کم تهاجمی است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن  انجام می‌ شود. متخصصین با تجربه در کلینیک های معتبر نسبت به مراحل انجام این عمل مهارت و تخصص کافی دارند در نتیجه زیبا جویان عزیز شاهد عوارض خاصی پس از تزریق تجربه نخواهند کرد.

از عوارض رایج این عمل می توان به کمی کبودی، تورم و درد خفیف اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. اگر شما برای انجام تزریق به مکان های غیر تخصصی مراجعه کنید و پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد ممکن است با عوارضی از قبیل: • خونریزی

  • عفونت
  • نا متقارن شدن بدن
  • خون مردگی
  • التهاب شدید و …

مواجه شوید. بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک در مورد معتبر بودن این مرکز تحقیق کنید و حتی می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف  متخصصین نسبت به نمونه کار های پزشک اطلاعات بیشتری حاصل کنید تا انتخابی درست و معقول داشته باشید.

هزینه تزریق چربی چقدر است ؟

مطمئناً هزینه  تزریق سلول های چربی نسبت به ژل های مصنوعی کمی بیشتر است زیرا مراحل انجام آن به تجهیزات و زمان بیشتری نیاز دارد. عوامل مختلفی هزینه های این فرایند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل مهارت و تخصص پزشک،  میزان تخلیه چربی، دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده،  ناحیه تزریق و موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد .

هزینه هر روش درمانی وزیبایی در کلینیک هایی که در شهر های بزرگ قرار دارند بیشتر است زیرا در این تکنیک ها از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته استفاده می‌ شود و متخصصین از مهارت بالاتری برخوردارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملا رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از تزریق چربی :

در مورد مهارت و تخصص پزشک و مرکزی که به آن مراجعه می کنید تحقیق کنید .

در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید.

اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید .

دو هفته قبل از انجام این عمل از مصرف انواع غذا ها و دارو هایی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند خودداری کنید.

از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی یک ماه قبل از تزریق بپرهیزید.

هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد بپوشید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد -چربی

مراقبت های پس از تزریق چربی :

پس از انجام این فرآیند زیبایی استراحت کافی داشته باشید.

از پوشیدن لباس های تنگ و زیر خود داری کنید.

مایعات زیاد بنوشید .

از کمپرس سرد استفاده کنید .

از انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی خودداری کنید.

تا دو روز از رفتن به حمام بپرهیزید .

از قرار گرفتن در زیر دوش آب داغ خودداری کنید.

برای شست و شو از شوینده های ملایم استفاده کنید.

از ماساژ دادن،  لمس کردن  و خاراندن و گرم کردن ناحیه تزریق بپرهیزید .

دارو های تجویز شده را به موقع و سر وقت مصرف کنید.

از مصرف غذا های چرب و پرکالری بپرهیزید.

تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.

در صورت طولانی شدن عوارض و درد شدید به پزشک مراجعه کنید.

اثرات و نتایج :

تزریق چربی جزء روش های پر کاربرد و موثر برای جوان سازی و شادابی پوست می باشد . در این روش متخصصین با کمک سلول های چربی حجم از دست رفته بخش های مختلف صورت و بدن را باز می گرداند و باعث افزایش اعتماد به نفس و حس جوانی در افراد خواهد شد.  نتایج حاصل از این روش نسبت به تزریق فیلر های دیگر ماندگاری بیشتری دارد البته ، مدت ماندگاری به عوامل از قبیل

  • محل تخلیه چربی ها
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • اعمال مراقبت های توصیه شده

بستگی دارد . نتایج حاصل از تزریق پس از یک تا سه ماه قابل مشاهده می باشد. پس از تزریق ممکن است ۳۰ درصد از چربی های تزریق شده جذب شود و متخصصین در مراکز معتبر میزان بیشتری چربی تزریق خواهند کرد تا پس از جذب چربی ها شما به نتایج طبیعی و رضایت‌ بخش دست یابید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق انواع فیلر ها مانند چربی و ژل توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود . در این کلینیک انواع خدمات زیبایی و درمانی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه خواهد شد بنابراین شما شاهد عوارض خاصی پس از درمان نخواهید بود و به نتایج عالی و رضایت‌ بخش دست می یابید.

دوره نقاهت پس از تزریق چربی چقدر است ؟

این فرایند زیبایی جزء روش های کم تهاجم است که با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود. متخصصین ۵ تا ۷ روز استراحت پس از تزریق را برای زیبا جویان عزیز در نظر می‌ گیرند. البته ، دوره بهبودی برای همه افراد کاملا متفاوت است و به شرایط بدنی آن ها بستگی دارد . عوارض ناشی از تزریق اعم از تورم و کبودی پس از دو هفته به طور کامل بر طرف می شود.

نوشیدن مایعات زیاد در دوران بهبود و تاثیرات درمان و سرعت بهبودی را افزایش می دهد . متخصصین برای پیشگیری از عفونت و بهبودی سریعتر دارو های مناسبی را تجویز خواهند کرد که باید به اندازه کافی و سر وقت مصرف شود. در این دوران از مصرف هر داروی خودسرانه بپرهیزید زیرا ممکن است سلامتی خود به خطر بیندازید.

پس از تزریق چربی از مصرف انواع دخانیات خودداری کنید و با مصرف نوشیدنی های الکلی دوره بهبودی خود را طولانی تر خواهید کرد . پس در این دوران سعی کنید استراحت کافی داشته باشید تا سیستم گردش خون و ایمنی بدنتان برای رسیدن به حالت عادی زمان کافی داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چربی

تعداد جلسات تزریق چربی چقدر است ؟

معمولاً این فرایند زیبایی در طی یک جلسه انجام می شود اما برخی افراد برای کسب نتایج بیشتر باید تزریق را در طی چند جلسه انجام دهند.  تعداد جلسات این فرایند زیبایی به عواملی از قبیل :

  • سن و شرایط بدنی متقاضیان
  • میزان آسیب ها و نواقص ناحیه مورد نظر
  • محل تزریق
  • مهارت و تخصص پزشک

بستگی دارد.

متخصصین برای فاصله بین جلسات تزریق را ۳ تا ۶ ماه  در نظر می‌ گیرد . در این فاصله زمانی سلول های چربی به پایداری مورد نظر می رسند و شما می توانید شاهد نتایج قطعی تزریق باشید . در کلینیک زیبایی و تخصصی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. این کلینیک انواع مجوز های وزارت بهداشت را دارا می باشد و دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و دارو خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c-%d8%a2/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c/

نتیجه گیری :

اگر به دنبال روشی مناسب و طبیعی برای جوان سازی و باز گرداندن حجم از دست رفته صورت و اندام مختلف بدن خود هستید تزریق چربی به طور قطع روشی مناسبی خواهد بود . با این روش می‌ توانید چربی های تحلیل رفته در بخش های مختلف بدن خود را مجدداً بازگردانید . ماندگاری این روش نسبت به تزریق فیلر های دیگر بیشتر است و نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت نیز نخواهد داشت.

شما با مراجعه به مراکز تخصصی دیگر نگرانی در مورد عوارض پس از تزریق نخواهید داشت. چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر بدن می چسبند و احتمال جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود ندارد . به دلیل این که چربی ها از بدن خود شخص برداشته می شوند بروز عوارضی مانند عفونت به ندرت اتفاق می افتد که اگر چنین عارضه ای مشاهده شد به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در حین تخلیه و تزریق می باشد. پس شما برای دست یابی به نتایج قطعی و رضایت بخش باید به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.

این فرایند زیبایی امروزه به عنوان محبوب ترین روش زیبایی در سر تا سر جهان شناخته می شود و نتایج عالی به همراه دارد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق  چربی با  دستگاه ها و تجهیزات مدرن انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/6rdx

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش