جوانسازی

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان پوست صورت

محتوا پنهان
1 معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت
1.1 آبرسان پوست و مرطوب کننده چه تفاوتی دارد؟

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

آبرسانی پوست چیست؟ چه محصولاتی آبرسان و چه محصولاتی مرطوب کننده هستند و چه تفاوتی دارند؟  بهترین آبرسان پوست کدام است؟  از بین انواع لوسیون‌ ها،  کرم ها،  روغن ها و محصولات دیگر باید کدام را انتخاب کنیم که برای پوست ما مناسب باشد؟  در طی این مطلب به همه سوالات ذکر شده پاسخ خواهیم داد.

اکثر  افراد فکر می‌ کنند که آبرسانی پوست، فقط  برای کسانی نیاز است که پوست کم آب و خشکی دارند و افراد دیگر نیاز به این محصولات ندارند.  اما باید به این نکته توجه کنید که آبرسانی پوست مانند آبرسانی بدن برای همه افراد  نیاز می باشد. بدن برای داشتن حس خوب به آب کافی نیاز دارد پوست نیز دقیقا مانند بدن است و با در نظر گرفتن نوع پوست باید از آبرسان پوست مناسب استفاده شود.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

آبرسان پوست و مرطوب کننده چه تفاوتی دارد؟

از نظر علمی واژه مرطوب کننده شامل چهار محصول می باشد:

۱. امولینت ها یا چربی ها و روغن ها (Emollients)

۲. اسکو آلن یا روغن(Squaene)

۳. نم نگه دار ها(Humectants)

۴. مسدود کننده ها(Occlusives)

امروزه با توسعه یافتن دنیای بازاریابی شرکت های تولید کننده در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خود کلمه آبرسان و مرطوب کننده را در انواع محصولات خود مورد استفاده قرار می‌دهند. در صورتی که که در برخی محصولات آن ها از این ترکیبات استفاده نشده است.   شرکت ها با استفاده از این کلمات سعی می کنند  نشان دهند که محصولات تولیدی آن ها چگونه رطوبت پوست را حفظ می کنند.

  • در اکثر محصولات مرطوب کننده و آبرسان پوست می توانید موارد زیر را ببینید.
  • مسدود کننده یا Occlusive معمولاً بر روی انواع مرطوب کننده مشاهده می شود.
  • نم نگه دار ها یا آبرسان ها Hydrators

 

مرطوب کننده ها

مرطوب کننده ها بر پایه روغن تولید می‌ شوند که عملکرد آن  ها مسدود کننده می باشد . در این محصولات از روغن های پالایشگاهی،  معدنی  و گیاهی استفاده می شود.  این موارد به صورت لایه ای سطح پوست را می پوشانند و از بخار شدن رطوبت و آب پوست پیشگیری می‌ کند.  بنابران پوستتان دیرتر خشک می شود و لطیف تر به نظر  می رسد

 

آبرسان ها

این محصولات خاصیت نگه دارند گی دارند و مانند یا هیالورونیک اسید و گلیسیرین آب پوست را به سمت خود جذب می‌ کنند و از خارج شدن آب از پوست جلوگیری می کنند. هیالورونیک اسید ماده ای است که هزار برابر وزن خود می تواند رطوبت را جذب کند و جزء بهترین ماده های آبرسانی پوست و یا نگهدار ها می باشد.

برای انتخاب کردن بهترین آبرسان پوست باید شناخت کافی در مورد عملکرد این محصولات داشته باشید زیرا هدف از استفاده از این محصولات جلوگیری از کم آبی بدن  می باشد.

 

انتخاب بهترین آبرسان پوست بر اساس نوع پوست

در بازار انواع محصولات بهداشتی موجود می باشد که شامل بالون ها،  روغن ها،  کرم ها ، ژل ها ، اسانس ها و انواع آبرسان های متفاوت باشد.  اما هدف از استفاده آن ها یکسان است.

اکثر محصولاتی که خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارند هم حاوی مسدود کننده و هم آبرسان می باشند که به شکل بالم،  روغن ، کرم  و انواع دیگر در بازار یافت می شوند.  حالت این محصولات تاثیری بر تاثیرگذاری آن ها ندارد و تنها بحثی که در این موضوع اهمیت دارد تاثیرات آن بر پوست می باشد.

 

پوست خشک و پوست کم آب چه فرقی با هم دارند؟

همه ما فکر می کنیم که پوست خشک و کم آب شرایط یکسانی دارد در صورتی که این دو نوع پوست کاملا متفاوت است . کم‌ آبی پوست به دلیل کمبود آب می باشد اما خشکی پوست به دلیل کاهش چربی طبیعی پوست رخ می دهد.  پوست خشک نوعی پوست است اما کم آبی این جزء مشکلات پوستی محسوب می‌ شود.  کم آبی بدن را می‌توان با استفاده از رژیم های غذایی مناسب و روش های آبرسانی پوست برطرف کرد. اما خشکی پوست به دلیل عوامل ژنتیکی رخ می‌دهد و میزان تولید چربی پوست کم است. در نتیجه ما نمی توانیم نوع پوست را تغییر دهیم  ولی  می‌توان با روش های مراقبتی مناسب  میزان چربی پوست را تامین کرد.

 

بهترین آبرسان پوست برای پوست خشک کدام است؟

اگر در طی تمام فصول سال،  پوست شما خشک است و شاهد پوسته پوسته شدن آن هستید این مشکل به دلیل کم آبی بدن شما نیست و پوست شما نمی تواند رطوبت پوست را به خوبی حفظ کند.‌ پس بهتر است از مرطوب کننده های غلیظ و قوی استفاده کنید.

با استفاده از مرطوب کننده ها می توانید لایه ای ضخیم بر روی پوستتان ایجاد کنید تا از پوست در مقابل تبخیر شدن آب محافظت کنید. حتی اگر از محصولات مرغوب استفاده کنید سبب تقویت و تغذیه پوست شما نیز خواهد شد.

اگر پوست شما واقعا خشک است بهتر است از وازلین استفاده کنید زیرا برای پوست های خشک باید رطوبت پوست تامین شود.  وازلین به عنوان قدرتمندترین مسدود کننده رطوبت شناخته می شود. اگر دوست ندارید از وازلین استفاده کنید روغن های کانولا ، شی باتر و سویا نیز مناسب می باشد.

از جمله موادی که برای پوست های خشک مناسب هستند وازلین، روغن های گیاهی و روغن مغز ها می باشد.

 

بهترین آبرسان پوست برای پوست های کم آب کدامند؟

اگر پوست شما کم آب است باید آبی که از دست رفته را جبران کنید. پس باید در طول شبانه روز آب زیادی بنوشید این کار از کم شدن آب بدن جلوگیری می کند اما با نوشیدن آب نمی توانید آسیب‌ هایی که به پوست شما وارد شده را برطرف کرد.

بهترین آبرسان های پوست محصولاتی هستند که از ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند. این ماده نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در پوست انسان یافت می‌شود و وظیفه اصلی آن حفظ آب پوست می باشد.  بهترین موادی که برای پوست های کم آب  توصیه می شود یا هیالورونیک اسید،  آلوئه ورا و عسل می باشد.

 

بهترین آبرسان پوست برای پوست های چرب کدامند؟

اگر شما پوست چربی دارید فکر می کنید که بدن شما کم آب نمی‌ شود کاملاً در اشتباه هستید و باید از آبرسان هایی استفاده کنید که بر پایه آب ساخته شده باشند.  همچنین کسانی که پوستشان مستعد جوش و آکنه است باید از آبرسان های ضد آکنه استفاده کنند.

 

چگونه متوجه شویم که محصولی مرطوب کننده یا آبرسان پوست است؟

در پاسخ این سوال باید گفت که باید بدانید که برای پوست شما کدام انتخاب بهتر است  و یا پوست شما دچار کم آبی شده یا خیر!!

 

از کجا بفهمیم که کدام محصول مرطوب کننده است یا آبرسان؟

برای فهمیدن این موضوع باید به ترکیبات تشکیل دهنده محصول نگاهی بیاندازید .در ادامه مطلب در مورد ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان ها توضیحاتی ارائه می دهیم تا تشخیص آن ها برای شما راحت تر باشد.

یکی از راه های دیگر تامین آب بدن در آبرسانی  لایه های عمیق پوست فرایند زیبایی هیدرودرم آبریژن می باشد.  این فرایند زیبایی در کنار استفاده از محصولات مناسب مانند آبرسان ها و مرطوب کننده ها زیبایی و شادابی را به پوست شما هدیه می دهد .در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد این فرآیند زیبایی برای شما  ارائه می دهیم.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – آبرسان پوست صورت

هیدرودرم ابریژن چیست؟

هیدرودرم ابریژن یکی از روش‌ های مدرن و پیشرفته برای آبرسانی و جوانسازی پوست صورت می باشد. این فرآیند شباهت زیادی به میکرودرم‌ ابریژن دارد  اما عملکرد هر دو روش کاملاً متفاوت است.

هیدرودرم ابریژن باعث از بین رفتن لایه های سطحی و سلول های مرده پوست می شود و حتی برای کسانی که پوست بسیار حساسی دارند روشی مناسب  برای پاکسازی، آبرسانی و جوانسازی پوست می باشد. این عمل برای همه پوست ها مناسب است و  محدودیت سنی و جنسی ندارد. همچنین در جهت درمان انواع آسیب های پوستی مانند برطرف کردن خشکی و زبری پوست، تیرگی پوست،  حذف جای زخم،  جای جوش و آکنه ،  افتادگی و شلی پوست کاربرد دارد.

 

مراحل هیدرودرم ابریژن چیست؟

هیدرودرم ابریژن یکی از روش های غیر تهاجمی برای جوانسازی و پاکسازی پوست می باشد که لایه های عمیق پوست را آبرسانی می کند به طور کلی این عمل در طی سه مرحله انجام می شود که شامل:

۱. لایه برداری و پاکسازی سلول های مرده و ایجاد پوست جدید و زیبا

۲. بستن منافذ باز پوست بدون هیچ گونه تحریک و فشار به پوست

۳. خارج ساختن ناخالصی های پوست، تغذیه و محافظت از پوست

تقویت و تغذیه پوست با کمک ماساژ و استفاده از ماسک های مناسب به عنوان بهترین روش درمانی برای آبرسان پوست می باشد. این عمل کم آبی پوست را از بین می‌ برد و پوست به شکل مطلوبی هیدراته می شود.

در طی هیدرودرم آبریژن محلول مخصوص همراه با اکسیژن با کمک نازل  دستی لایه های سطحی و مرده پوست را بدون احساس درد از بین می برد و  در هنگام درمان اکسیژن و سرم به اعماق پوست نفوذ می کند.  در این عمل هیالوریونیک اسید آنتی اکسیدان به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند تا پوست شاداب و لطیف شود.

 

کاربرد ها و مزایا هیدرودرم ابریژن

  • بهترین آبرسان پوست
  • جوانسازی و شادابی پوست
  • درمان انواع آسیب های پوستی
  • برطرف کردن انواع لکه های ناشی از حاملگی و نور خورشید
  • برطرف کردن تیرگی و کدری پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • درمان خشکی و زبری پوست
  • هیدراته شدن پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • افزایش خون رسانی و کلاژن سازی پوست
  • بهبود رنگ پوست
  • استحکام و قوام پوست

 

مزایا

  • بدون عوارض جانبی
  • نیاز نداشتن به دوره نقاهت
  • امکان انجام درمان در طی یک جلسه
  • هزینه مناسب
  • شفافیت و شادابی پوست
  • مورد استفاده برای انواع تیپ های پوستی

 

بهترین کاندیدای هیدرودرم آبریژن چه کسانی هستند؟

هیدرودرم آبریژن یکی از روش های مراقبتی پوست می باشد که انجام آن برای همه افراد مناسب است. کسانی که پوست خشک  دارند می توانند از با انجام این روش لایه های عمیق پوست خود را آبرسانی کنند.  همچنین کسانی که پوست چرب و آکنه دار دارند می توانند برای تنظیم چربی پوست اقدام کنند. زیرا میزان فعالیت غده های چربی در این روش کاهش می یابد.

با برداشتن لایه سطحی پوست لایه های جدیدتر جایگزین می شوند و برای پوست هایی که تیره و کدر هستند و نتایج مطلوبی به همراه دارد. در این روش هیچ ماده شیمیایی مورد استفاده قرار نمی گیرد بنابراین برای پوست های حساس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی هیدرودرم آبریژن نوعی روش مراقبتی از پوست است که می توان در کنار استفاده از مرطوب  کننده ها و آبرسان پوست نتایج بی نظیری حاصل کرد.

 

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن چیست؟

همانطور که در طی مقاله بیان شد هیدرودرم آبریژن جز روش های غیر تهاجمی است و هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.  لایه سطحی پوست توسط آب و اکسیژن از بین می رود و لایه‌ های زیرین جایگزین آن ها خواهد شد.  پس از انجام این عمل ممکن است مقداری پوستتان قرمز شود که در طی چند ساعت برطرف می‌ شود.  اگر شما پوست خشکی دارید و با استفاده از مرطوب کننده و آبرسان پوست نتوانسته اید به نتایج مورد نظر دست یابید هیدرودرم آبریژن گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.  زیرا اگر  خشکی پوست درمان نشود و روش های مراقبتی به خوبی انجام نگیرد پوست سریعاً دچار چین و چروک و خطوط سطحی می شود و جوانی و شادابی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیدرودرم آبریژن توسط متخصصین حرفه‌ای و با تجربه انجام می‌ شود.  متخصصان ما در این کلینیک بر اساس نیاز پوست شما تعداد جلسات هیدرودرم ابریژن را تعیین می کنند. در این کلینیک از دستگاه‌های مجهز و استاندارد استفاده می‌ شود بنابراین شما می توانید در این کلینیک به زیبایی و جوانی پوست خود را تضمین کنید.

 

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – آبرسان پوست صورت

هزینه هیدرودرم ابریژن چقدر است؟

هیدرودرم ابریژن جزء روش های غیرجراحی است و بنابراین هزینه آن نسبت به روش های دیگر مناسب تر می باشد.  هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

  • وسعت پوست
  • تعداد جلسات
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • میزان آسیب های پوستی
  • نوع پوست
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

می باشد.  البته در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است.  برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌ باشد.

 

مراقبت های قبل از هیدرودرم آبریژن

  • به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
  • با پزشک در مورد روش های مراقبت از پوست و انواع مرطوب کننده و آبرسان پوست گفت و گو کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.
  • اگر به بیماری های فعال پوستی مبتلا هستید از انجام هیدرودرم آبریژن خودداری کنید.
  • اگر مستعد تبخال هستید چند روز قبل از درمان مصرف دارو هایی از قبیل اسیکلوویر را آغاز کنید.
  • اگر قبل از جلسه درمان جراحت باز زخم و یا تبخال دارید درمان کنید.
  • قبل از جلسه درمان با نوشیدن آب زیاد بدن و پوست خود را هیدراته کنید.
  • آرایش نداشته باشید .
  • اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • از وکس کردن، لایه برداری و اپیلاسیون پوست بپرهیزید.

مراقبت های پس از هیدرودرم ابریژن

  • از لمس کردن، خاراندن و فشار دادن پوست خودداری کنید.
  • از کرم های مناسب مانند مرطوب کننده و آبرسان پوست استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
  • مصرف ضدآفتاب های مناسب را فراموش نکنید.
  • تا ۱۲ ساعت پس از هیدرودرم ابریژن از شستشوی پوست بپرهیزید.
  • پس از ۲۴ ساعت می‌توانید آرایش کنید.
  • تا یک هفته از بند انداختن، اپیلاسیون و استفاده از لایه بردار های شیمیایی خودداری کنید.
  • تا یک هفته از محصولاتی که حاوی رتینول است بپرهیزید.

اثرات و نتایج

هیدرودرم آبریژن جز  روش های غیر تهاجمی است و لایه برداری پوست بسیار آرام انجام می شود.  پس به عنوان بهترین آبرسان پوست مورد استفاده قرار می گیرد . در طی این فرایند سرم حاوی آنتی اکسیدان به لایه های عمیق پوست نفوذ می کند و حالت خستگی و کسلی را  از پوست برطرف خواهد کرد.  با لایه برداری ملایم سطح پوست، پوست شفاف و درخشان می شود.  بنابراین دفع سبوم راحت تر انجام می شود و چربی پوست تنظیم می شود.  با نفوذ اکسیژن به لایه های زیرین پوست میزان خون رسانی افزایش می‌ یابد بنابراین شما در مدت کوتاهی متوجه زیبایی و شادابی پوست خود خواهید شد.   در برخی مواقع در کلینیک آراد اصفهان از نور های مخصوص LED استفاده می شود که میزان کلاژن سازی و الاستین پوست را افزایش می‌ دهد.  پس شما در کنار جوانسازی داشتن  پوستی شاداب و سفت را  تجربه می کنید.

دوره نقاهت پس از هیدرودرم ابریژن چقدر است؟

هیدرودرم آبریژن به صورت سرپایی و غیر تهاجمی انجام می شود و شما پس از پایان جلسه درمان می توانید بدون هیچ مشکلی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  این فرایند هیچ خطری به همراه ندارد فقط در حین درمان مقداری احساس فشار بر پوست خواهید داشت که کاملاً این موضوع طبیعی است همچنین در حین نفوذ آبرسان پوست به لایه های عمیق پوست احساس  خنکی و تازگی خواهید داشت.

 

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

 

https://clinicarad.com/%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/

تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن چقدر است؟

تعداد جلسات هیدرودرم آبریژن برای همه افراد بر حسب نوع پوست و هدف آن ها متفاوت می باشد.  معمولاً متخصصان برای به دست آوردن نتایج مطلوب ۴ تا ۶ جلسه درمان را توصیه می کنند.  این جلسات با فواصل سه تا چهار هفته انجام می شود. هر جلسه هیدرودرم آبریژن ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  اگر بخواهید این فرآیند را به عنوان آبرسان پوست استفاده کنید و پاکسازی و جوانسازی آن را نیز انجام دهید ممکن است مدت زمان جلسه درمان افزایش یابد.  متخصصان ما در کلینیک‌ زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره بر اساس نوع پوست تعداد جلسات را برای شما تعیین خواهند کرد.

نتیجه گیری

هیدرودرم ابریژن یکی از روش‌های مناسب برای زیبایی و جوان سازی پوست می باشد. در این روش لایه های سطحی پوست کنار می‌ رود و لایه های زیرین جایگزین آن خواهد شد و می توان لایه های عمیق پوست را کاملاً مرطوب و شاداب کرد. این فرآیند به دلیل عوارض خفیف و نتایج بی نظیر قبل از مناسبت های خاص مانند جشن مهمانی و عروسی توصیه می شود. زیرا در این روش لایه های شاخی ، سلول های مرده و تیرگی های پوست برطرف می‌ شوند و شما پوستی شاداب و درخشان خواهید داشت. این فرایند جزء روش های مراقبتی پوست محسوب می شود. بنابراین انجام آن برای همه افراد توصیه خواهد شد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصان با بررسی نوع پوست و میزان آسیب های پوستی روش های مناسبی را برای زیبا جویان عزیز در نظر می گیرند. در این کلینیک تخصصی همه روش های زیباسازی پوست با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود. بنابراین آسیب‌های پوستی به حداقل می رسد و شما می‌توانید مشکلات پوستی خود را با خیال راحت برطرف کنید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/d4gs

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش