جوانسازی

بهترین ماسک های صورت برای جوانسازی

بهترین ماسک های صورت برای جوانسازی :

اکثر افراد به ویژه خانم ها دغدغه یکسان دارند و آن هم  چگونگی کند کردن روند پیری پوست صورت می باشد.  معولاً زمانی که افراد سن ۳۰ سالگی را پشت سر می ‌گذارند وارد دوره جدیدی از زندگی خود می شوند که بدن آن ها به طور طبیعی و ناخواسته دچار تغییرات و تحولات زیادی می شود و در نهایت به پیری و چروک شدن پوست منجر خواهد شد .

گروهی از این افراد با مراجعه به کلینیک های زیبایی و مشورت با پزشک سعی می کنند راه کار های درمانی را به کار بگیرند و برخی دیگر برای جوانسازی پوست روش های خانگی که ساده تر است را انتخاب خواهند کرد . اما هر کدام از این راه کار ها با یک هدف مشترک و در جهت جوانی و شادابی پوست انجام می شود .

آب رسانی با استفاده از کرم های مرطوب کننده و آب رسان امکان پذیر است اما ممکن است با استفاده طولانی مدت از این کرم ها پوست دچار التهاب و حساسیت شود . متخصصین زیبایی راه کار های مختلفی را برای زیبا جویان عزیز در نظر می گیرند و همیشه تاکید دارند که برای پیشگیری باید مراقبت های پوستی به خوبی انجام شود.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم  انواع راه کار های مناسب  و بسیار مفید خانگی و همچنین یکی از روش های پر کاربرد و بی نظیر کلینیکی را به شما معرفی کنیم.  پس به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

آشنایی با روش های خانگی برای جوانسازی پوست

برای اینکه پوستی  جوان و زیبا داشته باشید می توانید با کمک محصولات ارزان قیمت خانگی نتایج مناسبی حاصل کنید . در این بخش از مطلب ما قصد داریم در خصوص راه کار های مناسب جوانسازی با شما گفت و گو کنیم.

استفاده از ژله شگفت انگیز آلوئه  ورا

ژل آلوئه ورا  از گیاهان بسیار مفید است که برای تولید انواع کرم ها و مرطوب کننده ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از محصولات شگفت انگیز برای جوان سازی پوست معرفی می شود.

  برای برخوردار شدن از ویژگی‌ های خاص این گیاه کافیست ژل میانی این گیاه را هفته‌ ای چند بار بر سطح پوست خود بمالید.  آلوئه  ورا  در طی چند ماه و یا هفته به طور منظم مورد استفاده قرار گیرد . پس از استفاده از این ماسک اجازه دهید ۱۰ دقیقه بر سطح پوست شما ما بماند و پس از این بازه زمانی پوست خود را با آب ولرم شست و شو دهید.

 استفاده از آلوئه ورا  از روش های موثر برای جوان سازی و شادابی پوست می باشد.

عصاره گوجه فرنگی

برای استفاده از ماسک گوجه فرنگی باید  کمی دقت داشته باشید. زیرا با استفاده غیر اصولی از این محصول ممکن است پوست شما با التهاب و سوزش همراه شود.

بنابراین بهتر است به جای استفاده از گوجه فرنگی عصاره آن را مورد استفاده قرار دهید.  استفاده از عصاره گوجه فرنگی هر هفته دو بار به مدت ۱۵ دقیقه مناسب می باشد . برای به دست آوردن نتایج مد نظر خود باید برای مدتی به طور منظم از این ماسک استفاده کنید.

روغن نارگیل برطرف کننده خشکی پوست

برای جوانسازی پوست یکی از محصولات موثر و پر کاربرد روغن نارگیل است که می‌ تواند شادابی و طراوت را به پوست شما هدیه دهد.  استفاده از این روغن روشی موثر برای درمان خشکی پوست و آب رسانی عالی می باشد . استفاده از روغن نارگیل همراه با مرطوب کننده ها جزء روش های جادویی برای جوانی و زیبایی پوست می باشد.

برای استفاده از این ماسک کافیست چند قطره از روغن را با کمک دستانتان خود گرم کنید و صورت خود را به آرامی با حرکات انگشت و به صورت دورانی ماساژ دهید . این فرایند زیبایی را به مدت ۲۰ دقیقه در طول روز انجام دهید و در پایان پوست خود را به آرامی بشویید.

استفاده از اسکراب بادام برای جوانسازی پوست

بادام یکی از محصولات ایده آل برای حفظ طراوت و شادابی پوست معرفی می شود . استفاده درست و اصولی از اسکراب بادام باعث می شود که شما با از بین بردن سلول های مرده پوست منافذ و راه های تنفسی آن را باز سازی و آب رسانی کنید.  استفاده از اسکراب بادام همچنین می تواند پوست شما را در برابر عوامل محیطی مانند اشعه نور خورشید محافظت کند و از خشک شدن و قرمزی پوست پیشگیری خواهد کرد.

 نحوه استفاده از  این اسکراب اینگونه است که با سه قاشق غذا خوری خامه،  یک فنجان شکر و مخلوط روغن بادام و زیتون این ماسک  را تهیه کنید و بر سطح  پوست خود قرار دهید.  این ماسک باید به مدت ۱۵ دقیقه بر سطح پوست بماند سپس با آب ولرم شست و شو دهید تا هیچ اثری از آن بر پوست باقی نماند.

عصاره لیمو

ماسک دیگری که برای جوانسازی و شادابی پوست مورد استفاده قرار می گیرد عصاره لیمو  است که یکی از منابع غنی ویتامین c می باشد و می تواند از پیری زود رس پوست به بهترین نحو جلوگیری کند . در همه خانه ها آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد و روش ای ایده آل برای حفظ شادابی و طراوت پوست می باشد.  عصاره لیمو در جهت حفظ شادابی پوست،  برطرف کردن لکه ها و آکنه های صورت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

برای تهیه این ماسک یک عدد لیمو ی تازه را از وسط نصف کنید و کمی عسل بر آن بمالید سپس سطح پوست خود را به آن آغشته کنید . به صورتی که لیمو به سمت بالا و پایین حرکت کند اجازه دهید تا آثار لیمو تا ۱۰ دقیقه بر سطح پوستتان باقی بماند و در پایان پوست خود را با آب گرم شست و شو دهید.  این راه کار یکی از روش های ایده آل خانگی برای جوانسازی پوست می باشد پس بهتر است این ماسک هفته‌ ای دو تا سه بار انجام شود.

لیفت و جوانسازی پوست با  سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ نیز دارای خاصیت سفت کنند گی و از بین بردن چین و چروک های پوست را دارا می باشد.  با استفاده از این ماسک می توان منافذ پوست که بیش از حد بزرگ شده و باعث ایجاد آکنه‌ ها در پوست شده است را برطرف کند.

هنگامی که منافذ پوست  از یکدیگر فاصله می گیرند باکتری ها در سطح پوست انباشته شده و به جوش های سر سفید و گوشتی تبدیل خواهد شد . برای استفاده از سفیده تخم مرغ با کمک یک قلم مو ، آن را بر سطح پوست خود بمالید.  سپس برای مدتی این کار را متوقف کنید تا سفید به آرامی جذب پوست شود و در نهایت خشک شود.  پس از ۱۵ دقیقه صورت خود را شست و شو دهید و با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید.

 استفاده از ماسک تخم مرغ جز روش های مناسب خانگی محسوب می‌ شود و نتایج موثری بر شادابی پوست خواهد داشت.

گلاب نوعی آنتی اکسیدان طبیعی

گلاب به عنوان یکی از آنتی ویروس های قوی در جهت باز سازی سلول های پوست و تقویت آن ها پیشنهاد می شود و باعث می شود که چین و چروک های سطحی پوست پوست به تدریج کاهش یابد . برای استفاده از گلاب کافیست دو قاشق چایخوری گلاب را با نصف قاشق آبلیمو ترکیب کنید و با استفاده  از یک پنبه محلول حاصل شده را بر سطح پوست خود بمالید .

پس از خشک شدن پوست  به مدت ۱۰ دقیقه پوست خود را با آب گرم شست و شو دهید.  گلاب به عنوان آنتی اکسیدانی طبیعی همراه با آبلیمو ، عسل و موز می تواند مکملی موثر برای شادابی پوست  باشد. ترکیب حاصل شده جزء بهترین ماسک ها برای جوانسازی پوست خواهد بود.

 استفاده از جوش شیرین

 ماسک جوش شیرین خاصیت های زیادی برای پوست دارد.  این محصول یکی از از ترکیبات شناخته شده است که با ویژگی های بی نظیر خود شادابی را به پوست هدیه می دهد .  جوش شیرین در مصارف پزشکی به عنوان عنصری موثر در پیشگیری از ایجاد چین و چروک های صورت معرفی می شود و همچنین جزء موثر ترین راه ها برای روشن شدن پوست و درمان انواع لکه های پوستی می باشد .

برای این که شادابی و شفافیت پوست خود را حفظ کنید استفاده از این ماسک را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.  برای تهیه ماسک جوش شیرین کافیست آن را با مقداری آب ترکیب کنید تا چربی های جمع شده و نا خالصی ها را از بین ببرید . همچنین جوش شیرین خاصیت ضد قارچ و ضد عفونی کنند گی دارد  و می‌ تواند در جوانسازی و شادابی پوست به شما کمک کند . این ماسک را باید به مدت پنج دقیقه بر سطح پوست خود قرار دهید سپس با آب ولرم شست و شو داده و پوست خود را خشک کنید .

 در برخی مواقع بهتر است که این این ماده را با شیر ترکیب کنید تا خاصیت مرطوب کنند گی آن باعث شادابی پوست شما شود.  شیر یکی از محصولات مناسب است که سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها می باشد و همچنین به تولید کلاژن در پوست کمک می کند.  بنابراین در از بین بردن چین چروک ها بسیار موثر است  و جزء بهترین روش های جوان سازی در منزل خواهد بود.

 استفاده از ماسک جوش شیرین و شیر به مدت ۲۵ دقیقه مناسب است.

  راه کار دیگر استفاده از جوش شیرین ترکیب آن با پرتقال است که به دلیل خاصیت اسیدی پرتقال در بسته شدن منافذ پوست پوست و تغذیه آن موثر می باشد. در حالی ‌که جوش شیرین نوعی تمیز کننده طبیعی معرفی می شود و با لایه برداری پوست تست اکسیژن بیشتری به منافذ پوست می رسد.

بنابراین سبب شفافیت ، نشاط و سلامتی پوست خواهد شد.  با ترکیب جوش شیرین و پرتقال می توانید به صورت هوشمندانه برای زیبایی و جوانی پوست خود اقدام کنید‌ ماسک جوش شیرین و آب پرتقال در مدت ۱۵ دقیقه مورد استفاده قرار می گیرد سپس می توانید صورت خود را شست و شو دهید .

برای این که بخواهید از پوست خود محافظت کنید ترکیب جوش شیرین با عسل گزینه مناسبی خواهد بود و باعث می‌ شود پوست شما شفافیت خود را حفظ کند . عسل حاوی مواد معدنی فراوان  است و به آب رسانی پوست کمک می کند. این روش جزء روش های موثر برای حفظ شادابی و جوانی پوست خواهد بود . استفاده از ماسک جوش شیرین و عسل به مدت ۲۰ دقیقه توصیه می شود.

 تا این بخش از مطلب شما را با انواع ماسک های مناسب برای جوانسازی و شادابی پوست آشنا کردیم اما روش های خانگی در جهت پیشگیری از  ایجاد چین و چروک ها و افتادگی پوست تاثیرگذار است و پس از ایجاد این نوع آسیب های پوستی روش های خانگی تاثیر چندانی نخواهد داشت.

پس از ۳۰ سالگی و مشاهده علائم افزایش سن ، در چهره مانند چین و چروک های ظریف و خفیف بهتر است که به کلینیک های زیبایی است مراجعه کنید تا متخصصین یکی از راه کار های موثر مانند هایفوتراپی را برای شما انجام دهند.

هایفوتراپی یکی از روش های بی درد سر ، سرپایی و بدون جراحی است که برای کسانی که می خواهند از روند پیری پوست پیشگیری کنند روشی بسیار عالی و پرطرفدار می باشد.  به همین دلیل ما ادامه این مطلب را به این موضوع اختصاص خواهیم داد . اگر شما نیز می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی

هایفوتراپی چیست ؟

هایفو (HIFU) بر گرفته از واژه High lntensity Focused ( Ultrasound یا همان امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا می باشد.  فرایند هایفو یکی از  روش های تقریباً جدید برای جوان سازی پوست  و لیفتینگ آن می باشد.   مراحل انجام هایفو بدون درد و به صورت غیر تهاجمی طی می شود و جزء بهترین گزینه به جای لیفت صورت با جراحی می باشد .

در این فرایند زیبایی امواج التراسوند مورد استفاده قرار می گیرد . این امواج در دستگاه های سونوگرافی نیز وجود دارند که در این روش امواج به صورت متمرکز لایه های زیرین پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و با انتقال انرژی سبب تحریک رشته های کلاژن ساز خواهد شد . کلاژن نوعی پروتئین ضروری بدن است که در استحکام بافت های بدن و پوست بسیار موثر است همچنین با این فرآیند می توان پوستی سفت و بدون چین و چروک داشته باشید .

فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی همچنین در جهت درمان سرطان در طی سال‌ های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد که در سال ۲۰۰۸ به عنوان یکی از روش های پرطرفدار جوانسازی معرفی شد .این فرایند زیبایی و درمانی در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و داروی ایالت متحد FDA  به عنوان لیفت ابرو مورد استفاده قرار گرفت .

امروزه برای بهبود وضعیت خطوط و ایجاد چین و چروک ها بر سطح پوست گردن و دکلته و صورت مورد تایید قرار گرفته است.   به علت مدرن بودن این روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار نگرفته اما طبق شواهد به دست آمده این روش زیبایی آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد و جز روش های ایمن و بدون جراحی می باشد.

 تا کنون در این روش درمانی پژوهش های بالینی گسترده انجام نشده و طی چند پژوهش کوچک به این نتیجه دست یافته اند که برای لیفت پوست و بهبود یافتن وضعیت چین و چروک ها بسیار کار ساز خواهد بود . آر اف روش درمانی دیگر با آین هدف می باشد.

کسا نی که هایفو تراپی  را انجام داده اند پس از چند ماه می توانند نتایج بی نظیر هایفو تراپی را حاصل کنند.  بدون این که خطرات و عوارض خطرناک پس با جراحی را تجربه کنند.

فرایند زیبایی هایفوتراپی با استفاده از امواج پر انرژی و متمرکز فرا صوت لایه های عمیق و و سطحی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد  انرژی این امواج  سبب می شود که دمای لایه ها به سرعت افزایش پیدا کند و با رسیدن به دمای خاص دچار آسیب سلولی خواهد شد . شاید کسب اطلاعات در این زمینه کمی گیج کننده باشد زیرا با اهداف شما تضاد دارد.

در صورتی که آسیب به سلول ها روشی کاملاً انتخابی است و باعث تحریک تولید کلاژن خواهد شد . وظیفه اصلی کلاژن ها حفظ ساختار طبیعی  پوست و بافت های بدن می باشد.  بنابراین هر چه کلاژن بیشتری در بدن تولید شود بافت ها سفت خواهد شد.  با افزایش یافتن میزان کلاژن سازی پوستی بدون چین و چروک صاف و سفت خواهید داشت.

 در این روش امواج بر روی بخشی  از پوست متمرکز می شوند و به بافت های دیگر پوست آسیبی وارد نخواهند کرد در نتیجه اعصاب ماهیچه ها و دیگر سلول های پوستی دست نخورده باقی می ماند.

مراحل انجام هایفوتراپی برای جوانسازی پوست :

قبل از انجام هایفوتراپی زیبا جویان عزیز نیاز به مراقبت و آماده سازی خاصی نخواهند داشت. فقط اگر آرایشی بر سطح پوست دارند باید برطرف شود و حتی نمی توانند از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنند.  مراحل انجام هایفوتراپی به شرح زیر می باشد.

 در مرحله اول متخصصین این محل مورد نظر درمان را از هر نوع آلودگی پاک سازی می کند سپس پس به طور موضعی پوست  بی حس می شود تا در د هنگام درمان کنترل شود.  سپس پزشک از  ژل ن

مخصوصی استفاده می کنند.  این ژل لوبریکانت نام دارد که در هنگام سونوگرافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 در مرحله بعد دستگاه هایفو بر روی ناحیه مورد نظر قرار می ‌گیرد تا مراحل درمان با نفوذ امواج فراصوت آغاز شود . متخصصین با استفاده از مانیتور این دستگاه امواج فرا صوت را برای اعمال این فرایند زیبایی تنظیم می کند.  این امواج با پالس های کوتاه به ناحیه مورد نظر فرستاده می شود.

فرایند هایفوتراپی ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد . سپس دستگاه  از روی پوست برداشته می شود.  در حین نفوذ امواج فرا صوت به پوست با احساس گرمایی خفیف یا سوزن سوزن شدن مواجه خواهید شد که متخصصین برای رفع این مشکل قبل از آغاز جلسه درمان دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد.  بعد از پایان جلسه هایفوتراپی زیبا جویان عزیز می توانند بلافاصله کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهند.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

فرایند زیبایی هایفوتراپی معمولاً در رده سنی ۳۰ تا ۷۵ سال توصیه می‌ شود تا بتوان شل شدگی های خفیف تا متوسط پوست را برطرف کرد . همچنین این فرایند در کاهش روند پیری پوست تاثیر گذار  است هدف اصلی متقاضیان از انجام فرآیند هایفو به تاخیر انداختن سرعت پیری پوست می باشد . بنابراین در در افراد جوان تر این روش درمانی پاسخ بهتری خواهد داشت.

 متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می توانند از این روش برای پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند و کسانی که پوستشان به دلیل قرار گرفتن پی در پی در معرض نور خورشید و اساسی فرا بننفش افتاده و شل شده است  و می توانند برای نتایج مورد نظر خود چند جلسه هایفو را انجام دهیم .

افرادی که در سنین بالا با افتادگی و شل شدگی شدید پوست در ناحیه گردن مواجه شدند ه اند بهتر است به جای هایفوتراپی روش هایی مانند جراحی را انتخاب کنند زیرا پوست آن ها قوام خود را از دست داده است و امواج فرا صوت تاثیر چندانی بر پوست آن ها نخواهد داشت.  فرایند هایفوتراپی برای افرادی که در ناحیه مورد نظر با عفونت، زخم و آکنه های کیستی و ایمپلنت های فلزی مواجه هستند گزینه مناسبی نخواهد بود.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی

کاربرد های هایفوتراپی

با توجه به نظر انجمن جراحی پلاستیک زیبایی ایالات متحده هایفو تراپی و هر روش درمانی و جوانسازی پوست بدون جراحی می‌ تواند به جای جراحی لیفت صورت مورد استفاده قرار گیرد.

 از سال ۲۰۰۸ تا این زمان فرایند هایفو در درمان های زیبایی پوست شهرت زیادی پیدا کرده است . در طی چند سال اخیر این فرایند ۶۰ درصد افزایش داشته است . فرایند ها و برای جوانسازی پوست مزایای زیادی دارد که در ادامه چند کاربرد مهم آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کاهش و درمان چین و چروک های پوست
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • سفت شدن پوست در ناحیه گردن و غبغب
  • لیفت گونه ها و ابرو ها و پلک ها
  • درمان و بهبود وضعیت خط چانه
  • لیفتینگ و سفت شدن پوست صورت ، دکلته و پوست گردن
  • اصلاح طرح لبخند
  • مورد استفاده برای انواع تیپ‌ های پوستی
  • بهبود رنگ پوست
  • درمان منافذ باز پوست
  • درمان و رفع غبغب
  • از بین بردن چربی های موضعی

مزایای هایفوتراپی

فرایند هایفو تراپی یکی از روش‌ های مدرن و پیشرفته است که به صورت غیر تهاجمی است که برای جوانسازی پوست روشی کاملا ایمن و بی خطر می باشد. برخی از مزایای این فرایند به شرح زیر است.

 پس از یک تا سه جلسه هایفوتراپی می توانید  نتایج مد نظر خود را حاصل کنید.

 مدت ماندگاری هایفوتراپی طولانی مدت است جلسات هایفو کوتاه مدت است و در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.

 این روش درمانی بدون دغدغه،  برش و بخیه بر سطح پوست انجام می شود و دوره نقاهت و ریکاوری نیاز ندارد.

 در این روش تزریقی انجام نمی شود و هیچ ماده مصنوعی به بدن وارد نخواهد شد.

 بدون نیاز به خونریزی،  درد و پانسمان کردن مراحل آن طی می شود .

هایفوتراپی را می توان برای افزایش مدت ماندگاری با روش های زیبایی دیگر ترکیب کرد .

مثلاً این روش را می توان با فرایند میکرونیدلینگ انجام داد و تاثیرات بی‌ نظیری را به دست آورد.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌ شود. این خدمات با پیشرفته ترین دستگاه ها برای زیبا جویان عزیز ارائه خواهد شد.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی چه عوارضی به همراه دارد؟

 همه روش های درمانی و زیبایی که در کلینیک های تخصصی انجام می‌ شود قطعاً با عوارض رایجی همراه است.  فرایند هایفوتراپی جزء روش هایی است که عوارضی خفیف و بسیار زود گذر دارد و در مدت زمان کوتاهی هیچ اثری از آن ها باقی نمی مانند.

 از عوارض جانبی هایفوتراپی می توان به کمی تورم و قرمزی پوست اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود . خطرات جراحی نگران کننده است که شامل

  • ریسک بیهوشی عمومی
  • عفونت
  • خونریزی
  • ایجاد لخته های خون در ایجاد اسکار
  • ریزش مو در ناحیه جراحی

 می باشد.  بنابراین متخصصین زیبایی ترجیح  می دهند که روش‌ های غیر جراحی را به شما پیشنهاد کنند تا شما عزیزان بتوانید با حداقل عوارض نتایجی عالی و طولانی ‌مدت حاصل کنید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات درمانی و زیبایی توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌ شود.  هدف کادر درمانی در این کلینیک نتایج عالی با حداقل عوارض می باشد.

هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

هایفوتراپی هزینه بسیار کمی نسبت به عمل جراحی خواهد داشت اما به نظر شما دقیقاً هزینه این درمان چقدر است ؟ عوامل مختلفی هزینه های این فرایند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • تعداد جلسات
  • میزان افتادگی و شلی پوست
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

می باشد . بنابراین نمی‌ توان هزینه مشخصی را برای این فرایند زیبایی و درمانی اعلام کرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هزینه ها با تخفیفات ویژه ای برای زیبا جویان عزیز ارائه می شود و اگر می خواهید از این مزایای بی نظیر کلینیک بهره مند شوید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از جوانسازی پوست با هایفوتراپی :

 قبل از انجام فرآیند هایفو تراپی از انجام روش های دیگر جوان سازی مانند تزریق بوتاکس،  ژل و یا چربی خود داری کنید.  زیرا امواج این دستگاه  در ناحیه تزریق نفوذ می کند و اثرات آن ها را از بین می برد.

 برای استفاده از این راه کار های زیبایی باید پس از پشت سر گذاشتن جلسه هایفو زمان مشخصی را پزشک برای شما تعیین کند.

 در هنگامی که در دوران قاعدگی یا سیکل ماهیانه قرار دارید سیستم عصبی و هورمونی های شما نسبت به عوامل مختلف حساسیت بیشتری دارند و بهتر است که در این دوران از انجام هایفوتراپی خودداری کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک هی چگونه آرایشی نداشته باشید و حتی از محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید.

 اگر دندان فلزی یا ایمپلنت دارید به پزشک اطلاع دهید.

 چند روز قبل از انجام هایفوتراپی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و رفتن به سولاریوم خودداری کنید.

 مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید.

مراقبت های پس از جوانسازی پوست با هایفوتراپی :

 از لمس کردن،  ماساژ دادن،  خاراندن و دستکاری کردن ناحیه درمان بپرهیزید .

از قرار دادن کمپرس سرد در ناحیه مورد هدف خودداری کنید.

 تا سه روز از آرایش کردن و استفاده از محصولات مراقبتی پوست خود داری کنید .

در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتما از ضد آفتاب استفاده کنید .

در معرض هوای سرد و گرم قرار نگیرید زیرا اثرات درمان کاهش می یابد.

هنگام استراحت زیر سر خود را با کمک دو بالش کمی بلند نگه دارید تا تورم صورت کاهش دهید.

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا در هنگام تعویض لباس دچار مشکل نشوید.

اثرات و نتایج :

بر اساس پژوهش های انجام شده و تجربیاتی که از بیماران حاصل شده تقریباً همه افرادی که برای جوانسازی پوست فرایند هایفو تراپی را انتخاب کرده‌ اند پس از ۳ ماه توانسته اند به نتایج مورد نظر خود برسند . در صورتی که نتایج لیفت با جراحی پس از یکسال قابل مشاهده خواهد بود .

تاثیر فرایند هایفو سریعتر از لیفت با جراحی می باشد و خطرات بسیار کمی دارد.  اما متاسفانه نمی تواند همانند جراحی نتایج ماندگار و همیشگی داشته باشد زیرا  روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و به مرور زمان و مجدداً میزان کلاژن سازی در بدن کاهش می یابد و کل کلاژن های ساخته شده تجزیه می شوند و در نهایت پوست به حالت قبل باز می گردد .

این فرایند زیبایی در حدود ۳ تا ۵ سال اتفاق می افتد اما برای لیفت با جراحی می توانید در حدود ۱۲ از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  البته ، عوامل مختلفی مانند مراقبت از پوست با محصولات مناسب و سازگار، سبک صحیح زندگی و تغذیه مناسب روند جوانسازی پوست را افزایش خواهد داد.

متخصصین برای جوان سازی و زیبایی پوست تا حد ممکن روش‌ های غیر جراحی را پیشنهاد می کنند مثلاً اگر برای تسکین  سر درد شما استامینوفن کافی باشد نیازی به مصرف مورفین یا دارو های قوی تر  نمی باشد.  زیرا با این موضوع عوارض جانبی را افزایش خواهند داد.

این مسئله برای زیبا سازی پوست نیز صدق می کند  و زمانی که اثرات پیری چهره شدید نشده و می توان با روش‌ های غیر جراحی مشکل را برطرف کرد نیاز به جراحی سنگین نمی باشد . متخصصین حضور در جلسات سالیانه هایفوتراپی را برای ماندگار کردن نتایج گزینه مناسبی می‌ دانند.  نکته مهمی که در این روش می‌ توان بیان کرد این است که جوان سازی در این روش بر پایه رفتار طبیعی پوست حاصل می شود .

یعنی می توان چین و چروک و شل شدگی پوست را با تحریک کلاژن سازی حاصل کرد. بنابراین در این روش هیچ ماده مصنوعی به بدن وارد نمی شود و یا نیاز به فلج کردن عضلات نمی باشد در نتیجه نیاز نیست که خطرات و استرس‌ های پس از جراحی را تجربه کنید.

دوره نقاهت پس از جوانسازی پوست با هایفوتراپی چقدر است ؟

فرایند هایفو تراپی جزء روش های غیر تهاجمی است که در سطح پوست هیچ برش و بخیه ایجاد نمی‌ شود و حتی نیاز به تزریق ماده مصنوعی به پوست نمی باشد. تنها حسی که در حین انجام این فرآیند زیبایی تجربه می‌ کنید احساس معذب بودن است.  زمانی که پالس های الکتریکی کوچک وارد پوست می شود حس سوزن سوزن شدن ضعیفی خواهید داشت.

اگر در مورد این موضوع نگران هستید باید بدانید که این فرآیند به هیچ وجه دردناک نیست به هر حال می‌ توانید با پزشک مشورت کنید تا با مصرف مسکن های مناسب استرس خود را کنترل کنید.  پس از انجام هایفوتراپی با کمی قرمزی و تورم خفیف مواجه می شوید که در طی چند ساعت برطرف می شود.

متقاضیان می توانند پس از پایان جلسه درمان و ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند .البته،  اعمال مراقبت ها در سرعت بهبودی و نتایج درمان نقش مهمی ایفا می کند . نوشیدن مایعات،  تغذیه مناسب و دوری از نور خورشید و استعمال دخانیات می تواند تاثیرات و ماندگاری درمان را افزایش دهد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جوانسازی

تعداد جلسات هایفوتراپی برای جوانسازی پوست چقدر است؟

برای رسیدن به نتایج مطلوب باید به مراکز تخصصی مراجعه کنید. متخصصین در سال اول ممکن است دو جلسه هایفو را برای شما پیشنهاد کند و در سال های آتی باید برای تداوم آن نتایج این عمل را تکرار کنید. البته،  تعداد جلسات بر حسب درخواست ها و نیاز های شما  قابل تغییر می باشد.

طبق تجربیات حاصل شده تعداد جلسات بیان شده نتایج بهتری به همراه خواهد داشت و هر جلسه هایفوتراپی در حدود ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد که به وسعت پوست و میزان آسیب های پوستی بستگی دارد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان فرآیند هایفو تراپی با دستگاه های مجهز و با برند های جهانی ارائه می‌ شود و زیباجویان عزیز می‌ توانند از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوند .

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%ac%d8%b2%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d9%88-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

نتیجه گیری :

برای مراقبت از پوست و شاداب نگه داشتن آن باید از محصولات مناسب ضد پیری مناسب با جنس پوست خود استفاده کنید زیرا  برخی از این محصولات با استفاده مداوم سبب خشکی و تحریک پوست شما خواهد شد.  مصرف غذا های سالم و مکمل های روغنی مانند ماهی برای سلامتی پوست بسیار مفید است.

همراه با روش های خانگی روش های موثر جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی می ‌تواند سرعت پیری پوست را به تعویق بیاندازد. هایفوتراپی یکی از روش ‌های پرطرفدار و بی نظیر است که در طی یک تا دو جلسه برای مدت ‌های طولانی پوست شما صاف و یکدست می کند . برخی افراد به دلیل افزایش سن،  جوانی و شادابی خود را از دست داده اند و نمی توانند با استفاده از ماسک های طبیعی نتایج مطلوبی حاصل کنند.

در این شرایط انتخاب کلینیک های معتبر و متخصصین با تجربه بهترین گزینه خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های جوان سازی و زیبایی پوست شامل میکرونیدلینگ،  هایفوتراپی، آر اف فرکشنال،  لیزر، تزریق چربی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس، لیفت با نخ و موارد بی شمار دیگر ارائه می شود.  هر کدام از این روش ها بر اساس اهداف متقاضیان میزان افتادگی و شلی پوست تعیین می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/eccw

لینک آپارات: https://aparat.com/v/XGyFB

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/HAYU6HVz

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش