بهترین روش ریموو تاتو

بهترین روش ریموو تاتو استفاده از لیزر است. پاک کردن تاتو با استفاده از لیزر های مخصوص قابل  انجام است.زمان یکه فرداز طرح تاتوی خود پشیمان میشود ،تحت هیچ شرایطی نباید به ارایشگر مراجعه کند زیرا ارایشگر برای ازبین بردن طرح قبلی از رنگ های بی رنگ استفاده میکند.رنگ های بی رنگ پاک کردن ان بسیار سختتر است.معمولا بعداز پاک کردن این رنگ ها پوست دچار سیاهی میشود.پس اگر قصد پاک کردن تاتوی خود را دارید به متخصص پوست دراین زمینه مراجعه کنید.

دلایل ریموو تاتو

شایع ترین عارضه خالکوبی پشیمانی است.گاهی پشیمانی به دلیل مسائل عقیدتی و گاهبه دلیل ناهمخوانی طرح ایجاد شده با تصورات فردی است.و همچنین در بعضی اوقات به دلیل  قرینه نبودن طرح های که باید قرینه باشند.گاهی نیز فرر رنگ انرا نمیپسندد و میخواهد انرا پاک کند.

روشهای ریموو تاتو و بهترین روش ریموو تاتو

گاهی جراحان پلاستیک برای برداشتن تاتو از روش ها ی قدیمی مپل بریدن و دوختن استفاده میکنند.که این دارای مشکلات زیادی است.از جمله شایع ترین انها عفونت است.
بهترین روش ریموو تاتو استفاده از لیزر است.متخصص پوست تاتوی شما را با استفاده از لیزر برای شما پاک میکند.اگر بخواهید تاتویی که رنگ ان مثل رنگ پوست شما  است را پاک کنید، درصورتی که از لیزر های کیوسوییچ استفاده کنید رنگ سیاه میشود. برای پاک کردن این تاتو ها باید از لیزر های زخم کننده و لایه بردار مثل اربیوم یاگ یا لیرز دی اکسید کربن استفاده کنید.
اگر عمق نفوذ رنگ به داخل پوست زیاد باشد، گاه خطر پدیدار شدن  و بروز جوشگاه وجوددارد.امروزه میتوان از لیزر فراکشنال دی اکسید کربن برای پاک  کردن تاتوهای همرنگ پوست بهره گرفت.

چه افرادی میتوانند از لیزر به عنوان بهترین روش ریموو تاتو استفاده کنند؟

کسانی که از طرح تاتوی خود پشیمان هستند میتوانند برای پاک کردن ان از لیزر استفاده کنند.اگر رنگ تتوهمرنگ پوست باشد پاک کردن ان سختتر شده و برای ان از لیزرهای فراکشنال دی اکسید کربن برای ان استفاده میشود.البته درصورتی که عارضه ی پوستی و یا بیماری پوستی داشته باشید نمیتوانید از این روش استفاده کنید.

مزیت ها و کاربرد های استفاده ازبهترین روش ریموو تاتو یا همان لیزر

روشهای قدیمی پاک کردن تاتو باعث ایجاد سیاهی و عفونت میشد. به صورت کلی عمل تاتو وفرورفتن سوزن به داخل پوست میتواند موجب عود عفونت و تبخال شود.گاهی محل تاتو دچار عفونت میکروبی میشود.این مشکل در اغلب تاتو هایی است که در محیط غیربهداشتی انجام میشوند.استفاده از لیزر علاوه بر محو کردن تاتو مشکلاتی از قبیل عفونت و سیاهی را برای پوست ایجاد نمیکند.

مراقبت های قبل ازبهترین روش ریموو تاتویا همان لیزر

زمانی که تصمیم گرفتین که تتوی خود را ریمو کنید نزد متخصص پوست بروید تا با استفاده از روشهای مخصوص این کار را برای شما انجام دهد.به هیچ وجه نزد ارایشگر برای ریموی تتو نروید.زیرا از رنگ های بی رنگ برای تتوی شما استفاده میکند و شما فکر میکنید که تتوی شما پاک شده است.برای پاک کردن تتو نزد متخصص رفته و درصورتی که ضایعه ی پوستی دارید با او مشورت کنید.همچنین قبل از رفتن نیز دوش بگیرید.

مراقبت های بعد ازبهترین روش ریموو تاتویا همان لیزر

بعد از پاک کردن تاتو تا سه روز به حمام نروید.درصورتی که پزشک برای شما  دارو تجویز کرد،انها را تا پایان دوره مصرف کنید.از ارایش کردن و همچنین استفاده از کرم پودر خودداری کنید.

هزینه ی استفاده از بهترین روش ریموو تاتویا همان لیزر

هزینه ی استفاده از این روش بستگی به تعداد جلسات درمانی وهمچنین پزشک و کلینیک مربوطه دارد.در کلینیک بین المللی اراد از طرح های تخفیفی ویژه ای به مشتریان ارائه میشود و انها میتوانند علاوه بر این طرح ها از مشاوره ی رایگان نیز استفاده کنند.

نتیجه

بهترین روش ریموو تاتو استفاده از لیزر است. برای پاک کردن تاتو باید به متخصص پوست مراجعه کنید.بزرگترین اشتباه فردی که از تاتوی خود پشیمان شده است  این است که برای پاک کردن طرح تتو ی خود نزد فرد تاتو کننده که اغلب ارایشگر است میرود.کاری که ارایشگران انجام میدهند این است که از رنگ های همرنگ پوست برای قسمت های خراب شده ی استفاده میکنند.بسیاری از افراد گول میخورند و فکر میکنند که رنگ های ابتدایی از پوست زدوده شده اند.برای پاک کردن طرح تتوی خود از لیزر استفاده کنید.لیزر هم نیز باید توسط فرد متخصص انجام شود. هزینه ی استفاده از بهترین روش ریموو تاتویا همان لیزر بستگی به پزشک و کلینیک مربوطه دارد.

معرفی پزشک

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد برای پاک کردن تاتو از لیزر استفاده میشود.دستگاهای پیشرفته لیزر در این کلینیک وجود دارد  که برای پاک کردن انواع تاتو ها از ان ها استفاده میشود.همچنین تمامی کارها نیز توسط پزشک ماهر و باتجربه جناب آقای دکتر علیزاده صورت می گیرد.و تمامی مراجعین از عملکرد دکتر رضایت کامل ر ا دارند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه
برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات دیگر کلینیک  از این لینک استفاده کنید: https://clinicarad.com/8ezz
ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش