بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم

سیاهی زیر چشم از جمله مواردی است که افراد زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن با ان هستند.بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم تزریق فیلر است.از فیلر ها به عنوان پر کننده های پوستی استفاده میشود.بیشترین فیلری که مورد استفاده قرار میگیرد،فیلر هیالورونیک اسید است.هیالورونیک اسید در پوست همه ی افراد وجود دارد به همین دلیل است که بدن انرا پس نمیزد.

دلایل و علائم سیاهی زیر چشم

از جمله از دلایل اصلی سیاهی دور چشم میتوان به مواردی همچو:سیگارو قلیان،کم خوابی،رژیم غذایی نامناسب،کم ابی بدن اشاره کرد.علاوهب راین موارد وراثت نیز تاثیر بسزای را در سیاهی زیر چشم دارد.

انوع روش های درمانی برای درمان و رفع سیاهی زیر چشم

علاوه بر رو شهای گیاهی که دارای اثر موقتی هستند روش های پزشکی که برای سیاهی زیر چشم از انها استفاده میکنند وتاثیر بسزایی را دارد عبارتنداز:لیزر درمانی،پیلینگ شیمایی، هایفو،تزریق ژل،مزوتراپی.

تزریق ژل بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم

تزریق فیلر یکی از بهترین روش های درمانی برای سیاهی زیر چشم است. این روش که با تزریق هیالورونیک اسید صورت میگیرد باعث میشود که زیر چشم پر شده و تیرگی ان نیز از بین برود.هیالورونیک اسید ماده ای است که در بدن افراد به صورت طبیعی وجود دارد.و به همین دلیل است هیچگونه خطری برای بدن ندارد و بدن انرا پس نمیزند.

چه افرادی برای تزریق ژل جهت درمان سیاهی زیر چشم مناسب اند؟

کاندید های استفاده از این روش افرادی هستند که از سیاهی دور چشم خود رنج یبرند و میخواهند خیلی سریع سیاهی زیر چشمشمان درمان شود.علاوه بر این افراد چناچه حساسیت دارند به مواد مصرفی و از داروهای رقیق کننده خون استفاده میکنند کاندید مناسبی برای این روش نیستند.

انجام دادن این روش درمانی برای این عارضه چه کاربردی دارد ؟

انجام دادن این روش درمانی دارای مزایایی است.ازجمله اولین مزیت این رو شاین است که نتیجه ی ان خیلی سریع است.یعنی شما با یکبار تزریق متوجه تغییرات زیر چشم خود میشوید.همچنین باعث سفت شدن پوست و از بین رفتن چروک های ارطراف چشم شما میشود.تزریق ژل دارای دوره ی نقاهت کوتاهی است.

مراقبت های قبل ازانجام تزریق ژل یکی از بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم

قبل ا تزریق ژل ابتدا باید یک جلسه با پزشک خود مشورت کنید.از داروهای رقیق کننده خون مثل اسپرین استفاده نکنید.در روز تزریق ارایش نداشته باشید.درصورت داشتن بیماری زمینه ای با پزشک مشورت کنید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق ژل یکی از بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم

بعد از تزریق ژل ، درصورت ورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.به محل تزریق دست نزنید.هنگام تمیز کردن صورت به ارامی این کار را انجام دهید.سعی کنید تا چند روز اول از ارایش کردن خودداری کنید.

هزینه ی انجام تزریق ژل بهترین روش درمانی برای سیاهی زیر چشم چقدر است؟

هزینه ی تزریق ژل بستگی به برند ژل مصرفی و همچنین پزشک و کلینیک مربوطه دارد.در کلینیک بین المللی اراد طرح های تخفیفی ویژه ای به افراد داده میشود و افراد میتوانند با هزینه ی کمتر به نتیجه ی مد نظر خود برسند.همچنین مشاوره نیز در این کلینیک رایگان است.

نتیجه

بهترین روش درمانی سیاهی زیر چشم شامل تزریق فیلر است.این روش دوره ی نقاهت کمی را دارد.همچنین نتیجه ی ان بعد از تزیق قابل مشاهده است.سیاهی زیر چشم به دلایل مختلفی ایجاد میشود.مهم ترین دلیل ان وراثت است.افرادی کاندید مناسبی برای استفاده از این روش هستند که داروهای رقیق کننده خون استافده نکنند و همچنین حساسیت نداشته باشند.هزنیه ی ان نیز بستگی به برند ژل و مقداری که مصرف میشود دارد.البته کلینیک و پزشک نیز بی تاثیر نیست.
انتخاب پزشک و کلینیک امری مهم است.بخصوص اگر قصد انجام دادن کارهای زیبایی را دارید.کلینیک بین المللی ارا د مراجعین بسیاری را دارد که همگی از پزشک این کلینیک و بقیه ی پرسنل کلینیک رضایت تام را دارند.تمامی کارهای زیبایی این کلینیک تحت نظر دکتر علیزاده میباشد.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/e9i8

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش