بهترین روش تقویت موها

شما می توانید به عنوان بهترین روش تقویت موها از مواد طبیعی و گیاهی مناسب برای جلوگیری از ریزش و رشد موهای خودتان استفاده کنید تا نتیجه بهتری به دست آوریم و با عطسه جلوگیری کردن ریزش مو و تقویت موها سر خود شوید.

چه دلایلی باعث ریزش مو میشود:

ریزش مو و هم در زنان و هم در مردان می‌تواند اتفاق بیفتد. و عوامل مهمی که باعث ایجاد ریزش مو میشود. میتواند عوامل هورمونی و ژنتیکی و وجود بیماری ها نظیره دیابت و یا بیماری‌های فوق کلیوی و بارداری و کمبود پروتئین و کم‌خونی و فقر آهن می تواند از علت هایی باشد که باعث ریزش مو میشود. که می‌توانید برای تقویت موها از درمانهای خانگی و پزشکی استفاده کنید.

چه درمان هایی میتوان برای تقویت موها استفاده کرد:

شما می توانید برای جلوگیری از ریزش موها وتقویت موها از درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی و پی آر پی استفاده کنید. که یکی از روش هایی که میتوان با استفاده از آن به تقویت موها کمک شایانی بکنید. استفاده از روش prp می باشد در این روش پزشک متخصص با استفاده از خون خودشما پلاسمای غنی شده. را جهت جلوگیری از ریزش موها وتقویت موها به نزدیک فلیکول های مو تزریق می‌کند. که این عامل باعث رشد مجدد موها و جلوگیری از ریزش موها می شود و به تقویت موها کمک شایانی می‌کند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند:

همه افراد با هر زمانی که از نظر سلامت جسمی سالم باشند می‌توانند این روش را انجام دهند ولی خانم های باردار و شیرده و همچنین کسانی که از داروهای رقیق کننده خون و داروهای قلبی استفاده می‌کند این روش را نمی تواند انجام بدهد وباید با پزشک متخصص مشورت نمایند. که می‌توانند از این روش برای تقویت موها استفاده کنند یا خیر.

مزیت های استفاده از روش پی آر پی:

برای تقویت موها می توانیم از پی ار پی استفاده کنید که با توجه به اینکه از خونه خود شما برای انجام این روش استفاده می شود هیچگونه عوارض حساسیت و یا عفونتی را برای شما ندارد نیازی به بستری و استراحت ندارید و همچنین کم یا زیاد بودن تزریق بر روی پوست به عنوان تقویت موها هیچ ضرری برای شما ندارد.

مراقبت های قبل از انجام روش پی آر پی:

• اولین مراقبت ای که قبل از انجام هر روش پی آر پی برای تقویت موها انجام می‌دهیم انتخاب یک پزشک مجرب و با تجربه می باشد .
• اگر شما مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستید حتماً با پزشک متخصص خود را در جریان قرار دهید
• و قبل از انجام تزریق برای تقویت موها حتماً استحمام کرده و سر خود را با شامپو بشویید بدون استفاده از مواد آرایشی برای موی خود می‌توانید آماده تزریق شوید.

مراقبت های بعد از انجام پی آر پی:

بعد از انجام پی آرپی به عنوان تقویت موها برای دستیابی به نتایج مطلوب تر باید طبق توصیه‌های پزشک عمل کنید می‌توانید برای درمان ورم از کمپرس یخ استفاده کنیم و و از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید و از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق زیاد در پوست سر می شود نیز تا چند روز خودداری کنید و از وارد شدن ضربه به پوست سر نیز جلوگیری کنید.

هزینه:

هزینه های درمانی که برای prp در نظر گرفته می شود بسته به دستمزد متخصص و تعداد جلسات درمانی و تعرفه مراکز تخصصی مو و همچنین بسته به وضعیت موهای فرد دارد همچنین انتخاب پزشک کلینیک مورد نظر برای انجام این روش می‌تواند بر هزینه ها تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

برای تقویت موها می توانید از مکمل های خوراکی استفاده کنید که توسط پزشک متخصص به شما پیشهاد داده میشود.همچنین میتوانید از روش های پزشکی نظیره prp استفاده کنید که می تواند باعث تقویت موها در شما شود.
شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام روش پی آر پی را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید و از خدمات مربوط به انجام این روش بهره مند شوید.
شما می توانید جهت شماره گیری با کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ml92

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش