شلی پوست و رفع آن با بهترین روش

با افزایش سن میزان تولید کلاژن در زیر پوست کاهش پیدا می‌کند. چون کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است. کاهش آن باعث شلی پوست می شود و فرد را دچار چین و چروک صورت می کند. و روش هایی برای رفع شلی پوست وجود دارد که توضیح می دهیم.

عوامل و دلایل انتخاب بهترین روش برای رفع شلی پوست:

فرد با دیدن چین و چروک و شلی پوست دچار ناراحتی شده و اعتماد به نفس و کاهش پیدا می کند پس باید به دنبال راهکار مناسبی برای درمان این مشکل باشد که امروزه روش های مختلفی برای درمان این مشکلات وجود دارد.

انواع درمان شلی پوست:

درمانهای خانگی می‌تواند تا حدی مانع از شلی پوست و چین و چروک شود مانند استفاده از ماسک ‏ماست و آرد برنج یا آب سیب زمینی اما به طور صددرصد جوابدهی ندارد روش های جدیدی برای درمان این مشکل وجود دارد که جواب دهی بالایی دارد مانند انجام لیفت با نخ که در این روش نخ به وسیله سوزن های مخصوص در نقاط مورد نیاز وارد شده و با چسبیدن به بافت پوست آن را می کشد و پوست شل شده را جمع میکند.

چه کسانی بهترین گزینه برای انجام لیفت نخ هستند:

لیفت نخ برای رفع شلی پوست برای افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی پوست شده‌اند و برای از بین بردن چین و چروک اطراف چشم و یا بالا کشیدن ابرو بهترین درمان است تا علاوه بر رفع افتادگی وشلی پوست و و چین و چروک ایجاد شده باعث افزایش اعتماد به نفس خود شده و صورت جوان و شاداب داشته باشند.

لیفت با نخ چه کاربردی دارد:

از مزایای لیفت با نخ میتوان به رفع شلی پوست بدون درد و خونریزی و داشتن دوره نقاهت کم و بدون نیاز به بیهوشی کامل و عمل جراحی اشاره کرد که در کمترین زمان می‌توان به پوستی زیبا و شاداب دست پیدا کرد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای رفع شلی پوست آب فراوان بنوشید تا پوست شما دچار کم آبی نشود و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید چون این موارد باعث از دست رفتن آب کافی بدن میشود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ برای رفع شلی پوست تا ۲۴ ساعت استراحت مطلق داشته باشید و به استخر نروید چون باعث بروز عفونت می شود و از فعالیتها و ورزش های سنگین دوری کنید چون باعث تعریق بدن میشود با رعایت این نکات و نکات ارائه شده توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام لیفت نخ برای رفع شلی پوست برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به برند نخ استفاده شده و همچنین تعداد نخاع و مدت زمان انجام درمان مشخص می شود و شما می توانید برای اطلاع از هزینه به کلینیک های معتبر مراجعه کرده یا با آنها در تماس باشید.

نتیجه:

با افزایش سن میزان تولید کلاژن پوست کاهش یافته و باعث بروز چین و چروک می شود شما می توانید با انجام لیفت نخ برای رفع شلی پوست خود اقدام کنید با این روش نخ ها به پوست وارد شده و باعث کشیدن پوست می شود و نخ ها قابل جذب بوده و باعث افزایش تولید کلاژن سازی پوست می شوند و پس از گذشت دوره ماندگاری نخ جذب پوست شده و عوارضی برای فرد در پی نخواهد داشت.
شما می توانید به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کنید و اطلاعات کافی را از درمان لیفت با نخ برای رفع شلی پوست به دست آورید این کلینیک خدمات درمانی را در نظر جناب دکتر علیزاده ارائه می کند و شما می توانید با استفاده از تخفیفات روزانه و ویژه کلینیک درمان های زیبایی را با هزینه مناسبی انجام دهید و به نتیجه مطلوب خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/oq3v

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش