رفع چین وچروک صورت و راه درمان

با بالا رفتن سن سلول های پوست نیز پیر تر می شود. که سلول های زیرین پوست شروع به نازک شدن میکند که باعث میشود. پوست خشک شود و به خاطر همین چین و چروک ها بر روی پوست به وجود می آید. که به دنبال بهترین راه رفع چین وچروک صورت می توانید از روش هایی نظیر ه مزوتراپی پوست استفاده کنید.

بهترین راه رفع چین وچروک صورت

روش استفاده از مزوتراپی برای پوست:

در این روش پزشک متخصص شما برای رفع چین وچروک صورت با استفاده از محلولی که از پروتئین ها و اسید آمینه و آنتی اکسیدان ها آماده کرده. را به لایه میانی پوست تزریق می کند. که با این کارش باعث تغذیه بهتر و همچنین تحریک پوست به ساخته کلاژن و الاستین در پوست می شود.
مزوتراپی برای درمان خطوط ریزه چین وچروک استفاده می‌شود. که باعث جوانسازی پوست میشود. همچنین برای سفت کردن پوست از روش مزوتراپی استفاده می‌کند. که روش مزوتراپی به‌دلیل اینکه بدون جراحی است خواهان زیادی برای این روش دارد.
روش مزوتراپی معمولاً برای افراد بالای ۲۰ سال که چین وچروک بر روی پوست آنها ایجاد شده است توصیه می شود برای انجام روش مزوتراپی سعی کنید با یک متخصص مجرب مشورت کنید و پرونده پزشکی خویش را در اختیارش قرار دهید تا با توجه به مشخصات شما برای تان مشخص کند که این روش برای شما جوابگو میباشد یا خیر

هزینه ها :

هزینه مربوط به انجام روش مزوتراپی برای رفع چین وچروک صورت با توجه به اندازه گیری منطقه مورد درمان و همچنین تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای افراد و هزینه‌های پزشک بستگی دارد.
شما میتوانید برای گرفتن اطلاعات مربوط به مزوتراپی با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به این روش اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه :

برای رفع چین وچروک صورت می توانید از روش های پزشکی نظیره مزوتراپی پوست بهره بگیرید. استفاده از این روش باعث می شوید تا چین وچروک پوست از بین رفته و پوست قادر به ساخته کلاژن و الاستین بیشتری برای کشسانی و ارتجاعی بودن پوست را تولید کند که در نهایت موجب رفع چین وچروک صورت می شود.
شما اگر قصد انجام هر روش های مربوط به مزوتراپی پوست را دارید می توانید این روش‌ها را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید.
دوستان عزیز شماره های زیر برای شما در نظر گرفته شده است تا ضمن مشاوره شدن توسط کارشناسان کلینیک بتوانید به راحتی برای گرفتن نوبت با کلینیک بین المللی تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه:https://clinicarad.com/u8qi

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش