بهترین راه جلوگیری ریزش مو

حدود ۲۰ درصد مردان در دهه سوم زندگی خود دچار ریزش مو می‌شوند و این سن شروع ریزش مو ژنتیکی آنهاست البته ریزش مو دلایل مختلفی دارد که در هر سنی و به هر دلیلی برای زنان و مردان به وجود می آید اما همیشه باید به دنبال بهترین راه جلوگیری ریزش مو باشید.

علائم و دلایل انتخاب بهترین راه جلوگیری ریزش مو:

ریزش موی سر یکی از مشکلات جوانان و میانسالان است که با آن دست و پنجه نرم می کنند هر فردی به نوبه خود به دنبال راه مناسبی برای درمان ریزش مو می گردد ریزش مو در ۲۴ ساعت حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو طبیعی بوده و جای هیچ نگرانی ندارد اما وقتی ریز شدیدتر شود نیاز به انتخاب بهترین راه جلوگیری‌ریزش مو دارد تا این مشکل را برطرف کرد.

انواع درمان ریزش مو:

روش های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد مانند استفاده از روغن های طبیعی و ماسک‌های خانگی که می‌تواند تا حدی جلوی ریزش مو را بگیرد اما اگر ریزش مو ارثی باشد نمی‌توان با این روشها این مشکل را از بین برد اما می توانید با استفاده از بهترین راه جلوگیری ریزش مو به روش مزوتراپی این مشکل را برطرف کنید. در این روش مواد مغذی و ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز با استفاده از سوزن های مخصوص به پوست سر تزریق شده و باعث تقویت ریشه مو میشود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام روش مزوتراپی هستند:

مزوتراپی به عنوان بهترین راه جلوگیری ریزش مو برای افرادی که دچار ریزش مو به هر دلیلی شده و یا نازکی و شکنندگی مو را دچار هستند و یا ریزش سکه ای دارند می توانند از این روش استفاده کرده و موهای خود را تقویت و ضخیم کنند.

مزوتراپی چه مزایایی دارد:

از مزایای مزوتراپی به عنوان بهترین راه جلوگیری ریزش مو می‌توان به عدم نیاز به عمل جراحی سنگین و بیهوشی کامل و گذراندن دوره بستری اشاره کرد چون این روش بدون درد و خونریزی و بدون گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت می تواند باعث جلوگیری از ریزش مو شده و تقویت و ضخیم شدن موها را به همراه دارد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

قبل از انجام درمان مزوتراپی به عنوان بهترین راه جلوگیری ریزش مو پوست و موی سر خود را شسته و تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید حمام کنید و از مصرف داروهای منعقد کننده خون و یا داروهای دیگر به طور خودسرانه پرهیز کنید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی از یک هفته قبل پرهیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام مزوتراپی:

پس از انجام روش مزوتراپی به عنوان بهترین راه جلوگیری ریزش مو اگر دچار درد و ناراحتی شدید از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید اما اگر این در شدت یافت باید به پزشک مراجعه کنید، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید چون باعث حساس شدن پوست می‌شود و به استخر و سونا نروید چون ممکن است باعث بروز عفونت شود با رعایت این نکات و نکات توضیح می‌دهند پزشک می توانید بهترین نتیجه را از این درمان به دست آورید.

هزینه:

مشخص شدن هزینه روش مزوتراپی به عنوان بهترین راه جلوگیری ریزش مو و عوامل مختلفی بستگی دارد مانند:
∆مدت زمان انجام تزریق
∆استفاده از داروهای بی حسی موضعی
∆مقدار مواد آماده شده برای تزریق
∆حق الزحمه کادر پزشکی
∆نوع کلینیک
و…
که شما می توانید با انجام مشاوره در کلینیک های معتبر از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

ممکن است همه افراد با افزایش سن یا عوامل دیگری مانند ژنتیک دچار ریزش مو شوند که باید بهترین راه جلوگیری ریزش مو را انتخاب کرده تا این مشکلات را از بین برد یکی از این روش ها انجام درمان مزوتراپی است که به وسیله این درمان تمامی مواد مغذی مورد نیاز ریشه مو به پوست سر تزریق می‌شود و باعث تقویت موها می‌شود.
شما می توانید درمان مزوتراپی را به عنوان بهترین راه جلوگیری از ریزش مو در کلینیک بین المللی آراد با پیشرفته ترین کادر پزشکی انجام دهید و از مشاوره رایگان کلینیک و تخفیفات روزانه کلینیک نیز بهره مند شوید این درمان تحت نظر پزشک متخصص کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام می شود و شما می توانید به دست این متخصص ماهر از ریزش موهای خود جلوگیری کنید و باعث تقویت آنها شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/8a1n

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش