از بین بردن پف بالا چشم

تورم چشم همان پف اطراف چشم نیز شناخته می شود که گاهی اوقات نیز ممکن است. که چشمها نشانه یک بیماری بسیار جدی باشند که باید این مسئله را جدی گرفت. و حتماً جهت درمان و از بین بردن پف بالا چشم به پزشک متخصص مراجعه کنید.

علت بروز این مشکلات چیست:

علت بروز پف زیر چشم میتواند وجود حساسیت و یا ضربه و یا جمع شدن مایعات در زیر پوست و رژیم های غذایی نادرست و مصرف مواد شور گریه کردن بیش از اندازه کشیدن سیگار عفونت‌های شدید چشمی خواب ناکافی همه اینها می تواند باعث بروز مشکلات به دنبال از بین بردن پف بالا چشم می توان از روش های خانگی و پزشکی بهره برد.

درمان هایی که برای پف بالا چشم کاربرد دارد:

برای درمان بعد از بین بردن پف بالا چشم میتوانید از کرمهای چشمی برای درنان کمک بگیرید در کنار استفاده از اینها می‌توان درمان‌های قطعی نظیر لیزر درمانی جراحی پلک را نام برد که استفاده از لیزر می تواند برای از بین بردن پف بالای چشم کار برد فراوانی داشته باشد که با استفاده از لیزر میتوان برای رفع پف کردگی و افتادگی پوست اطراف چشم بسیار کمک گرفته با افزایش کلاژن و الاستین در پوست منجر به سفت شدن نواحی اطراف چشم میشود تعداد جلساتی که برای این روش در نظر گرفته می شود بستگی به میزان پف کردگی اطراف چشم دارد.

چه کسانی می توانند از این روش استفاده کند؛

استفاده از لیزر برای کسانی که می خواهند به چشم ها بدون جراحی را انجام دهند و روش مناسبی می باشند قبل از انجام این روش باید پزشک متخصص مشخص کند که شما کاندیدای مناسبی هستید یا خیر.

مزایای استفاده از لیزر:

با استفاده از لیزر برای از بین بردن پف بالا چشم باعث می شویم تا در کمترین زمان بهبودیه انجام گیرد همچنین باعث می شوید تا پوست اضافه بدون ایجادزخم و یا جراحی برداشته شود و خونریزی در این جراحی اتفاق نمی‌افتد و یا بسیار ناچیز است .

مراقبت های قبل از انجام جراحی پلک:

برای از بین بردن پف بالا چشم برای استفاده از این روش هیچ گونه داروی استروئیدی مصرف نکنید و قبل از انجام این روش حتماً پزشک متخصص برای انجام این روش را انتخاب کرده و برای معاینه نزد ایشان بروید و اگر بیماری خاصی دارید حتماً با پزشک معالج را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از افتادگی پلک با لیزر:

بعد از استفاده از لیزر برای از بین بردن پف بالای چشم از پمادهای آنتی بیوتیک میتوانید استفاده کنیم اگر کبودی و ورم در اطراف چشم شما وجود دارد میتوانید برای رفع این کبودی ها از کمپرس یخ استفاده کنید و همچنین اگر پزشک معالج برای شما قطره چشمی تجویز کرده است آن را برای مرطوب کردن اطراف چشم استفاده کنید و همچنین سعی کنید در چند روز اول از مواد آرایشی و کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

هزینه :

هزینه‌های انجام این عمل و سوی تعداد جلساتی می باشد که در آن پزشک متخصص برای شما میخواهد انجام لیزر را برای از بین بردن پف بالا چشم به کار برد .

نتیجه:

برای از بین بردن پف بالا چشم می توانید از روش های پزشکی نظیره لیزردرمانی استفاده کنیم که باعث از بین بردن پف بالا چشم می شود بدون اینکه برش و یا زخمی بر روی پوست شما ایجاد کند
شما می توانید تمام خدمات مربوط به انجام لیزر درمانی برای از بین بردن پف بالای چشم خود را در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این کلینیک برای انجام این روش نیز برخوردار شوید .
شما میتوانید جهت رزرو نوبت و مشاوره شدن توسط مشاوران با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ph8y

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش