جراحی ها

بهترین دکتر تهران برای بزرگ کردن چشم

ممکن است وقتی به آینه نگاه می‌کنید پف چشمان و سیاهی و خطوط اطراف چشم ها را مشاهده کنیم. که باعث بروز نگرانی و ناراحتی برای شما می شوند. اما همیشه راه ها و ترفند هایی برای از بین بردن این مشکلات و بزرگ کردن چشم وجود داشته. که افراد بسیاری از آنها استفاده کرد و به نتیجه دلخواه خود رسیده‌اند.

علائم و دلایل بزرگ کردن چشم:

بر اثر عواملی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی پوست دچار افتادگی می شود که بدترین نوع آن افتادگی ابرو است که باعث کوچک شدن چشم ها و ظاهری کسل و خسته می‌شود که شما می‌توانید با روش‌های جدید درمانی این درمان ها را برای بزرگ کردن‌چشم و رفع مشکلات چشم انجام دهید.

انواع درمان برای بزرگ کردن چشم:

شما می توانید با استفاده از ماسکهای خانگی افتادگی ابرو ها و پوست خود را تا حدی کنترل کنید اما پس از گذشت میانسالی دچار افتادگی ابرو ها می شوید که این مشکل باعث ریز شدن چشمها و به هم خوردن فرم صورت میشود شما می توانید با انجام لیفت ابرو برای بزرگ کردن چشم اقدام کنید در این روش با استفاده از نخ های مخصوص که توسط سوزن  به پوست وارد می‌شوند پوست افتاده کشیده می‌شود و افتادگی پلک ها برطرف می شوند و باعث بزرگ شدن و درشت شدن چشم ها می شود.

چه کسانی گزینه های بهتری برای انجام لیفت ابرو هستند:

همه افرادی که می خواهند به روشی ساده و ایمن برای بزرگ کردن چشمها اقدام کنند گزینه های مناسبی برای انجام لیفت ابرو هستند که علاوه بر درشت کردن چشم ها می توانند چین و چروک و افتادگی چشمها را نیز برطرف کنند.

لیفت ابرو چه کاربرد و مزایایی دارد:

از مزایای درمان لیفت ابرو میتوان به بزرگ‌ کردن‌ چشم اشاره کرد که علاوه بر بزرگ کردن و درشت کردن چشم ها افتادگی ابرو و پلک را نیز برطرف می کند و چین و چروک اطراف چشم را نیز کاهش می دهد و هزینه مناسبی نسبت به انجام عمل های جراحی سنگین داشته و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت نیز ندارد.

مراقبت های قبل از انجام لیفت ابرو:

قبل از انجام درمان لیفت ابرو برای بزرگ کردن چشم از مصرف لوازم آرایش خودداری کنید و نوشیدنی های الکلی نخورید چون باعث کمبود آب بدن و خشکی پوست می شود تا بتوانید درمان را به بهترین حالت ممکن انجام دهیم.

مراقبتهای پس از انجام لیفت ابرو:

پس از انجام لیفت ابرو برای بزرگ کردن چشم اگر میخواهید نتیجه مطلوب خود را دریافت کنید از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید و تا پایان دوره نقاهت از رفتن به استخر و سونا و گرفتن دوش آب گرم پرهیز کنید همچنین داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید.

هزینه:

هزینه انجام عمل بزرگ کردن چشم به روش لیفت ابرو با توجه به مقدار افتادگی پوست شما و همچنین برند نخ و تعداد نخ استفاده شده مشخص می شود و شما می توانید برای اطلاع از هزینه درمان با کلینیک های زیبایی تماس گرفته یا به آنها مراجعه کنید.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلف مانند ژنتیک و افزایش سن پوست دچار افتادگی می شود که یکی از مشکلات این عارضه افتادگی پلک و ابرو است که باعث به هم خوردن تعادل زیبایی صورت شده و شما می توانید با انجام لیفت ابرو برای بزرگ کردن چشم و رفع این مشکلات اقدام کنید.
شما می توانید درمان لیفت ابرو را برای بزرگ کردن چشم در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید این کلینیک از کادر پزشکی و تیم تخصصی تشکیل شده که شما می توانید با پیشرفته ترین امکانات کلینیک این درمان را تحت نظر پزشک متخصص زنان دکتر علیزاده انجام دهید همچنین از فرصت های استثنایی مانند مشاوره رایگان و تخفیفات روزانه نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/lbw5

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش