زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر برای لیفت بینی در اصفهان :

بهترین دکتر برای لیفت بینی در اصفهان :

بهترین دکتر برای لیفت بینی در اصفهان :

لیفت بینی یکی از روش های موثر برای اصلاح مشکلات ظاهری بینی و تغییر فرم آن به شکل دلخواه می باشد. این فرایند زیبایی به دو روش جراحی و بدون جراحی انجام خواهد شد.  در حال حاضر اکثر افراد عمل های جراحی را انجام می‌ دهند و در مقابل روش های غیر جراحی نتایج مثبت  و رضایت بخشی به دنبال داشته است.

در روش‌ های غیر جراحی متخصصین بدون نیاز به تیغ جراحی،  بی هوشی و بخیه  در زمانی کوتاه به اصلاح فرم بینی می پردازند.  مهم ترین موضوع در مورد این فرایند این است که عمل زیبایی بینی را توسط بهترین دکتر انجام دهید تا بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  در ادامه مطلب ما چند روشی موثر برای اصلاح فرم بینی توسط بهترین متخصصین زیبایی به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

لیفت بینی چگونه انجام می شود ؟

قبل از این که شما بخواهید برای تغییر فرم بینی خود از بهترین متخصصین کمک بگیرید باید با روش‌ های مختلف لیفت آشنا شوید.  معمولاً متخصصین برای دست یافتن به نتایج طبیعی  تزریق فیلر های مصنوعی را پیشنهاد می کنند.  البته قبل از آن فرم بینی و مشکلات ظاهری آن را مورد بررسی قرار خواهند داد.

استفاده از روش های غیر جراحی  علاوه بر بر طرف کردن مشکلات ظاهری بینی باعث ایجاد تناسب بین اجزای صورت خواهد شد و مراحل انجام آن بدون نیاز به بی هوشی سپری می شود.  توجه داشته باشید که با روش های غیر جراحی دیگر نگران عوارض خاصی نخواهید بود.  زیرا ، با انتخاب بهترین دکتر احساس درد نخواهید داشت و عوارض نا خوشایند ی را تجربه نخواهید کرد.

ویژگی های بهترین دکتر لیفت بینی چیست ؟

دانشی کافی،  مهارت و تخصص بالا از ویژگی های خاص متخصصین زیبایی خواهد بود که این متخصصین در این زمینه مدرک تخصصی را دریافت کرده اند و در  تکنیک های زیبایی فعالیت های زیادی را انجام داده اند.

متخصصین کار بلد و حرفه ای باید با انواع تکنیک ها و نکات لازم آشنایی داشته باشند و دوره های تخصصی را پشت سر گذاشته باشند . همچنین شما هنگام مراجعه به کلینیک باید به مدرک تخصصی پزشک دقت کنید.

در صورتی که،  پزشکی  انتخابی شما  در زمینه لیفت بینی فعالیت های زیادی داشته قطعآ شما می توانید بهتر به پزشک اعتماد کنید و با خیال راحت زیبایی چهره خود را به دستان او بسپارید.  پس با اطلاع از سوابق کاری و مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید نتایجی عالی حاصل کنید .

اگر پس از مشاهده نمونه کار های پزشک به این نتیجه رسیدید  که با انتظارات شما مطابقت دارد بهتر می‌ توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

رضایت بیماران مراجعه کننده از دیگر ویژگی‌ های بهترین پزشک زیبایی خواهد بود که این ویژگی تقریباً به ندرت در بین متخصصین وجود دارد.  متخصصین با ارائه بهترین خدمات در زمینه زیبایی می توانند رضایت زیبا جویان عزیز را حاصل کنند .

با توجه به ویژگی های مربوط به بهترین پزشک در زمینه لیفت و زیبایی بینی بهتر است با انواع روش های لیفت آشنا شوید.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

 لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- لیفت بینی

لیفت بینی چیست ؟

برخی افراد قصد دارند که فرم بینی خود را کمی تغییر دهند و یا مشکلات ظاهری آن را در مدت زمان کوتاهی رفع کنند اما موضوع این است که عمل جراحی همیشه با استرس همراه است و هزینه گزاف آن برای برخی افراد شرایط را بسیار سخت کرده است.

خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی امروزه می توان با روش های مختلفی برای زیبا سازی فرم بینی اقدام کرد که یکی از راه کار های موثر در این زمینه لیفت بینی خواهد بود.  در این روش بدون نیاز به انجام عمل جراحی و بی هوشی با هزینه های مناسب فرم بینی به شکل دلخواه تبدیل خواهد شد.

روش های مختلف لیفت تقریباً تاثیراتی ماندگار دارند اما مدت ماندگاری آن برای همه افراد متغیر خواهد بود.  یکی از سوالات متعدد متقاضیان در مورد انواع روش ها و هزینه ها همچنین عوارض پس از لیفت می باشد.  پس اگر می خواهید به همه سوالات ذهن خود در مورد این فرایند زیبایی دست بیابید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

لیفت بینی

لیفت بینی یکی از راه کار های موثر برای از بین بردن مشکلات و ایرادات ظاهری بینی از قبیل انحراف و مشکلات تنفسی و …. خواهد بود.  با کمک این تکنیک ها می توان بخش های مختلف بینی را دچار تغییر کرد و با ایجاد تناسب بین اجزاء صورت زیبایی چهره را افزایش داد.

نکته مهم در مورد این فرایند رفع مشکلات مادر زادی و یا آسیب های ورزشی خواهد بود . این فرایند زیبایی با تکنیک های مختلفی انجام می شود و معمولاً بدون جراحی خواهد بود.  متخصصین در برخی شرایط لیفت با جراحی را نیز پیشنهاد می کنند . در ادامه مطلب شما را با انواع روش ها آشنا خواهیم کرد.

روش های مختلف لیفت بینی چیست ؟

روش های مختلف به دو روش جراحی و بدون جراحی تقسیم می شوند . در تکنیک های بدون جراحی نیاز به بی هوشی نمی باشد و مراحل انجام آن بسیار کوتاه خواهد بود.

در این روش ها هیچ جایی زخمی بر بین ایجاد نمی شود اما نتایج و ماندگاری آن نسبت به جراحی کمتر است.  اما این روش ها گزینه مناسبی برای کسانی خواهد بود که از انجام عمل جراحی هراس دارند پس بهتر است با این روش ها آشنا شوید.

لیفت بینی با نخ

نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی تقریباً در حدود دو سال ماندگار خواهد بود و پس از پایان دوره آن به ترمیم مجدد نیاز دارد . در این روش پزشک با استفاده از جایگذاری نخ های ظریفی در زیر بافت بینی فرم بینی را به شکل دلخواه تبدیل می کنند.

در واقع متخصصین با توجه به ایرادات ظاهری بینی نخ ها را در محل مناسب قرار می‌ دهند و با کشیدن و ثابت کردن آن ها مدل بینی اصلاح می شود.  نخ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد از جنس نخ های بخیه خواهد بود و ضخامت آن ها ۱۲/. میلی متر می باشد . این  نخ ها پس از جای گذاری به مرور زمان در بدن جذب می شوند بنابراین نتایج آن دائمی نمی باشد.

در این روش متخصصین از نخ های  pdo ‏، goog،  پلیکولید یا هوریکان استفاده می کنند.  در بین انواع روش های لیفت با نخ، نخ های pdo مدرن ترین روش محسوب می شوند و نتایج حاصل از آن تفاوت چندانی با جراحی نخواهد داشت.  استفاده از نخ های دیگر نیز بر اساس محل درمان و تشخیص پزشک متفاوت می باشد.

به این نکته توجه کنید که مراحل انجام این فرآیند بدون درد و با بی حسی موضعی سپری می شود.  جای گذاری نخ ها در زیر بافت پوست بینی در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و پس از پایان آن نیاز به استراحت در منزل و بستری شدن در کلینیک نمی باشد. متقاضیان می توانند بلافاصله پس از این عمل فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. البته ، پس از این عمل توصیه می شود از دستکاری کردن بینی،  ماساژ دادن و انجام فعالیت‌ های سنگین تا مدتی خودداری شود.

لیفت با نخ معمولاً برای رفع مشکلات ظاهری بینی استفاده می شود.  بنابراین درصد موفقیت این عمل بسیار بالا خواهد بود البته در برخی مواقع مشکلاتی از قبیل شکستگی یا انحراف استخوان بینی را نمی توان با این روش درمان کرد و متخصصین بدون شک هر چه زودتر عمل جراحی را انجام می دهند . دوره بهبودی در این روش بسیار سریع تر از جراحی می باشد همچنین شما هزینه کمتری نسبت به جراحی پرداخت خواهید کرد.

لیفت بینی با تزریق ژل

تزریق ژل برای کسانی پیشنهاد می‌ شود که تصمیم دارند برای افتادگی بینی خود اقدام کنند و یا بر سطح بینی خود با زخم مواجه هستند. همچنین اگر غضروف بینی آن ها کمی بر آمده باشد می‌ تواند با کمک این روش بیرون زدگی ها و نا همواری ها را از بین ببرد .

همان طور که از نام این فرایند معلوم است تزریق ژل با استفاده از فیلر های پوستی انجام می‌ شود و به نواحی مختلف بینی تزریق خواهد شد.  بر اساس نوع ژل استفاده شده،  بافت پوست و شرایط سنی متقاضیان نتایج این روش در حدود یک تا دو سال ماندگار می باشد.

به این نکته باید توجه کنید که تزریق ژل برای از بین بردن مشکلات اساسی بینی مورد استفاده قرار نمی گیرد بنابراین این روش می‌ تواند مشکلاتی از قبیل قوز های ظاهری کوچک و خفیف و انحرافات را برطرف کند.

نکته دیگر در مورد ژل های تزریقی این است که این ژل ها حاوی ماده ‌ای به نام هیالورونیک اسید می باشد که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست،  جوانی و شادابی را نیز به پوست هدیه می دهد . هزینه این تکنیک زیبایی با استفاده از ژل های مصنوعی بر اساس مقدار تزریق ژل و برند آن متفاوت خواهد بود.

زیبا جویان عزیز باید به این نکته توجه کنند که برای تزریق ژل به بینی باید حتما با پزشک مشورت کنید شما می‌ توانید  به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان مشورت کنید.

لیفت بینی با جراحی

شاید  از صحبت های ما در مورد لیفت با جراحی فکر تان به سمت عمل های جراحی کشیده شود اما باید گفت که این جراحی نیاز به بستری شدن و مراقبت های دشوار نخواهد داشت و مراحل آن با بی حسی موضعی سپری می شود.

در برخی مواقع متخصصین بر اساس شرایط بیماران از بی هوشی عمومی استفاده می کنند.  همچنین متقاضیان در حین درمان هیچ دردی احساس نمی کنند.  این عمل در حدود ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد و پس از ۱ تا ۲ ساعت از بیمارستان مرخص خواهید شد و دوره نقاهت کوتاه مدتی را در منزل سپری می کنید.

در این روش متخصصین با ایجاد برش کوچکی در بین دو سوراخ بینی پوست این ناحیه را بلند می کنند و با بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان و صحبت هایی که در طی جلسه مشاوره شده مشکلات ظاهری بینی رفع خواهد شد.  پس از بر طرف شدن مشکلات و ایرادات برش ها توسط بخیه بسته می شود.

اگر میزان آسیب دیدگی شدت بالاتری داشته باشد متخصصین برش هایی در پایه های بینی نیز ایجاد می کنند.  به هر حال متخصصین برای ثابت نگه داشتن بینی و جلوگیری از تکان خوردن آن از اسپلینت استفاده می کنند.  این جراحی با متد ها و تکنیک های مختلفی انجام می شود که در ادامه شرح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد.

  • لیفت   بینی کاهشی

اولین روش برای لیفت با جراحی نوع کاهشی آن است که در جهت کوچک کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش پس از ایجاد برش هایی غضروف ها و استخوان های نوک یا کناره های بینی حذف خواهد شد.

  • لیفت  بینی افزایشی

در این تکنیک زیبایی متخصصین سعی می کنند بینی را کمی بزرگ تر کنند.  در این روش با برداشتن بافت  از بخش های دیگر بدن این عمل انجام خواهد شد.  متخصصین در برخی موارد از ایمپلنت  های مصنوعی یا طبیعی استفاده خواهند کرد.

  • لیفت بینی آسیب دیده

اگر بینی متقاضیان در حین انجام فعالیت های ورزشی و یا حوادث دیگر دچار آسیب دیدگی شده  می تواند از این نوع تکنیک  استفاده کرد.  در این روش متخصصین برای درمان شکستگی ها و انحراف های ایجاد شده در بینی فرم آن را اصلاح می‌ کنند تا تنفس برای متقاضیان راحت تر انجام شود.

  • لیفت  بینی ترمیمی

در این تکنیک زیبایی برای دست یافتن به نتایج مد نظر پیوند بافت از بخش های دیگر بینی ترمیم می شود و فرم آن اصلاح خواهد شد.  زمانی که میزان آسیب دیدگی شدت بیشتری داشته باشد ممکن است چند بار عمل جراحی به صورت متوالی انجام شود.

  • لیفت بینی اصلاحی

 اگر متقاضیان از مدل نوک بینی خود رضایت نداشته باشند می توانند این تکنیک زیبایی را تجربه کنند . در این روش متخصصین با برداشتن چربی ها یا پیوند بافت  بینی یا ایمپلنت ها به ترمیم نوک بینی می پردازند تا بتوانند فرم آن را به شکل دلخواه تبدیل کند.

  • لیفت  بینی نژادی

در این تکنیک زیبایی متخصصین سعی می کنند فرم طبیعی بینی را حفظ کنند و بر اساس ویژگی های ظاهری چهره مشکلات بینی برطرف می شود.

  • لیفت   بینی بازبینی

 در این تکنیک مشکلات ایجاد شده پس از جراحی بینی رفع خواهد شد که شامل

 نا متقارن شدن بینی،  احساس نا رضایتی از فرم بینی  پس از عمل و مشکلات تنفسی خواهد بود.

 لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- لیفت بینی

لیفت بینی چه مزایایی به همراه دارد ؟

  • هزینه مناسب

برخی افراد به دلیل هزینه های گزاف و بالای جراحی از انجام این عمل خود داری می کنند . بنابراین این  تکنیک ها راه حلی مناسب و با صرفه با نتایج نسبتا طولانی خواهد بود.

  • بدون نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی

روش های مختلف لیفت برای کسانی مناسب است که از عمل جراحی و عوارض پس از بی هوشی می ترسند . در این روش بدون درد سر و پشت سر گذاشتن دوره نقاهت می توان به نتایج مطلوب دست یافت.

  • بدون محدودیت سنی

 اگر بخواهید برای زیبا سازی بینی خود با جراحی اقدام کنید باید از نظر سنی به سن مناسب رسیده باشید  بنابراین روش های مختلف لیفت برای این افراد کار ساز خواهد بود و می توانند از نتایج آن لذت ببرند .البته قبل از انجام هر کدام از تکنیک ها باید با متخصصین با تجربه مشورت کنند.

  • عوارض جانبی خفیف

همان طور که می‌ دانید عوارض پس از عمل جراحی و همچنین دارو های بی هوشی بسیار آزار دهنده خواهد بود.  در روش های لیفت کمی تورم و التهاب ایجاد می شود که در طی زمان کوتاهی برطرف می شود.  حتی در برخی موارد خاص،  شاهد زخم کوچکی بر سطح بینی خواهند بود.  البته عوارض جانبی این تکنیک ها با جراحی کاملا متفاوت است و قابل مقایسه نخواهد بود.  زیرا مراحل لیفت با بی حسی موضعی سپری می شود.

کاربرد ها :

  • از بین بردن مشکلاتی از قبیل انحراف بینی
  • اصلاح فرم ظاهری بینی
  • صاف کردن بینی های قلابی شکل
  • از بین بردن قوز متوسط و خفیف
  • درمان افتادگی نوک بینی
  • اصلاح فرم بینی پس از نا رضایتی از نتایج عمل جراحی
  • رفع مشکلات بینی های سر بالا
  • رفع فرو رفتگی ها و بر آمدگی های سطح بینی
  • جمع کردن پره های بینی های کوبیده و پهن
  • رفع مشکلات ظاهری بینی های استخوانی و گوشتی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • زیبایی و شادابی چهره
  • ایجاد تناسب بین اجزای مختلف صورت

عوارض و معایب لیفت بینی چیست ؟

 عوارض پس از انواع  روش های  لیفت با همدیگر متفاوت می باشند . در روش های جراحی با کمی کبودی و تورم در اطراف چشم ها مواجه خواهید شد که در طی چند روز کم کم از بین می رود.

همچنین پس از، رفع تاثیرات بی حسی ممکن است احساس درد و فشار در بینی خود داشته باشید . عوارض بیان شده کاملاً طبیعی خواهد بود و در زمان کوتاهی رفع می شود . ممکن است بینی شما تا مدتی کمی تورم جزئی داشته باشد این تورم چندان محسوس نمی باشد و در طی چند ماه رفع خواهد شد.

در برخی مواقع متقاضیان از نتایج لیفت رضایت کاملی نخواهند داشت و یا بینی آن ها مجدد نا متقارن می‌ شود البته این عارضه با مراجعه به مراکز نا معتبر و انتخاب پزشکان کم تجربه اتفاق می‌ افتد.  اگر شما با این مشکل مواجه شدید بهتر است که برای جراحی های اصلاحی سبک به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید.

به جز عوارض بیان شده عوارض دیگر،  در زمان کوتاهی رفع می شو. د شایع ترین عوارض پس از روش‌ های مختلف لیفت   احساس درد،  کبودی تورم،  جای زخم و بی حسی بر سطح بینی خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت   بینی به صورت جراحی و غیر جراحی توسط متخصصین مجرب و کار بلد انجام خواهد شد.

  متخصصین بر اساس شرایط متقاضیان و اهداف آن ها بهترین راه کار های درمانی را ارائه می‌ دهند تا زیبا جویان عزیز بتوانند به نتایج عالی و مد نظر خود دست یابند.

کاندیدای مناسب لیفت بینی چه کسانی هستند ؟

معمولاً تکنیک های مختلف لیفت بدون محدودیت خاصی انجام می شود و همه کسانی که فکر می کنند بینی آن ها به اصلاح نیاز دارد و به دنبال نتایج رضایت بخش هستند از این تکنیک ها استفاده خواهند کرد.  باید به این نکته توجه کنید که انواع تکنیک های لیفت نقاط مختلف بینی از قبیل نوک بینی،  تیغه و پره های آن انجام خواهد شد و هر کدام از روش های لیفت در جهت بهبود نتایج جراحی و ترمیم آن ها کاربرد دارد.

در برخی مواقع متخصصین عمل جراحی بینی را برای دست یابی به نتایج پیشنهاد می ‌کنند که معمولاً برای کسانی که با انحراف و مشکلات شدید بینی مواجه هستند  انجام می‌ شود.  طبق توضیحات ارائه شده می‌ توان گفت که برای تصمیم گیری و انتخاب نوع روش لیفت باید با بهترین پزشک مشورت کنید.  متخصصین در طی جلسات مشاوره و بر اساس مشکلات ظاهری بینی شما، بهترین راه کار را ارائه خواهند داد.

شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام انواع تکنیک های جراحی ضروری می باشد.  کسانی که درگیر بیماری های خاصی نیستند و از سلامتی کامل برخوردارند می‌ توانند برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی خود از انواع روش های لیفت استفاده کنند معمولاً این تکنیک ها برای کسانی که از عمل های جراحی می ترسند و یا توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند مناسب می باشد.

در جلسه مشاوره پس از انتخاب نوع تکنیک،  لیفت  بینی در اختیار متقاضیان قرار می دهند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی اصفهان آزمایش های لازم برای نتایج مطلوب و رضایت بخش بهترین تکنیک زیبایی را انتخاب می کنند.

هزینه لیفت بینی چقدر است ؟

یکی از مهم ترین فاکتور ها در تعیین هزینه های انواع روش های لیفت کلینیکی خواهد بود که شما برای انجام این تکنیک زیبایی به آن مراجعه می کنید.  معمولاً در کلینیک های معتبر و شناخته شده هزینه ها با قیمتی معقول و استاندارد ارائه می شود و هزینه ای  برای ارائه مشاوره دریافت نخواهد شد.

اگر به بررسی لیست قیمت های انواع روش های لیفت بپردازید متوجه خواهید شد که در روش‌ های بدون جراحی هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.  البته عوامل مختلفی از قبیل

  • آزمایش ها و معاینات انجام شده
  • عکس ها
  • دارو های مورد استفاده
  • تجهیزات مورد استفاده
  • مهارت و تخصص پزشک
  • تعرفه کلینیک

هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 همچنین متخصصین برای تثبیت و پایداری  نتایج از چسب های مخصوص استفاده می کنند که شما باید هزینه آن را به لیست هزینه های خود اضافه کنید . قطعاً هزینه های لیفت به مراتب کمتر از عمل های جراحی خواهد بود و برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارند بسیار مناسب می باشد.

در روش های غیر جراحی عواملی مانند برند و مارک ژل یا  نوع نخ هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . یکی از موضوعات دیگر تاثیر گذار بر هزینه ها موقعیت جغرافیایی کلینیک می باشد .

در شهر های بزرگ مانند تهران و اصفهان شما هزینه بیشتری نسبت به شهرستان‌ های کوچک پرداخت خواهید کرد برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از لیفت بینی :

شما قبل از این که بخواهید هر کدام از روش های لیفت را انجام دهید باید به برخی نکات مراقبتی  توجه کنید. رعایت این موارد در آمادگی شما قبل از عمل موثر می باشد و قطعاً عوارض پس از آن را کاهش می دهند و شما نتایجی ماندگار تر حاصل خواهید کرد.

مراقبت های بیان شده جنبه عمومی دارد و با انتخاب هر کدام است تکنیک ها متخصصین مراقبت های اختصاصی را برای شما شرح خواهند داد.  زیرا،  متخصصین قبل از ارائه خدمات در جلسات مشاوره با شما گفت و گو خواهند کرد.  شما می توانید در این جلسات هر سوالی در ذهن دارید از پزشک بپرسید و ابهامات و تردید های خود را رفع کنید.

دو هفته قبل از انجام هر کدام از روش ها مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان را کنار بگذارید‌  مصرف دخانیات فرایند اکسیژن رسانی و خون رسانی در بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و عوارض پس از تزریق را افزایش خواهد داد . همچنین شما دوره نقاهت طولانی مدتی را نیاز خواهید داشت.

 اگر مجبور ید دارو ی خاصی مصرف کنید و یا درگیر بیماری هستید به پزشک خود اطلاع دهید .

مصرف انواع مواد غذایی و دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود را متوقف کنید.  اگر نمی توانید دارو های خود را متوقف کنید حتماً پزشک خود را در جریان قرار دهید تا راه کار های موثری برای شما اعمال شود.

اگر در جلسات مشاوره پزشک تشخیص داد که دارویی مصرف کنید دارو ها را به طور منظم و سر وقت مصرف کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک هیچ آرایشی نداشته باشید.

 سعی کنید قبل از انجام هر کدام از روش های بدن خود را با نوشیدن مایعات کافی هیدراته کنید.

مراقبت های پس از لیفت بینی :

اگر اصلاح فرم بینی شما با روش های جراحی انجام شد باید به مدت یک هفته اسپلینت در سطح بینی شما نگه داری شود .

برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید .۶ تا ۸ بار استفاده از کمپرس در طول روز به مدت ۱۵ دقیقه توصیه می شود.

 تا چند روز پس از انجام هر کدام از روش های لیفت هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از ایجاد تورم و کبودی در اطراف چشم و بینی بکاهید .

از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون مانند آسپیرین ، روغن ماهی،  ویتامین E ، دم نوش ها و دارو های گیاهی خود داری کنید.

 تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های سنگین ، فعالیت های شدید بدنی ، شنا کردن و خم شدن همچنین جا به جایی اشیا سنگین بپرهیزید.

 تا می توانید انجام فعالیت هایی از قبیل والیبال،  بسکتبال و فوتبال و هر کدام از تکنیک های ورزشی که احتمال برخورد توپ به صورت شما وجود دارد خود داری کنید.

 بر اساس توصیه پزشکان رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا سرعت بهبودی را افزایش دهید

 تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرد و غبار و آلودگی های محیطی و خود داری کنید.

 مصرف انواع دخانیات را متوقف کنید.

 پس از مدتی برای بررسی نتایج انواع روش های لیفت به کلینیک مراجعه کنید .

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به بینی شما فشاری وارد نشود.

 از دست کاری کردن و فشار دادن بینی بپرهیزید.

 در صورت احساس درد شدید و شدت یافتن عوارض حتماً به پزشک اطلاع دهید.

اثرات و نتایج :

همان طور که در طی این مطلب  اشاره کردیم لیفت بینی را می توان با تکنیک های مختلفی انجام داد بنابراین مشاهده اثرات و نتایج آن در هر کدام از روش ها متفاوت خواهد بود.  پس از تزریق ژل بلافاصله تاثیرات اولیه مشاهده می شود و پس از یک هفته نتایج نهایی و قطعی قابل مشاهده خواهد بود. اما،  در روش های دیگر نباید انتظار داشته باشید که بلافاصله پس از مرخص شدن از کلینیک شاهد نتایج باشید.

  زیرا،  باید عوارض ناشی از از این تکنیک ها مانند کبودی و تورم بر طرف شود و حتی در برخی از روش ها تا مدتی جای زخم بر سطح بینی مشاهده می شود.  پس بهتر است که در مورد این موضوع صبور باشید و در طی ۲ تا ۳ هفته و رفع مشکلات و عوارض ایجاد شده شاهد نتایج باشید.

نتایج حاصل از هر کدام از روش‌ های لیفت  کاملاً متفاوت است.

در  روش لیفت با نخ نخ ها به مرور زمان خاصیت خود را از دست می‌ دهند و با گذشت زمان  اثرات آن از بین می رود .  معمولاً نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی در حدود دو تا سه سال ماندگار  می باشد و پس از این دوره می توان برای تمدید مجدد اقدام کرد .

مدت ماندگاری تزریق ژل بر اساس نوع ژل و سوخت و ساز بدن متفاوت خواهد بود که در حدود یک تا دو سال ماندگار می باشد.  این فرایند نیز به دلیل موقتی بودن امکان تمدید مجدد آن وجود دارد روش های جراحی نیز نتایج  طولانی مدت به همراه دارد و با انتخاب بهترین پزشک لیفت بینی نیاز به تمدید مجدد نخواهد داشت.

شما عزیزان نیز برای کسب  نتایج مطلوب حتماً در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید تا پزشک بر اساس انتظارات شما مراحل انجام لیفت را پیش ببرد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های زیبایی پوست،  عمل های جراحی و غیر جراحی زیبایی بینی و تناسب اندام توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات زیبایی و درمانی در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

دوره نقاهت پس از  لیفت بینی چقدر است ؟

برای انجام انواع تکنیک های لیفت بدون جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و قطعاً شما عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد نتایج قطعی درمان باشید.  البته ، به این موضوع توجه کنید که انتخاب روش لیفت را به عهده پزشک بگذارید تا پزشک بر اساس شرایط جسمانی شما شرایط سنی و انتظاراتتان بهترین تکنیک زیبایی را پیشنهاد کند.

پس از تزریق ژل متقاضیان می توانند فعالیت های روزانه خود را بدون استراحت بر طرف کنند . عوارض ناشی از لیفت با نخ کمی بیشتر از تزریق ژل خواهد بود و ممکن است متخصصین پیشنهاد کنند یک تا دو روز در منزل به استراحت بپردازید .

پس از انجام تکنیک های لیفت با جراحی یک تا دو ساعت در بیمارستان در حالت ریکاوری خواهید بود سپس مرخص می شوید و به مدت ۵ تا ۷ روز در منزل به استراحت می پردازید . در دوره بهبودی باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

 استراحت کافی،  مصرف به موقع دارو ها ، مصرف مواد غذایی مفید و دوری از نور خورشید مهم ترین مراقبت ها می باشد.  در دوره بهبودی سعی کنید از انجام فعالیت های شدید بدنی خود داری کنید تا هیچ آسیبی به بینی شما وارد نشود.

تعداد جلسات لیفت بینی چقدر است ؟

روش های اعلام شده در طی این مطلب از قبیل تزریق ژل،  لیفت با نخ و انواع تکنیک های جراحی در طی یک جلسه انجام می شود . البته قبل از هر کدام از این روش ها شما در جلسه مشاوره شرکت می‌ کنید .

شما در این جلسات باید بدون تعارف و خجالت کشیدن هر سوالی در ذهن خود دارید از پزشک بپرسید تا پزشک بتواند بهترین تکنیک را برای شما انتخاب کند.  همچنین در جلسات مشاوره شما مورد معاینه قرار می گیرید و درباره انتظارات و نتایج عمل توضیحاتی ارائه می شود‌.

در این جلسه شما با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید تصمیم قطعی بگیرید و در کجا واقع بینانه ای نسبت به نتایج درمان داشته باشید.  تزریق ژل در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.  جای گذاری نخ ها در زیر پوست نیز ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد که البته مدت زمان آن به تعداد نخ ها و مشکلات ظاهری بینی بستگی دارد .

انواع تکنیک های لیفت با جراحی نیز در طی ۲ تا ۴ ساعت انجام می شود.  پس از یک هفته شما می توانید برای بررسی نتایج مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک مراقبت های لازم را مجدداً به شما گوشزد کنند .

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae/

https://clinicarad.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-3/

نتیجه گیری :

شما باید برای انتخاب بهترین دکتر لیفت بینی به موارد ی از قبیل میزان دانش و تخصص پزشک،  میزان مهارت و تجربه پزشک ، فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده و دوره های تخصصی که پشت سر گذاشته همچنین مدرک تحصیلی پزشک توجه کنید قطعاً پزشکانی که در مراکز معتبر و تخصصی فعالیت دارند در این زمینه می توانند بهترین نتایج را برای شما حاصل کنند و شما می توانید با خیال آسوده از نتایج بی‌ نظیر آن بهره مند شوید.

بر طرف کردن مشکلات ظاهری بینی با روش های جراحی و غیر جراحی امکان پذیر خواهد بود.  امروزه روش‌ های غیر جراحی به دلیل هزینه های پایین،  عوارض خفیف و مشاهده نتایج در مدت زمان کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده است.  این تکنیک ها شامل

  • تزریق ژل
  • لیفت با نخ
  • انواع تکنیک های لیفت با جراحی

خواهد بود.  هر کدام از این تکنیک ها بر اساس انتظارات متقاضیان و مشکلات ظاهری بینی انتخاب می شوند.

پس بهتر است که با توجه به مزایای بی نظیر انواع تکنیک های لیفت به مراکز معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید و مطمئن شوید که متخصصین در این کلینیک تخصص،  سابقه و مهارت کافی را کسب کرده‌ اند.

یکی از مراکز مطمئن برای انجام انواع تکنیک های لیفت بینی کلینیک زیبایی آراد اصفهان می باشد که به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انواع خدمات زیبایی را در این مجموعه برای زیبا جویان عزیز ارائه خواهد داد . شما می توانید زیبایی چهره خود را با خیال آسوده به دستان پر قدرت و زبر دست متخصصین ما در این کلینیک بسپارید.

کلینیک زیبایی پوست و موی آراد یکی از بهترین کلینیک ها در کشور عزیزمان ایران و خاورمیانه می باشد.  در این کلینیک کادر مجرب و حرفه ای و آموزش دیده و تجهیزات پیشرفته آن باعث شده که خدمات این کلینیک زبان زده همه زیبا جویان عزیز باشد . از ویژگی های بی نظیر کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توان به

  • نیروی انسانی کاملاً متخصص
  • تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا
  • رضایت زیبا جویان عزیز در سر تا سر کشور و خارج از آن اشاره کرد.
کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/pec4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/UHBN5

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/cN91tJPW

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

2 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.