بهترین دکتر برای درمان پف چشم در تهران

اگر به دنبال راهی برای از بین رفتن پف چشم خود هستید و روشهای خانگی را برای از بین بردن امتحان کردیم. ولی به دنبال یک راه درمانی هستید می توانید از روش های پزشکی برای رفع مشکلات خودتان استفاده کنید. که بهترین دکتر برای درمان پف چشم در تهران می تواند کمک به درمان پف چشم برای شما باشد.

دلایل ایجادپف چشم:

برای درمان پف چشم باید به دنبال علت های ایجاد پف چشم ها باشیم. که می‌تواند علت‌هایی که باعث به وجود آمدن پف چشم باشد. جمع شدن آب در زیر پوست و همچنین وجود بعضی از بیماری‌ها نظیره نارسایی های کبدی و مشکلات تیروئیدی و همچنین مشکلات ژنتیکی و ارثی می تواند علت‌های به وجود آمدن په چشم باشد که برای درمان پف چشم می‌توان از روش‌های پزشکی استفاده کرد.

برای درمان پف چشم از چه راه هایی میتوان استفاده کرد:

برای درمان پف‌چشم می‌توان هم از راههای خانگی بهره برد. و هم از راههای پزشکی نظیر استفاده از لیزر ژل و یا بلفاروپلاستی می توان نام برد. که با استفاده از بلفاروپلاستی برای درمان پف‌چشم یکی از شناخته ترین روش ها در علم پزشکی می باشد. که متخصص مورد نظر با برداشتن پوست اطراف چشم و همچنین کیسه های چربی در زیر پوست باعث می‌شود تا پف چشم از بین رفته و باعث یک صورت جوان تر و شاداب تر برای افراد می‌شود.

چه کسانی میتوانند از روش بلفاروپلاستی برای درمان پف چشم استفاده کنند:

برای درمان پف چشم می توان از روش بلفاروپلاستی استفاده کرد که افرادی که رده سنی ۳۰ به بالا دارند بهترین کاندیدای مناسب برای انجام این روش می باشد و از نظر سلامتی نیز کاملاً سالم بوده و هیچ مشکلی نداشته باشند و پزشک متخصص باید آنها را تایید کرده باشد که کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشند.

مزیت های استفاده از بلفاروپلاستی برای درمان پف چشم:

برای درمان پف چشم استفاده از بلفاروپلاستی می‌تواند مزیت‌های از جمله این که باعث می‌شود تا ظاهری جوانتر و زیباتر برای شما به همراه داشته باشد نیز می تواند در افرادی که افتادگی پلک باعث تاری دید در آنها می‌شود نیز با استفاده از این روش برطرف شود.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی

برای درمان پف چشم بر پارو پلاستیکی یک گزینه ی شناخته شده در علم پزشکی می باشد که باید قبل از انجام این روش تمرین یک پزشک متخصص و ماه را برآیند جامعی روش انتخاب کنید تا از مزایای فوق العاده بعد از انجام این روش بر روی چهره خودتان نیز بهره‌مند شویم و همچنین شما قبل از انجام این روش باید طبق دستور پزشک معالج خودتان از یک هفته قبل از انجام این درمان از هیچگونه داروهایی که باعث رقیق شدن خون و یا مکمل های گیاهی استفاده نکنید‌

مراقبت های بعد از درمان با بلفاروپلاستی:

برای درمان پف چشم بابلفارو پلاستی باید مراقبت های بعد از انجام این روش را نیز مد نظر خودتان قرار دهید تا دوره بهبودی سریع تری برای شما داشته باشد که شما بعد از انجام این روش احساس درد و سوزش برف محل‌های بخیه اگر دارید می‌توانید از مسکن ها برای تسکین درد خودتان که متخصص برای شما تجویز کرده است استفاده کنید همچنین میتوانید از کمپرس یخ بر روی محل ها بدون اینکه به صورت مستقیم بر روی محل بگذارید استفاده کنید سعی کنید که آنتی بیوتیک هایی که پزشک معالج برای شما تجویز می کند را نیز حتماً سر وقت میل نمایید و از رفتن به حمام داغ و سانا به مدت یک هفته خودداری کنیم و بعد از یک هفته شما می توانید برای کشیدن بخیه های خودتان به کلینیک که ین روشها در آن انجام داده اید مراجعه کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش بلفاروپلاستی برای درمان پف‌چشم و سعی دارد به انتخاب کلینیک و همچنین حق الزحمه پزشک معالج که می‌خواهد این اعمال را برای شما انجام دهد شما می توانید جهت اطلاع رسانی از هزینه‌های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و توسط کارشناسان این کلینیک نسبت به هزینه‌های مورد نظر جویای هزینه ها شوید.

نتیجه:

برای درمان پف چشم می توانید از روش هایی نظیر بلفاروپلاستی بهره ببرید که این روش یک روش شناخته شده در علم پزشکی می باشد و دارای عوارض خیلی کمی بعد از انجام عمل بر روی شما می باشد
شما می توانید برای انجام دادن روش‌های بلفاروپلاستی برای درمان پف چشم توسط جناب دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی آراد با توجه به شماره هایی که برای شما در نظر گرفته شده است در رزرو نوبت و مشاوره شدن اقدام نمایید .
دوستان عزیز شماره های زیر جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدن برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/x7fv

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش