بهترین درمان چین و چروک صورت

برای داشتن پوستی زیبا و شاداب و صاف و بدون چروک صورت نیاز نیست. و حتماً از کرم ها و لوسیون های گران قیمت و خارجی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از روش های خانگی و همچنین روش‌های پزشکی از داشتن پوستی زیبا و شاداب بهره مند باشید.

چه علت هایی باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود:

عوامل زیادی باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. که به دنبال علت چروک صورت میتوان افزایش سن استفاده از دخانیات،قرار  گرفتن در زیر نور خورشید و اشعه های زیان آور آن می‌تواند از علت‌هایی باشد که باعث چروک صورت میشود.

انواع درمان چین و چروک صورت:

برای رفع چروک صورت می‌توان از روش هایی نظیر هایفوتراپی میکرولیدینگ لیزر و بوتاکس استفاده کرد. که در این درمان برای درمان چروک صورت با استفاده از انرژی که به پوست هیچ آسیبی نمی رساند. به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند بخش‌هایی از پوست را که آسیب دیده و تخریب می کند. و باعث تحریک پوست به ساخته کلاژن برای ترمیم بیشتر پوست می شود .که می توان با این روش باعث جلوگیری از چروک صورت شد.

چه کسانی می توانند از لیزر برای درمان چروک صورت استفاده کنند:

برای رفع چروک صورت می‌توان از لیزر استفاده کرد. و همچنین افرادی که آکنه فعال دارند و همچنین افرادی که پوست روشن تری دارند. نسبت به انجام لیزر مناسب تر می باشند. چرا که خطر ابتلا به هایپرپیگمانتسیون را بر خلاف افرادی که پوست تیره تری دارند و بیشتر در معرض این مشکل هستند را ندارند که پس از انجام لیزر درمانی باید حتماً از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

کاربردهای لیزر برای چروک‌صورت:

از کاربردهای لیزر برای چروک صورت باعث می‌شود تا پوست شادابی حق بل از قرار گرفتن در برابر آفتاب که باعث کدر شدن پوست می‌شود را به دست آورد. باعث رفع خطوط ریز زیر چشم پیشانی و یا دور دهان میشود همچنین با استفاده از لیزر میتوان اسکار آگنه یا جای جوش و آبله مرغان و یا هر نوع زخمی را از بین برد.

مراقبت های قبل از انجام لیزر برای پوست:

قبل از انجام لیزر برای چروک پوست باید مراقبت هایی از نظیر اینکه قبل از انجام لیزر از ژیلت کشیدن و اصلاح موی صورت خودتان مطمئن باشید زیرا که وجود ساقه مو اثربخشی کمتری را در انجام لیزر برای چروک پوست دارد و قبل از انجام لیزر سعی کنید در معرض نور آفتاب تا یک ماه قرار نگیرید که باعث ایجاد آفتاب سوختگی نشوید.

مراقبت های بعد از انجام لیزر:

بعد از انجام لیزر برای چروک پوست صورت سعی کنید تا ۲۴ ساعت دوش نگیرید و و برای رفع التهابات ناشی از استفاده از لیزر سعی کنید از ترمیم کننده هایی مثل دیلین استفاده کنید.و بعد از انجام لیزر باید به طور مداوم از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

هزینه:

هزینه هایی که برای لیزر در نظر گرفته می شود بستگی دارد به تعداد جلساتی که برای لیزر پوست برای رفع چروک پوست به کار میرود شما می‌توانید برای اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام لیزر با مشاوران کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید.

نتیجه:

برای رفع چروک صورت می‌توانید از روشهایی نظیره لیزر استفاده کنید که با توجه به اشعه هایی که پوست برخورد می کند باعث می شود تا پوست تحریک و به ساخت کلاژن و الاستین بیشتر جهت ترمیم محل هایی که لیزر در آن انجام شده است به رفع چروک صورت نیز کمک شایانی کند شما می توانید برای انجام لیزر تحت درمان جناب دکتر علیزاده با
کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و جهت رزر کند شما می توانید برای انجام لیزر تحت درمان جناب دکتر علیزاده با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و جهت رزرو نوبت برای این کلینیک با مشاوران حرفه‌ای این کلینیک نیز که به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته شده است نیز مشورت کنید.
شماره های زیر برای شما عزیزان جهت تماس در نظر گرفته شده است:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/cftd

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش