بهترین درمان از بین بردن پف زیر چشم

پف زیر چشم یکی از نگرانی هایی است که در امر زیبایی نقش مهمی دارد و ناشی از تجمع چربی و مایعات در زیر پوست و پلک پایینی به وجود می‌آید با افزایش سن این عارضه بیشتر نمایان می شود و سپس باید به دنبال بهترین درمان از بین بردن پف زیر چشم باشیم.

علائم و دلایل درمان از بین بردن پف زیر چشم:

افزایش سن باعث می‌شود پوست خاصیت لاستیکی خود را از دست بدهد و دچار شلی و افتادگی شود و باعث بروز مشکلات مانند تجمع چربی در اطراف چشم شود پف زیر چشم از تجمع مایعات به وجود می آید چون پوست اطراف چشم نازک تر هستند تورم و تغییر به آسانی قابل مشاهده است عوامل مختلفی وجود دارد که باعث پف کردن زیاد زیر چشم می‌شود از جمله:
– مصرف بیش از حد نمک
– خستگی و کمبود خواب
– گریه کردن
– ویژگی های ارثی صورت
و….

انواع درمان برای از بین بردن پف‌زیر چشم:

بهترین درمان از بین بردن‌پف زیر چشم استفاده از کرم های مخصوص پف زیر چشم، تزریق ژل و چربی ،جراحی بلفاروپلاستی، لیزر درمانی و…….
می تواند به شما برای برطرف کردن پف چشم کمک کند استفاده از لیزر درمانی در این روش درمانی برای تغییر دادن شکل چشم و تسکین دادن نواحی چشم و از بین بردن پف زیر چشم استفاده میشود از لیزر برای روشن کردن رنگ تیره و افزایش گردش خون نیز استفاده می شود
لیزر درمانی یک روش غیر تهاجمی است که برای درمان پف زیر چشم و تقویت پوست اطراف چشم می‌تواند درمان مناسبی باشد در این روش مشکلات چشم مانند پف و چین و چروک ها و تیرگی های چشم با استفاده از برش هایی که توسط لیزر زده می‌شود حذف می‌شوند و روش لیزر در مقابل روش جراحی با تیغ روشی جدید و بی خطر تر است که خونریزی کمتری دارد چون به محض ایجاد برش رگهای خونی به وسیله لیزر بسته می شود.

چه افرادی برای درمان لیزر برای رفع پف زیر چشم مناسب هستند:

استفاده از لیزر برای درمان از بین بردن‌پف زیر چشم،سیاهی اطراف چشم، سفت کردن پوست و بافت اطراف چشم ،تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر روش درمانی مناسبی است که افرادی که میخواهند با استفاده از یک روش ایمن این مشکلات را برطرف کنند گزینه‌های مناسب برای انجام درمان هستند.

مزایا و کاربرد لیزر:

استفاده از لیزر بهترین درمان از بین بردن پف‌زیر چشم و سفت کردن پوست اطراف چشم بدون درد و خونریزی و نداشتن دوره نقاهت است و همچنین هزینه مناسب آن برای انجام درمان که شما می توانید از آن برای از بین بردن مشکلات چشم و اطراف آن استفاده کنید.

مراقبت های قبل از درمان از بین بردن پف زیر چشم به روش لیزر:

-آب فراوان بنوشید تا بدن دچار کم آبی نشود
– از مصرف داروهای خودسرانه پرهیز کنید
– قبل از درمان دوش گرفته و پوست را تمیز کنید
تا بتوانید درمان از بین بردن پف زیر چشم به روش لیزر درمانی را به طریقه بهتری انجام دهید.

مراقبت های بعد از درمان از بین بردن پف زیر چشم به روش لیزر:

-بعد از درمان حتماً ۲۴ ساعت استراحت داشته باشید
– تا ۴۸ ساعت از دوش گرفتن و رسیدن آب به صورت خودداری کنید
– یک هفته بعد از درمان از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید
– خوردن مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید
با رعایت این نکات و نکات ارائه شده به شما توسط پزشک می توانید بهترین نتیجه را از درمان از بین بردن پف زیر چشم به روش لیزر درمانی به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان از بین بردن پف‌زیر چشم به روش لیزر درمانی با توجه به داروهای بی حسی موضعی و همچنین مقدار مشکلات چشم شما مشخص می شود و اگر می خواهید از این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید و از هزینه آن مطلع شوید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلفی چشم ها دچار پف و چین و چروک و سیاهی می شوند که شما می توانید با انجام درمان از بین بردن پف‌زیر چشم به روش لیزر درمانی این مشکل را برای همیشه برطرف کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید که این روش کاملا ایمن بوده و با استفاده از بی حسی های موضعی انجام می شود و نیاز به بیهوشی کامل و عوارض پس از آن ندارد.
شما می‌توانید درمان از بین بردن پف زیر چشم و مشکلات چشم را به روش لیزر درمانی در کلینیک بین المللی آراد و پس از انجام مشاوره رایگان و به دست آوردن اطلاعات کافی تحت نظر پزشک با تجربه کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با استفاده از تخفیفات روزانه و ویژه کلینیک درمان های زیبایی را با هزینه مناسب انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/rwtn

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش