بلفاروپلاستی

بهترین جراح برای برداشتن پف چشم :

بهترین جراح برای برداشتن پف چشم :

وقتی صحبت از بهترین جراح پلک به میان می آید شما از دو جنبه مهم می توانید به این موضوع نگاه کنید. از یک سمت معیار های تخصصی و پارامتر های پزشکی هستند که متخصصین زیبایی در انجمن های تخصصی با کمک آن بهترین جراح را ارزیابی و رده بندی خواهند کرد.

همچنین نکاتی وجود دارد که بیماران و متقاضیان می توانند  انتخاب بهترین جراح برداشتن پف چشم را  مشخص کنند.  در ابتدای این مطلب بهتر است به این موضوع اشاره کنیم هدف اصلی از ارائه این مطلب این است که متوجه شوید یک جراح متخصص و کار بلد چه ویژگی هایی دارد و فاکتور های مهم برای انتخاب یک پزشک قابل اعتماد برای شما ارائه می شود .

همه فاکتور های علمی،  تخصصی و عملکرد یک پزشک را می‌ توان در سه بخش کلی قرار داد.  پس برای انتخاب  بهترین جراح باید به برخی از موارد خاصی را مورد توجه قرار دهید.

  • میزان تحصیلات و تخصص پزشک
  • مهارت و تجربه
  • اخلاق پزشک
  • محل ارائه خدمات

در این مطلب در کنار بیان ویژگی های متخصص با تجربه و حرفه ای قصد داریم یکی  از متخصصین با تجربه در زمینه زیبایی پوست و مو و همچنین جراحی پلک را به شما معرفی کنیم.

 دکتر محمد علیزاده یکی از بهترین متخصصین در زمینه انواع جراحی های زیبایی چشم می باشد که به صورت کاملا تخصصی و مهارت بالا در کلینیک زیبایی آراد اصفهان ارائه خدمت می کند . اگر می خواهید با این کلینیک و خدمات بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

چرا باید برای برداشتن پف چشم بهترین متخصص را انتخاب کنیم ؟

چشم ها یکی  از  حساس ترین و حیاتی ترین اعضای بدن شناخته می شوند که ما می توانیم از طریق این عضو قدرت بینایی که یکی از حواس مهم بدن ما می باشد را تامین کنیم.  پس اگر چشم ها دچار آسیب شوند شرایط زندگی برای ما بسیار سخت خواهد شد.  پس بهتر است که برای هر گونه جراحی مخصوصاً عمل زیبایی متخصصین با تجربه و قابل انتخاب اعتماد را انتخاب کنید.

اگر شما برای جراحی بهترین متخصص را انتخاب کنید می توانید با خیال راحت پف چشم  و افتادگی پلک های خود را برطرف کنید.  بهترین متخصص جراح پلک با در نظر گرفتن استاندارد های جراحی،  زیبایی سلامتی و بینایی چشم های شما را تضمین خواهد کرد و می تواند به صورت کاملاً حرفه ای چین و چروک ها و پوست افتاده در پلک بالا و پایین را بردارد.

بدون این که چشم ها و بینایی شما دچار آسیب شود.  فراموش نکنید که چشم ها عضوی حیاتی و حساس هستند  و در کنار تامین حس بینایی بهترین پل ارتباطی بدون کلام برای ارتباط ما با دنیای اطراف می باشد.  همچنین چشم ها در مرکز صورت قرار گرفته اند و  نقش مهمی در جذابیت و زیبایی چهره ایفا می کنند.  پس انتخاب بهترین پزشک برای جراحی پلک یکی از مهم‌ ترین اقداماتی است که شما باید قبل جراحی انجام دهید .

اگر شما تغییر کوچکی در چشم ها ایجاد کنید قطعاً زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و با یک انتخاب اشتباه بدون شک زیبایی و اعتماد به نفس خود را از دست می دهید.  پس انتخاب پزشک ماهر و با تجربه در نتایج جراحی مهمترین موضوع خواهد بود.  اگر شما بتوانید پزشکی متخصص و کار بلد را انتخاب کنید در نتیجه سلامتی و زیبایی چشم های خود را تا آخر عمر تضمین خواهید کرد.

زیرا،  متخصصین  کار بلد و دارای تخصص  در این زمینه علم و دانش کافی دارند پس باید  کوچکترین تغییر در چشم های شما توسط این افراد انجام شود . در واقع عمل های مربوط به زیبایی چشم ها را نمی توان به دست هر پزشکی سپرد.  اگر پزشکی که شما انتخاب می کنید در این زمینه تخصص و مهارت کافی نداشته باشد از  دو جنبه چشم‌ های شما را دچار آسیب خواهد کرد هم بینایی شما آسیب می بیند و  هم این که با عمل های غیر استاندارد زیبایی چشم های خود را برای همیشه از دست می دهید.

برای این که درک بهتری از عمل برداشتن پف چشم داشته باشید در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برای شما ارائه خواهیم داد.

برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چیست ؟

پف چشم یکی از عارضه های نا خوشایند است که به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن،  ژنتیک،  استعمال دخانیات،  بروز برخی بیماری ها،  عدم خواب کافی،  کم آبی بدن ، مصرف مشروبات الکلی،  حساسیت ها و  …. ایجاد می شود که قبل از این که بخواهید از راه کار های درمانی برای برداشتن آن استفاده کنید باید علت آن توسط بهترین متخصص تعیین شود.

مثلاً برخی افراد به دلیل بروز حساسیت به این عارضه مبتلا می شوند و با مصرف دارو های ضد حساسیت می توانند مشکل خود را برطرف کنند و یا این که برخی افراد به دلیل بروز برخی از بیماری ها مانند  اختلالات کبد با پف  چشم مواجه می شوند.  پس برای این افراد باید دارو های مناسب و  راه کار های درمانی ارائه شود.

اگر پف چشم به دلیل افزایش سن و یا ژنتیک به مرور زمان اتفاق بیفتد شما می توانید با عمل زیبایی بلفاروپلاستی مشکل خود را بر طرف کنید . علت ایجاد پف چشم جمع شدن چربی ها و مایعات در زیر پلک های بالا و پایین خواهد بود.

 جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از روش های جراحی و جوان سازی پوست اطراف چشم می باشد که هدف از انجام این عمل اصلاح فرم چشم و عملکرد پلک  ها خواهد بود تا بتوان ظاهر چشم ها را تغییر داد.

 این جراحی برای پلک بالا و پایین قابل انجام است . در جراحی پلک بالا متخصصین بر اساس افتادگی پلک ها و تورم در ناحیه چربی ها و پوست اضافه را حذف می کنند تا بتوان فرم چشم ها را تغییر داد و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک  بالای چشم ، چین های ملتهب و سنگینی چشم ها را مورد درمان قرار داد.

با این روش حالت خستگی و کسلی  چهره از بین می رود تا چهره ای هوشیار و جوان ایجاد شود.  با برطرف کردن افتادگی پلک و پف چشم در پلک بالایی وسعت دید افراد افزایش می یابد  و در مقابل جراحی پلک پایین در جوان سازی چهره نقش مهمی ایفا می کند.

 زمانی که به دلیل افزایش سن پوست اطراف چشم افتاده و شل می شود تجمع بالشتک های چربی باعث ایجاد پف و برآمدگی در این ناحیه خواهد شد.  متخصصین با برشی دقیق در زیر خط مژه پوست اضافه در این ناحیه را حذف  می کنند . همچنین چربی های اضافه در این ناحیه برطرف خواهد شد. مراحل انجام این جراحی به صورت سر پایی انجام می‌ شود و متخصصین این عمل را با بی حسی موضعی انجام خواهند داد.

البته،  در برخی از شرایط ویژه با صلاحدید پزشک این عمل با بی هوشی عمومی نیز قابل انجام خواهد بود.  عمل بلفاروپلاستی در دو جهت درمانی و زیبایی انجام می شود.  متخصصین حرفه ای ضرورتی بر عمل زیبایی نمی داند اما اگر پف چشم و افتادگی پلک ها بینایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد متخصصین پیشنهاد می‌ کنند که سریع تر  برای درمان و برداشتن پف چشم اقدام کنید.  زیرا ، ممکن است بینایی شما دچار آسیب شود و مشکلات دیگری برای شما به همراه داشته باشد.  در ادامه مطلب شما را با نحوه انجام این عمل توسط بهترین متخصصین زیبایی آشنا خواهیم کرد .

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی اراد-پف چشم

مراحل برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی :

متخصصین با تجربه و حرفه ای برای دست یافتن به نتایج مطلوب و رضایت بخش قبل از جراحی به موارد خاصی توجه می کنند.  نخست  چگونگی انجام عمل و نحوه ایجاد برش ها بر سطح پلک بسیار مهم است . متخصصین قبل از انجام این جراحی محل دقیق برش ها را تعیین می کنند . برش هایی که در این ناحیه ایجاد می شود باید با دقت و تمرکز بالا انجام شود تا هیچ آسیبی به چشم وارد نشود .

در برخی از کلینیک های تخصصی برش ها توسط فرآیند لیزر و به صورت دقیق تر انجام می شود . برش ها باید به شکلی ایجاد شوند که پس از بهبودی هیچ اثری از جای زخم بر پلک ها مشاهده نشود . متخصصین با تجربه،  برش ها را در پلک بالا هم سو و هم جهت با چین های پلک ایجاد می کنند تا پس از بهبودی هیچ جای زخمی مشاهده نشود.

موضوع دیگر و قابل توجه در این عمل جراحی نحوه شکل گیری بخیه ها خواهد بود.  بخیه ها باید بسیار ظریف و دقیق زده شوند.  پزشکی که در این زمینه مهارت و تخصص کافی دارد بخیه ها را به صورت هنرمندانه ایجاد می کند تا پس از بهبودی جای آن ها باقی نماند.  این موضوع در زیبایی و نتایج جراحی اهمیت بالایی دارد .

موضوع مهم دیگر در حین انجام جراحی رعایت استاندارد های جراحی خواهد بود.  یکی از دلایل مهم آسیب دیدگی پلک ها در حین جراحی عدم رعایت استاندارد ها و اصول جراحی می باشد . مثلاً کسانی که اصرار دارند پزشک بخش بیشتری از پلک بالای آن ها را بر دارد تا چشم ها یشان درشت تر  دیده شود یک پزشک غیر متخصص و بی تجربه بدون توضیح به متقاضیان آسیب جدی به پلک ها وارد خواهد کرد و با کوتاه شدن اندازه پلک ها مشکلات زیادی از جمله عدم بسته شدن چشم ها ، خشکی چشم و آسیب بینایی را به دنبال دارد .

پس قبل از این که بخواهید این عمل جراحی را انجام دهید باید در مورد مهارت و تخصص پزشک به‌ خوبی تحقیق کنید و در جلسه مشاوره در مورد انتظارات و اهداف خود با پزشک گفت و گو کنید . شما می توانید با مشاهده نمونه کار های متخصص درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج جراحی و مهارت پزشک پیدا کنید.

در مرحله اول متخصصین پاک سازی پلک ها را انجام می دهند سپس برش ها در محل مناسب و دقیق با ابزار های مناسب ایجاد خواهد شد.  بالشتک های چربی و حبس شده در زیر پلک به آرامی استخراج می شوند و پوست اضافه و شل شده در این ناحیه به اندازه کافی حذف  خواهد شد.

در پایان جراحی با استفاده از بخیه های غیر جذبی و یا دستگاه پیشرفته لیزر برش ها بسته می شود.  پس از پایان جراحی بلفاروپلاستی شما بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . البته قبل  از مرخص شدن شما متخصصین توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها ارائه خواهند داد.

کاربرد ها و مزایای بلفاروپلاستی :

  • برداشتن پف چشم در پلک بالا و پایین
  • درمان افتادگی پلک ها
  • رفع سنگینی و خستگی چشم ها
  • جوان سازی پوست اطراف چشم
  • بازسازی گوشه چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس
  • برطرف کردن اختلالات بینایی
  • درشت شدن چشم ها
  • درمان التهابات پوست اطراف چشم
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس

پس  باید به این نکته توجه کنید که عمل بلفاروپلاستی در جهت برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی ، تیرگی و گودی زیر چشم چشم موثر نخواهد بود.  اگر شما با مشکلات ذکر شده مواجه هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از خدماتی از قبیل تزریق ژل،  تزریق چربی یا فرایند لیزر استفاده کنید.

مزایای بلفاروپلاستی :

اگر شما برای برداشتن پف چشم به مراکز معتبر و متخصصین با تجربه و حرفه‌ ای را انتخاب کنید قطعاً بدون مشاهده و تجربه عوارض خطرناک و احتمالی می توانید دوره نقاهت کوتاه مدتی را پشت سر بگذارید و هیچ عارضه خاصی را تجربه نمی کنید .

خوشبختانه عمل بلفاروپلاستی به صورت سر پایی انجام می شود و دیگر شما نیاز به ماندن در بیمارستان برای بستری شدن نخواهید داشت. پس از مرخص شدن  شما می توانید در طی یک دوره کوتاه مدت به استراحت بپردازید تا بتوانید به بهبودی کامل دست یابید.

با توجه به مزایا و نتایج بی نظیر بلفاروپلاستی قطعاً هزینه‌ ای که برای شما اعلام می شود مقرون به  صرفه می باشد.

 برش هایی که توسط متخصصین با تجربه بر سطح پلک ها ایجاد می شود به صورتی کاملاً ماهرانه  انجام خواهد شد و پس از بهبودی هیچ اثری از جای زخم و بخیه مشاهده نمی شود.

چه کسانی برای برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی اقدام می کنند ؟

انتخاب بهترین کاندیدای عمل بلفاروپلاستی با دو هدف زیبایی و درمانی بر عهده متخصصین با تجربه و حرفه ای خواهد بود .

 به طور کلی اگر پوست پیرامون چشم های شما حالت افتاده یا شل پیدا کرده است و یا این که مشکلاتی از قبیل  پف بالا و پایین چشم شما را رنج می‌ دهد می توانید برای عمل بلفاروپلاستی اقدام کنید تا جوانی و شادابی را به چهره خود هدیه دهید .

 در برخی افراد  پف چشم به  دلیل بروز واکنش های آلرژیک و یا حساسیت ایجاد می شود.  این افراد نیازی به عمل جراحی نخواهند داشت و تنها با مصرف دوره ای دارو ها می توانند پف  چشم خود را مورد درمان قرار دهند . متخصصین قبل از انجام جراحی تعیین می کنند که حتما علت ایجاد پف چشم های شما به دلیل پیری و افزایش سن است.

 اگر می خواهید عمل بلفاروپلاستی را انجام دهید باید در این زمینه تحقیق کامل انجام دهید و با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کاردهای پزشک نسبت به نتایج جراحی درک واقع‌ بینانه ای  پیدا کنید.

با حذف پوست اضافه و پف چشم ها قطعاً زیبایی چشم های شما افزایش می یابد اما شما نباید از این جراحی انتظارات بیش از حد داشته باشید.  چون روند پیری پوست امری نا خواسته است  و همچنان ادامه دار خواهد بود.  بنابراین ممکن است پس از چند سال به  عمل‌ های ترمیمی مجدد نیاز پیدا کنید .

یکی دیگر از موضوعات مهم برخوردار بودن از سلامتی کامل قبل از انجام جراحی خواهد بود.  افرادی که کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی شناخته می شوند باید  بعد از جراحی مراقبت های توصیه شده از سمت پزشک را جدی بگیرند تا بتوانند تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر و همیشگی آن لذت ببرند.

 یکی دیگر از موارد مورد توجه در مورد انجام عمل بلفاروپلاستی شرایط سلامتی متقاضیان است.  برخی افراد که در گیر بیماری های خاص مانند مشکل سیستم ایمنی،  اختلالات انعقادی خون،  بیماری های ویروسی،  فشار خون کنترل نشده و …. هستند شانس آن ها برای انجام جراحی پلک غیر ممکن خواهد بود.  این افراد در صورت درمان و کنترل بیماری می توانند برای برداشتن پف چشم اقدام کنند.

اگر شما دائماً دخانیات مصرف می کنید نمی توانید نتایج مطلوبی از این جراحی حاصل کنید . زیرا مصرف دخانیات تاثیرات درمان را  کاهش می دهد و دوره بهبودی طولانی مدتی را پشت سر خواهید گذاشت.

عوارض و خطرات برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چیست ؟

این عمل جراحی و درمانی در کنار مزایا و کاربرد های بی نظیر  با عوارضی برای متقاضیان همراه می باشد . اما عوارض نباید به گونه‌ ای باشد که شرایط را برای بیمار سخت کند و به صورت موقتی بر طرف شود . برخی از عوارض به دلیل مراجعه به مراکز غیر تخصصی و انجام جراحی توسط افراد غیر حرفه ای می باشد .

بنابراین قبل از عمل جراحی باید از مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید.  شما با انتخاب کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانید عوارض ناشی از جراحی را کاهش دهید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  در ادامه چند مورد از عوارض پس از بلفاروپلاستی را به شما معرفی می کنیم.

  • خشکی چشم ها

یکی از مشکلات پس از جراحی بلفاروپلاستی خشکی چشم است این عارضه به صورت موقتی ایجاد می شود که با استفاده از ژل ها روان کننده ها، پماد ها و قطره های چشمی بر طرف می شود.  اگر خشکی چشمان شما ادامه دار شد باید به پزشک اطلاع دهید تا درمان های دیگری برای شما در نظر گرفته شود.

  • آبریزش چشم ها

آبریزش چشم پس از جراحی عارضه کاملا معمولی است که به دلیل بالا بردن پلک و کوتاه شدن آن اتفاق می افتد.  ممکن است پس از پلک زدن شما شما دچار آبریزش شوید این موضوع نگران کننده نیست و عارضه ای موقتی است که خود به خود بر طرف می شود.

  • ناتوانی در بستن چشم ها

عارضه رایج دیگری که پس از جراحی پلک مشاهده می شود عدم توانایی در بستن چشم ها می باشد.  اگر چه این عارضه موقتی است اما در روز های اول با شما همراه خواهد بود.  در برخی افراد به دلیل عدم مهارت پزشک بخش بیشتری از پوست بالای پلک برداشته می‌ شود و ممکن است این عارضه پایدار باشد.

  • ایجاد زخم بر روی پلک ها

قطعاً برداشتن چربی ها و پوست اضافه بر سطح پلک با ایجاد برش انجام می شود که با جای زخم همراه است.  البته ، پزشک برش ها را به گونه ای ایجاد می کند که پس از بهبودی هیچ اثری از زخم ها باقی نماند و یا هنگام بخیه زدن با ظرافت این کار را انجام خواهند داد. پس از ترمیم و بازسازی،  پوست پلک به طور کامل التیام می یابد و هیچ اثری از زخم دیده نمی شود.  هر چه پزشک شما در این زمینه مهارت بالاتری داشته باشد قطعاً نتایج بهتری حاصل می شود.

از عوارض دیگر بلفاروپلاستی می توان به  عفونت پلک ها،  درد شدید ، نا متقارن چشم ها  و موارد دیگر اشاره کرد که در صورت عدم مهارت پزشک و نا معتبر بودن کلینیک این مشکلات ایجاد می شود.

شاید با شنیدن این عوارض عمل بلفاروپلاستی برای شما ترسناک به نظر برسد در صورتی که این جراحی خطرناک نیست و نمی تواند بر بینایی شما تاثیر بگذارد.  عمل بلفاروپلاستی جزء جراحی های ساده محسوب می شود و متقاضیان دائماً قبل از انجام آن استرس زیادی خواهند داشت.  اما بهتر است بدانید که عوارض پس از بلفاروپلاستی زود گذر و موقتی هستند و اگر توسط جراح ماهر و با تجربه انجام شود برای زیبایی و بینایی شما هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

عوارض موقتی بلفاروپلاستی در مدت چند روز  به راحتی قابل حل است.  اگر شما مراکز تخصصی را انتخاب کنید قطعاً می توانید عوارض این عمل را به حداقل برسانید.  اگر پزشک شما در این زمینه مهارت و دقت کافی داشته باشد هرگز عوارض خطرناک بلفاروپلاستی را تجربه نخواهید کرد.

کلینیک زیبایی پوست و مو  آراد اصفهان یکی از بهترین کلینیک ها در ایران و خاورمیانه می باشد.  در این کلینیک خدمات زیبایی و درمانی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط کادر مجرب و آموزش دیده ارائه می شود.  مهارت و تخصص دکتر علیزاده باعث شده که روز به روز متقاضیان این کلینیک افزایش یابد و خاطرات شیرینی  در ذهن زیبا جویان باقی بماند.

تیم تشریفاتی کلینیک،  تیم فناوری و تحقیقات توسعه و مدیریت بالا در این کلینیک زبان زده همه متقاضیان در این کلینیک خواهد بود . از ویژگی های این کلینیک می توان به نیروی انسانی کاملاً متخصص،  تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا و رضایت زیبا جویان در داخل و خارج کشور اشاره کرد .

هزینه برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است ؟

یکی از موضوعات مهم عمل بلفاروپلاستی هزینه های جراحی خواهد بود . هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با تعرفه مناسب و استاندارد های تعیین شده محاسبه می شود . عوامل مختلفی از قبیل :

  • نوع عمل
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • وسایل و تجهیزات مورد استفاده در حین جراحی

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  اگر بخواهید در این جراحی به طور همزمان پف بالا و پایین چشم را بردارید قطعاً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.  دارو هایی که در طول دوره بهبودی تجویز می شود،  آزمایش های مورد نیاز ، ویزیت پزشک و مراقبت های دوره بهبودی از هزینه های جانبی خواهد بود که شما باید قبل از جراحی از این موضوع مطلع شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید . مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک به صورت رایگان انجام می شود.

مراقبت های قبل از برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی

در صورت مساعد بودن شرایط برای انجام عمل بلفاروپلاستی اقدامات اولیه قبل از جراحی انجام می شود. ابتدا باید معاینات بینا سنجی و آزمایش خون انجام شود تا پزشک شرح کاملی در مورد سلامتی شما حاصل کند سپس جلسه مناسبی را برای انجام جراحی تعیین خواهد کرد.

 دکتر علیزاده توضیحات لازم را قبل و بعد از جراحی در مورد اعمال مراقبت ها به شما گوشزد خواهد کرد که مهم ترین آن ها به شرح زیر می باشد.

دو هفته قبل از جراحی پلک مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی( آسپیرین و پرو فن)،  دارو های گیاهی،  دم نوش ها ، مکمل ها و انواع ویتامین ها را کنار بگذارید.  زیرا با رقیق شدن خون خونریزی در حین جراحی را افزایش خواهد داد.

 مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی را دو هفته قبل از جراحی متوقف کنید زیرا با اختلال در سیستم گردش خون،  عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد .

شب قبل از جراحی استراحت کافی داشته باشید و استرس خود را کنترل کنید .

دارو های ضروری مانند دارو های مربوط به کنترل فشار خون را با کمی آب قبل از مراجعه به کلینیک مصرف کنید .

از قرار دادن لنز های آرایشی و طبی در چشم خود داری کنید .

هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی بر چشم ها نداشته باشید.

 از یکی از اعضای خانواده بخواهید تا روز جراحی با شما به کلینیک بیاید تا هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی کند.

 چند ساعت قبل از جراحی از نوشیدن مایعات و مصرف انواع خوراکی ها خود داری کنید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی اراد-پف چشم

مراقبت های پس از برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی :

پس از انجام عمل جراحی شما ، نیاز به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت  و می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید . تورم و کبودی ایجاد شده در چشم ها تا دو هفته با شما همراه است  و تا دو روز ممکن است در باز و بسته کردن پلک یا دچار مشکل شوید .

عارضه ایجاد شده به دلیل تورم پلک ها می باشد که به مرور زمان شدت آن کاهش می یابد . متخصصین برای کاهش این عوارض استفاده از کمپرس سرد را هر چند ساعت یک بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه توصیه می کنند .

پس از جراحی بلفاروپلاستی به خوبی استراحت کنید و سر خود را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده کاهش یابد.

 دارو های تجویز شده از قبیل قطره های چشمی ، پماد ها ،ژل ها و آنتی بیوتیک ها را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید . در صورت عدم توجه به این موضوع با عفونت در این ناحیه مواجه خواهید شد.

 از دستکاری کردن پلک ها،  فشار آوردن و خسته کردن چشم ها خود داری کنید و تا مدتی از نگاه کردن به تلویزیون و  صفحه موبایل خود داری کنید .

سه روز پس از جراحی بلفاروپلاستی استفاده از کمپرس گرم سرعت گردش خون را افزایش می دهد و شما سریع تر به بهبودی خواهید رسید .

تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی، ورزش کردن،   جا به جایی اشیا سنگین  و خم شدن خودداری کنید.

 هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی و کلاه نقاب دار استفاده کنید و به هیچ وجه در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی قرار نگیرید.

 مصرف مایعات خود را افزایش دهید و از خوردن غذا های حساسیت زا مانند فست فود ها،  غذا های شور و تند خودداری کنید.

 لباس های راحت و یقه گشاد بپوشید تا هنگام تعویض لباس به ناحیه چشم ها فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

قطعاً با وجود کلینیک های زیاد در سر تا سر کشور انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر کار دشواری است به طوری که امروزه با تبلیغات پر زرق و برق انتخاب پزشک با تجربه،  کار چندان راحتی نخواهد بود . پس شما باید به چند نکته مهم در مورد انتخاب بهترین جراح توجه بیشتری داشته باشید.

پزشکی که شما انتخاب می کنید بهتر است عمل های جراحی پلک زیادی انجام داده باشد.  یک جراح پلک خوب بر اساس تخصص  و تجربیات خود در حین جراحی بهترین خدمات را ارائه خواهد داد و اینکه پزشک در این زمینه چقدر مهارت دارد به تحقیق شما بستگی دارد.

  امروزه در وب سایت های مختلف و صفحه اینستاگرام می توانید با نمونه کار های پزشکان آشنا شوید و به طور واضح نسبت به مهارت پزشک اطلاعاتی حاصل کنید. با مشاهده نمونه کار های با کیفیت می توانید با پزشک ارتباط بیشتری برقرار کنید و هنگام مراجعه به کلینیک در مورد فرم چشم ها ، نحوه بخیه زدن و مشکلات دیگر گفت و گو کنید .

برخی از متخصصین به قدری مهارت و تخصص آن ها پیشرفته و زبان زد شده است که حتی از کشور های خارجی برای انجام این جراحی به ایران سفر می کنند.  این متخصصین دارای گواهینامه معتبر از سازمان های بین المللی خواهد بود. متخصصین حرفه ای و با تجربه با جدید ترین دستاورد های پزشکی و درمانی آشنایی کامل دارند و با شرکت در گرد همایی های علمی حتی گواهینامه های معتبری دریافت می کنند . یکی از ملاک های مهم در انتخاب بهترین جراح برداشتن پف چشم مدرک تحصیلی پزشک می باشد.

عمل جراحی بلفاروپلاستی می تواند در جهت زیبایی چشم ها و بر طرف کردن مشکلات بینایی کار ساز باشد. با این عمل جراحی مشکلاتی از قبیل پف چشم ، افتادگی پلک و  حالت کسلی چشم ها برطرف می شود . همچنین با افزایش میدان دید از ایجاد بیماری های چشمی جلوگیری خواهید کرد.  نتایج حاصل از عمل بلفاروپلاستی دائمی و همیشگی است.

زیبا جویان عزیز پس از این جراحی برای دست یافتن به نتایج قطعی معمولاً عجولانه رفتار می کنند در صورتی که باید بدانید در طی این جراحی تغییراتی در پلک شما ایجاد شده است و باید برای ترمیم و بازسازی زمان کافی داشته باشد.  یکی از پیشنهادات مهم متخصصین اعمال مراقبت ها در دوره بهبودی می باشد . نتایج قطعی بلفاروپلاستی در طی ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده خواهد بود و شما عزیزان می توانید از زیبایی چشمان خود تا سالیان طولانی لذت ببرید.

 دکتر علیزاده یکی از بهترین متخصصان زیبایی در زمینه انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی،  کانتوپلاستی و اپی کانتو پلاستی می باشد.  شما عزیزان می توانید بر اساس اهداف و نیاز های خود به کلینیک زیبایی آراد مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این کلینیک بهره مند شوید.

دوره نقاهت پس از برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است ؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی به صورت کاملا تهاجمی انجام می شود اما این جراحی نیاز به بی هوشی ندارد و با صلاحدید پزشک و شرایط خاص متقاضیان ممکن است از بی هوشی استفاده شود.   پس از جراحی بلفاروپلاستی متقاضیان می توانند کلینیک را ترک کنند و دوره استراحت را در منزل سپری کنند .

در این دوره باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید متخصصین برای کاهش عوارض از قبیل خشکی چشم ،  اشک ریزی ، درد خفیف و کاهش تورم دارو های مناسب ای از قبیل قطره ها،  پماد ها و آنتی بیوتیک ها مناسب را تجویز خواهند کرد.  این دارو ها باید با دوز معین و سر وقت مصرف شود.

موضوع دیگر در مورد سرعت روند بهبودی تغذیه مناسب خواهد بود. نوشیدن مایعات ، مصرف میوه ها و سبزیجات تازه باعث میدشود که ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن تامین شود و بهبودی سریعتر حاصل شود . در دوره نقاهت بهتر است به مدت پنج تا هفت روز در منزل به خوبی استراحت کنید . پس از یک هفته می توانید به آرامی فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

تورم و کبودی ایجاد شده پس از دو هفته کم کم برطرف می شود و باز و بسته کردن چشم‌ ها برای شما راحت تر خواهد شد.  ۵ تا ۷ روز پس از جراحی باید برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید متخصصین در این جلسه شرایط بهبودی و نتایج جراحی را مورد بررسی قرار خواهند بود و در صورت نیاز  دارو های دیگری را تجویز خواهند کرد و توصیه های لازم را برای شما ارائه خواهند داد. متخصصین و کارشناسان ما تا بهبودی کامل شما عزیزان را همراهی خواهند کرد تا شما عزیزان بتوانید دوره نقاهت را به راحتی پشت سر بگذارید.

تعداد جلسات برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است ؟

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد . در این جلسه شما با پزشک بیشتر آشنا می شوید و اهداف و نظرات خود را بیان خواهید کرد .‌همچنین ، متخصصین شرایط جسمانی شما را بررسی می‌ کند و توضیحات لازم را ارائه خواهند داد . عمل جراحی بلفاروپلاستی در یک جلسه انجام می شود.

این جراحی در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد البته مدت زمان آن بر اساس اهداف و نیاز های شما متفاوت خواهد بود . زیرا ، برخی از زیبا جویان قصد دارند همراه با جراحی پلک از عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو نیز بهره مند شود پس از انجام عمل جراحی شما به منزل باز می گردید زیرا مراحل درمان به صورت سر پایی سپری خواهد شد.

نتیجه گیری :

عمل زیبایی بلفاروپلاستی با هدف برداشتن پف چشم ، درمان افتادگی پلک و رفع مشکلات بینایی انجام می شود.  این عمل جراحی مستلزم مهارت و دقت بالای متخصصین خواهد بود تا شما عزیزان بتوانید با حداقل عوارض نتایجی عالی و رضایت بخش حاصل کنید.  نتیجه نهایی جراحی نشان دهنده مهارت و تخصص پزشک شما خواهد بود.

بهترین متخصصین قطعاً در ارائه انواع خدمات زیبایی تجربه و تخصص کافی دارند و با در نظر گرفتن بخش های مختلف صورت مهارت و توانمندی خود را ارائه خواهند داد.  بهترین جراح باید عمل جراحی را بر اساس شرایط هر فرد پیش ببرد تا بتواند به جوان سازی و زیبا کردن چهره افراد کمک کند.  در صورت عدم مهارت و تخصص پزشک ممکن است نا هماهنگی هایی در چهره ایجاد شود. از فاکتور های مهم در انتخاب بهترین جراح مدرک تحصیلی و میزان تخصص  و تجربه پزشک می باشد .

پزشکان فوق تخصص زیبایی صلاحیت انجام جراحی بلفاروپلاستی را خواهند داشت که با پشت سر گذاشتن دوره های مختلف تخصص در طی سالیان طولانی تجربه و مهارت زیادی کسب کرده اند.  یک متخصص جراح و ماهر در طی معاینه متقاضیان،  مشاوره ها و راهنمایی های لازم را ارائه می دهند تا زیبا جویان عزیز بتوانند بدون نگرانی عمل جراحی را پشت سر بگذارند.

اگر چه در کنار تخصص پزشک،  تیم درمانی مجرب و محیط کلینیک موضوعات مهم دیگری است که نشان دهنده معتبر بودن کلینیک می باشد . حساسیت و دقت در انتخاب بهترین جراح از مهم ترین اهداف و اقدامات  متقاضیان خواهد بود.  در این جراحی متخصصین با برداشتن قسمت های اضافه پوست پیرامون چشم،  زیبایی چشم ها را چندین برابر خواهند کرد پس اگر شما به دنبال بهترین متخصص برای انجام عمل بلفاروپلاستی و یا دیگر جراحی های زیبایی چشم می باشید پیشنهاد می کنیم که زیبایی چشمان خود را به دستان پر قدرت و زبر دست دکتر علیزاده بسپارید تا بتوانید از نتایج جراحی تا سالیان طولانی لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/nuf4

لینک آپارات:https://aparat.com/v/bxsmv

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/r9U5wShj

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش